Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2011, 00:54
Batave
Batave is offline
Het ligt aan je criteria voor het beoordelen van muziek.
Oud 16-01-2011, 01:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mannen winnen deze ronde, muse is crap.

Tijd voor emo/anime amv's

Weet ik gelijk weer waarom die AMV's zo tenenkrommend slecht zijn Sowieso, wat is het nut? Een paar lukraak bij elkaar geplakte scènes en een random nummer eronder. En dan vinden die makers zichzelf heel stoer natuurlijk, want "VETTE NARUTO KAWAII CLIPS MET SLAYER ERONDER!" is iets waar die fanboys en -girls op kwijlen, en dan gaan mensen dat kijken en zeggen: "WOW, wat heb je dat goed gedaan zeg! en dat stukje waarin ie zingt "GOD HATES US ALL" terwijl Naruto net in huilen uitbarst is echt vet goed getimed! ^__^"

*twitch*

Laatst gewijzigd op 16-01-2011 om 01:10.
Oud 16-01-2011, 01:17
Batave
Batave is offline
Het album zit op het moment op ongeveer een 7.5 - 8
Batave
Batave is offline
Citaat:
[filmpje]

Weet ik gelijk weer waarom die AMV's zo tenenkrommend slecht zijn Sowieso, wat is het nut? Een paar lukraak bij elkaar geplakte scènes en een random nummer eronder. En dan vinden die makers zichzelf heel stoer natuurlijk, want "VETTE NARUTO KAWAII CLIPS MET SLAYER ERONDER!" is iets waar die fanboys en -girls op kwijlen, en dan gaan mensen dat kijken en zeggen: "WOW, wat heb je dat goed gedaan zeg! en dat stukje waarin ie zingt "GOD HATES US ALL" terwijl Naruto net in huilen uitbarst is echt vet goed getimed! ^__^"

*twitch*
Het ziet er gewoon vet stoer en gaaf uit enzo.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Your call
Oud 16-01-2011, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb muse ooit wel leuk gevonden, ten tijden van Showbiz en Origin Of Symmetry, maar de albums daarna konden mij niet meer zo bekoren, (Alleen 1 nummer: Knights of Cydonia.) Te bombastisch allemaal.
Heb ze voor het laatst gezien op Pinkpop in 2008 ofzo en hun shows zijn echt fantastisch, echt waar, maar voor thuis hoeft het voor mij niet meer zo.
Oud 16-01-2011, 01:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, die filmpjes...

Oud 16-01-2011, 01:22
Batave
Batave is offline
Op thepiratebay is er zelf een muzieksectie die " lesser known yet streamable artists" heet. Ultieme hipstermode.
Oud 16-01-2011, 01:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 16-01-2011, 01:24
Verwijderd
Paranoide naamzoek

Oud 16-01-2011, 01:25
Batave
Batave is offline
Als we dan toch bezig zijn:
Oud 16-01-2011, 01:29
Batave
Batave is offline
In The Aeroplane Over The Sea van Neutral Milk Hotel krijgt van mij gemiddeld een 7,5.
Oud 16-01-2011, 01:30
Verwijderd
Oud 16-01-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Paranoide naamzoek

[filmpje]
Die gezichtsuitdrukkingen en bewegingen <33
Oud 16-01-2011, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In The Aeroplane Over The Sea van Neutral Milk Hotel krijgt van mij gemiddeld een 7,5.
Ik vind het een goed album. King of Carrot Flowers vooral.
Oud 16-01-2011, 01:35
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik vind het een goed album. King of Carrot Flowers vooral.
Ja, en Holland, 1945 . Maar ik was eerst nogal tegen NMH omdat ik het album niet echt goed geluisterd had en ik dacht wtf's up? Maar na een goede luistersessie vind ik het goed te luisteren.
Oud 16-01-2011, 01:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Paranoide naamzoek

[filmpje]
Fucking hell, ik pieste bijna in m'n broek.

Roflollerkopterzzzz.

Doet me erg denken aan Ren & Stimpy ed. <3
Oud 16-01-2011, 01:45
Verwijderd
Ja, duidelijk dat The Ren & Stimpy Show een grote invloed heeft gehad. Maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle boeiende tekenfilms van na 1991, JohnK heeft echt voor een revolutie in de tekenfilmwereld gezorgd met Ren & Stimpy. Heel Cartoon Network was gebaseerd op de klassieke tekenfilmprincipes die hij daarmee weer teruggebracht had. Jammer alleen dat die revolutie van korte duur was, want nu zitten we toch weer tegen Marmaduke, Tangled and Shrek 4 aan te kijken.
Oud 16-01-2011, 01:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Paranoide naamzoek

[filmpje]
Hahaha Prachtig.
Oud 16-01-2011, 01:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het begin is wel het leukst, als ze allemaal zo beginnen te schreeuwen
Oud 16-01-2011, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Egon naamzoek!!!

Kak!!!

Ik kan er pas om 13:50 zijn omdat die kakbussen pas om 10 uur rijden...

Sorry maal veel meer dan men zou denken!
ah, dan slaap ik wat langer door! Mijn vrienden zijn net een paar kamers opgeschoven, ze hadden geniale verhalen over apen in de soep. En nu ga ik bijzonder hard slapen want uitgeput. Tot morgen!
Oud 16-01-2011, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Visite van jou egon, of van je huisgenoten?
van mij en een huisgenoot, ik zit bij een huisgenoot in de klas.
Oud 16-01-2011, 01:51
Verwijderd
jaaaa boboboboboboboboboboo
Oud 16-01-2011, 01:59
Batave
Batave is offline
Citaat:
Paranoide naamzoek

[filmpje]
Oh, win /latereactie
Oud 16-01-2011, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, duidelijk dat The Ren & Stimpy Show een grote invloed heeft gehad. Maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle boeiende tekenfilms van na 1991, JohnK heeft echt voor een revolutie in de tekenfilmwereld gezorgd met Ren & Stimpy. Heel Cartoon Network was gebaseerd op de klassieke tekenfilmprincipes die hij daarmee weer teruggebracht had. Jammer alleen dat die revolutie van korte duur was, want nu zitten we toch weer tegen Marmaduke, Tangled and Shrek 4 aan te kijken.
ow het is kunst, prachtige kunst en liefde voor het vak. (werk van johnk en de mensen die zijn stijl overnamen)

maar nu!

Het is zo teleurstellend, eerst werden tekenfilms tot in de uiterste details uitgewerk en niet alleen beeld maar ook op andere vlakken. muziek, beeld, emoties, soundeffects, orginaliteit, verhaal, trekjes van personages etc waren allemaal even belangerijk.
JohnK verscheurde tekeningen van Ren and Stimpy zodra hij vond dat een gezichtsuitdrukking teveel leek op die van een aflevering die ze al eerder hadden gemaakt. Zo kwamen de gekste dingen op tv! <3

De mass production van nu is bagger, zo snel mogelijk iets op de buis jassen en het moet er maar cool uitzien.

Dexters Lab en Fairy Odd Parents, dat wilt nog wel en het is overduidelijk dat Spongebob nog enigzins wel te plaatsen valt bij het ren and stimpy straatje, respect voor de maker van Spongebob maar verder? Fucking nijntje3D! (Fuuuuuu)

Dit is geweldig om naar te kijken (9 lives of Fritz the Cat)

Jammergenoeg is dit voorbij.
Oud 16-01-2011, 02:01
Verwijderd
Citaat:
ah, dan slaap ik wat langer door! Mijn vrienden zijn net een paar kamers opgeschoven, ze hadden geniale verhalen over apen in de soep. En nu ga ik bijzonder hard slapen want uitgeput. Tot morgen!
yosh, dan ga ik nu maar ook slapen

Apensoep
Oud 16-01-2011, 02:07
Batave
Batave is offline
Citaat:
ow het is kunst, prachtige kunst en liefde voor het vak. (werk van johnk en de mensen die zijn stijl overnamen)

maar nu!
[filmpje]

Het is zo teleurstellend, eerst werden tekenfilms tot in de uiterste details uitgewerk en niet alleen beeld maar ook op andere vlakken. muziek, beeld, emoties, soundeffects, orginaliteit, verhaal, trekjes van personages etc waren allemaal even belangerijk.
JohnK verscheurde tekeningen van Ren and Stimpy zodra hij vond dat een gezichtsuitdrukking teveel leek op die van een aflevering die ze al eerder hadden gemaakt. Zo kwamen de gekste dingen op tv! <3

De mass production van nu is bagger, zo snel mogelijk iets op de buis jassen en het moet er maar cool uitzien.

Dexters Lab en Fairy Odd Parents, dat wilt nog wel en het is overduidelijk dat Spongebob nog enigzins wel te plaatsen valt bij het ren and stimpy straatje, respect voor de maker van Spongebob maar verder? Fucking nijntje3D! (Fuuuuuu)

[filmpje]

Galaktik Football maakte ook gebruik van dezelfde sequenties voor meerdere scènes, zelfs als ze in verschillende tijden gebeuren.
Oud 16-01-2011, 02:11
Verwijderd
Citaat:

maar nu!
[filmpje]

[filmpje]

Nine Lives of Fritz the Cat, het vervolg op Fritz the Cat? Waarom niet de eerste? Ik vond 'm niet heel goed overigens, hij is vooral leuk om naar te kijken omdat hij historisch zo belangrijk was. Maar wel vermakelijk

Voor de rest heb je volkomen gelijk, ja. Vertel mij wat. Als je meer wil leren over animatie moet je trouwens eens gaan lezen op Johns blog, hij vertelt best veel over hoe hij dingen aanpakt enzo. Zo tussen het gescheld op hoe het níet moet door
Oud 16-01-2011, 02:12
Verwijderd
Al ga ik wel heulen met de vijand want op mijn beoogde vervolgopleiding ga ik behoorlijk wat 3D leren
Oud 16-01-2011, 02:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat was in de jaren '50 en '60 ookj al zo hoor. Al die troep van Hanna Barbera bijvoorbeeld. The Jetsons, The Flintstones; allemaal economisch geproduceerde series met veel repetitie en statische animatie, om maar zo snel mogelijk te kunnen produceren. Het is niet enkel iets van deze tijd.

Citaat:
[filmpje]

Lijkt me echt een verschrikking, deze film. Zou niet misstaan in een Nacht van de Wansmaak.
Oud 16-01-2011, 02:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Al ga ik wel heulen met de vijand want op mijn beoogde vervolgopleiding ga ik behoorlijk wat 3D leren
Hehe, welke opleiding? Niks mis met 3d vind ik. Het medium an sich is prima, alleen moet je er gewoon iets leuks mee doen (dus niet de zoveelste Shrek)
Oud 16-01-2011, 02:25
Verwijderd
Mwa, The Flintstones e.d. werden wel veel beter doordacht dan de meeste tekenfilmseries van nu. Je had aparte mensen voor layouts/compositie, achtergronden, kleuren, etc, terwijl daar nu relatief weinig aandacht aan besteed wordt. Die functies zijn allemaal wegbezuinigd als aparte baan, ze worden gedaan door één of twee mensen die bovendien niet/zelden de tijd en het talent hebben om ze allemaal ook echt góed te doen. En producenten hebben nu veel meer zeggenschap in hoe het eindresultaat gaat worden, terwijl ze zelden genoeg artistiek inzicht hebben om daar goede keuzes in te kunnen maken.
Oud 16-01-2011, 02:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
+ Dat al die oude Hanna Barbara crap nu nog steeds leuk is om te kijken, terwijl ik me niet voor kan stellen dat er later met liefde naar Yu-Gi-Oh oid word teruggekeken.
Oud 16-01-2011, 02:32
Verwijderd
Dag dames. Het bier was op, dus nu ben ik thuis.
Oud 16-01-2011, 02:32
Verwijderd
Ook wel een beetje omdat ik graag naar huis wilde, want Carn en Absinthe en nog meer gingen nog wel bier drinken in de stad.
Oud 16-01-2011, 02:34
Verwijderd
Citaat:
Hehe, welke opleiding?
Ik PM je

Citaat:
Niks mis met 3d vind ik. Het medium an sich is prima, alleen moet je er gewoon iets leuks mee doen (dus niet de zoveelste Shrek)
Haha, ja, dat ben ik ook niet van plan. Ik wil allemaal gave dingen Het is leuk, want je krijgt best veel vrijheid in wat je doet, en het is een lekker praktische/technische opleiding dus het is niet verplicht om overal maar een gedachte achter te hebben. "Ik vond het grappig" is een volkomen geldige reden om iets te doen. Plus je wordt na je afstuderen zo vers van de academie geplukt door gretige werkgevers. Althans, dat houden ze me telkens voor op hun open dagen ;d;;d;d
Oud 16-01-2011, 02:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dag dames. Het bier was op, dus nu ben ik thuis.
Huh, hetwas een huisfeest met dj's en muziek en älles en dan is het bier nu al op
Oud 16-01-2011, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Huh, hetwas een huisfeest met dj's en muziek en älles en dan is het bier nu al op
Om kwart over 2 al geloof ik
Batave
Batave is offline
Bizar.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mwa, The Flintstones e.d. werden wel veel beter doordacht dan de meeste tekenfilmseries van nu. Je had aparte mensen voor layouts/compositie, achtergronden, kleuren, etc, terwijl daar nu relatief weinig aandacht aan besteed wordt. Die functies zijn allemaal wegbezuinigd als aparte baan, ze worden gedaan door één of twee mensen die bovendien niet/zelden de tijd en het talent hebben om ze allemaal ook echt góed te doen. En producenten hebben nu veel meer zeggenschap in hoe het eindresultaat gaat worden, terwijl ze zelden genoeg artistiek inzicht hebben om daar goede keuzes in te kunnen maken.
Ja, doordacht kan wel zijn, maar dat zijn die series van vandaag de dag ook wel hoor. Alleen is het minder tijdloos. Flitnstones en Jetsons hebben wel iets meer indruk achtergelaten dan de doorsnee tekenfilmserie van vandaag, maar ja, ik gaf maar even aan dat het vroeger ook niet allemaal super was, hoe graag we dat ook willen denken.

Citaat:
+ Dat al die oude Hanna Barbara crap nu nog steeds leuk is om te kijken, terwijl ik me niet voor kan stellen dat er later met liefde naar Yu-Gi-Oh oid word teruggekeken.
Dat is waar. Maar dat is niet omdat de productiestandaard van Yu-Gi-Oh lager is.
Oud 16-01-2011, 02:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Om kwart over 2 al geloof ik
Wat een flop Ik zag je net ff online op MSN, en ik dacht: huh Maar dit verklaart het.

Was er geen avondwinkel open ofzo?
Oud 16-01-2011, 02:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
En hoe komt het dat ik nu al hoofdpijn krijg na 4 halveliters bier? :\ Irritant as hell.
Oud 16-01-2011, 02:41
Verwijderd
Geen idee, er was ook een ambulance en alles. Maar het was een pracht feestje, jammer dat het zo vroeg moest stoppen.
Oud 16-01-2011, 02:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Geen idee, er was ook een ambulance en alles. Maar het was een pracht feestje, jammer dat het zo vroeg moest stoppen.
Een ambulance? Dus daar was al het bier gebleven

Hield het hele feest ermee op toen het bier op was? Was er ook geen andere drank meer? Was het nog een beetje druk?
Oud 16-01-2011, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Een ambulance? Dus daar was al het bier gebleven

Hield het hele feest ermee op toen het bier op was? Was er ook geen andere drank meer? Was het nog een beetje druk?
Haha nee, het feest ging nog door, maar na een uur droogstand was 't voor ons wel klaar er was andere drank, maar die was er ook al door. Het was bizar druk, vandaar dat de drank er zo snel door was Ik gok 200 man ofzo?

Oh en wat betreft de ambulance: er schijnt iemand in glas te zijn gevallen en zijn polsen te hebben open gehaald, maar het fijne weet ik er niet van.
Oud 16-01-2011, 02:51
Batave
Batave is offline
> Kijkt Butterfly Effect
> Likes
> Ziet dat er twee vervolgen zijn
> Kijkt op IMDb
> ಠ_ಠ
Oud 16-01-2011, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, doordacht kan wel zijn, maar dat zijn die series van vandaag de dag ook wel hoor. Alleen is het minder tijdloos. Flitnstones en Jetsons hebben wel iets meer indruk achtergelaten dan de doorsnee tekenfilmserie van vandaag, maar ja, ik gaf maar even aan dat het vroeger ook niet allemaal super was, hoe graag we dat ook willen denken.
Oh, ja, ik vind de nieuwere tekenfilms die ik goed vind wel ook echt beter dan de oude shorts, hoor. In de meeste gevallen, dan. Maar als je iets als Yu-Gi-Oh vergelijkt met The Flintstones dan is laatstgenoemde gewoon veel mooier, vind ik. Het klopt allemaal veel meer, want er is aan alle onderdelen veel meer aandacht besteed, en het is ook leuker om naar te kijken omdat de lucht niet altijd blauw is, de anatomische stilering ruimtelijk en consistent, de achtergronden mooi en het acteerwerk goed.
Oud 16-01-2011, 03:02
Batave
Batave is offline

<33
Oud 16-01-2011, 03:17
Batave
Batave is offline
slaap lekker, peepz
Oud 16-01-2011, 03:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik gooi er nog een pizza in en dan ga ik ook maar eens slapen. Meh, koppijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten