Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 18:20
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Haha, aanstellerij, volgens mij kon jij gewoon absoluut niet tegen je verlies. Dát was aanstellerij.
Josimar stelt zich gewoon altijd aan waar mogelijk. Dat moet je onderhand toch wel doorhebben, lijkt me.
Oud 22-04-2008, 18:21
Verwijderd
Heb ik ook.
Maar dan kan ik het nog wel irritant vinden.
Oud 22-04-2008, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Haha, aanstellerij, volgens mij kon jij gewoon absoluut niet tegen je verlies. Dát was aanstellerij.
Neuh, ik stuurde je een aantal, waar je geen last van scheen te hebben, tot ik jullie een keer idioot noemde omdat jullie je eigen verrader opaten, en jullie duidelijk een andere keuze hadden moeten maken en zo hadden kunnen winnen.
Sinds die pm (tevens mn laatste dacht ik), kwam jij ineens met commentaar op mn pms.

Duidelijk verband zat ertussen. Mgoed, boeiend verder, vond dat jij (en martino) het spel iets te serieus namen, want jullie trokken het je ook buiten het spel aan, volgens mij.
Oud 22-04-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Josimar stelt zich gewoon altijd aan waar mogelijk. Dat moet je onderhand toch wel doorhebben, lijkt me.
Neuh, ook dat is iets van vroeger.
Oud 22-04-2008, 18:23
Hanneke
Hanneke is offline
Soija, jij stalkte iedereen met PM's.
Oud 22-04-2008, 18:25
Verwijderd
Nou en, stalkTE, lekker boeiend. Vroeger was klieren nog leuk. ;x

Heb mn laatste spel wel weer es heftig gespeeld.
Oud 22-04-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Neuh, ik stuurde je een aantal, waar je geen last van scheen te hebben, tot ik jullie een keer idioot noemde omdat jullie je eigen verrader opaten, en jullie duidelijk een andere keuze hadden moeten maken en zo hadden kunnen winnen.
Sinds die pm (tevens mn laatste dacht ik), kwam jij ineens met commentaar op mn pms.

Duidelijk verband zat ertussen. Mgoed, boeiend verder, vond dat jij (en martino) het spel iets te serieus namen, want jullie trokken het je ook buiten het spel aan, volgens mij.
Uhm, nee, dat verband was er niet. ik kan me zelfs niet meer herinneren dat je dat riep. Ik besloot er aanvankelijk gewoon niet op in te gaan en besprak toen via PM een beetje met Martino wat ermee te doen. Sorry dat ik je toen gaan aandacht gaf.
Oud 22-04-2008, 18:30
Verwijderd
Het waren monologe commentaartjes, dus niet reactiewaardig.

Mgoed, volgende keer stuur ik geen pms meer hoor.

edit: Ik het alleenrecht irritant te zijn in het spel, dat is mn handelsmerk. Bovendien erger ik me altijd aan de dorpelingen dus het is geoorloofd.

Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 18:35.
Oud 22-04-2008, 18:48
Verwijderd
wat een ontzettend kansloos gezeur allemaal zeg. ik heb meteen een fb op de hoogte gesteld van het spekkie-gezeik, dus de hele discussie slaat op poep. klaar.

verder heb ik de laatste ronde idd niet gestemd, want ik moest weg, naar gogol bordello en kon niet kiezen. achteraf misschien maar beter, wie weet voor wie ik had gekozen?
Oud 22-04-2008, 21:55
Vlindertje
Vlindertje is offline
OMG
Oud 22-04-2008, 22:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*iets mompelt over Soija, spelfouten en het grote spel- en grammaticafoutentopic*
Oud 22-04-2008, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nu pas ***aila****'s gewijzigde post met een hele lap tekst over mijn waarschuwing. Goed, die had ik ook verdiend, gezien mijn offtopic gedrag. Waar ik meer mee zit is dat er niet consequent gehandeld werd. Plus dat sommige mensen het leuk vinden om te bashen, dus sowieso graag willen dat iemand een rode kaart krijgt (en vooral iemand die niet van de vaste DK kliek is).
Maak je geen zorgen, het zal niet meer gebeuren, want mijn spelplezier is er niet meer. Dat had ik al bij het vorige spel, er wordt gewoon veel gezeurd. Dus
nou wat een aderlating
Oud 22-04-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:

De Spelleider beslist inderdaad, of Spelleiders. Zoals DP ook al aangaf is dat nog nooit echt mis gegaan; in de meeste gevallen stemmen mensen gewoon niet meer, in sommige gevallen is er spraken van geklier. De Spelleider kan zelf best inschatten wanneer iemand een rode kaart/ban moet krijgen (bv. wanneer er na waarschuwingen nog niet wordt geluisterd). Daar veranderen we absoluut niets aan, het enige dat wij willen is weten wie er een rode kaart heeft zodat we daar op kunnen letten (zeker in geval van geklier).
Mag ik weten welke toegevoegde waarde het heeft als jullie ervan op de hoogte zijn?
Oud 22-04-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Mag ik weten welke toegevoegde waarde het heeft als jullie ervan op de hoogte zijn?
Dat is volgens mij al vaak genoeg gezegd nu
Oud 22-04-2008, 23:28
Hanneke
Hanneke is offline
En het zou fijn zijn als het gezeur kan stoppen. En anders gooi ik dit topic morgenochtend op slot.
Oud 22-04-2008, 23:28
Verwijderd
misschien maar beter
Oud 22-04-2008, 23:32
Hanneke
Hanneke is offline
Ja, ik gooi het sowieso maar dicht geloof ik. Genoeg gelegenheid geweest om na te praten.

Het volgende topic mag open over twee weken, op woensdag 7 mei

Regels voor berichten