Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
< Dat is die man van het stereotype-huishoudelijke-rolverdeling-uitwisselingsprogramma, schat! Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik las wel laatst een artikel over een homostel en een lesbisch stel en het lesbische stel was allebei ongeveer tegelijk geinsemineerd met sperma van het homostel en daarna had het homostel 1 van die kinderen geadopteerd en ze kwamen regelmatig bij elkaar op bezoek om de mannelijke/vrouwelijke rolmodel-taak op zich te nemen (niet om te strijken). Dat vond ik wel een strak plan. Behalve dan die gelijktijdige zwangerschap van de vrouwen, het lijkt me een wonder dat hun relatie dat overleefd heeft.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind mezelf trouwens wel modern vandaag: al forumend theedoeken stoppen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat nou als er iets 'mis' was.. kindje doodgeboren, of ernstig gehandicapt of zo. >_<
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet niet wat ze dan gedaan zouden hebben. Maar dat is ook een probleem als je langs gebruikelijke weg een kind krijgt natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn vader is nog erger dan wij bij elkaar, die gebruikt de kapotte theedoeken gewoon zonder iets aan de kapot te doen. Hij had een theedoek op het fornuis gegooid en het gas stond nog aan dus de helft is weggefikt en hij heeft hem gedoofd onder de kraan en nou gebruikt hij hem gewoon weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hij had een hemd vol gaten aan en hij kwam de keuken in en zijn moeder pakt zo een mouw en scheurt hem eraf, en mijn moeder deed hetzelfde aan de andere kant ![]() ![]() ![]() ![]() <3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|