Advertentie | |
|
![]() |
|
ohja ontopic: ik ging vanochtend paardrijden en mijn pony hoorde de buurman timmeren en dacht 'omg renneeeen' en toen deed ze dat en ik geloof dat ze 15 meter in 0,0001 seconde heeft afgelegd
![]() en is ook nog eens het jachtseizoen geopend, dolletjes ![]()
Laatst gewijzigd op 09-02-2008 om 12:38. |
![]() |
|
Ik ben al een week aan het klussen in mijn nwe huis in Utrecht en het schiet op zich wel aardig op maar ik wil gewoon dat het klaar is. Nu ben ik in Maastricht en ik ga zo maar eens de stad in ofzo. Vanavond mosselen eten huhuhuh met vrienden, hmm
![]() ![]()
|
Gisteren naar de opening van de Vrankrijk. GVD een uur in de rij gestaan om binnen te komen BIJ EEN KRAAKPAND! wat een idiote situatie. Eenmaal binnen was het wel echt briljant, de Hardheid speelde een lekkere set, precies binnen toen ze begonnen. Heeeel veeel bekenden, er hobbelde ook heel wat forummers rond. Daarna nog even gehangen in de Minds. Toen richting nachtbus gaan lopen met huisgenoot maar eerst in die graftent de korsakof nog een lading bier ingeslagen voor onderweg. In de bus oude bekende tegengekomen en thuis nog een tijd gehangen, gesmookt en gedronken met mijn huisgenoot en Operation ivy zitten luisteren, GODENBAND. Nu erg vroeg wakker geworden en zonder enige vorm van kater. HARD!
|
ja verdomme ik wil ook naar Rauw maar lig doodziek in bed. Ik kan écht niks. Als ik nu weer ga slapen tot 12u dan voel ik me misschien beter maar dan nog is het heel dom om te gaan.
![]() Vanochtend moest ik werken en dat was een ramp omdat ik me steeds beroerder ging voelen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag afgesproken met m'n moeder, want ik had 'r al 2 weken niet gezien, dus we gingen shoppen in R'dam. Errug gezellie en m'n moeder was steeds maar dingetjes voor me aan het uitzoeken waarvan ze vond dat ik 't nodig had, dus nu heb ik een hoop nieuw spul voor nop. Daarna gingen we nog even bij de Bagels&Beans zitten en toen had m'n moeder zin in een High Tea dus toen kregen we allebei een gigabeker met thee en stukjes van alle soorten cake die ze hadden. Omg yum!
Nog langs m'n werk geweest om te kletsen, verplichte stop bij oma gemaakt, gekibbeld met m'n zus en vrijwel alleen maar gemopper aangehoord van m'n vader. (He, gezellig weer thuis zijn...) Volgende keer ga ik weer alleen met m'n ma. Vanavond vroeg slapen, want ik ben gaar als de neten. Gisternacht had ik ruzie met m'n wasmachine, dus die slaap moet ik inhalen.
||
Citaat:
gister dus naar club 8 geweest, op de terugweg twee keer bijna aangereden door een taxi, damn amsterdamse taxi's ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
net heb ik in mn semipyjama voor een fortuin boodschappen gedaan voor mn fuifje en 4 keer op en neer geweest naar o.a plus en albert heijn. slijmmailtjes getypt voor een kamer in bethnal green, en nu ga ik in de bank prison break kijken met 2 poesjes op schoot hoop ik, en niks meer uitvoeren tot morgenochtend. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou naar Hex maar misschien ook niet met misschien iemand maar misschien ook iemand anders en toen bleek iemand opeens in Utrecht te zitten in plaats van gewoon Amstelveen maar hij stapte net op de trein en toen vonden we een geheime ingang naar de AH en hadden we teveel eten gekocht om nog naar Hex te gaan dus gingen we maar bier drinken en Monty Python's Flying Circus kijken.
|
![]() |
|
Wat een te brakke dag. Ik ben alle films die mn huisgenoot gedownload heeft aan het kijken en verder drink ik thee. Gelukkig heb ik morgen ook nog vrij, als ik college had gehad dan zou ik doodgaan. En ik ben dus zo'n beetje net wakker.
|
Verwijderd
|
Ik ging gister eten met een vriendinnetje, toen werd ik moe en wilde ik naar huis en net toen ik de bus wilde pakken naar huis belde er een vriendinnetje waar ik wat mee ging drinken. Na een uur werd ik moe en wilde ik weer naar huis, maar ik liep langs het werk van weer iemand anders en daarmee ben ik uiteindelijk nog uitgegaan. Wel tot een uur vanmorgen uitgeslapen, dus nu ben ik niet meer moe. Net op een terrasje gezeten, wat een superrelaxt weer echt.
|
![]() |
|
gisteren lost gekeken met mn vriend, daarna naar een vriendin om lekker in te drinken. toen zijn we naar rauw gegaan, maar eigenlijk vond ik het helemaal niet zo leuk als de vorige keren
![]() vanmiddag wakker geworden met een enorme kater maar die is nu verdwenen ![]() nu lig ik in bed met mn laptop met de tv aan op de achtergrond en straks ga ik pizza eten en boer zoekt vrouw kijken yess.
|
Te hard feestje/housewarming gister tot 5 uur vanochtend. Vandaag gaar, beetje genoten van het weer, nu beetje James Randi filmpjes checken.
![]() ![]()
|
vandfaag met botulismf in het welhaast exotische weert geweest met een touringcar vol botulismfs vrienden om te kijken naar de finale van nu of nooit waarbij gestreden werd om een videoclip en om als opener op pinkpop te staan. en dat was echt een toffe middag alleen was er een of ander gaar middelbareschoolbandje die een kutte rip-off van avril lavigne oid deden en helaas wonnen die nog ook. Maar gelukkig had Tres.b de veel gavere videoclipprijs gewonnen en vond jan smeets hen eigenlijk beter dus dat verzachtte de nogal zure overwinning van die overgemake-upte teenyboppers. ( ja ik overdrijf niet eens). ach openen op pinkpop met als headline metallica... niet echt iets voor een indieband die heel wat beters verdient
![]() al met al een hele toffe dag maar ik ben doodmoe en van zoveel rock'n'roll, doommetal(omg dat was vet) en hollandse rap( dat ook, maar wel vermoeiend want die dude dirigeerde ons de hele tijd te springen) heb ik wel een beetje een zwaar hoofd en daar kan alleen mijn bedje wat aan doen. @ botulismf: als je slim bent en dit leest CTR c en CTRL v je ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wát heb ik gemist Uuf?
![]() OT: Eergisteren een vét tof afscheidsetentje gehad van een vriendin van me in een restaurantje in Groningen. Met twaalf man aan een tafel voor acht, beregezellig. Met veel te veel drank op werkten we al snel op de zenuwen van het hele restaurant. Daarna de hele nacht draaien, was vet. Moest daardoor helaas zelf wel verstek laten bij een supervet minimal-feestje in Groningen. Na het draaien bij m'n nieuwe chick geslapen en tot vier uur blijven liggen. Daarna heerlijk gegeten en beetje films gekeken. Prima weekendje! ![]()
||
Citaat:
|
Alle waterleidingen op de bovenverdieping zijn verstopt, dus ik kan niet douchen en de benedenwc staat ook vol water. Wat een mooi huis hebben we toch. Straks naar een vriendin om daar te douchen en in de zon te zitten en dan daarna wat lezen voor mn studie en dan naar mn zus, want als ik een toetje meeneem dan kookt zij. Heldin.
|
gister naar de dokter geweest en bleek dat ik een dikke keelontsteking heb, met koorts en alles erop en eraan. Ik kan niet eten en amper drinken want mn klieren zijn te opgezwollen. praten is ook een ramp. En ik wil gewoon normaal zijn en buiten chillen. En ik wil zelfs naar school
![]()
|
Verwijderd
|
ik ben terug uit thailand en het was echt fantastisch, wat een mooi land. in een hostel zag ik busreizen naar laos en cambodia voor 7 euro en toen verdoemde ik de terugvlucht
![]() ![]() nu ga ik één van de dinsey tekenfilm dvd's kijken die ik daar gekocht heb ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was moeeee, want VEEL te weinig slaap, en toen viel ik in slaap tijdens een hoorcollege over integratie. ze liet een film zien over niggas die teamleider waren bij de Foxholster voetbalvereniging, en toen ging het dus mis. vanavond zou ik met iemand gaan eten, maar ik heb afgebeld omdat ik haar nooit iets te vertellen heb. nu ga ik koekjes eten en daarna naar de supermarkt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |