Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms is treinen ook echt weer goddelijk, net als, gister zat ik in een leeg gedeelte, in mijn eentje, te kijken naar de zonovergoten weilanden en het werd langzaam avond tijdens mijn reis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik neem een boek mee! *lampje*
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Als ik ergens ver weg heen ga met de trein heb ik ook 6 keer de route op blaadjes geschreven omdat ik helemaal panisch word als ik niet eens meer kan kijken of ik wel goed zit. ![]()
|
mijn common sense maakt dat ik mij daar niet druk meer over kan maken. want je zit dan in een trein, en je kunt niets doen dan afwachten tot ie weer stopt. en het is een stuk beter voor je gemoedsrust om gewoon te chillen en naar buiten te staren, dan om panisch naar je blaadje te kijken. als je fout zit, stap je uit bij het volgende station, of vraag je het aan iemand ofzo, en zoek je het daar wel uit. het is niet alsof de wereld vergaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is t prima, een week in Bosnie gezeten, net werk gevonden, het is dan nu eindelijk officieel tussen mij en J., en ik heb al een idee voor een cadeautje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bosnie was fakking geniaal! Helemaal niet uit te leggen, maar zó mooi! Volgend jaar ga je maar mee ![]() Jaaaaaaa en het is zó goed! Afgelopen maandag was ik bij hem en het was gewoon allemaal goed. Ik hoef niemand anders te zijn dan mezelf en hij vind het allemaal wel prima. Ik kan er zeker wel aan wennen om naast hem wakker te worden en samen te ontbijten enzo. En we lopen op de zaken vooruit, maar het voelt zo goed. Voor ons allebei. Hij is lieflieflief! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha, ok, prima. ![]() Ik ben blij dat het allemaal zo goed voelt en goed is. verdien je wel. ![]() Maar ik ga nu een ijsje eten in de stad en daarna bloed laten prikken (juk). Dus, daag!
|
Verwijderd
|
![]() Ennnn verder ben ik er ook blij mee ![]() Ik ga ook stofzuigen, de was doen, wc's poetsen, en buiten hangen. sucecs met bloedprikken enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij ook succes met die nare klusjes. Dan ziet mijn dag er een stuk leuker uit! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |