M'n stiefvader.

Mn moeder was boos op me en wilde met me praten toen ik uit het werk kwam. Allemaal prima, maar toen we eenmaal aan het praten waren kwam hij zich er ineens mee bemoeien, dus ik rolde met mn ogen en mn moeder snoerde hem de mond. Zij hebben vanaf het begin duidelijk afspraken gemaakt dat zíj zulke dingen met mij regelt en dat hij zich erbuiten moet houden, omdat hij gewoon niet mijn vader is en geen reet van mij snapt. Nu zeikt hij mn moeder dus keihard af dat hij zich niet met mij mag bemoeien en dat ik onfatsoenlijk was zonet. Ze zijn al een half uur aan het praten en hij zegt telkens dat mn moeder mekkert en jankt, terwijl mijn moeder me juist snapt. Hij schreeuwt altijd als hij boos is en gaat vloeken, maar mijn moeder en ik hebben gewoon rustig gepraat en hebben het bijgelegd, klaar. Hij is alleen van mening dat ik niet genoeg straf heb gehad ofzo.

Mn moeder wijst hem alleen maar op de afspraak dat zij zulke dingen met me regelt en nu issie helemaal pissed en zegt dat ie dan ook helemaal NIKS meer voor mij wil doen. Maar toen ik zei dat ik mn fiets voortaan wel naar de fietsenmaker breng zodat hij het niet meer hoeft te doen, was ik alsnog de gene de fout zat. Daaaaag.
Dat was het wel weer.