Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2009, 09:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ja! En niemand snapt mij erin Ik vind alleen met de trein gaan echt doodeng Ik ben alleen helemaal rustig als m'n vriendje erbij zit.
Oud 24-06-2009, 09:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
waar woont je vriendje?
In Woerden, ik rijd van Gouda naar Woerden.
Oud 24-06-2009, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ja! En niemand snapt mij erin Ik vind alleen met de trein gaan echt doodeng Ik ben alleen helemaal rustig als m'n vriendje erbij zit.
Nou, ik deel je bangheid. Openbaar vervoer + manon = faal. Ik denk continu dat ik in de verkeerde trein zit, vervolgens denk ik ' het duurt te lang het duurt te lang', dan denk ik 'zit die man me nou aan te staren?' of 'is het gek als ik nu wegloop?' etc. Ik zit alleen chill als ik in mijn eentje in een coupe zit.
Verwijderd
Citaat:
is dat ver?
Verwijderd
jorrit is werken en ik zit bij hem thuis en net zegt zijn moeder dat ik best door de studeerkamer mag snuffelen
en dat is tof want ze hebben heeeeeeeeeeeeeeel veel boeken
Oud 24-06-2009, 10:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, ik deel je bangheid. Openbaar vervoer + manon = faal. Ik denk continu dat ik in de verkeerde trein zit, vervolgens denk ik ' het duurt te lang het duurt te lang', dan denk ik 'zit die man me nou aan te staren?' of 'is het gek als ik nu wegloop?' etc. Ik zit alleen chill als ik in mijn eentje in een coupe zit.
Ja, inderdaad. Mijn eigen bus kan ik wel hebben, maar verder
Oud 24-06-2009, 10:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
is dat ver?
Een 15-20 minuten met de trein
Oud 24-06-2009, 10:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
jorrit is werken en ik zit bij hem thuis en net zegt zijn moeder dat ik best door de studeerkamer mag snuffelen
en dat is tof want ze hebben heeeeeeeeeeeeeeel veel boeken
Boeken <33 Vooral encyclopedieën :hartje:
Oud 24-06-2009, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Een 15-20 minuten met de trein
mmm dat is nog wel te doen! Zoek een lekker chill plekje, neem muziek mee etc.
Soms is treinen ook echt weer goddelijk, net als, gister zat ik in een leeg gedeelte, in mijn eentje, te kijken naar de zonovergoten weilanden en het werd langzaam avond tijdens mijn reis
Oud 24-06-2009, 10:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
mmm dat is nog wel te doen! Zoek een lekker chill plekje, neem muziek mee etc.
Soms is treinen ook echt weer goddelijk, net als, gister zat ik in een leeg gedeelte, in mijn eentje, te kijken naar de zonovergoten weilanden en het werd langzaam avond tijdens mijn reis
Dan nog vind ik het eng Maar ik rijd ook door weilanden Dat is echt heerlijk, al die koeien en schapen <33
Ik neem een boek mee! *lampje*
Oud 24-06-2009, 10:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga ervandeur, anders doet ik mijn bus missen
Oud 24-06-2009, 10:06
Miekje*
Miekje* is offline
Doei C'neel! *zwaait*
Oud 24-06-2009, 10:08
Verwijderd
hey succes en veel plezier!
Oud 24-06-2009, 10:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dat is toch helemaal niet ver?
Oud 24-06-2009, 10:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
maar na een tijdje went dat toch wel? ik stap bijvoorbeeld in gouda over op de intercity zonder te kijken waar ie heengaat, omdat ze toch allemaal wel langs utrecht komen enzo. en zelfs als je in de verkeerde trein zit, wordt het er niet beter van als je zenuwachtig gaat zitten doen. en je komt ook echt niet eerder aan als je al 10 minuten van tevoren bij de deuren gaat staan wachten om uit te stappen. ik chill altijd als een malle in de trein
Oud 24-06-2009, 10:30
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Citaat:
Of met ieder ander persoon die ik redelijk goed ken. Maar verder wat jij en ecnelis zeggen!

Als ik ergens ver weg heen ga met de trein heb ik ook 6 keer de route op blaadjes geschreven omdat ik helemaal panisch word als ik niet eens meer kan kijken of ik wel goed zit.
Oud 24-06-2009, 10:34
TopDrop
TopDrop is offline
mijn common sense maakt dat ik mij daar niet druk meer over kan maken. want je zit dan in een trein, en je kunt niets doen dan afwachten tot ie weer stopt. en het is een stuk beter voor je gemoedsrust om gewoon te chillen en naar buiten te staren, dan om panisch naar je blaadje te kijken. als je fout zit, stap je uit bij het volgende station, of vraag je het aan iemand ofzo, en zoek je het daar wel uit. het is niet alsof de wereld vergaat.
Oud 24-06-2009, 10:35
Verwijderd
Ja en dat weet ik ook allemaal wel maar ik kan zo chill denken zoals ik zou willen maar er hoeft maar een verkeerde gedachte door mijn hoofd te gaan en mijn lichaam gaat als een gek tekeer
Oud 24-06-2009, 10:37
TopDrop
TopDrop is offline
subchill
Oud 24-06-2009, 10:43
Verwijderd
whoehoehowheo
Oud 24-06-2009, 10:44
Verwijderd
nou. ik ga eens een mooi boek uit de studeerkamer halen en lekker buiten lezen denk ik
Oud 24-06-2009, 10:46
TopDrop
TopDrop is offline
Zagen zagen zagen zagen zagen.

Is dat een correcte zin of niet?
Oud 24-06-2009, 10:49
Neko*
Neko* is offline
Ja.
Oud 24-06-2009, 10:49
Neko*
Neko* is offline
Toch?
Oud 24-06-2009, 11:07
Verwijderd
Who cares?
Oud 24-06-2009, 11:09
Neko*
Neko* is offline
TopDrop, blijkbaar.
Oud 24-06-2009, 11:13
TopDrop
TopDrop is offline
ik heb ook maar zo tentamen hoor dit kwam langs in een collegeslide
Oud 24-06-2009, 11:15
Verwijderd
Good afternoon lads & ladies.
Oud 24-06-2009, 11:19
Verwijderd
Helleuj allemaal

Neko, lang geleden, hoe is t?
Oud 24-06-2009, 11:20
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Helleuj allemaal

Neko, lang geleden, hoe is t?
Ja, zeker lang geleden!

Het is wel goed, mijn dagen zijn gevuld met niets doen en leuke dingen dus helemaal prima. En met Secret Agent?
Oud 24-06-2009, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, zeker lang geleden!

Het is wel goed, mijn dagen zijn gevuld met niets doen en leuke dingen dus helemaal prima. En met Secret Agent?
Mooi! Ben je geslaagd? Wat ga je nu eigenlijk doen? En met je vriendje gaat t helemaal goed?

Hier is t prima, een week in Bosnie gezeten, net werk gevonden, het is dan nu eindelijk officieel tussen mij en J., en ik heb al een idee voor een cadeautje
Oud 24-06-2009, 11:25
Neko*
Neko* is offline
Ik ben geslaagd, ga Toegepaste Communicatiewetenschappen doen in Wageningen en Vriendje heeft het heel leuk in Letland nu.

BOSNIË! :hartje: Hoe was het? En gaaf dat het echt officieel is nu tussen jou en J.
Oud 24-06-2009, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geslaagd, ga Toegepaste Communicatiewetenschappen doen in Wageningen en Vriendje heeft het heel leuk in Letland nu.

BOSNIË! :hartje: Hoe was het? En gaaf dat het echt officieel is nu tussen jou en J.
Leukleukleukleuk! Hoeraaaaa! Fijn dat het zo goed gaat. Heb je er zin in? Ga je eignelijk op kamers of is dat gewoon te doen? Trouwens! Waar woon jij ook alweer?

Bosnie was fakking geniaal! Helemaal niet uit te leggen, maar zó mooi! Volgend jaar ga je maar mee
Jaaaaaaa en het is zó goed! Afgelopen maandag was ik bij hem en het was gewoon allemaal goed. Ik hoef niemand anders te zijn dan mezelf en hij vind het allemaal wel prima. Ik kan er zeker wel aan wennen om naast hem wakker te worden en samen te ontbijten enzo. En we lopen op de zaken vooruit, maar het voelt zo goed. Voor ons allebei. Hij is lieflieflief!
Oud 24-06-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Belgische koning wilde Nederland binnenvallen

woensdag 24 juni 2009 10:06

België wilde rond 1854 Nederland binnenvallen. De Belgische koning Leopold II vroeg zelfs toestemming daarvoor aan de Franse keizer Napoleon III. Dat blijkt uit documenten in het Koninklijk Huisarchief in Brussel, die zijn gevonden door de Vlaamse historicus Kris Clerckx. Leopold II (1835-1909) stuurde spionagemissies naar Nederland om de militaire kracht in kaart te brengen. Ook zou hij een aanvalsplan op papier hebben gezet.

Het Belgische leger moest Nederland bij verrassing nemen en liefst binnen een paar dagen Amsterdam veroveren, ‘zodat het nieuws van de aanval gelijktijdig komt met het nieuws van de overgave’.

België bleek volgens de spionagemissies ook sterker dan Nederland. Zo hadden de Belgen meer officieren en een aanzienlijker hoger budget voor oorlogsvoering.

Toch kwam het niet van een inval. Napoleon III, de Franse keizer die moest instemmen met een inval, weigerde echter toestemming te geven aan Leopold.
Belgen, .
Oud 24-06-2009, 11:32
Verwijderd
Tijd om 155 jaar na dato een strafexpeditie te sturen.
Oud 24-06-2009, 11:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Leukleukleukleuk! Hoeraaaaa! Fijn dat het zo goed gaat. Heb je er zin in? Ga je eignelijk op kamers of is dat gewoon te doen? Trouwens! Waar woon jij ook alweer?

Bosnie was fakking geniaal! Helemaal niet uit te leggen, maar zó mooi! Volgend jaar ga je maar mee
Jaaaaaaa en het is zó goed! Afgelopen maandag was ik bij hem en het was gewoon allemaal goed. Ik hoef niemand anders te zijn dan mezelf en hij vind het allemaal wel prima. Ik kan er zeker wel aan wennen om naast hem wakker te worden en samen te ontbijten enzo. En we lopen op de zaken vooruit, maar het voelt zo goed. Voor ons allebei. Hij is lieflieflief!
Oud 24-06-2009, 11:35
Verwijderd
Oud 24-06-2009, 11:37
TopDrop
TopDrop is offline
Ik herken wat je zegt, en dat is stiekem het leukste, als het allemaal nog zo nieuw is enzo
Oud 24-06-2009, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ik herken wat je zegt, en dat is stiekem het leukste, als het allemaal nog zo nieuw is enzo
Uhuh, het is eigenlijk pas officieel sinds 10 juni, maar speelt veel langer al. En maandag heb ik hem voor het eerst in anderhalve maand weer gezien en het was zo goed! Als er iemand is met wie ik oud en gerimpeld en bejaard wil worden, is het met hem.
Oud 24-06-2009, 11:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Onwijs veel zin in ja. En natuurlijk ga ik op kamers, waarschijnlijk zelfs samenwonen met Vriendje. Het is ruim 2 uur reizen vanaf hier, niet te doen! Ik woon nu in Borne (bij Enschede, Hengelo (ov)).

Haha, ok, prima.
Ik ben blij dat het allemaal zo goed voelt en goed is. verdien je wel.

Maar ik ga nu een ijsje eten in de stad en daarna bloed laten prikken (juk). Dus, daag!
Oud 24-06-2009, 11:46
Verwijderd
Ik ga je binnenkort ws een keer pm'en, want in juli ben ik een week in Enschede (bij mijn vriendje!) en kunnen we een keer afspreken ofzo. Toch? Lijkt me leuk!
Ennnn verder ben ik er ook blij mee
Ik ga ook stofzuigen, de was doen, wc's poetsen, en buiten hangen. sucecs met bloedprikken enzo
Oud 24-06-2009, 12:09
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ga je binnenkort ws een keer pm'en, want in juli ben ik een week in Enschede (bij mijn vriendje!) en kunnen we een keer afspreken ofzo. Toch? Lijkt me leuk!
Ennnn verder ben ik er ook blij mee
Ik ga ook stofzuigen, de was doen, wc's poetsen, en buiten hangen. sucecs met bloedprikken enzo
Jaaaaaaaaaaaaaaa, lijkt me leuk! Doe dat maar.

Jij ook succes met die nare klusjes. Dan ziet mijn dag er een stuk leuker uit!
Oud 24-06-2009, 12:21
Verwijderd
Grrr dat cijfer staat nog steeds niet online sukkels. Dus dat wordt zo een trip naar Groningen om op het PRIKBORD te kijken en vervolgens waarschijnlijk nabesprekingscollege baaaaah.
Oud 24-06-2009, 12:22
Verwijderd
.
Verwijderd
ik ging net kapot van de hitte @ werk maar hier is het koud.
Verwijderd
Juist.
Verwijderd
Ik moet zo naar de TANDARTS. Bah.
Verwijderd
en waarom bel je niet even kat? of werkt dat zo niet?
Oud 24-06-2009, 12:24
Verwijderd
Citaat:
en waarom bel je niet even kat? of werkt dat zo niet?
Nee dat doen ze niet. En ik kan ook moeilijk iemand die ik nauwelijks ken sms'en of die even voor me kijkt Maar ja, 95% kans op falen, dus dan moet ik sowieso naar dat college. Maar dan nog. Ik loop al twee dagen te tandenknarsen en om de tien minuten de site refreshen en ik droom erover en ik schrik steeds wakker ;x;x;x
Oud 24-06-2009, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Nee dat doen ze niet. En ik kan ook moeilijk iemand die ik nauwelijks ken sms'en of die even voor me kijkt Maar ja, 95% kans op falen, dus dan moet ik sowieso naar dat college. Maar dan nog. Ik loop al twee dagen te tandenknarsen en om de tien minuten de site refreshen en ik droom erover en ik schrik steeds wakker ;x;x;x
oei
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten