Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 16:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ehhhh, ik heb Broadwalk Empire nog helemaal niet gezien, ik loop nog heel erg achter. En ik sop ook niet op Hall, dat doet mijn moeder al.
ik ben pas bij ep4 dus ik kom de koude avonden nog wel even door

+ Wie is dan het meest sop-worthy?
Oud 06-12-2010, 16:23
Verwijderd
WikiLeaks

On Monday 6th December 2010, @wikileaks said:

PRESS RELEASE
Tue 7 Dec 15.55 GMT

Julian Assange Defense Fund frozen.

The Swiss Bank Post Finance today issues a press release stating that it had frozen Julian Assange's defense fund and personal assets (31K EUR) after reviewing him as a "high profile" individual.

The technicality used to seize the defense fund was that Mr. Assange, as a homeless refugee attempting to gain residency in Switzerland, had used his lawyers address in Geneva for the bank's correspondence.

Late last week, the internet payment giant PayPal, froze 60Keur of donations to the German charity the Wau Holland Foundation, which were targeted to promote the sharing of knowledge via WikiLeaks.

WikiLeaks and Julian have lost 100Keur in assets this week.

One of the most fascinating aspects of the Cablegate exposure is how it is throwing into relief the power dynamics between supposedly independent states like Switzerland, Sweden and Australia.

WikiLeaks also has public bank accounts in Iceland (preferred) and Germany.

Please help cover our expenditures while we fight to get our assets back.

http://wikileaks.ch/support.html

END

Oud 06-12-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Nou, het gaat dan over onverwoestbaarheid, sterkte e.d. En je kunt een dunner (en dus lichter) mes maken dat even sterk is als een dikker mes zonder laagjes. Dat is op zich allemaal wel fijn, maar ook onbetaalbaar, dus als je een ''goed mes'' wil zou ik wel een Japanner aanraden boven enig ander, maar dan vooral om de slijp-technieken, de kwaliteit van het staal an sich, de verhoudingen, de keuze, de scherpte e.d, omdat dat in mijn ogen allemaal net wat belangrijker is dan overwoestbaarheid. Sevvie?
Ah, yeah, ik begrijp het. Ik ben een n00b in de messenscene verder
Oud 06-12-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
ik ben pas bij ep4 dus ik kom de koude avonden nog wel even door

+ Wie is dan het meest sop-worthy?
HET WAS EEN GRAPJE. Maar ehm ehm, jeetje, ehm, dan nog wel de broer van Dexter!
Oud 06-12-2010, 16:25
Carn
Carn is offline
je hebt toch geen automutilatie-verleden toch Medeia, met al die knife-knowledge?
Carn
Carn is offline
Citaat:
HET WAS EEN GRAPJE. Maar ehm ehm, jeetje, ehm, dan nog wel de broer van Dexter!
ja hey, je zet zelf de deur open!
Verwijderd
Citaat:
Ah, yeah, ik begrijp het. Ik ben een n00b in de messenscene verder
Nou dan weet je nu alweer wat meer.

Oud 06-12-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
je hebt toch geen automutilatie-verleden toch Medeia, met al die knife-knowledge?
Oh, voor automutilatie raad ik Gilette aan, handig in het gebruik en makkelijk vanaf te komen.
Ik heb een veel kookervaring-verleden en een voorliefde voor mooie keukenspullen, in het bijzonder messen.

Citaat:
ja hey, je zet zelf de deur open!
Ik word niet begrepen.

Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 16:44.
Oud 06-12-2010, 16:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, voor automutilatie raad ik Gilette aan, handig in het gebruik en makkelijk vanaf te komen.

Ik word niet begrepen.
dan is het hillemoal goed. Ik wil ook mooie keukenspullen als ik mn echte eigen crib heb

Wil je er over praten?

Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 16:56.
Oud 06-12-2010, 16:31
Verwijderd
[17:28] <Frank> In de tweede wereldoorlog geen poot uitsteken als miljoenen joden vergast worden en al dat nazi geld netjes op rekeningen zetten, en zodra iemand wat documenten publiceert opeent wel alles bevriezen en ingrijpen

Quoted for truth. Kut-Zwitsers.
Oud 06-12-2010, 16:32
Verwijderd
Carn, je begint wel een echte DK'er te worden de laatste tijd
Oud 06-12-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
dan is het hillemoal goed. Ik wil ook mooie keukenspullen als ik mn echte eigen crib heb

Wil je er over praten?
Ik verzamel gewoon nu al en houd het ver weg van de algemene spullen. Op mn grote zit al een roestvlekje omdat het een keer niet snel genoeg afgedroogd was.

Nee, ik doe wel gewoom zm en alles, je hebt me op ideeën gebracht.
Oud 06-12-2010, 16:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, je begint wel een echte DK'er te worden de laatste tijd
Ja? Gezien post-frequentie of iets anders?

Citaat:
Nee, ik doe wel gewoom zm en alles, je hebt me op ideeën gebracht.
Nou ja zeg. Reik je een de helpende hand toe, krijg je dat. .
Oud 06-12-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:

Eh vooral met je ingaan op mensen en je doet wat vriendelijker, zoals een goed DK'er betaamt en je post niet meer alleen maar linkjes
Oud 06-12-2010, 16:40
Verwijderd
Ik ben me toch een burgerlijke huisvrouw aan het worden sinds ik op mezelf woon
Oud 06-12-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben me toch een burgerlijke huisvrouw aan het worden sinds ik op mezelf woon
Niets mis mee!
Verwijderd
Ik omarm burgerlijkheid
Verwijderd
wat doen burgerlijke huisvrouwen dan?
Verwijderd
Forumen en afstoffen.
Oud 06-12-2010, 16:43
Verwijderd
De was, alles netjes schoonhouden, stickers op de brievenbus plakken met 'NEE geen ongeadresseerd reclamedrukwerk NEE geen huis-aan-huisbladen' en gewoon zorgen dat alles netjes opgeruimd is en dat er een goede voorraad voedsel en drank in huis is.
Maar vooral al dat geschoonmaak.
Oud 06-12-2010, 16:45
Verwijderd
En ik heb een spaghettikoker op m'n aanrecht staan, en een theepot met bijpassende kopjes en schoteltjes en melkkannetje en suikerpotje. En ik heb een keteltje water op m'n kachel staan voor de luchtvochtigheid. En en en omg
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh vooral met je ingaan op mensen en je doet wat vriendelijker, zoals een goed DK'er betaamt en je post niet meer alleen maar linkjes
Ja, ik gebruik de botte hork-modus wat doelgerichter .

Citaat:
De was, alles netjes schoonhouden, stickers op de brievenbus plakken met 'NEE geen ongeadresseerd reclamedrukwerk NEE geen huis-aan-huisbladen' en gewoon zorgen dat alles netjes opgeruimd is en dat er een goede voorraad voedsel en drank in huis is.
Carn tvp over 3 maanden
Verwijderd
Citaat:

Solly. Ik ben er nog, braaf he. Wil je btw even de quoot van mij weghalen, toch iets te veel privéinfo, bedach ik.

Citaat:
Ik omarm burgerlijkheid
Ja jij wel ja! Ik ehm, ik weet niet zo goed of ik burgerlijk ben.
Oud 06-12-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik gebruik de botte hork-modus wat doelgerichter .

Carn tvp over 3 maanden
Je durft gewoon niet meer onaardig te doen sinds je een aantal dk'ers gemeet hebt
Oud 06-12-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
En ik heb een spaghettikoker op m'n aanrecht staan, en een theepot met bijpassende kopjes en schoteltjes en melkkannetje en suikerpotje. En ik heb een keteltje water op m'n kachel staan voor de luchtvochtigheid. En en en omg
Ok dit is tamelijk erg.
Verwijderd
Huisvrouwen spitten juist alle reclamefoldertjes door om kortingsbonnen uit te knippen en koopjes te jagen enzo, een Nee-Nee-Sticker is een goede zaak
Verwijderd
Ik vind het echt superstom dat mijn cadeautje nog niet aangekomen is bij de forumer in kwestie want ik ben heel benieuwd naar zijn/haar reactie
Verwijderd
Citaat:
Carn tvp over 3 maanden
Ik snap hem niet
Verwijderd
Citaat:
oh is dat burgerlijkheid kan ik dat bestellen?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je durft gewoon niet meer onaardig te doen sinds je een aantal dk'ers gemeet hebt
niet zo hè, drankorgel.
Oud 06-12-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
niet zo hè, drankorgel.
Zo ken ik je weer <3 /nostalgie
Oud 06-12-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt superstom dat mijn cadeautje nog niet aangekomen is bij de forumer in kwestie want ik ben heel benieuwd naar zijn/haar reactie
+1.
Dadelijk is hij kwijt en ik had er zo mijn best op gedaan! Maar diegene weet wel meteen van wie het is, want ik had mijn naam bij 'afzender' geschreven.
Oud 06-12-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:

Ok dit is tamelijk erg.
Wel allemaal gehad hoor, niet gekocht. Ik vond ze gewoon te schattig en de theepot heeft een hoog Alice in Wonderland-gehalte en dat vond ik wel gaaf.

Citaat:
Huisvrouwen spitten juist alle reclamefoldertjes door om kortingsbonnen uit te knippen en koopjes te jagen enzo, een Nee-Nee-Sticker is een goede zaak
Daar heb je wel een punt

Citaat:
Die van mij heeft hem al gehad, maar de forumer in kwestie weet dat zelf nog niet
Oud 06-12-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
niet zo hè, drankorgel.
Verwijderd
Citaat:
Wel allemaal gehad hoor, niet gekocht. Ik vond ze gewoon te schattig en de theepot heeft een hoog Alice in Wonderland-gehalte en dat vond ik wel gaaf.
Dat zijn relevante details; een Alice in Wonderland-theepot is gewoon dik oké
Verwijderd
Citaat:
+1.
Dadelijk is hij kwijt en ik had er zo mijn best op gedaan! Maar diegene weet wel meteen van wie het is, want ik had mijn naam bij 'afzender' geschreven.
Ik niet, maar ik denk toch dat diegene het direct weet

Beter is ie er morgen, anders word ik echt boos. Of wordt er weer gestaakt? Ik kan me trouwens nog wel voorstellen dat ie opengemaakt wordt omdat 't nogal een rare vorm heeft voor in een envelop
Oud 06-12-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:

Daar heb je wel een punt

Die van mij heeft hem al gehad, maar de forumer in kwestie weet dat zelf nog niet
gaaf.
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn relevante details; een Alice in Wonderland-theepot is gewoon dik oké
Gelukkig maar
Het blijft een burgerlijke aangelegenheid, maar toch
Verwijderd
Citaat:
Ik niet, maar ik denk toch dat diegene het direct weet

Beter is ie er morgen, anders word ik echt boos. Of wordt er weer gestaakt? Ik kan me trouwens nog wel voorstellen dat ie opengemaakt wordt omdat 't nogal een rare vorm heeft voor in een envelop
Waarom zouden ze dat openmaken? Briefgeheim is toch redelijk goed geregeld?
Of tikt het en rookt het een beetje?
Oud 06-12-2010, 16:53
Verwijderd
Oke ik wist niet dat het kon maar ik heb nu officieel een overload aan Imogen Heap.
Oud 06-12-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Het zou prima een envelopje coke kunnen zijn
Oud 06-12-2010, 16:55
Verwijderd
Oh ik zie nu dat TNT 'm indd niet open mag maken als het 'gewone' post is (itt drukwerk) alleen de politie mag dat, als ie eerst langs de politie gaat duurt 't nog wel even
Oud 06-12-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg je nou; maar Deep Packet Inspection is in feite niets anders dan schending van briefgeheim door de overheid. </nerdrage>

Citaat:
Gelukkig maar
Het blijft een burgerlijke aangelegenheid, maar toch
Maar er is niets mis met burgerlijkheid hoor. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd en de kans is groter dat een opgeruimd hoofd produktief is en zinnige, intelligente output heeft en zo Juist fel tégen burgerlijkheid zijn is burgerlijk in mijn ogen
Oud 06-12-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Oh ik zie nu dat TNT 'm indd niet open mag maken als het 'gewone' post is (itt drukwerk) alleen de politie mag dat, als ie eerst langs de politie gaat duurt 't nog wel even
Dan heeft diegene wel een goed souvenir! Niet alleen een stempel van het postkantoor, maar ook een van het politiebureau, yeah
Oud 06-12-2010, 16:57
Verwijderd
Mijne kan trouwens ook even duren want ik heb de verkeerde postcode opgeschreven
Oud 06-12-2010, 16:58
Verwijderd
Huhu stiekem lijkt 't me echt prachtig als ie langs de politie gaat Dan staan ze daar wss ook even te kijken van eh wtf.
Oud 06-12-2010, 16:58
Verwijderd
Misschien had je er een verborgen camera bij moeten stoppen
Oud 06-12-2010, 16:59
Verwijderd
Ja, ik weet niet, misschien vond ik mezelf leuker toen ik wat minder geordend had en wat meer lak had aan alles On the other hand; dat ben ik nooit héél erg geweest
Oud 06-12-2010, 17:00
Carn
Carn is offline
Ik ben van de ordelijke chaos
Oud 06-12-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben van de ordelijke chaos
Klinkt eigenlijk het beste
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten