Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 09:58
Verwijderd
Ik deed niks anders dan als een gek door de stad waar mijn ouders wonen heenrennen. Er was iets groots en verschrikkelijks aan de hand, maar wat precies weet ik niet. Overal was geschreeuw en gekrijs en rennde mensen. Ik was heel bang en iedereen was potentieel gevaarlijk. Op een gegeven moment stond ik buiten adem in een portiekje en kwam er een jongen die bij me in de klas zat op de basisschool op me af. Net voordat ie me iets kon aandoen/me kon redden, werd ik wakker.
Advertentie
Oud 01-06-2008, 10:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik dronk het lekkerste glaasje cola dat ik ooit gedronken had en in het vooruitzicht lag heerlijke blanke vla. Maar helaas, het mocht niet zo zijn, want ik werd wakker.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-06-2008, 10:44
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dat ik een toets moest maken
Oud 01-06-2008, 12:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dit ik in een supermarkt was, een hele grote, waar 2 broers van een vriend van mij werkten. En ik kwam Sylph ook nog tegen en toen zeiden we Hoi en liepen we weer een andere kant op. Alleen toen bedacht ik me en vond dat ik, als ik een forumer tegenkwam, ik eigenlijk op z'n minst een gesprekje moest voeren, en toen probeerde ik hem weer te vinden maar hij was helemaal verdwenen.
En om de een of andere reden droom ik heel vaak over hetzelfde, niet-bestaande bus/tramstation waar ik dan heenga, en dan mis ik de tram soms, soms haal ik hem, soms is er wat met mijn strippenkaart, soms kom ik iemand tegen. Heel vreemd.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 01-06-2008, 13:36
Verwijderd
Ohoho, ik droomde gisteren een heel naargeestig iets. Eerst was er een soort besef dat telkens over mij heen kwam, nadenken in je droom. Zonder beelden, afgezien van een soort grijze waas. In die grijze waas zat ik dus soort-van te beredeneren wat voor realiteiten er zijn en hoe zij niet per se hoeven te corresponderen met elkaar en met de werkelijkheid. Ik kwam tot de conclusie dat er een 'echte' realiteit is (dus gewoon de werkelijkheid), een schijn-realiteit zoals in je dromen en een semi-realiteit zoals op het internet. Zij zijn allemaal eenzijdig en geven in principe een zekere kant aan van een persoon, als je al deze dingen bij elkaar voegt heb je een irreëel-interreëel beeld van hoe iemand is. Op dat moment werd de grijze waas even zwart en was het zo van - "Hier heb je een voorbeeld."

Toen zat ik opeens in de auto met mijn broertje en mijn moeder. Wij zaten op de achterbank, zij reed. We kwamen net van een of ander naargeestig pretpark, alle attracties in dat park waren gesmolten. We liepen een beetje tussen die dampende smeltende rotzooi, sommige dingen waren al gesmolten en bestonden uit gestold plastic met knipperende brakke lampjes. Andere waren nog aan het smelten. Het enige wat onaangeroerd was gebleven, was de giftshop. Maar daar was niets boeiends, dus toen gingen we weer weg. Al deze dingen herrinerde ik me terwijl ik in de auto zat, dus ik zat me met m'n ogen dicht die beelden voor de geest te halen, terwijl ik wakend in de auto zat, terwijl ik sliep.

Mijn broertje had heel nare kleine puntige tandjes en m'n moeder was de hele tijd heel boos en kortaf. Op een gegeven moment stopten we bij een of ander huis, dat niet leek op mijn 'echte' huis noch op het 'echte' huis van mijn ouders, maar in die droom was dat dus waar wij woonden. Alleen liet mijn moeder ons niet binnen. Mijn broertje bleef een beetje debiel kwijlend en lachend in de auto zitten en mijn moeder ging het huis in. De deur was afgezet met politielint oid, in een driehoek. Toen kwam er een kat buiten, die leek ook niet op mijn 'echte' kat maar in de droom was het onze kat, ja. Ze was heel mager en zielig en ze herkende me, dus ze ging naar me toe en gaf me kopjes. Ik vond het kut dat ze er zo mager uitzag, op dat moment besefte ik me dat we al een week weg waren. Ik aaide haar en gaf haar stiekem eten (..want ik had droog kattenvoer in m'n jaszak ), maar toen kwam mijn moeder terug en werd boos omdat ik de kat aan het voeren was. Ze bleef maar op me schelden en zei dat we direct weg moesten, maar dat wilde ik helemaal niet, want ik vond mijn broertje debiel en mijn moeder onbegrijpelijk/onredelijk en de kat lief. Ik snapte ook niet waarom we weg moesten, überhaupt, daar stond mij in mijn droomgeheugen niets van bij. Terwijl we ruzie aan het maken waren bleef de kat me kopjes geven en om mijn benen heen draaien.

Op de piek van de ruzie werd ik wakker, met echt zo'n onbegrijpend wtf-gevoel.
Oud 01-06-2008, 14:17
Verwijderd
Ik had een droom waarin al mijn mannelijke klasgenoten naakt door een bloemenveld aan het rennen waren
Oud 01-06-2008, 14:18
Verwijderd
Ik had een hoop verschillende dromen maar de meest rare was toch wel de droom waarbij ik door een asiel liep en gevolgd werd door een heleboel jonge katjes. Op een gegeven moment ging ik even zitten en toen sprongen ze allemaal op me en kon ik geen kant meer op.
Oud 01-06-2008, 14:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik deed allemaal tieraps (schrijf je dat zo?) in m'n riemgaatjes
Bedoel je deze dingen? Dat zijn tie-wraps.
Citaat:
Ik had een droom waarin al mijn mannelijke klasgenoten naakt door een bloemenveld aan het rennen waren
Hihi, leuke droom, Manon.

Ik heb heel fijn gedroomd. In het begin stortte er een huis is, maar het kwam allemaal weer goed en het was allemaal erg leuk en gezellig op het einde. Het was ook de eerste keer in dagen dat ik weer lekker rustig geslapen heb.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 11:50
Verwijderd
En ik had vannacht een droom over lasergamen, en dat er een reactie in mijn fotoboek was gepost
Oud 03-06-2008, 09:31
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
De postbode kwam langs. Hij gaf me een pakketje. Ik zei "bedankt" toen zei hij "Moet je eens luisteren. Ik heb hier nog een heel groot pakket. Maar ik mag het niet meer bezorgen. Want ik ben alcoholist, en dat willen ze niet bij het bedrijf. Maar ik hou zo van post bezorgen dat ik nog stiekem dingen bezorg. Maar deze kan ik echt niet doen. Dus wil jij het voor mij doen?". Hij moest er ook bij huilen. Ik wist niet zo hoe ik moest reageren, en dat was m'n droom.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 03-06-2008, 09:45
Verwijderd
Pff, ik droomde vannacht dat ik continu water bleef kotsen in een vreemd huis; op een gegeven moment was alles nat en plakkerig van de kots. Bizar
(Verklaring kan zijn dat het super benauwd was vannacht en ik lag te zweten in bed.)
Oud 03-06-2008, 09:50
Verwijderd
Er gebeurde van alles maar ook dat onze voorgesneden plakken kaas voortaan twee keer zo klein waren.
Oud 03-06-2008, 10:00
Verwijderd
Als ik dit zo lees ben ik niet de enige met rare dromen vanacht.

Ik was in mijn eigen kamer en iemand was erbij waardoor ik niet kon roken. Kwam iemand anders die een sigaretje opstak en stuurde ik hem naar de andere kant van de kamer, waar een balkon bleek te zijn.
Oud 03-06-2008, 10:43
Verwijderd
Weet ik niet meer, maar het was in ieder geval een nachtmerrie.
Oud 03-06-2008, 13:24
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
over AllureV, Pixeldansje en Cherry Springs
Vertel!
__________________
Nice
Oud 03-06-2008, 15:21
Verwijderd
Ik droomde net dat mn huis in elkaar aan het storten was, maar dat ik dat geen probleem vond. Ik was vooral heen nieuwsgierig naar hoe de kamer onder mij eruit zag (terwijl ik eigenlijk zelf de onderste bewoner ben) dus die kamer ging ik maar eens rustig bekijken, door mn eigen vloer heen. Het was heel lelijk en kinderachtig, met een groot pino achtig geval als zitzak.
Oud 03-06-2008, 16:34
Verwijderd
Ik was op het lange voorhout waar een soort kermis was. Er was ook een bak waar je kon paardrijden. Ik was daar met Gustav. Hij wilde paardrijden. Toen we daarheen liepen was de bak met paarden net weg. We wilden mee en gingen met nog veel meer mensen op een boot zitten, het was nogal krap want ik zat helemaal op het puntje. Een dikke vrouw die naast me zat zorgde ervoor dat ik heel gek moest zitten om er niet vanaf te vallen. Toen we aanwaren gekomen was ik 1 slipper kwijt en liep met 2 verschillende.
Er was ook nog iets met een groot huis waar ik woonde en gustav ook maar dat was allemaal chaos en ik heb weinig onthouden.

later was ik in een winkel (soort wibra/zeeman) met allerlei troep en eten. Ik pakte een blik bami maar toen ik die af wilde rekenen zat er een gat in het blik en legde ik het terug. Sterrenmeisje stond ineens achter me. Ik ging de hele winkel wel tien keer langs om te kijken welke troep ik allemaal wilde.
Iemand zei nog dat je een vergunning moest aanvragen om met stoepkrijt op een muurtje te tekenen, ik vond dat belachelijk maar die persoon die dat zei bleef dat volhouden.
Oud 04-06-2008, 07:17
Verwijderd
Over dat ik op een berg woonde en mijn mp3's waren planten, iig degene die ik kon luisteren
en ik kreeg een stuk grond erbij en vroeg me af om alles te gaan maaien en opnieuw netter te planten of gewoon verder te planten.
toen was ik bij iemand anders en die had ook al een hagedis en we gingen blowen terwijl we dat niet moesten doen.
En ik zat in een ruimteschip achtige woning en kon met een afstandbediening het uitzicht bepalen, en elk uitzicht bewoog en kon je intenser maken.
En er was een meisje die mocht niet rijden volgens haar geloof, en daar kwam ze pas net achter. Ze was boos daarover, op haar vader. Hij wou er niks van weten. En toen ging ze tegen haar geloof in door niet meer in de winkels te kopen waar alles van katten en nog een dier waren gemaakt. En ze ging met een gast naar een duits badhuis/kapper. Daar zag ze voor het eerst borsten van een ander meisje (de duitse kapster). En de jongen was verbaasd.
Toen was er een stroomversneling in de droom. Er was een jaloers meisje die er net zo uit ging zien als het eerste meisje en zo de jongen afpakte zonder dat de jongen het door had. En er was een stud en die redde de jongen door hem zijn echte vriendin weer te brengen.
ofzo.
Oud 04-06-2008, 07:35
Verwijderd
Eerst waren er holigans die alles kort en klein sloegen, dus daar vluchte ik voor ergens naar binnen. Daar was ook een oude schoolvriendin van mij, dus ook gevlucht was. Ze had allerlei zelfgemaakte cadeautjes voor me want dat vond nodig. Er was ook één niet zelfgemaakt cadeau bij: een soort poppetje dat leefde en dat je kon gebruiken zodra je zijn ziel activeerde op internet. Dat ging ik dus doen, want ik kreeg een e-mail in kleurtje letters en met allemaal plaatjes, dat was de handleiding. Net toen ik de ziel (die ook in de e-mail zat) naar het poppetje wilde downloaden ging mijn wekker.
Oud 04-06-2008, 10:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Iets over dat ik niet over ging omdat er leraren waren die vonden dat ik niet genoeg inzet toonde, maar het waren leraren die ik niet eens had. En daarna ging ik een snickers kopen, maar het bleek eigenlijk een mars te zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-06-2008, 12:05
Verwijderd
Dat mijn broer naar de kapper was geweest en toen heel kort haar had. Ik geloofde ook echt dat 't waar was, tot ik mijn broer zag, en toen was ik teleurgesteld want hij heeft nu allemaal van die vette slierten tot op z'n schouders. Ik heb niks tegen lang haar, maar verzorg het dan tenminste.
Oud 04-06-2008, 12:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Iets met een vriend, meer weet ik niet meer
Oud 04-06-2008, 22:53
Verwijderd
Oh mijn droom was echt te vreemd.

Eerst kwam ik er achter dat ik geadopteerd was. Mijn biologische moeder kwam me opeisen, ik moest me melden in een portiek van een of andere flat. Eenmaal daar bleek dat ze nog een hoop kinderen had, er stond daar echt een groep van twintig mensen. We stonden dus allemaal een beetje te wachten, toen kwam ze er opeens aan en het bleek echt een schreeuwerig naargeestig wijf te zijn. Ik besloot dat ik daar niets mee te maken wilde hebben, dus ik ging weg.

Toen zat ik ergens met een vriend, geen idee waar. Een of ander feest? In een groot gebouw midden in een soort.. weiland? Het was in elk geval donker en laat, dus we besloten naar huis te gaan. De oprit van dat huis was echt gigantisch en verlaten, het duurde heel lang voordat we eindelijk bij de voorkant waren. Toen was het zaak dat we de tramhalte zouden vinden, de laatste tram ging om 00:20. Het was tegen die tijd een uur of elf en het was een flink stuk lopen.

We strompelden een beetje door Amsterdam, het was donker en we wisten niet echt waar we heen moesten. Opeens zaten we in een of ander restaurant, met allemaal zware houten banken en spierwitte lakens over de tafels. Daar was een.. bejaardensekte? Ze hadden allemaal kleine chocoladetaartjes/gebakjes en for some reason gingen we die gebakjes proberen op te eten. Ze waren echt heel klein, van die rechthoekjes van hooguit twee centimeter oid. Die bejaarden waren ondertussen heel boos aan het doen. Ik ging ergens ongemakkelijk aan een tafel zitten terwijl die vriend heel hard ging schelden en met gebakjes ging smijten en keihard ruzie ging maken met het personeel. Echt urenlang. Op een gegeven moment kwam er nog een kok langs, met een scheve koksmuts en een roodaangelopen gezicht, hij zat te zwaaien met een vleesmes en boos te doen. Eigenlijk vond ik het allemaal erg onverstandig, ik was van mening dat we 't beste heel stilletjes weg moesten gaan. Maar goed, ik kon me op de een of andere manier niet in de discussie mengen. En sowieso mochten we daar ook niet weg.

Toen bleek op de een of andere manier dat die vriend al jaren getrouwd was met mijn biologische moeder van eerder uit de droom, maar dat hij nooit van haar gehouden heeft en dus vreemdging met iemand anders. Huh. Hij mocht ook niet scheiden, ofzo. Of hij was getrouwd met iemand anders en ging vreemd met die biologische moeder, ik heb geen idee meer. Het was in elk geval heel raar.

Op een gegeven moment vielen alle bejaarden een beetje in slaap, sommigen waren ook al verontwaardigd weggelopen omdat ze het gesmijt met gebakjes niet konden waarderen. Het was stil en donker, de zaal was een puinhoop. Die vriend zat ergens op een stoel, voorovergebogen, met z'n hoofd zo tussen z'n handen. Ik knipoogde naar de enige bejaarde die nog wakker was, want hij was goedaardig. Het was de bejaarde naast mij. Toen kroop ik hééééél zachtjes van mijn stoel en over de grond, richting uitgang. Op mijn weg tikte ik die vriend even aan, om aan te geven van 'zeg, wakker worden, nu kunnen we wegsluipen'. Hij sprong met heel veel kabaal op en probeerde ook heel stilletjes naar de deur te sluipen, alleen lukte dat totaal niet, hij maakte allemaal lawaai. De bejaarden werden gelukkig niet wakker, we bereikten veilig de uitgang. (De deur stond open en er scheen licht doorheen, maar eenmaal buiten bleek dat het nog steeds even donker was. Het was 't licht van een lantaarnpaal met daglicht.)

We gingen weer lopen, op zoek naar een tramhalte. Ik had geen idee hoe laat het was, misschien was de tram al weg. Uiteindelijk vonden we een sleazy metrostation, het was er heel smerig en echt alles was van beton. Behalve een grote klok. Op de klok stond dat het 25:10 was, dus ik had de tram gemist. We liepen weer naar buiten en toen kwam net tram 9 aan, die ging naar het huis van die vriend. Ik kon daar blijven slapen als ik wilde, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin, want ik wilde gewoon naar huis.

Toen was ik opeens in een soort.. kelder, waar twee meisjes woonden waar ik in de droom bevriend mee was. Er stonden iets van vier/vijf enorme slaapbanken in die kelder en het plafond zat onder de TL-buizen die allemaal heel fel licht gaven. Oja, haha, afgezien van die TL-buizen stond er ook nog één heel oude sta-lamp met oude lampenkap. Ik snapte niet echt hoe ik daar terecht was gekomen, want ik was nog bezig met nadenken over of ik in tram 9 zou stappen met die vriend. Toen bleek dat er niet eens een deur in die kelder zat, dus was het nog vreemder. Het was gewoon een grote betonnen ruimte met banken en rare lappen stof en heel veel TL-buizen, zonder deuren of ramen.

En toen werd ik wakker, geloof ik.
Oud 05-06-2008, 10:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ging op een olifant rijden van Borne naar Goor over de snelweg. En het meest vreemde was nog wel dat ik alles 'meemaakte' vanuit een pizzadoos. Dus toen er overal politie bleek te zijn die me begon te ondervragen waarom ik dit nou had gedaan probeerde ik uit te leggen dat je als pizzadoos niet zoveel keus hebt als een gigantische olifant je op z'n rug gooit. Mensen keken me maar raar aan en snapten het niet, en ik snapte niet wat zij er nou niet aan snapten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-06-2008, 01:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik herinnerde me later op de dag ineens dat ik iets gedroomd had. Typisch.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 10:34
Verwijderd
ik was bij de AH en toen ik wilde afrekenen had ik niet genoeg geld. Dat ging ik halen. De AH was in de kelder van het leyenburg ziekenhuis en ik stapte in de lift naar de 12e verdieping. De lift ging heel snel maar toch duurde het lang voordat ik boven was. Daar zette ik een bed op de gang en ging weer naar beneden.
Toen ging ik weer naar de ah en zei dat ik het geld kwam brengen.
Ik rende naar buiten en kon zo heerlijk 'zweefrennen' alsof iedere stap die ik nam op een trampoline veerde.
Later was ik in het huis van een paar jongens die ook een lift hadden. Daar ging ik mee spelen, ik kon me met m'n voeten afzetten om de lift in beweging te brengen, toen ik in de slaapkamer van de ouders van die jongens kwam werd die vader kwaad op me, maar hij kon me niet pakken omdat ik te hoog zat met die lift.
Toen ik in m'n zakken voelde bleek dat ik precies het bedrag in m'n zak had wat ik moest afrekenen bij de ah maar dat heb ik niet meer gedaan.
Oud 06-06-2008, 14:12
Verwijderd
Ik droomde dat Changshan en ik steeds gingen zoenen, ondanks de Duitser en Nienna Prft.
Oud 07-06-2008, 13:45
Verwijderd
Ik droomde dat ik meedeed aan een modellenwedstrijd en tot mijn grote verbazing zat ik bij de laatste 2.
Ik vroeg me de hele tijd af hoe in godsnaam bij de selectie was gekomen aangezien ik nou niet het lichaam van een model heb. Ik moest allerlei kleren passen en foto's maken en iedereen zei dat ik het geweldig deed. Ik ging er vanuit dat ik niet gewonnen had maar uiteindelijk was dat niet duidelijk.

Ik was in het oude huis van mijn ouders en mijn vader zei dat ik dronken was. Ik had geen druppel gedronken maar m'n vader bleef beweren dat ik straal bezopen was. Toen werd ik hysterisch en begon met allerlei dingen te smijten. Ik liep kwaad weg en toen m'n vader naar buiten kwam gooide ik een vaas naar hem toe die in m'n fietsmandje zat.
Oud 09-06-2008, 06:26
Verwijderd
ik herinner me alleen dat ik in een liftschagt viel maar me nog tegen kon houden met mijn ellebogen.
Oud 09-06-2008, 09:00
Verwijderd
Dat ik enkel in een pakje van maliën, met behulp van boodschappenkarretjes, een toneelstuk moest opvoeren. Het ging over wat je precies moet doen als je iemand wil fouilleren etc (tentamenstof), maar ik ging het precies verkeerd uitbeelden.
Daarna moest ik nog meehelpen met die van anderen, en die waren heel saai dus ik verveelde me kapot in mijn droom.
Oud 10-06-2008, 22:42
Verwijderd
Ik droomde echt twee uur lang dat ik heel liefdevol allemaal voorbereidingen trof voor iets. Het huis schoonmaken en mensen bellen en dingen regelen enzo. Toen kwam er opeens een flits van dat ik in shock in de keuken zat en overal lag bloed en toen werd ik wakker met een ontevreden "Pfffff, wat lame, goedkope schrikeffecten in dromen."
Oud 10-06-2008, 22:45
Verwijderd
Mijn opa en mijn neef waren aan het blowen in de woonkamer van mijn opa. Zo gezellig had ik hem nog nooit gezien!
Oud 11-06-2008, 06:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat ik bij mijn sollicitatiegesprek van vandaag een soort natuurkunde proefwerk moest maken Met allemaal vragen die ik niet snapte...

(ja, ben nerveus )
__________________
Tsja
Oud 11-06-2008, 06:23
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Code:
€ € -)
<  ..
 --/
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 07:50
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
IK had een droom. Ik was in de huiskamer. Met m'n oma. Ze liet toen opeens de papegaai (pipo) uit z'n kooi. Paniek. Toen hing er opeens een soort gordijn in het midden van de kamer, waardoor je de kamer in 2 stukken splitst. Dus ik snel dat gordijn dicht doen, zodat de vogel niet naar een ander gedeel van de kamer kon. Toen ging 'ie op het hoofd van m'n oma zitten. En dat was het weer voor vannacht.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 11-06-2008, 14:51
Verwijderd
Pff ik was in een huis met mijn 'familie', en de helft was doodgemaakt, en we moesten vluchten voor slechteriken dus we gingen alle deuren en ramen barricaderen en dingen pakken zoals messen enzo om ons te verdedigen, en natuurlijk kwamen ze toch binnen en dus gingen we zwaardvechten met broodmessen enzo, heel eng eigenlijk. En ik heb het hoofd van een vrouw afgezaagd met een broodmes, alleen ging ze daar niet dood aan, dus we duwden haar lichaam uit de deur en hielden haar hoofd binnen.

En toen wilden we eten bestellen of zoiets en toen ging dat hoofd uitleggen waarom ze vegetarisch was. En ik zat te denken dat ze toch niks kon eten want dat zou dan allemaal aan de onderkant van haar hoofd er gewoon weer uit vallen.

Oud 11-06-2008, 14:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een vriendin van me was zwanger, per ongeluk maar ze wilde het kindje houden. Het was trouwens toch al te laat voor abortus, want ze had al een dikke buik. Ik vond het ook wel jammer dat ze zwanger was, want we zouden natuurlijk anders met elkaar omgaan als ze een kind had. Ik zou de droom graag nog een keer hebben, want hij was erg bijzonder. De hele sfeer enzo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-06-2008, 16:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Over het eindgesprek voor mijn scriptie en over dat ik mijn rij-examen had gehaald. Daar was ik heel blij mee en halverwege dacht ik nog wel: huh, maar ik reed toch al gewoon auto, nou ja, zal wel weer een ander soort examen zijn dan
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-06-2008, 18:14
Verwijderd
Iets over dat ik in de steentijd terecht kwam en zo hevig ongesteld was dat ik doodbloedde, want sja, er waren toen nog geen tampons en/of maandverband .
Oud 14-06-2008, 03:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb best raar gedroomd vannacht, maar niet echt iets specifieks.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-06-2008, 07:57
Verwijderd
Wtf, ik droomde dat ik met een vriendin naar een concert ging van Tokio Hotel. Je mocht er alleen heen als je een bepaalde hoeveelheid Tokio Hotel-vlaggetjes bij je had, die je kreeg als je een hamburger kocht. Mijn vriendin vertelde trots dat ze Tokio Hotel nog maar een week kende maar dat toen ze er achter kwam hoe góed ze wel niet waren, ze als een gek hamburgers is gaan eten. We hadden dus ook bergen vlaggetjes. Nou en toen mochten we dus naar binnen, en bleek het meer een soort theater te zijn. We probeerden ons in synchroonzwempakjes (!?) een weg naar onze stoelen te banen en met veel gedoe lukte dat. We konden echter niks zien omdat de ingewanden van een grote dikke neger ons uitzicht belemmerden. Wat er daarna gebeurde weet ik niet, want toen werd ik wakker. Echt, dit ging helemaal nergens over.
Oud 14-06-2008, 08:42
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat Boulahrouz in Amsterdam was, samen met Kuyt, en dat we uit gingen of zo. Freaky.
Oud 14-06-2008, 08:48
Verwijderd
Ik herinner me niet zoveel meer.

Ik fietste ergens en ging naar een vriendin van vroeger. Daar zat mijn nichtje in de tuin en ik zag dat ze een dikke kont had gekregen met allemaal straie, maar toch liep ze gewoon naakt. Er was ook heel veel bezoek en er waren allemaal boeken waar ik in keek, ik ging ook nog een bed opmaken maar dat ging moeilijk omdat er in collega in dat bed lag en die wilde niet weg.
Oud 14-06-2008, 13:52
Verwijderd
Mijn droom was een korte animatie, uitgevoerd in kleurpotlood op lijntjespapier. Het waren voornamelijk allemaal bewegende kringellijntjes en strepen enzo.
Oud 14-06-2008, 14:11
Verwijderd
Ik droomde over Gustav
Oud 15-06-2008, 11:04
Verwijderd
Ik droomde dat ik een oude schoolgenote tegenkwam en opeens deed ze heel gemeen En toen zei ik plots dat zij de rest van dr leven alleen zou blijven.
Oud 16-06-2008, 21:02
Verwijderd
ik droomde over het forum :')
Oud 16-06-2008, 22:38
Verwijderd
Ow ow ow ik had een chip waarmee ik kon vliegen (ik heb echt nog nooit gedroomd over van die dingen zo van jaa ik kan vliegen!), dus ik ging heel even mijn raam uit maar ik was me vergeten aan te kleden en vervolgens vergeten dat ik naakt was dus toen ging ik de achterdeur binnen in plaats van weer door het raam, en hoopte ik dat ik niemand tegenkwam maar er was iemand
Oud 18-06-2008, 11:34
Verwijderd
Ik was opgenomen in een psychiatrische inrichting en ik had de verkeerde medicijnen gekregen. Toen ik dit vertelde luisterde niemand.
Op maandag kon je een prijs winnen, ik wist niet wat maar je moest op een bankjes-schommel gaan zitten.
Mijn ouders die mega dik waren geworden zaten ook op dat bankje, ze herkenden me niet en keken alleen strak en doods voor zich uit.
Het werd wel 3 keer maandag in mijn droom.
Oud 18-06-2008, 11:36
Verwijderd
Ik droomde dat ik stronken lag te slapen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine dromen
deadlytown
23 07-08-2010 13:05
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd? ‎
Verwijderd
500 05-04-2009 14:36
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98
Miracle
496 05-06-2007 14:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten verhaaltje
Scarlet-Q
12 12-11-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.