Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Misschien deze week! Het is even afhankelijk van hoe het loopt met afstuderen en alle hot dates die ik gepland heb.

Meh

Mag ik het ook weten? Voor het geval dat ik ooit iemand tegenkom die dan al helemaal niet snapt hoe het komt dat ik jou, Absinthe, Lorelei, Rationeel, White Trash, Babs, Liz, Archont en Medeia allemaal ken terwijl ik uit een totaal andere hoek van het land kom.
Ik zie je trouwens vrijdag

Zodra ik "Vliegtuig" roep gaat Archont zich als het 'speciale neefje' gedragen dan vraagt vast niemand meer wat
Advertentie
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huhuu als je opeens een soort sociale werker gaat worden & over iedereen aardig gaat zijn vind ik je niet meer zo leuk hoor
Hm, misschien is sociaal werk wel iets voor ons Ericje!
Verwijderd
Citaat:
WT als sociaal werker
Ik vertel iedereen gewoon dat ze zich niet moeten aanstellen, verdriet moeten wegdrinken en anders nieuwe kleren moeten kopen /reputatie
Oud 12-07-2010, 22:50
Verwijderd
Ik zal hier nooit meer sentimenteel doen okay voortaan good old teste-moi, déteste-moi, aime-moi, regarde-moi
Oud 12-07-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Meh
.
Oud 12-07-2010, 22:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zie je trouwens vrijdag
joh! maar dan ga ik geen intieme details delen hoor, tenzij je heel veel drank voert (dan heb ik gelijk weer een nieuw momentje voor later )

Citaat:
Zodra ik "Vliegtuig" roep gaat Archont zich als het 'speciale neefje' gedragen dan vraagt vast niemand meer wat
Ik weet niet of dit een of een verdient

Citaat:
Ik vertel iedereen gewoon dat ze zich niet moeten aanstellen, verdriet moeten wegdrinken en anders nieuwe kleren moeten kopen /reputatie
Het leuke van forumers irl kennen is dat je weet dat het allemaal wel meevalt, hoe hard ze ook schreeuwen op het forum dat het niet zo is.
Oud 12-07-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ik zal hier nooit meer sentimenteel doen okay voortaan good old teste-moi, déteste-moi, aime-moi, regarde-moi
knuffel
Oud 12-07-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
het was ook niet echt serieus hoor maar ik ga nu wel de hele avond vliegtuig roepen, zodat archont zich als een idioot moet/gaat gedragen
ssssssssst!
Verwijderd
Citaat:
joh! maar dan ga ik geen intieme details delen hoor, tenzij je heel veel drank voert (dan heb ik gelijk weer een nieuw momentje voor later )

Ik weet niet of dit een of een verdient

Het leuke van forumers irl kennen is dat je weet dat het allemaal wel meevalt, hoe hard ze ook schreeuwen op het forum dat het niet zo is.
Nou ik ben niet van plan een kater te hebben deze keer, dus met die drank komt het wel goed

Een "" natuurlijk! Geniaal idee.
Verwijderd
Citaat:
ssssssssst!
Oh fuck, geef ik ons plannetje weer weg
Oud 12-07-2010, 22:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
.
Nouja, aan de ene kant vind ik het ook wel fijn om rustige avondjes met wijn en camembert te hebben, maar ik zit hier wel in een saai en leeg huis, dat is ook niet echt leuk. Aan de andere kant is het nog steeds mijn huis, waar ik toch wel een beetje aan verknocht ben al is het een lullig nieuwbouwflatje. En hoewel ik mijn ouderlijk huis ook wel leuk vind, vind ik het vervelend dat ik weer terug bij mijn moeder moet intrekken (dat is eigenlijk een klein nederlaagje voor me ) en hoewel ik geen hekel aan haar heb, kan ik geen huishouden met haar runnen en irriteer ik me nu al aan haar betuttelingen. Dus. Dubbel gevoel.
Oud 12-07-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Oh fuck, geef ik ons plannetje weer weg
Ja
Oud 12-07-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Yeah!
Verwijderd
hoiiiiiiiiiiiiiiii
Verwijderd
Citaat:
Het wsz-topic moet dan ook geen v-lid topic worden

Verwijderd
Citaat:
Ja
De rest van onze plannetjes hou ik geheim beloofd.

Hoooi babs
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Deed Paris Hilton dat ook niet toen iemand haar vroeg wat ze van de economische crisis vond?
Oud 12-07-2010, 22:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
Babzzzzzzz
Oud 12-07-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nouja, aan de ene kant vind ik het ook wel fijn om rustige avondjes met wijn en camembert te hebben, maar ik zit hier wel in een saai en leeg huis, dat is ook niet echt leuk. Aan de andere kant is het nog steeds mijn huis, waar ik toch wel een beetje aan verknocht ben al is het een lullig nieuwbouwflatje. En hoewel ik mijn ouderlijk huis ook wel leuk vind, vind ik het vervelend dat ik weer terug bij mijn moeder moet intrekken (dat is eigenlijk een klein nederlaagje voor me ) en hoewel ik geen hekel aan haar heb, kan ik geen huishouden met haar runnen en irriteer ik me nu al aan haar betuttelingen. Dus. Dubbel gevoel.
Ik geloof dat ik iets mis. Je moet je flatje waaraan je zo verknocht bent opgeven? Te duur en seule?
Oud 12-07-2010, 22:58
Verwijderd
Soms is onzin echt geniaal

http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30666861 en dan dus even naar boven scrollen voor de foto
Oud 12-07-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:

http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30666861 en dan dus even op de bijbehorende foto klikken :
Ja godver. Stelletje idioten!
Verwijderd
Citaat:
Ja godver. Stelletje idioten!
Huhuhuuu

Daar gaat een stukje van zijn ego jongens! <3

sorry archont, kusje
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik iets mis. Je moet je flatje waaraan je zo verknocht bent opgeven? Te duur en seule?
Nouja, verknocht, verknocht, het is al een paar jaar mijn huis, dus het is niet leuk om het achter te laten, en ik geef er - hoewel tijdelijk - ook een beetje mijn zelfstandigheid mee op want ik "moet" naar mijn moeder. En ja, de huur is zo'n €700,- per maand, en ik verdien tegenwoordig als ik geluk heb €350,- per maand, dus daar zit ook een beetje een knelpuntje.
Oud 12-07-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Misschien deze week! Het is even afhankelijk van hoe het loopt met afstuderen en alle hot dates die ik gepland heb.

Meh

Mag ik het ook weten? Voor het geval dat ik ooit iemand tegenkom die dan al helemaal niet snapt hoe het komt dat ik jou, Absinthe, Lorelei, Rationeel, White Trash, Babs, Liz, Archont en Medeia allemaal ken terwijl ik uit een totaal andere hoek van het land kom.
Maar je kent mij helemaal niet.

En hoi lief forumvolk, geen me eens een digitale knuffel.
Oud 12-07-2010, 23:00
Verwijderd
*knuffel voor medeia*

White Trash, nu kun je je hernieuwde vriendelijkheid uitproberen
Oud 12-07-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Huhuhuuu

Daar gaat een stukje van zijn ego jongens! <3

sorry archont, kusje
Een heel stuk!
Oud 12-07-2010, 23:01
Verwijderd
ik heb me toch een energie over man, ik denk dat ik zo maar ga poetsen ;D

hoe gaat het met jullie?

oh en eric, heb je nog wat van L gehoord?
Oud 12-07-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Een heel stuk!
Na volgende week donderdag is er NIKS meer van over
Oud 12-07-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:

hoe gaat het met jullie?

prima met jou?
Oud 12-07-2010, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar je kent mij helemaal niet.
Maar vanaf vrijdag wel

mja, maar toen op Mundial had Roos echt een wtf-wut-huh-moment toen ik jou, Lorelei en Rationeel zijdelings noemde, ze vond het zo vreemd dat ik opeens iedereen kende.

Citaat:
En hoi lief forumvolk, geen me eens een digitale knuffel.
*inserts hug*
Verwijderd
Citaat:

hoe gaat het met jullie?

Hoe was het zondag en je alcoholvrije dag?
Verwijderd
Citaat:
Maar vanaf vrijdag wel

mja, maar toen op Mundial had Roos echt een wtf-wut-huh-moment toen ik jou, Lorelei en Rationeel zijdelings noemde, ze vond het zo vreemd dat ik opeens iedereen kende.

*inserts hug*
En ze heeft er nog steeds niet naar gevraagd

Ik hou van Roos <3.

overigens noemde je ook Nathan, Babs en Eric, daar ging het volgens mij fout
Oud 12-07-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Na volgende week donderdag is er NIKS meer van over
Neejoh, dan is die weer als nieuw
Oud 12-07-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:

http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30666861 en dan dus even naar boven scrollen voor de foto

Citaat:
Maar vanaf vrijdag wel

*inserts hug*
Ik weet nog niet zeker of ik (kan) kom(en).
En bedankt. En jij ook Sann.
Verwijderd
Ook nog eens 'is' geschreven in plaats van 'eens'. Als ik straks opgescheept zit met mensen die dat consequent doen, houd ik je persoonlijk verantwoordelijk.

Je weet dat ik het tegen jou heb!
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het zondag en je alcoholvrije dag?
ik heb me erg goed vermaakt
Verwijderd
Citaat:
Neejoh, dan is die weer als nieuw
Geniet nog maar even van je laatste anderhalve week met ego
Oud 12-07-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
En ze heeft er nog steeds niet naar gevraagd

Ik hou van Roos <3.

overigens noemde je ook Nathan, Babs en Eric, daar ging het volgens mij fout
Wat me er aan herinnert, het ging echt goed afgelopen vrijdag. Ik geloof dat alleen ik me een keer keihard versprak -in die tien minuten dat we praatten-.
Verwijderd
Citaat:

Ik weet nog niet zeker of ik (kan) kom(en).
En bedankt. En jij ook Sann.
Waarom moest je een hug?
Verwijderd
Citaat:
prima met jou?
ik voel me vandaag weer verrassend goed na een week ziekzwakmisselijk geweest te zijn <3
Verwijderd
Citaat:
Ook nog eens 'is' geschreven in plaats van 'eens'. Als ik straks opgescheept zit met mensen die dat consequent doen, houd ik je persoonlijk verantwoordelijk.

Je weet dat ik het tegen jou heb!
Verwijderd
Citaat:
ik heb me erg goed vermaakt
Dus gedronken!
Verwijderd
Citaat:
Wat me er aan herinnert, het ging echt goed afgelopen vrijdag. Ik geloof dat alleen ik me een keer keihard versprak -in die tien minuten dat we praatten-.
Ja? Waarmee dan? Ik vond het namelijk ook erg soepel gaan
Oud 12-07-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
ik voel me vandaag weer verrassend goed na een week ziekzwakmisselijk geweest te zijn <3
Mooi vrijdag drink je wel weer gewoon toch?
Oud 12-07-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Arme forummers, als ze bij sann zijn moeten ze elk woord 10x wegen wat ze zeggen
Oud 12-07-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom moest je een hug?
Waarom niet. Het leven, of zo. Weltschmerz en alles.

Citaat:
Ja? Waarmee dan? Ik vond het namelijk ook erg soepel gaan
Ik riep een keer keihard ''HET FORUM'' maar niemand merkte het op.
Oud 12-07-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Arme forummers, als ze bij sann zijn moeten ze elk woord 10x wegen wat ze zeggen
Hallo, dit was haar feestje hoor! Ik moest me aan een stricte gedragscode houden en ik mocht maar een beperkt aantal forummers noemen enzo
Oud 12-07-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet. Het leven, of zo. Weltschmerz en alles.

Ik riep een keer keihard ''HET FORUM'' maar niemand merkte het op.
awh *nog een hug*

wel mooi, mij uitgebreide instructies geven en het zelf verkeerd doen
Oud 12-07-2010, 23:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Correctie, onzin IS geniaal.
Oud 12-07-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Correctie, onzin IS geniaal.