Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2010, 11:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
in MIJN tijd zonken de schepen als ze te veel brieven bij zich hadden omdat we de brief moesten uitbeitelen in leisteen!
In MIJN tijd moest je gewoon naar degene toelopen als je iets te vertellen had want toen kon je nog niet schrijven of beitelen
Oud 14-04-2010, 11:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En als de overheid daar niet aan mee wil werken, kunnen jullie onderling natuurlijk altijd een uitwisselingssysteem opzetten
Het stereotype-huishoudelijke-rolverdeling-uitwisselingsprogramma?
Verwijderd
Citaat:
In MIJN tijd moest je gewoon naar degene toelopen als je iets te vertellen had want toen kon je nog niet schrijven of beitelen
in MIJN tijd konden we helemaal niet lopen want er waren nog geen landdieren
Carn
Carn is offline
In MIJN tijd was het anders verdomd warm, 10^27c !

Oud 14-04-2010, 11:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
in MIJN tijd konden we helemaal niet lopen want er waren nog geen landdieren
in MIJN tijd had je nog helemaal geen communicatie, als je iets tegen iemand wilde vertellen had je gewoon pech!
Oud 14-04-2010, 11:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het stereotype-huishoudelijke-rolverdeling-uitwisselingsprogramma?
Ja, dan ga jij vleessnijden bij de lesbiennes en komen zij strijken, wassen, etc bij jou. Fuck emancipatie
Verwijderd
ja dat was ongeveer tegelijk denk ik
Verwijderd
Ik was even vergeten dat ik vandaag een uur eerder moet beginnen, omg, racen!!´
Daghè.
Martiño
Martiño is offline
Dan had je gewoon pech als je als protomelkweg A iets tegen protomelkweg B wilde zeggen!
Verwijderd
haha jullie zijn vet oud ;;d;D:
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 14-04-2010, 11:26
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oud 14-04-2010, 11:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dan ga jij vleessnijden bij de lesbiennes en komen zij strijken, wassen, etc bij jou. Fuck emancipatie
> Wie is toch die man die iedere zondag het vlees komt snijden?
< Dat is die man van het stereotype-huishoudelijke-rolverdeling-uitwisselingsprogramma, schat!
Citaat:
ja dat was ongeveer tegelijk denk ik
Nee hoor, zeezoogdieren kunnen ook met elkaar praten.
Citaat:
Ik was even vergeten dat ik vandaag een uur eerder moet beginnen, omg, racen!!´
Daghè.
Succes! Doei!
Oud 14-04-2010, 11:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wij zijn tenminste niet ouderwets getrouwd, maar lekker hip samenwonend of single!
Verwijderd
ik las wel laatst een artikel over een homostel en een lesbisch stel en het lesbische stel was allebei ongeveer tegelijk geinsemineerd met sperma van het homostel en daarna had het homostel 1 van die kinderen geadopteerd en ze kwamen regelmatig bij elkaar op bezoek om de mannelijke/vrouwelijke rolmodel-taak op zich te nemen (niet om te strijken). Dat vond ik wel een strak plan. Behalve dan die gelijktijdige zwangerschap van de vrouwen, het lijkt me een wonder dat hun relatie dat overleefd heeft.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
> Wie is toch die man die iedere zondag het vlees komt snijden?
< Dat is die man van het stereotype-huishoudelijke-rolverdeling-uitwisselingsprogramma, schat!
Juist!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Martiño
Martiño is offline
oh wacht ;x
Oud 14-04-2010, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens ik heb net bij de etos een weekvoorraad snoepjes gekocht en hij is bijna op
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Behalve dan die gelijktijdige zwangerschap van de vrouwen, het lijkt me een wonder dat hun relatie dat overleefd heeft.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik las wel laatst een artikel over een homostel en een lesbisch stel en het lesbische stel was allebei ongeveer tegelijk geinsemineerd met sperma van het homostel en daarna had het homostel 1 van die kinderen geadopteerd en ze kwamen regelmatig bij elkaar op bezoek om de mannelijke/vrouwelijke rolmodel-taak op zich te nemen. Dat vond ik wel een strak plan. Behalve dan die gelijktijdige zwangerschap van de vrouwen, het lijkt me een wonder dat hun relatie dat overleefd heeft.
Ik zou dat echt niet willen, lijkt me ontzettend ingewikkeld.
Oud 14-04-2010, 11:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou dat echt niet willen, lijkt me ontzettend ingewikkeld.
Lijkt mij ook lastig ja. Sowieso dat hele draagmoeder-gebeuren.
Oud 14-04-2010, 11:30
Verwijderd
Nouja je hebt dan een kind met je eigen DNA, en je hebt een draagmoeder die weet waar ze het voor doet.
Oud 14-04-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
ik las wel laatst een artikel over een homostel en een lesbisch stel en het lesbische stel was allebei ongeveer tegelijk geinsemineerd met sperma van het homostel en daarna had het homostel 1 van die kinderen geadopteerd en ze kwamen regelmatig bij elkaar op bezoek om de mannelijke/vrouwelijke rolmodel-taak op zich te nemen (niet om te strijken). Dat vond ik wel een strak plan. Behalve dan die gelijktijdige zwangerschap van de vrouwen, het lijkt me een wonder dat hun relatie dat overleefd heeft.

Ik vind mezelf trouwens wel modern vandaag: al forumend theedoeken stoppen.
Oud 14-04-2010, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
medeia, stop jij theedoeken
Oud 14-04-2010, 11:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hadden ze dan vantevoren afgesproken van welke moeder ze het kind zouden adopteren?

En wat nou als er iets 'mis' was.. kindje doodgeboren, of ernstig gehandicapt of zo. >_<
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja je hebt dan een kind met je eigen DNA, en je hebt een draagmoeder die weet waar ze het voor doet.
Ja, maar het is altijd maar een kind van één van de partners, het DNA van de andere partner zit er niet in. En als draagmoeder lijkt me dat ook lastig, want als je een goede relatie heb met dat andere stel zie je je eigen kind dus heel weinig, en het blijft toch jouw DNA. En voor de partners die er niet bij betrokken zijn lijkt het me ook lastig, ze voeden het kind wel op en het is het kind van je partner, maar niet jouw kind. Ingewikkeld hoor/
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de bieb is over vijf minuten open, *doodt tijd*
Verwijderd
Citaat:
Hadden ze dan vantevoren afgesproken van welke moeder ze het kind zouden adopteren?

En wat nou als er iets 'mis' was.. kindje doodgeboren, of ernstig gehandicapt of zo. >_<
weet niet, ik denk het wel.

En ik weet niet wat ze dan gedaan zouden hebben. Maar dat is ook een probleem als je langs gebruikelijke weg een kind krijgt natuurlijk.
Martiño
Martiño is offline
En als draagmoeder weet je waar je het voor doet, maar misschien krijg je over tien jaar wel spijt enzo.

Ik zou dan gewoon adopteren.
Verwijderd
@ Fizzle: Ja? Ik ergerde me aan een gat dat mn gewezen ratje er ooit in maakte.
Oud 14-04-2010, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weet niet, ik denk het wel.

En ik weet niet wat ze dan gedaan zouden hebben. Maar dat is ook een probleem als je langs gebruikelijke weg een kind krijgt natuurlijk.
Ja uiteraard. Maar ik zou het gevoelsmatig toch anders vinden.
Oud 14-04-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het is altijd maar een kind van één van de partners, het DNA van de andere partner zit er niet in. En als draagmoeder lijkt me dat ook lastig, want als je een goede relatie heb met dat andere stel zie je je eigen kind dus heel weinig, en het blijft toch jouw DNA. En voor de partners die er niet bij betrokken zijn lijkt het me ook lastig, ze voeden het kind wel op en het is het kind van je partner, maar niet jouw kind. Ingewikkeld hoor/
Nouja lesgegeven stellen krijgen meestal kinderen met inseminatie van een van de twee, meende ik, althans degenen die ik heb gesproken (toegegeven, dat was bij mijn gyn-coschap). En na de geboorte adopteert de andere moeder het kind, dan is het een kind van je allebei.
Oud 14-04-2010, 11:36
Martiño
Martiño is offline
Toch moeilijk allemaal. Daar zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag!11!!
Oud 14-04-2010, 11:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@ Fizzle: Ja? Ik ergerde me aan een gat dat mn gewezen ratje er ooit in maakte.
Ik zou die theedoek dus gewoon weggooien en een nieuwe kopen
Oud 14-04-2010, 11:37
Martiño
Martiño is offline
Tsss!
Oud 14-04-2010, 11:38
Lorelei
Lorelei is offline
ik wil eigenlijk nog wel een uurtje slapen werd wakker met hoofdpijn en ik ben zo ontzettend moe steeds
Verwijderd
Citaat:
Ik zou die theedoek dus gewoon weggooien en een nieuwe kopen
't Een nog tamelijk nieuwe en een hele leuke en ik heb geen geld meer tegenwoordig. EN, t is nog geen vijf minuten werk.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zet alleen de naald in een kledingstuk als het me niet past, dan leg ik de zomen uit of neem ik het in. Of ik maak het helemaal zelf. Ik ga geen gaten repareren
Verwijderd
Citaat:
ik wil eigenlijk nog wel een uurtje slapen werd wakker met hoofdpijn en ik ben zo ontzettend moe steeds
Van alle tentamens. Ben je klaar trouwens, of moet je er nog?
Oud 14-04-2010, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
't Een nog tamelijk nieuwe en een hele leuke en ik heb geen geld meer tegenwoordig. EN, t is nog geen vijf minuten werk.
Mja ik ben gewoon een beetje lui.

Maar mijn vader is nog erger dan wij bij elkaar, die gebruikt de kapotte theedoeken gewoon zonder iets aan de kapot te doen. Hij had een theedoek op het fornuis gegooid en het gas stond nog aan dus de helft is weggefikt en hij heeft hem gedoofd onder de kraan en nou gebruikt hij hem gewoon weer
Verwijderd
Citaat:
Ik zet alleen de naald in een kledingstuk als het me niet past, dan leg ik de zomen uit of neem ik het in. Of ik maak het helemaal zelf. Ik ga geen gaten repareren
Daar heb ik dan weer mn moeder voor, al heb ik zelden kleren die niet passen. Maar gaten, stja, er is gewoon veel stukgeknaagd en om dat nou allemaal weg te gooien...
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
zwanger!
Oud 14-04-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Mja ik ben gewoon een beetje lui.

Maar mijn vader is nog erger dan wij bij elkaar, die gebruikt de kapotte theedoeken gewoon zonder iets aan de kapot te doen. Hij had een theedoek op het fornuis gegooid en het gas stond nog aan dus de helft is weggefikt en hij heeft hem gedoofd onder de kraan en nou gebruikt hij hem gewoon weer
Cliché man. Mijn moeder zorgt er altijd voor dat oude of kapotte kleren echt niet meer draagbaar zijn (ze scheurt de gaten nog veel groter of zo) anders zou mn vader er in blijven lopen.
Oud 14-04-2010, 11:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Van alle tentamens. Ben je klaar trouwens, of moet je er nog?
Vrijdag nog een tentamen. En volgende week nog een essay.

Citaat:
zwanger!
Eh.. laten we hopen van niet
Oud 14-04-2010, 11:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eh.. laten we hopen van niet
Aha! Dus het is wel mogelijk! Spill it girl!
Oud 14-04-2010, 11:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aha! Dus het is wel mogelijk! Spill it girl!
Oud 14-04-2010, 11:44
Martiño
Martiño is offline
Wie was het? Changshan? N00dles? Archont?
Oud 14-04-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag nog een tentamen. En volgende week nog een essay.
Boah, veel.

Yes, Lucia de B is voorlopig vrij.

Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 11:50.
Oud 14-04-2010, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Cliché man. Mijn moeder zorgt er altijd voor dat oude of kapotte kleren echt niet meer draagbaar zijn (ze scheurt de gaten nog veel groter of zo) anders zou mn vader er in blijven lopen.
omg dat deed mijn vaders moeder ook, samen met mijn moeder, toen hij nog thuiswoonde

Hij had een hemd vol gaten aan en hij kwam de keuken in en zijn moeder pakt zo een mouw en scheurt hem eraf, en mijn moeder deed hetzelfde aan de andere kant En mijn vader echt zo van 'jamaar het is mijn lievelingsshirt "

<3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten