Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik geen tijd heb voor mezelf en wat ik wil doen, en alleen maar dingen moet doen. Ook dat ik allemaal boeiende colleges mis doordat het stomme Roessingh dat nodig vindt en dat ik in de weken dat ik thuis ben tijd te kort kom om alles bij te werken en dat ik geen interwebzz heb in Arnhem.
|
Verwijderd
|
Ik volg een vak bij literatuurwetenschappen en de hoeveelheid fouten in het werk van mijn medestudenten is echt schrijnend. Ik wilde eerst een paar passages citeren in het taalfoutentopic, maar inmiddels is gebleken dat driekwart van hen het voltooid deelwoord niet eens onder de knie heeft. Zelfs de docent gebruikt uitdrukkingen zoals 'elkaar letterlijk op de lip zitten'. Het is niet grappig meer, eerder een beetje treurig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Nee, want we hebben een strenge winter gehad vorig jaar, gevolgd door een warme zomer en een milde herfst, dus de muggen vieren nu pas hoogtij. Maar nou en. Ga weg ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij mij komt 't omdat mijn bazin niet lijkt te snappen dat m'n studie niet alleen maar bestaat uit 2 uurtjes les per dag en ze me dus gewoon doordeweeks inroostert, waardoor ik nu dus nul vrije tijd heb en ik geen idee meer heb hoe ik al m'n studieshiz moet doen. Ik heb de afgelopen week ongeveer 4 uur per nacht geslapen en ik sta op het punt van een nervous breakdown. Oh ja, en ik heb dus ook geen tijd meer om familie of vrienden op te zoeken, waardoor ik m'n ouders en m'n zus al iets van een maand niet heb gezien. ![]()
|
Ik heb nu al enorme moeite om al mijn studiewerk bij te houden, en nu moeten we over twee weken een essay inleveren, waar we vandaag pas voor het onderwerp hebben kunnen intekenen
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een contract voor 15 uur in de week en dat ging altijd prima. Ik werkte 2 volle dagen en had dan precies 15 uur (dus 2x8 uur - 2xhalf uur pauze). Maar nu is er door de mensen hogerop bepaald dat er uren bespaard moeten worden en dat de full-timers voorrang krijgen met hun contract-uren. Er worden bijv. diensten geschrapt of ingekort, waarna er word gezegd dat we maar gewoon 'een tandje bij moeten zetten'. Mijn diensten zijn in het weekend dus korter geworden en nu moet ik blijkbaar doordeweeks ook komen werken om aan m'n uren te komen. Als ik zeg dat ik dat doordeweeks werken niks vind krijg ik voor m'n kiezen dat ik dan zo m'n rooster niet had moeten doorgeven, terwijl ik dat juist had gedaan zodat ik mss ook eens een dagje in het weekend vrij kon krijgen. Maarja, ik had m'n bazin dus gebeld en haar oplossing was dat ik m'n aantal contract uren naar beneden moet halen, naar 10 ofzo, zodat ik doordeweeks iig niet extra hoef te werken. Totaal belachelijk, maar de hoge pipo's willen vanwege 'de recessie' geen 8-urige diensten meer, en zeker niet van mensen in mijn loon-klasse.
|
Verwijderd
|
Dat er om 1 uur 's nachts een of andere dronken malloot een kwartier lang aan het krijsen was. Hij stond buiten volgens mij te krijsen tegen een medebewoner van de flat. Ik werd er wakker van en ik woon op de 1e verdieping.-_- Mijn raam was trouwens dicht. Het ging ongeveer zo:
Ja, kom dan, kom dan! Oooh, heb je de politie gebeld? Jaaa, kom dan, kom dan! Dat mijn school zo'n ontzettende geweldige logica en communicatie heeft. Op mijn rooster staat nu weer dat ik naar mijn stage moet, terwijl ik heb gehoord dat ik woensdags vrij heb. +Een introdag plannen midden in je stageblok. Wtf. Logica. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet zo blij met hoe vroeg ik wakker word. En dat ik echt 0 motivatie heb.
|
Ik ben vanochtend om stupid o clock opgestaan omdat ik in Bergeijk sliep en om 10 uur ICT had op het cons. Nou, ik was mooi op tijd op het conservatorium, liep alle trappen op, en pas toen ik bij het lokaal was herinnerde ik me dat ICT OM de week is, en we hadden het vorige week al, dus deze week niet. Ik probeerde de deur nog even, maar nee. Gedverdemme.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |