Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Over uiterlijk 4 uur moet ik in de metro zitten richting universiteit om daar m'n paper uit te printen en in te leveren. Ik ben nog niet begonnen omdat ik gisteren twee andere papers moest maken en ik hoor van allemaal mensen die wél goed kunnen plannen dat ze al vanaf dinsdag bezig zijn met de paper die ik nu in vier uurtjes bij elkaar moet timmeren en dat ze nu pas op de helft zijn. AH! :')
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Eigenlijk snap ik het nut van zo'n schema niet echt. Ik kan het ook niet echt een opdracht op universitair niveau noemen. Eerder saai en tijdrovend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In pdf. ![]() Ze moeten American Dad ook niet zo verleidelijk om vlak voor de deadline te kijken maken.
|
png is trouwens technisch gezien wat beter en heeft een iets betere compression dan gif. Maar gif is ouder en bekender en was toen beter supported. Een ander nadeeltje aan gif is dat je maar maximaal 256 kleuren mag gebruiken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Maar sinds 5:20 af, dat is wel netjes. Hoe lang deed jij er over? En ja wtf pdf. Ik hoor daar allemaal gepraat over maar ik ben het zelf nog nergens tegengekomen en ik weet ook niet hoe ik shit naar pdf moet omzetten dus dat wordt nog wat. Tenminste, als het niet gewoon is van save as > .pdf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En pdf is een verhaal apart. Wat ik ervan begrijp is dat je een licentie kopen van Adobe moet kopen om .pdf files te mogen maken. En dan zijn er truuks en niet-officiele manieren om dat toch te doen enzo. Maar het is niet zo eenvoudig als 'save as > pdf' ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Thu, May 08, 2008 -- Paper inleveren als PDF Nieuw! Alle werkgroepdocenten van Oriëntatie Nieuwe Media willen graag dat je de digitale versie van je paper in het Portable Document Format inlevert bij Turnitin. Niet als .doc of .docx of wat voor formaat dan ook, dat levert ons extra werk op en je hebt geen garantie dat we je document zien zoals je dat wenst. Het maken van een PDF is niet moeilijk. Als je tekstverwerker niet al 'naar PDF kan printen' dan kan je (extra) software installeren zodat je altijd mooie PDFs kan maken in de toekomst. Als alternatief kan je ook één van de vele websites gebruiken waar je bestanden kan converteren, zoals PDFonline.com of Freepdfconvert.com. Zorg dat in de bestandsnaam van je PDF je eigen naam en je studentnummer staat, bijvoorbeeld Wouter_Oomen_0555843.pdf Vast weer een idee van David. Ik vind het maar quatsch. 'Je hebt geen garantie dat we je documenten zien zoals je dat wenst', alsof ze die paper op Turnitin gaan lezen. En 'dat levert ons extra werk op', nou ja, mij levert het extra werk op om het in pdf om te zetten dus fuck offzorz, maar ik heb het wel gedaan want volgens mij is het redelijk verplicht en niet alleen maar een verzoek.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn theoretische kader voor het paper wordt echt uber
![]() En he wat leuk, je kan dingen rechts uitlijnen hier. Dat was me nog niet opgevallen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
Csaaild In Time #221 Verwijderd | 3 | 28-05-2008 16:13 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 |