Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2009, 14:20
Verwijderd
Citaat:
dankjewel!

Ja! Zo kun je eruit opmaken dat Cherry Springs een zigeunerin is, en Eye of Sauron een mummy.

Nee, echt. Deze vraag wordt ieder spel gesteld Maar qua functies valt er niets af te lezen aan het verhaal.
Jammer, want ik heb nog écht geen idee

Ik heb wel altijd geleerd dat de eerste ingeving vaak goed is dus ik stem nogmaals op Mr. Soija.
Advertentie
Oud 17-05-2009, 14:44
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hmm ik vind Vytan en Daboman allebei wel verdacht. Misschien is dat gesteggel tussen hun beiden wel afgesproken werk. Het kunnen natuurlijk ook allebei wolven of geliefden zijn.
Ik ga deze ronde denk ik voor Vytan omdat daar al meer mensen bij staan.
Oud 17-05-2009, 14:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat ik voor Sens ga want ik krijg bij Vytan ook weer zo'n gevoel van een nieuweling die neit zo goed is in het spel maar misschien wel een goede functie heeft.
Oud 17-05-2009, 14:47
Verwijderd
Hehe ja, zou wel zielig zijn. Maargoed we kunnen hem best opofferen
Oud 17-05-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Toch blijf ik Soija verdacht vinden en zouden de spelleiders niet eerder een ervaren speler als wolf kiezen?

Mijn stem gaan naar Mr. Soija.
'Blijf'? Je stem was geheel random toch?

Citaat:
Ik vind Soija dit keer voor het eerst juist een keer wél betrouwbaar overkomen. Maar ergens is dat ook verraderlijk, want dat is al eens eerder gebeurd en toen was ie net wél een wolf.
Ok, dit verrast mij.
Vooral aangezien ik eigenlijk nok niks boeiends gemeld heb. ;x

Citaat:
Oh jongens, ik bedenk me net dat we geen jager hebben aangewezen. Zodoende zit er geen jager in dit spel.

kusjes,
spelleider
Dat kan nog steeds toch? Het heeft geen invloed op het spel!

Ik vind Vytan dus totáál niet verdacht. Hij komt wat mij betreft oprecht over. Sens. vind ik wel verdacht, ik weet niet wat omhoog is met haar, ze post heel raar vind ik. En ook voor het eerst dat ik Daboman (zo vroeg) in een spel verdenk. Ik onthoud beiden voor de volgende ronde. Voor nu is mijn stem reeds verzonden.
Oud 17-05-2009, 15:55
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Toch blijf ik Soija verdacht vinden en zouden de spelleiders niet eerder een ervaren speler als wolf kiezen?

de functies zijn geheel random verdeeld.
Oud 17-05-2009, 15:57
Spelleider
Spelleider is offline
Soija heeft gelijk, het kan nog steeds zonder het spel te beïnvloeden.
Vanaf nu zit er dus wel een jager in het spel!
liefs,
spelleider
Oud 17-05-2009, 16:01
Verwijderd
Oud 17-05-2009, 16:16
VeGs
VeGs is offline
@ Arpos en Mr.Soija over de 'tegenstrijdige' uitspraken.
Wat Sens. zegt. Als dorpeling wil ik een potentieel goede medestander er nog even in houden, als wolf wil ik hem er uit hebben.
Ik had jullie intelligent genoeg geschat om dat er in te lezen. *kusje*

Citaat:
Hm nou, het is best een logische tactiek om in de eerste ronde op elkaar te stemmen, wanneer je beide geen gevaar loopt, onder het kopje 'Random'. Wanneer vervolgens de ogen van de andere spelers naar Vytan gaan, is dat dus ook een gevaar voor jou, en dan ga je hem verdedigen en kun je mooi zeggen dat je stem echt random was. Ik vind het helemaal niet zo'n gek lijntje zo.
Ik zou de eerste ronde toch niet graag de aandacht naar mijn medegeliefde (of wolf) trekken door op hem te stemmen. Het speelt lekkerder als je totaal buiten schot blijft. Bovendien weet je vrij zeker dat dat soort opmerkingen gemaakt gaan worden.

Citaat:
Archont
Hehe ja, zou wel zielig zijn. Maargoed we kunnen hem best opofferen
Like what? Je reageert op de post dat hij wel eens goede functie kan hebben met 'we kunnen hem wel opofferen'?
Ik houd je even in mijn achterhoofd.

Ik vind noch Sens. noch Vytan verdacht. Vytan gedraagt zich zoals wel meer onervaren spelers doen. De meeste van die zogenaamde 'wolfgedragingen' gaan niet op voor nieuwe spelers, aangezien die nog niet weten dat zoiets ze de kop kost, omdat ooit eens bepaald is dat dat wolvengedrag is.
Van Sens. weet ik dat de verdediging voor mij iig klopt, wat voor mij haar verdediging voor Vytan geloofwaardiger maakt.
Sowieso ben ik het er niet mee eens dat mensen die zichzelf of anderen hard verdedigen vaker wolf zijn. Juist de mensen die dát soort ongein noemen zijn vaker tegenstanders, omdat ze verzet tegen onterechte beschuldigingen bij voorbaat in de kiem proberen te smoren.

Ik twijfel dan ook of ik voor Daboman of voor Kazet moet gaan. Ik neig naar Kazet, omdat die altijd flink op de achtergrond blijft en daarmee wat verradelijker is.
Oud 17-05-2009, 17:39
Tink*
Tink* is offline
Oei, de leerling wordt nu ziener toch? Of doen we niet meer met de leerling tegenwoordig?

Ik vind het raar dat Archont eerst random op Soija stemt, dan hem verdacht vindt en nog een keer op 'm wil stemmen. Nou ja, dat kan dat je dat ineens vindt. Maar het opofferen van Vytan vind ik toch wel een beetje te. Oke we zitten nog vroeg in het spel, maar als je van opofferen spreekt dan lijkt het me net of je al weet dat diegene een goede functie heeft en eruit wil hebben aan de ene kant of aan de andere kant echt denkt dat opofferen werkt. Ik vind opofferen persoonlijk een beetje zonde, ik zou afwachten hoe het de komende hang- en eetronde zich zou ontwikkelen en eventueel dan Vytan alsnog ophangen als hij zich verdachter gaat gedragen. Ik weet alleen nog niet of ik dit reden genoeg vind om op Archont te stemmen.
Oud 17-05-2009, 17:39
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
@ Arpos en Mr.Soija over de 'tegenstrijdige' uitspraken.
Wat Sens. zegt. Als dorpeling wil ik een potentieel goede medestander er nog even in houden, als wolf wil ik hem er uit hebben.

En wat betreft mijn 'raar' posten. Ik heb me voor dit spel voorgenomen om actief mee te posten. Het is ook nog maar de 2de keer dat ik meespeel en de vorige keer was niet echt een succes. (Ik vond Barabas verdacht en bleef heel de tijd op hem stemmen, maar hij bleek uiteindelijk ook dorpeling te zijn )
Oud 17-05-2009, 18:01
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Oei, de leerling wordt nu ziener toch? Of doen we niet meer met de leerling tegenwoordig?

Ik vind het raar dat Archont eerst random op Soija stemt, dan hem verdacht vindt en nog een keer op 'm wil stemmen. Nou ja, dat kan dat je dat ineens vindt. Maar het opofferen van Vytan vind ik toch wel een beetje te. Oke we zitten nog vroeg in het spel, maar als je van opofferen spreekt dan lijkt het me net of je al weet dat diegene een goede functie heeft en eruit wil hebben aan de ene kant of aan de andere kant echt denkt dat opofferen werkt. Ik vind opofferen persoonlijk een beetje zonde, ik zou afwachten hoe het de komende hang- en eetronde zich zou ontwikkelen en eventueel dan Vytan alsnog ophangen als hij zich verdachter gaat gedragen. Ik weet alleen nog niet of ik dit reden genoeg vind om op Archont te stemmen.
De leerling is ziener ja.
Oud 17-05-2009, 18:03
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik wil deze ronde op Vytan gaan stemmen ...en zijn reactie op degene die nu is opgegeten
Ik heb vytan ook als risky, niet om dezelfde redenen als jij maar wel ook inclusief die reactie.
Ik stem dus ook op vytan.
Oud 17-05-2009, 18:16
arPos
arPos is offline
Citaat:
Sens. schreef:
- Als ze wolf zou zijn en ze mag kiezen tussen Soija en nog een meer onervaren speler. Dan zou ze voor Soija kiezen. Omdat hij meer ervaren is & regelmatig post en dus een groter gevaar is.
Ik zeg dan ook niet dat ik ze tegenstrijdig vind,ik vroeg of ze ermee bedoelde dat je op soija moest stemmen.
maar ik vind dit wel een enorm mooi zelfgemaakt excuus nadat je 4 minuten over tijd laat weten niet mee helpt soija eruit te gooien die 3 stemmen heeft maar ghidorah.
Bovendien zegt vegs niet opeten, maar ophangen.

Citaat:
En wat betreft mijn 'raar' posten.
Ik vind niemand raar posten.

Citaat:
Vegs schreef:
Als dorpeling wil ik een potentieel goede medestander er nog even in houden, als wolf wil ik hem er uit hebben.
Waarom ik zie iedereen als een potentieel goede medespeler, al ben ik het met je eens dat ik niet op soija zou stemmen in de eerste ronde.

Maar dan had eigenlijk ghidorah eruit "moeten" gaan.

Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 18:46.
Oud 17-05-2009, 18:26
light fighter
light fighter is offline
lastig te volgen al deze discussies in het begin. Ik denk dat Vytan gewoon een onervaren speler is. Het opofferen dat archont "wil" met vytan vind ik vreemd. Daarom ga ik dit keer voor hem
Oud 17-05-2009, 18:27
Vytan
Vytan is offline
Kan iemand een stemlijstje maken? Dan weet ik of ik eruit gegooid word of niet.
Oud 17-05-2009, 18:31
Allure
Allure is offline
Jammer van Matige Muis! Maar goed, voor het spel maakt het niet veel uit, want we hebben de leerling.

Ik heb nu geen tijd om alles door te lezen (tentamen morgen) dus ik stem random, Ghidorah it is. Mocht er straks nog iemand stemlijstjes gemaakt hebben waaruit blijkt dat ik mijn stem beter kan wijzigen, zal ik dat doen.
Oud 17-05-2009, 18:37
Ghidorah
Ghidorah is offline
ik kies nu nog steeds mr. soija omdat ik hem nog steeds verdacht vind overkomen sinds het begin en ik weet haast zeker dat iemand die op mij had gestemd een wolf of een verrader of iets dergelijks moet zijn.
Oud 17-05-2009, 18:41
Verwijderd
Ik maak nu wel een stemlijstje, dus niet ondertussen een lijstje posten, lieverds!
Citaat:
ik kies nu nog steeds mr. soija omdat ik hem nog steeds verdacht vind overkomen sinds het begin en ik weet haast zeker dat iemand die op mij had gestemd een wolf of een verrader of iets dergelijks moet zijn.
Waar de neuk slaat dit nu weer op? Jouw stem was random, nou ja, meeschapend. Je doet al net zo raar als Archont.
Ik vind overigens apart dat jij er niet uit bent.
En kijk nou, je hebt een piemeltje gekweekt.
Oud 17-05-2009, 18:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hoezo zou iemand die op jou gestemd heeft per se slecht moeten zijn? Waarom kan het niet gewoon een onwetende dorpeling zijn?
Oud 17-05-2009, 18:51
arPos
arPos is offline
Citaat:
Kan iemand een stemlijstje maken? Dan weet ik of ik eruit gegooid word of niet.
Citaat:
Vytan
Severus
Absinthe
Kazet nagorra
EoS
arPos

Soija
Archont
Ghidorah

Allure
Wammus

Vegs
Soija

Daboman
Vytan

Wammus
Geen punt

Sens
Cherry Springs

Archont
Light fighter

Ghidorah
Allure

*Dabo's; "vind vytan opvallend" en Vegs; "neig naar kazet" zijn niet meegerekend.
Oud 17-05-2009, 18:54
Verwijderd
Allure
Wammus

Vytan
Severus
Absinthe
KaPip
Eye of Sauron
arPos

VeGs
Mr Soija

Daboman
Vytan

Mr Soija
Archont
Ghidorah

Sens.
Cherry Springs

KaPip
VeGs
Sens.

Archont
light fighter
geen punt
Tink*
Vytan

Ghidorah
Allure

Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 19:26. Reden: + sens.; -geen punt :|; +geen punt :|; +tink*; +vytan;
Oud 17-05-2009, 19:03
Vytan
Vytan is offline
Goed, dat ziet er niet zo leuk uit. Daboman is slecht, dat weet ik vrijwel zeker. Severus is waarschijnlijk wolf, denk ik, dus diens stem valt weg, Archont gok ik ook. Verder heb ik mijn twijfels bij Soija en ghidora.

Dat zou dus betekenen dat ik 4 stemmen heb, Soija 1 en alle anderen die genoemd staan ook 1. Ik ben niet slecht, maar dat geloven jullie toch niet dus ik hoop dat jullie in ieder geval deze post bekijken als ik dood ben.

Ik ga hierom mijn stem veranderen in Archont, in hoop dat dat + de twijfelende spelers hem alsnog dood zal laten gaan in plaats van mij. Zo niet heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Oud 17-05-2009, 19:13
Verwijderd
Zo, Atchont en Ghidorah posten twee keer hetzelfde.

1. Beiden stemmen op mij, beiden met tegenstrijdige gevoelens; de één zegt sorry, de ander kijkt verdrietig.
Citaat:
random.org : 14 Mr Soija

Sorry dude
Citaat:
ik stem op Mr Soija kweet nog niet waarom

2. Beiden vinden mij nog steeds verdacht, terwijl hun eerste stem soort van 'random' was.
Beiden vervolgen hun verdenkingen met een rare algemene opmerking over wolven.
Citaat:

Citaat:
Zijn ze gelielden? Of zijn ze zelfs één persoon! Ze doen alletwee mijn naam met een puntje schrijven.

3. Archont vindt het aan de ene kant zielig voor een nieuwe speler om meteen eruit gestemd te worden, maar vindt het opofferen van Vytan niet erg.
Citaat:
Eigenlijk is het wel zielig, doe je voor de eerste keer mee wordt je meteen afgestemd.

Maar gelukkig ben ik het niet

Edit:
4.
Citaat:
Ik heb nooit op jou gestemd? Wel op Archont, maar hem ben jij niet, dus?

Nee, serieus, Tink* ip-check naamzoek.

Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 19:19.
Oud 17-05-2009, 19:13
Sens.
Sens. is offline
Ik heb voorlopig op Kazet & pip gestemd, aangezien ze nogal afwezig zijn.
Oud 17-05-2009, 19:16
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ga switchen naar Archont want die vind ik verdachter met z'n random verdenking op Soija dan Vytan.
Oud 17-05-2009, 19:18
Tink*
Tink* is offline
Ik blijf toch bij Archont (gezien ik het eerder nog niet zeker wist).
Oud 17-05-2009, 19:21
Vytan
Vytan is offline
Citaat:
Allure
Wammus

Vytan
Severus
Absinthe
KaPip
Eye of Sauron
arPos

VeGs
Mr. Soija

Mr Soija
Archont
Ghidorah

Sens.
Cherry Springs

KaPip
VeGs
Sens.

Archont
light fighter
Vytan
geen punt
Tink*

Ghidorah
Allure
Oud 17-05-2009, 19:24
Vytan
Vytan is offline
Citaat:
Dan zou je dus soija moeten stemmen aangezien die al 2 stemmen "heeft"
Nee, want ik ga ervan uit dat ik weet wie de wolven zijn en dat die stemmen dus niet meetellen

Bovendien heeft Archont er nu meer en vind ik hem ook verdachter.
Oud 17-05-2009, 19:26
arPos
arPos is offline
Citaat:
Goed, dat ziet er niet zo leuk uit. Daboman is slecht, dat weet ik vrijwel zeker. Severus is waarschijnlijk wolf, denk ik, dus diens stem valt weg, Archont gok ik ook. Verder heb ik mijn twijfels bij Soija en ghidora.

Dat zou dus betekenen dat ik 4 stemmen heb, Soija 1 en alle anderen die genoemd staan ook 1. Ik ben niet slecht, maar dat geloven jullie toch niet dus ik hoop dat jullie in ieder geval deze post bekijken als ik dood ben.

Ik ga hierom mijn stem veranderen in Archont, in hoop dat dat + de twijfelende spelers hem alsnog dood zal laten gaan in plaats van mij. Zo niet heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Grappig dat op het moment van deze post soija 2 stemmen "had" en archont maar 1.

Citaat:
Dat mag, ik ga in ronde 2 er nog niet van uit dat ik weet wie de wolven zijn, maar 2 bijna gelijke rijtjes is toch voordeliger, dus prima.
Oud 17-05-2009, 19:26
Citaat:
Nee, want ik ga ervan uit dat ik weet wie de wolven zijn en dat die stemmen dus niet meetellen

Jij hebt wel een behoorlijk hoge pet op van jezelf dan of ben je verrader
Oud 17-05-2009, 19:27
Tink*
Tink* is offline
Ja idd, hoezo weet jij wie de wolven zijn?
Oud 17-05-2009, 19:27
Vytan
Vytan is offline
Citaat:
Jij hebt wel een behoorlijk hoge pet op van jezelf dan of ben je verrader
Ik ben toch dood, dus dan kan ik beter rekenen met wat ik denk dan geloven dat het stemlijstje klopt. Ik zal er ongetwijfeld naast zitten, maarja.

Citaat:
Ja idd, hoezo weet jij wie de wolven zijn?
Niet, ik ging uit van mijn verdachten als zijnde wolven.
Oud 17-05-2009, 19:28
Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus is waarschijnlijk wolf, denk ik, dus diens stem valt weg, Archont gok ik ook.
O ja? Waar baseert meneer dat dan op, pray tell? Het valt me op dat jij er een handje van hebt om statements te maken zonder (duidelijke) argumentatie, met ogenschijnlijke rotsvaste overtuiging (maar de leerling-ziener ben jij zeker niet, dus die 'overtuiging' is misplaatst en verdacht). Het klinkt nogal als vingertje wijzen en als een poging de aandacht van je af te leiden. Dat overtuigt mij er alleen maar meer van dat ik er goed aan heb gedaan om deze ronde op jou te stemmen.
Oud 17-05-2009, 19:29
de deadline is toch half 9?
Spelleider
Spelleider is offline
Ja, dat is over 1 minuut.
Vytan
Vytan is offline
Citaat:
O ja? Waar baseert meneer dat dan op, pray tell? Het valt me op dat jij er een handje van hebt om statements te maken zonder (duidelijke) argumentatie, met ogenschijnlijke rotsvaste overtuiging (maar de leerling-ziener ben jij zeker niet, dus die 'overtuiging' is misplaatst en verdacht). Het klinkt nogal als vingertje wijzen en als een poging de aandacht van je af te leiden. Dat overtuigt mij er alleen maar meer van dat ik er goed aan heb gedaan om deze ronde op jou te stemmen.
Nogmaals, ik ben toch al dood. Ik kan het niet bewijzen en ik heb er niks aan om zo kort van te voren mezelf proberen te redden.
Oud 17-05-2009, 19:31
haha ik deed m'n eerste spelletje hier ook zo toen was ik dorpeling en werd ik door alles wat ik zei verdachter en de 2e dag opgeknoopt
Oud 17-05-2009, 19:34
Verwijderd
Citaat:

Hoezo ben ik verdacht?
Oud 17-05-2009, 19:35
Vytan
Vytan is offline
Citaat:
Hoezo ben ik verdacht?
Niet, ik weet alleen niet zeker wat ik van je moet denken ik vond het wel lief dat je het voor me opnam, dankje daarvoor.
Oud 17-05-2009, 19:39
VeGs
VeGs is offline
Nou, we zullen zien...

Citaat:
Ik zeg dan ook niet dat ik ze tegenstrijdig vind,ik vroeg of ze ermee bedoelde dat je op soija moest stemmen.
maar ik vind dit wel een enorm mooi zelfgemaakt excuus nadat je 4 minuten over tijd laat weten niet mee helpt soija eruit te gooien die 3 stemmen heeft maar ghidorah.
Bovendien zegt vegs niet opeten, maar ophangen.
Natuurlijk stem ik op Ghidorah met 4 stemmen en niet op Mr.Soija met 3 stemmen.
Of ben je zo'n fan van gelijkspel in de eerste ronde?

Het laatste volg ik niet. Het ging om een hangronde, dus bij gelijkspel kiezen wolven wie gehangen wordt.
Oud 17-05-2009, 19:41
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik ben toch dood,
Hoezo er zijn nog 5 of 6 valse stemmen ofzo.
Citaat:
Vegs schreef:
Natuurlijk stem ik op Ghidorah met 4 stemmen en niet op Mr.Soija met 3 stemmen.
Of ben je zo'n fan van gelijkspel in de eerste ronde?
Ik vind gelijk spel altijd wel leerzaam, maar ja dat is mogelijk, daarom vroeg ik ook wat je ermee bedoelde en heb ik niet op je gestemd.

Citaat:
Het laatste volg ik niet. Het ging om een hangronde, dus bij gelijkspel kiezen wolven wie gehangen wordt.
ok, ik zou bij wolven altijd eten zeggen.
Oud 17-05-2009, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Niet, ik weet alleen niet zeker wat ik van je moet denken ik vond het wel lief dat je het voor me opnam, dankje daarvoor.
Hmkay.
Nou ja, het was geen favor ofzo, puur wat ik denk.
Vorig spel zat ik goed met mijn heftige Severus verdediging, dus dit spel hopelijk ook. Al werd er toen ook al niet naar mij geluisterd.
Oud 17-05-2009, 19:55
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
Zo, Atchont en Ghidorah posten twee keer hetzelfde.

1. Beiden stemmen op mij, beiden met tegenstrijdige gevoelens; de één zegt sorry, de ander kijkt verdrietig.

2. Beiden vinden mij nog steeds verdacht, terwijl hun eerste stem soort van 'random' was.
Beiden vervolgen hun verdenkingen met een rare algemene opmerking over wolven.

Zijn ze gelielden? Of zijn ze zelfs één persoon! Ze doen alletwee mijn naam met een puntje schrijven.

3. Archont vindt het aan de ene kant zielig voor een nieuwe speler om meteen eruit gestemd te worden, maar vindt het opofferen van Vytan niet erg.

Edit:
4.Ik heb nooit op jou gestemd? Wel op Archont, maar hem ben jij niet, dus?

Nee, serieus, Tink* ip-check naamzoek.

hmmm nu ik terug kijk nee damn ik had niet terug gekregen en ik dacht uit mijn hoofd zeker te zijn dat jij op mij gestemd had. dus ik had jou uitgekozen. maar hoewel ik je toch verdacht vond ben ik denk ik toch van mening verandert. volgende hang ronde weet ik denk ik al wie de ander is die ik verdacht vind. maar dat hoor je dan wel. maar mijn excuus dat ik gewoon uit mijn hoofd jou had uitgekozen terwijl je niet op mij gestemd had.
Oud 17-05-2009, 19:57
Ghidorah
Ghidorah is offline
en je mag mijn ip checken etc. ik heb niets te verbergen als je dat denkt.
Oud 17-05-2009, 20:00
Verwijderd
Citaat:
hmmm nu ik terug kijk nee damn ik had niet terug gekregen en ik dacht uit mijn hoofd zeker te zijn dat jij op mij gestemd had. dus ik had jou uitgekozen. maar hoewel ik je toch verdacht vond ben ik denk ik toch van mening verandert. volgende hang ronde weet ik denk ik al wie de ander is die ik verdacht vind. maar dat hoor je dan wel. maar mijn excuus dat ik gewoon uit mijn hoofd jou had uitgekozen terwijl je niet op mij gestemd had.
Hmm, vage post.

Citaat:
en je mag mijn ip checken etc. ik heb niets te verbergen als je dat denkt.
Is al gedaan.
Oud 17-05-2009, 20:10
Spelleider
Spelleider is offline
JAHAA de uitslag komt eraan! Sjee, stelletje ongeduldigerds!

grapje hoor
Oud 17-05-2009, 20:12
Verwijderd
Nou, het is dus iig geen gelijkspel, ik presumeer? Knap als Vytan er niet uit gaat dan.
Oud 17-05-2009, 20:13
Vytan
Vytan is offline
Dat ga ik wel.
Oud 17-05-2009, 20:52
light fighter
light fighter is offline
f5
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten