Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2009, 11:35
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zal het uitleggen over het niet eten:

de eerste keer wilde kleinmeisje perse niet fizzle opeten terwijl ik toch degelijke argumenten gaf dat dat de beste keus was tijdens die discussie zag ik pas om 10 voor half dat we bijna moesten doorgeven en naja ik wil niet de eikel zijn die zelf maar beslist wat er gaat gebeuren

2de keer was ik werken wat ik niet door heb gegeven aan de rest aannemend dat zij wel zouden eten

3de keer had ik een leven en was perongelijk de tijd vergeten dat was compleet mijn fout sorry
Oud 08-12-2009, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het uitleggen over het niet eten:

de eerste keer wilde kleinmeisje perse niet fizzle opeten terwijl ik toch degelijke argumenten gaf dat dat de beste keus was tijdens die discussie zag ik pas om 10 voor half dat we bijna moesten doorgeven en naja ik wil niet de eikel zijn die zelf maar beslist wat er gaat gebeuren

2de keer was ik werken wat ik niet door heb gegeven aan de rest aannemend dat zij wel zouden eten

3de keer had ik een leven en was perongelijk de tijd vergeten dat was compleet mijn fout sorry
Je hebt ook nog andere wolven. Die niet postte. Maargoed nu wachten we op het volgende spel

Ik neem trouwens aan dat jullie vrij snel wisten dat ik de verrader was?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 11:44
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je hebt ook nog andere wolven. Die niet postte. Maargoed nu wachten we op het volgende spel

Ik neem trouwens aan dat jullie vrij snel wisten dat ik de verrader was?
Eigenlijk niet maar dat heeft meer de reden dat ons wolfenteam niet echt fantastisch was

1. kleinmeisje (nieuweling+geliefde)
2. Trophus (al tijden niet meegedaan en ook niet zeer actief)
3. Ik eerste keer wolf en pas 3de spel
4. Allure ook niet zeer actief
Oud 08-12-2009, 11:56
Verwijderd
Ik heb trouwens wel gemerkt dat verrader mijn lievelingsrol is
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:01
Verwijderd
Ik ben het nog nooit geweest, maar het lijkt mij ook een gave rol ja. Evilziener vond ik ook al erg leuk in het vorige spel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:04
Verwijderd
Verrader weet je de wolven én heb je een stem

Helaas ga ik er altijd vroeg uit
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:05
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
niet heel raar dat ik mijn geliefde niet op wil eten
maar dat was inderdaad mijn schuld dat er niet op fizzle gestemd is die avond (kon de rest ook niet overtuigen op iemand anders te stemmen)

JasperJD was wat ik mee heb gekregen (ongeveer 100 PMs gestuurd totdat ik eruit ging) wel heel actief als wolf
Oud 08-12-2009, 12:37
Martiño
Martiño is offline
Je hoeft het als wolven natuurlijk niet unaniem eens te zijn, als een meerderheid voor een speler stemt om op te eten, wordt die persoon gewoon opgegeten.
Oud 08-12-2009, 12:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je hoeft het als wolven natuurlijk niet unaniem eens te zijn, als een meerderheid voor een speler stemt om op te eten, wordt die persoon gewoon opgegeten.
ja maar als het 2 stemmen voor die persoon is en 2 voor die andere en 2 mensen zijn er niet word het lastig
Oud 08-12-2009, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Tja, dan is het zaak om de verhouding 2:1:1 te maken of 3:1. Goed overleg is gewoon nodig, want beter iemand opgegeten dan niemand opgegeten.
Oud 08-12-2009, 12:50
Allure
Allure is offline
Citaat:
Behalve dat ik de eerste twee keren Allure beschermde
Dat was lief van je. Waar had ik dat aan verdiend?

En nee ik was inderdaad niet erg actief, Jasper gelukkig wel. Ik vond het leuk om wolf te zijn maar toch kon ik niet goed in het spel komen. Ik denk dat ik liever aan de goede kant sta.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:56
Verwijderd
Ik dacht; ik bescherm iemand die het spel goed kan spelen, maar die nu nog niets heeft losgelaten over haar verdenkingen. Veel wolven eten graag dat soort spelers op, omdat ze wel goede spelers zijn, maar na hun dood er geen aanknopingspunt is. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:58
Allure
Allure is offline
Ah ok. Dank voor het compliment, volgend spel ga ik weer goed spelen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:59
Sherlock
Sherlock is offline
Al die complimentjes over mijn wolfzijnde

Gelukkig ben ik skiën met het volgende spel(hoop ik) zodat ik als ik thuis ben weer mee kan doen
Oud 08-12-2009, 13:41
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Ik vind persoonlijk ook dat de wolven raar hebben gespeeld.

Als je kijkt in de tijd dat ik verrader was had ik er zeker nog fizzle of grl een kans gemaakt hun eruit te krijgen. Ik had besloten grl te ''vertrouwen'' (sorry ) Dus die ging er vanzelf uit. En fizzle was samen met mij verdacht. Die had ik volgens mij met Absinthe wel zo verdacht gemaatk dat je die niet had hoeven eten.

Wie had je wel eerder moeten eten?

Toddish en VeGs.

Vooral nieuwkomer (?) Toddish vond ik goed spelen.

VeGs en Absinthe waren gewoon weer als vanouds

Al bij al eigenlijk een vrij saai ww-spel door inactiviteit van de wolven, best jammer!
Bedankt, alleen jammer dat mijn geweerschot niet aankwam. Iets raars met mijn computer ofzo. Ik had overigens trophus er tussen uit geschoten. In dat tabbeletje had ik alle drie te wolven al aangewezen(A).
Oud 12-12-2009, 14:06
Wammus
Wammus is offline
Ik wil hierbij namens mezelf en Testout de dorpelingen feliciteren met hun overwinning.

Jammer dat ik er zo vroeg uit lag omdat de rol van ziener me goed ligt. Ik was het de eerste keer dat ik dit spel meespeelde ook en toen had ik voordat ik werd opgegeten als ik me niet vergis 2 wolven en de geliefden ertussenuit weten te pikken. Verder heb ik het spel niet echt meer gevolgd maar een overwinning voor de dorpelingen is uiteraard een goede zaak.
Oud 12-12-2009, 15:45
Batave
Batave is offline
Reageren

Regels voor berichten