Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm ik vind Vytan en Daboman allebei wel verdacht. Misschien is dat gesteggel tussen hun beiden wel afgesproken werk. Het kunnen natuurlijk ook allebei wolven of geliefden zijn.
Ik ga deze ronde denk ik voor Vytan omdat daar al meer mensen bij staan.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Vooral aangezien ik eigenlijk nok niks boeiends gemeld heb. ;x Citaat:
![]() Ik vind Vytan dus totáál niet verdacht. Hij komt wat mij betreft oprecht over. Sens. vind ik wel verdacht, ik weet niet wat omhoog is met haar, ze post heel raar vind ik. En ook voor het eerst dat ik Daboman (zo vroeg) in een spel verdenk. Ik onthoud beiden voor de volgende ronde. Voor nu is mijn stem reeds verzonden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
@ Arpos en Mr.Soija over de 'tegenstrijdige' uitspraken.
Wat Sens. zegt. Als dorpeling wil ik een potentieel goede medestander er nog even in houden, als wolf wil ik hem er uit hebben. Ik had jullie intelligent genoeg geschat om dat er in te lezen. *kusje* Citaat:
Citaat:
Ik houd je even in mijn achterhoofd. Ik vind noch Sens. noch Vytan verdacht. Vytan gedraagt zich zoals wel meer onervaren spelers doen. De meeste van die zogenaamde 'wolfgedragingen' gaan niet op voor nieuwe spelers, aangezien die nog niet weten dat zoiets ze de kop kost, omdat ooit eens bepaald is dat dat wolvengedrag is. Van Sens. weet ik dat de verdediging voor mij iig klopt, wat voor mij haar verdediging voor Vytan geloofwaardiger maakt. Sowieso ben ik het er niet mee eens dat mensen die zichzelf of anderen hard verdedigen vaker wolf zijn. Juist de mensen die dát soort ongein noemen zijn vaker tegenstanders, omdat ze verzet tegen onterechte beschuldigingen bij voorbaat in de kiem proberen te smoren. Ik twijfel dan ook of ik voor Daboman of voor Kazet moet gaan. Ik neig naar Kazet, omdat die altijd flink op de achtergrond blijft en daarmee wat verradelijker is. |
![]() |
|
Oei, de leerling wordt nu ziener toch? Of doen we niet meer met de leerling tegenwoordig?
Ik vind het raar dat Archont eerst random op Soija stemt, dan hem verdacht vindt en nog een keer op 'm wil stemmen. Nou ja, dat kan dat je dat ineens vindt. Maar het opofferen van Vytan vind ik toch wel een beetje te. Oke we zitten nog vroeg in het spel, maar als je van opofferen spreekt dan lijkt het me net of je al weet dat diegene een goede functie heeft en eruit wil hebben aan de ene kant of aan de andere kant echt denkt dat opofferen werkt. Ik vind opofferen persoonlijk een beetje zonde, ik zou afwachten hoe het de komende hang- en eetronde zich zou ontwikkelen en eventueel dan Vytan alsnog ophangen als hij zich verdachter gaat gedragen. Ik weet alleen nog niet of ik dit reden genoeg vind om op Archont te stemmen.
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat betreft mijn 'raar' posten. Ik heb me voor dit spel voorgenomen om actief mee te posten. Het is ook nog maar de 2de keer dat ik meespeel en de vorige keer was niet echt een succes. (Ik vond Barabas verdacht en bleef heel de tijd op hem stemmen, maar hij bleek uiteindelijk ook dorpeling te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik stem dus ook op vytan.
||||
Citaat:
maar ik vind dit wel een enorm mooi zelfgemaakt excuus nadat je 4 minuten over tijd laat weten niet mee helpt soija eruit te gooien die 3 stemmen heeft maar ghidorah. Bovendien zegt vegs niet opeten, maar ophangen. Citaat:
Citaat:
Maar dan had eigenlijk ghidorah eruit "moeten" gaan.
Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 18:46. |
![]() |
|
![]() |
Jammer van Matige Muis! Maar goed, voor het spel maakt het niet veel uit, want we hebben de leerling.
Ik heb nu geen tijd om alles door te lezen (tentamen morgen) dus ik stem random, Ghidorah it is. Mocht er straks nog iemand stemlijstjes gemaakt hebben waaruit blijkt dat ik mijn stem beter kan wijzigen, zal ik dat doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik maak nu wel een stemlijstje, dus niet ondertussen een lijstje posten, lieverds!
Citaat:
Ik vind overigens apart dat jij er niet uit bent. En kijk nou, je hebt een piemeltje gekweekt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
● Allure
Wammus ● Vytan Severus Absinthe KaPip Eye of Sauron arPos ● VeGs Mr Soija ● Daboman Vytan ● Mr Soija Archont Ghidorah ● Sens. Cherry Springs ● KaPip VeGs Sens. ● Archont light fighter geen punt ![]() Tink* Vytan ● Ghidorah Allure Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 19:26. Reden: + sens.; -geen punt :|; +geen punt :|; +tink*; +vytan; |
![]() |
|
Goed, dat ziet er niet zo leuk uit. Daboman is slecht, dat weet ik vrijwel zeker. Severus is waarschijnlijk wolf, denk ik, dus diens stem valt weg, Archont gok ik ook. Verder heb ik mijn twijfels bij Soija en ghidora.
Dat zou dus betekenen dat ik 4 stemmen heb, Soija 1 en alle anderen die genoemd staan ook 1. Ik ben niet slecht, maar dat geloven jullie toch niet dus ik hoop dat jullie in ieder geval deze post bekijken als ik dood ben. Ik ga hierom mijn stem veranderen in Archont, in hoop dat dat + de twijfelende spelers hem alsnog dood zal laten gaan in plaats van mij. Zo niet heb ik het in ieder geval geprobeerd.
|||||||
Verwijderd
|
Zo, Atchont en Ghidorah posten twee keer hetzelfde.
1. Beiden stemmen op mij, beiden met tegenstrijdige gevoelens; de één zegt sorry, de ander kijkt verdrietig. Citaat:
Citaat:
2. Beiden vinden mij nog steeds verdacht, terwijl hun eerste stem soort van 'random' was. Beiden vervolgen hun verdenkingen met een rare algemene opmerking over wolven. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() 3. Archont vindt het aan de ene kant zielig voor een nieuwe speler om meteen eruit gestemd te worden, maar vindt het opofferen van Vytan niet erg. Citaat:
Edit: 4. Citaat:
Nee, serieus, Tink* ip-check naamzoek. Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien heeft Archont er nu meer en vind ik hem ook verdachter. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Nou, we zullen zien...
Citaat:
Of ben je zo'n fan van gelijkspel in de eerste ronde? Het laatste volg ik niet. Het ging om een hangronde, dus bij gelijkspel kiezen wolven wie gehangen wordt. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, het was geen favor ofzo, puur wat ik denk. ![]() Vorig spel zat ik goed met mijn heftige Severus verdediging, dus dit spel hopelijk ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmmm nu ik terug kijk nee damn ik had niet terug gekregen en ik dacht uit mijn hoofd zeker te zijn dat jij op mij gestemd had. dus ik had jou uitgekozen. maar hoewel ik je toch verdacht vond ben ik denk ik toch van mening verandert. volgende hang ronde weet ik denk ik al wie de ander is die ik verdacht vind. maar dat hoor je dan wel. maar mijn excuus dat ik gewoon uit mijn hoofd jou had uitgekozen terwijl je niet op mij gestemd had.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |