Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2009, 01:21
Verwijderd
Customizen is ook een ramp, en die kinderlijke, lelijke icoontjes (die doen denken aan de begintijd van Windows XP) zijn ook irritant groot.

Ik voel me echt een oude lul die niet snapt hoe die een lettertype moet vergroten. De techniek haalt mij in Om maar niet te spreken van bedrijven die opeens opkeken tegen een enorme learning curve ten tijden van deadlines...
Advertentie
Oud 17-09-2009, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Dat is allemaal nog tot daar aan toe, maar hoe zet je de paginanummering op de eerste pagina uit? Kwestie van één simpel vinkje in Word 2003, in Word 2007 is het praktisch onvindbaar.
Na wat geklooi: dubbelklikken op de footer, en dan rechtsboven in de Ribbon (#$% ik haat dat woord nu al!) op page number klikken...
Oud 17-09-2009, 10:03
Rationeel
Rationeel is offline
en als ik diagrammen teken komt er niet standaard een tekenveld omheen, dus ik kan klikken waar ik wil, maar opties om de zooi te groeperen en te centreren e.d.??? WAAR???

hetzelfde met de vergelijkingseditor..
Oud 17-09-2009, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, toen de tandarts me verdoving aanbood zei hij ook 'ik heb altijd het gevoel dat ik veel betere vullingen maak als de patient verdoofd is en geen pijn heeft', dus toen wilde ik wel verdoving ja
Mijn vorige tandarts zei zoiets van: "moet het nog verdoofd worden? Nee, lijkt me niet hè." Daarbij kreeg hij een sadistische glimlach op zijn gezicht.
Oud 17-09-2009, 10:25
Verwijderd
Citaat:
en als ik diagrammen teken komt er niet standaard een tekenveld omheen, dus ik kan klikken waar ik wil, maar opties om de zooi te groeperen en te centreren e.d.??? WAAR???

hetzelfde met de vergelijkingseditor..
Tip: LaTeX.
Oud 17-09-2009, 10:44
Verwijderd
Ik heb word 2007 eraf gegooid en gewoon weer 2003 geinstalleerd
Oud 17-09-2009, 10:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Tip: LaTeX.
ik ben normaal gesproken supersnel met de vergelijkingseditor, daarom laat ik mathcad en latex links liggen.

vooral latex. het is wel mooi, maar zo omslachtig...
Oud 17-09-2009, 10:50
Verwijderd
Als je een LaTeX-template hebt, is het makkelijker en sneller dan een Word-document maken, hoor. Zeker als je veel formules moet tikken.

OT: verkouden zijn!
Oud 17-09-2009, 11:01
Verwijderd
En last.fm crasht de hele tijd.
Oud 17-09-2009, 13:08
Verwijderd
Godver, die vrouw had juist helemaal geen plek in haar auto. Stomme receptie die mij op het verkeerde been zet! Nu kan ik dus weer van voren af aan beginnen en komt het er vast op neer dat ik alsnog met de trein moet, vier keer overstappen en super veel wachten, lol.
Oud 18-09-2009, 12:10
Verwijderd
Ik was vier heeele dagen vrij en nu zijn ze al voorbij.
Oud 18-09-2009, 12:23
Verwijderd
Dat mijn studeerzin uitblijft ;x
Oud 18-09-2009, 19:47
Neko*
Neko* is offline
Dat ik geen tijd heb voor mezelf en wat ik wil doen, en alleen maar dingen moet doen. Ook dat ik allemaal boeiende colleges mis doordat het stomme Roessingh dat nodig vindt en dat ik in de weken dat ik thuis ben tijd te kort kom om alles bij te werken en dat ik geen interwebzz heb in Arnhem.
Oud 19-09-2009, 02:12
Verwijderd
Enge ventjes, altijd weer.
Oud 19-09-2009, 15:22
Verwijderd
De NS. Wtf internationale treinplanner die geen prijzen weergeeft, online boeken wat blijkbaar alleen gaat als je naar een super grote stad wilt en onbeschofte helpdeskmensen. Ik ben boos.
Oud 19-09-2009, 20:46
Verwijderd
Ik volg een vak bij literatuurwetenschappen en de hoeveelheid fouten in het werk van mijn medestudenten is echt schrijnend. Ik wilde eerst een paar passages citeren in het taalfoutentopic, maar inmiddels is gebleken dat driekwart van hen het voltooid deelwoord niet eens onder de knie heeft. Zelfs de docent gebruikt uitdrukkingen zoals 'elkaar letterlijk op de lip zitten'. Het is niet grappig meer, eerder een beetje treurig.
Oud 19-09-2009, 22:32
Verwijderd
Sowieso is het in het hoger onderwijs (incl universiteiten) triest gesteld met spelling. Hoe stompzinnig kun je zijn als je zoiets simpels niet begrijpt, maar ondertussen wel doorleert voor chirurg/wetenschapper/whatever.
Oud 20-09-2009, 00:26
Verwijderd
Parasitaire kutbeesten die mijn arm leksteken.
Dat gaat weer een nachtje vol genot worden. Fuck.
*krab*
Oud 20-09-2009, 19:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat er een vifitpak op mijn bureau staat
dat leeg is
Oud 21-09-2009, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Parasitaire kutbeesten die mijn arm leksteken.
Dat gaat weer een nachtje vol genot worden. Fuck.
*krab*
Dit. Ik ben al drie keer gestoken en ik kan niet slapen want dan komt er zo'n bloedzuigende lijer langs m'n hoofd zoemen. Het is eind september, horen die beesten niet al zo'n beetje dood te gaan

(Nee, want we hebben een strenge winter gehad vorig jaar, gevolgd door een warme zomer en een milde herfst, dus de muggen vieren nu pas hoogtij. Maar nou en. Ga weg ofzo )
Oud 21-09-2009, 01:53
Verwijderd
Er liggen 4 lijken om de laptop heen. FUCK YEAH GENOCIDE.

ot: Dat ik iemand niet van een hele stomme beslissing af kan houden.
Oud 21-09-2009, 05:57
Verwijderd
Dat ik deze week nog 3 keer (dus in totaal 7 keer met 1 dag ertussen vanaf vorige week vrijdag) om 6.15 moet opstaan ;x
Oud 21-09-2009, 18:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben iedere keer dat ik naar school moet idioot moe, ik heb geen enkele motivatie om daar heen te gaan!
Oud 21-09-2009, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben iedere keer dat ik naar school moet idioot moe, ik heb geen enkele motivatie om daar heen te gaan!
Jij ook al?
Oud 22-09-2009, 00:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ook al!

Maar bij mij komt 't omdat mijn bazin niet lijkt te snappen dat m'n studie niet alleen maar bestaat uit 2 uurtjes les per dag en ze me dus gewoon doordeweeks inroostert, waardoor ik nu dus nul vrije tijd heb en ik geen idee meer heb hoe ik al m'n studieshiz moet doen. Ik heb de afgelopen week ongeveer 4 uur per nacht geslapen en ik sta op het punt van een nervous breakdown.
Oh ja, en ik heb dus ook geen tijd meer om familie of vrienden op te zoeken, waardoor ik m'n ouders en m'n zus al iets van een maand niet heb gezien.
Oud 22-09-2009, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nu al enorme moeite om al mijn studiewerk bij te houden, en nu moeten we over twee weken een essay inleveren, waar we vandaag pas voor het onderwerp hebben kunnen intekenen alsof ik dat er nog even bij kan doen!
Oud 22-09-2009, 13:05
Verwijderd
dat ik ziek ben
Oud 22-09-2009, 13:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ook al!

Maar bij mij komt 't omdat mijn bazin niet lijkt te snappen dat m'n studie niet alleen maar bestaat uit 2 uurtjes les per dag en ze me dus gewoon doordeweeks inroostert, waardoor ik nu dus nul vrije tijd heb en ik geen idee meer heb hoe ik al m'n studieshiz moet doen. Ik heb de afgelopen week ongeveer 4 uur per nacht geslapen en ik sta op het punt van een nervous breakdown.
Oh ja, en ik heb dus ook geen tijd meer om familie of vrienden op te zoeken, waardoor ik m'n ouders en m'n zus al iets van een maand niet heb gezien.
Wtf. Werk je op oproepbasis? Ze kan je niet zomaar lukraak inplannen, je kunt gewoon zeggen dat je dan niet kan. Wel een beetje in overleg natuurlijk (en dat moet zij ook doen), maar werken op oproepbasis =/= werken wanneer de baas het uitkomt.
Oud 22-09-2009, 16:09
Verwijderd
Lijn 15. Sardientjesbussen
Oud 22-09-2009, 16:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, doet webmail het ooit WEL?
Oud 22-09-2009, 16:13
Verwijderd
Ja, die nieuwe webmail is echt ultrafaal. De oude was ook niet echt je-van-het, maar deze doet het gewoon nooit :')
Oud 22-09-2009, 16:50
Allure
Allure is offline
Citaat:
Mijn vorige tandarts zei zoiets van: "moet het nog verdoofd worden? Nee, lijkt me niet hè." Daarbij kreeg hij een sadistische glimlach op zijn gezicht.
Mijn tandarts vraagt niet eens naar een verdoving bij het vullen van een gaatje. Van mij hoeft het ook niet, een prik is vervelender. Vooral door dat verlammende gevoel achteraf.
Oud 22-09-2009, 17:21
Nona
Nona is offline
Ik vind het stom dat ik weer tot na zessen aan het werk ben.
Oud 22-09-2009, 19:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wtf. Werk je op oproepbasis? Ze kan je niet zomaar lukraak inplannen, je kunt gewoon zeggen dat je dan niet kan. Wel een beetje in overleg natuurlijk (en dat moet zij ook doen), maar werken op oproepbasis =/= werken wanneer de baas het uitkomt.
Nouuu, het zit dus zo (pas op, lang verhaal):
Ik heb een contract voor 15 uur in de week en dat ging altijd prima. Ik werkte 2 volle dagen en had dan precies 15 uur (dus 2x8 uur - 2xhalf uur pauze). Maar nu is er door de mensen hogerop bepaald dat er uren bespaard moeten worden en dat de full-timers voorrang krijgen met hun contract-uren. Er worden bijv. diensten geschrapt of ingekort, waarna er word gezegd dat we maar gewoon 'een tandje bij moeten zetten'.
Mijn diensten zijn in het weekend dus korter geworden en nu moet ik blijkbaar doordeweeks ook komen werken om aan m'n uren te komen.
Als ik zeg dat ik dat doordeweeks werken niks vind krijg ik voor m'n kiezen dat ik dan zo m'n rooster niet had moeten doorgeven, terwijl ik dat juist had gedaan zodat ik mss ook eens een dagje in het weekend vrij kon krijgen.
Maarja, ik had m'n bazin dus gebeld en haar oplossing was dat ik m'n aantal contract uren naar beneden moet halen, naar 10 ofzo, zodat ik doordeweeks iig niet extra hoef te werken. Totaal belachelijk, maar de hoge pipo's willen vanwege 'de recessie' geen 8-urige diensten meer, en zeker niet van mensen in mijn loon-klasse.
Oud 22-09-2009, 20:26
Verwijderd
Dat ik mijn telefoon 2 weken kwijt was omdat 'ie gerepareerd moest worden en dat hij nu nog steeds niet fatsoenlijk werkt.
Oud 22-09-2009, 20:30
Verwijderd
Faalangstaanvallen, huilbuien, thuissituatie en complete inspiratieloosheid. Ik voel me nu al op, en het schooljaar is nog amper begonnen. Ik vraag me af hoe ik morgen moet uitleggen dat ik nog niks heb om te laten zien. Sorry, ik had het te druk met janken??

Oud 23-09-2009, 07:54
Verwijderd
Dat er om 1 uur 's nachts een of andere dronken malloot een kwartier lang aan het krijsen was. Hij stond buiten volgens mij te krijsen tegen een medebewoner van de flat. Ik werd er wakker van en ik woon op de 1e verdieping.-_- Mijn raam was trouwens dicht. Het ging ongeveer zo:
Ja, kom dan, kom dan!
Oooh, heb je de politie gebeld?
Jaaa, kom dan, kom dan!

Dat mijn school zo'n ontzettende geweldige logica en communicatie heeft. Op mijn rooster staat nu weer dat ik naar mijn stage moet, terwijl ik heb gehoord dat ik woensdags vrij heb. +Een introdag plannen midden in je stageblok. Wtf. Logica.
Oud 23-09-2009, 09:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik las gister een nieuwsbericht waarin stond dat de webmail van ik geloof de uni in Groningen ernstige problemen had, na al eerder vaak down te zijn geweest.

Ik ben niet zo blij met hoe vroeg ik wakker word. En dat ik echt 0 motivatie heb.
Oud 23-09-2009, 11:56
Verwijderd
Dat de pc ieder kwartier crasht als ik crazy machines 2 speel
en strijken.
Oud 23-09-2009, 12:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben vanochtend om stupid o clock opgestaan omdat ik in Bergeijk sliep en om 10 uur ICT had op het cons. Nou, ik was mooi op tijd op het conservatorium, liep alle trappen op, en pas toen ik bij het lokaal was herinnerde ik me dat ICT OM de week is, en we hadden het vorige week al, dus deze week niet. Ik probeerde de deur nog even, maar nee. Gedverdemme.
Oud 23-09-2009, 14:41
Miekje*
Miekje* is offline
Ik word niet goed van iedereen die maar BLIJFT vragen of ik wel genoeg eet. Tering man, bemoei je met je eigen lijf!

Laatst gewijzigd op 23-09-2009 om 14:54.
Oud 23-09-2009, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik wordt niet goed van iedereen die maar BLIJFT vragen of ik wel genoeg eet. Tering man, bemoei je met je eigen lijf!
Mensen maken zich alleen maar zorgen om je

Ik word niet goed van ik wordt

Oh en ik ben bang dat ik blaasontsteking krijg
Oud 23-09-2009, 15:22
drukknoopje
drukknoopje is offline
met de Univé. Wat een stelletje paupers.
Oud 23-09-2009, 16:06
Tink*
Tink* is offline
Webmail.
Oud 23-09-2009, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouuu, het zit dus zo (pas op, lang verhaal):
Ik heb een contract voor 15 uur in de week en dat ging altijd prima. Ik werkte 2 volle dagen en had dan precies 15 uur (dus 2x8 uur - 2xhalf uur pauze). Maar nu is er door de mensen hogerop bepaald dat er uren bespaard moeten worden en dat de full-timers voorrang krijgen met hun contract-uren. Er worden bijv. diensten geschrapt of ingekort, waarna er word gezegd dat we maar gewoon 'een tandje bij moeten zetten'.
Mijn diensten zijn in het weekend dus korter geworden en nu moet ik blijkbaar doordeweeks ook komen werken om aan m'n uren te komen.
Als ik zeg dat ik dat doordeweeks werken niks vind krijg ik voor m'n kiezen dat ik dan zo m'n rooster niet had moeten doorgeven, terwijl ik dat juist had gedaan zodat ik mss ook eens een dagje in het weekend vrij kon krijgen.
Maarja, ik had m'n bazin dus gebeld en haar oplossing was dat ik m'n aantal contract uren naar beneden moet halen, naar 10 ofzo, zodat ik doordeweeks iig niet extra hoef te werken. Totaal belachelijk, maar de hoge pipo's willen vanwege 'de recessie' geen 8-urige diensten meer, en zeker niet van mensen in mijn loon-klasse.
Dat is balen.
Oud 23-09-2009, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Hoofdpijn.
Oud 23-09-2009, 21:18
Verwijderd
Dat ik zo een afwasmachine en ander grofvuil naar buiten moet slepen terwijl ik moe ben en heel vroeg op moet.
Oud 23-09-2009, 23:25
Verwijderd
Ik ben niet zo blij met een heleboel dingen!
Oud 24-09-2009, 09:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doet het weer. Maar al mijn mailtjes zijn weg nu
Oud 24-09-2009, 09:24
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Doet het weer. Maar al mijn mailtjes zijn weg nu
Inderdaad kutkutkut