Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie jou echter al met een arm op de grond een kozak nadoen. ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind die in het zwarte pakske lief. en die in het blauwa pakje heeft grappige tanden. en die in het groene pakje is gewoon heel vreemd. en i said it before, but i'll say it again: ik vind het zielig voor de gele v. want die komt als enige nooit close up in beeld. net als de gele power ranger, de roze kreeg altijd alle aandacht
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij zag er verder helemaal niet uit als de kerstman. Hij had gewoon een of ander groen pak aan. Met een kleiner wit pak eroverheen. En een groene muts met een zilveren ster erop.
![]() Maar ik vond het wel heel gaaf, want toen kreeg ik mijn eerste schooltas en een schooluniform (want die heb je in Rusland) en allemaal boeken. Alleen verhuisden we naar Nederland voor ik daar naar school kon gaan, terwijl ik echt heel graag wilde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je moet je niet zo heel veel erbij voorstellen hoor. Mijn huisgenoot zei even dat ie leuk was, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Drugs & Alcohol |
Zo, zijn we weer 'ns stoned ofzo he? 't zal eens niet zo zijn. cha0s | 500 | 13-06-2004 19:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
M&O ( kritische afzet ) rosayet | 5 | 17-03-2004 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Regionaal grensoverschreidend treinverkeer Rabbi Daniel | 13 | 11-03-2004 10:18 | |
ARTistiek |
(artistieke) naaktfotografie fruitvliegje | 97 | 26-09-2003 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
20 april Verwijderd | 26 | 02-04-2002 12:55 |