Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2011, 14:51
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
tsja, blowers he jij kwam hier vroeger vaker?
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Advertentie
Oud 05-11-2011, 06:13
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline

i'm chasing the hihat *flyyyy* en goed ontopic
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 05-11-2011, 13:10
Verwijderd
Hmmmm was weer fijn gisteren
Oud 07-11-2011, 07:54
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
tsja, blowers he jij kwam hier vroeger vaker?
bedoel je mij of metroid ?
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 07-11-2011, 08:59
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Fishy bedoelde hij. Dat is inderdaad wel een oudgediende
Oud 07-11-2011, 09:39
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
oh :$ had heel die post over het hoofd gelezen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 15-11-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
holy shit de tijd heeft hier echt stil gestaan! geweldig!
Fishy
Oud 15-11-2011, 21:03
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
zo hey was ik net bijna mooi ff de lul op station amsterdam amstel.. ik liep daar met toevallig nog een gram mdma in mijn tas van afgelopen weekend, zie ik 100 m voor me een boel politieagenten staan. wtf is hier aan de hand dacht ik, gelukkig was het druk en kon ik even ongezien blijven staan om te kijken wat ze deden. ze waren random mensen aan het fouilleren, tas werd doorzocht en dergelijke. schrok me dood, heel blij dat ik via de andere uitgang wel weg kon.....

je zal dat maar tegenkomen als je toevallig van je dealer komt met een dikke zak shit nog afgezien van de kwestie hoeveel zulke acties het maatschappelijk belang dienen..
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 16-11-2011, 16:03
Verwijderd
Met 1 gram mdma gebeurt er niet zoveel.
Oud 21-11-2011, 20:09
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
klopt, mits je geluk hebt met een aantal factoren. plaatselijk beleid/algeme plaatselijke verordening, humeur van agent/druk vanuit hogerop, eerdere incidenten met politie, al dan niet een strafblad of aantekeningen. stel dat dat slecht uitvalt kun je daar ernstige gevolgen van hebben...
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 22-11-2011, 12:50
Verwijderd
dat valt toch gewoon onder gebruikersshizzle?
Oud 22-11-2011, 14:43
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Tot een halve gram is volgens mij inbeslagname.
Daarboven komt er een boete bovenop.
Oud 23-11-2011, 19:16
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
tsja, ik weet het ook niet precies. iemand die daar ervaring mee heeft? ik vind dat soort random fouilleringen iig maar niks...
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 29-11-2011, 20:40
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik ben erachter gekomen dat ik de laatste tijd alleen nog maar blow voor het slapen gaan

verdomde stage heb gewoon te weinig tijd om met vrienden iets te gaan doen.
en wat is het hier de laatste tijd rustig geworden zeg.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 04-12-2011, 14:58
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848264
__________________
kak
Oud 04-12-2011, 18:17
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Maaike je bent een held! Ook meteen 3 doosjes besteld ^^
Oud 04-12-2011, 22:25
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Haha nice Ik heb van vrienden gehoord dat het prima spul is ook Ik ben zelf van plan volgend weekend een halve portie te nemen, ben benieuwd
__________________
kak
Oud 04-12-2011, 22:37
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ik heb dus nog nooit paddo's gedaan, deze kerst voor het eerst met 3 vrienden. Moet wel nog even de doseren uitvogelen, en hoe we ze gaan nemen natuurlijk.
Oud 04-12-2011, 22:59
Verwijderd
Het is inderdaad prima spul maar wel sterk althans dat vond ik, had het ook nooit eerder gedaan dus dat was te verwachten. Ga zo even een klein report schrijven.
Oud 05-12-2011, 12:42
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Ik heb dus nog nooit paddo's gedaan, deze kerst voor het eerst met 3 vrienden. Moet wel nog even de doseren uitvogelen, en hoe we ze gaan nemen natuurlijk.
Ja hetzelfde hier dus ongeveer, staat al wel heel lang op m'n verlanglijstje Ik heb iig de tip meegekregen om niet teveel moeite in het verwerken van de paddo's/truffels te steken, omdat het sowieso smerig blijft. Gewoon een bak chocolademouse klaar hebben staan voor erna
__________________
kak
Oud 05-12-2011, 14:06
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ja hetzelfde hier dus ongeveer, staat al wel heel lang op m'n verlanglijstje Ik heb iig de tip meegekregen om niet teveel moeite in het verwerken van de paddo's/truffels te steken, omdat het sowieso smerig blijft. Gewoon een bak chocolademouse klaar hebben staan voor erna
Wij zaten te denken er thee van te zetten, gezien dit de minst smerige manier blijkt te zijn
Oud 05-12-2011, 14:21
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
om mijn vraag hier ook nog maar even neer te gooien.
zou een halve portie genoeg zijn om er de eerste keer iets van te merken ?
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 05-12-2011, 15:52
Verwijderd
Dat verschilt per persoon en per soort paddestoel maar ik denk dat je er wel genoeg van merkt.
Oud 21-12-2011, 14:42
anneqwert
Avatar van anneqwert
anneqwert is offline
Van een halve portie merk je sowieso al best veel, tenminste ik wel, dus als ik jou was zou ik met zo'n hoeveelheid beginnen, meer dan genoeg.
Oud 21-12-2011, 15:38
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
we gaan het met 3 man tegelijk doen (natuurlijk wel met 2 man die nuchter blijven ) en gaan dan voor ongeveeer een halve portie per man. en wat over is verdelen we over de 3 het genomen hebben om later bij te nemen ofzo als we denken dat dat moet

wat is trouwens beter. ergens binnen zitten. of buiten waar zeker niemand kom/iets kan gebeuren?
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 21-12-2011, 16:33
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Binnen en als je de behoefte hebt om naar buiten te gaan, dan kun je altijd lekker naar buiten
Oud 21-12-2011, 23:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mensen, ik zit met een klein issue en hoop dat jullie iets voor mij kunnen ophelderen.
Ik ben een regelmatige blower (dagelijks). 13 Januari vertrek ik naar Australië en hoe achterlijk het ook mag zijn, wiet is daar een big
Nou vraag ik mij af hoelang mijn opgebouwde THC gehalte detecteerbaar blijft voor drugshonden? Ik wil uiteraard geen gezeur bij de douane. Ik heb het hele internet afgezocht naar een antwoord, maar ik word maar niet wijzer. Volgens de ene website is het 2 tot 3 maanden, een andere zegt weer 2 tot 3 dagen. Weer een ander zegt zo'n 2 weken
Weten jullie nou hoe dit zit?
Ik ben nu voor de zekerheid maar alvast gestopt, maar als het even kan zou ik graag met oud&nieuw nog een dikke baap opsteken. To do or not to do?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-12-2011, 07:05
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
volgens mij kunnen drugshonden jou thc gehalte niet ruiken. als je gewoon drugscontrole bedoeld. is het volgens mij idnerdaad 2-3 maaanden voor een dagelijkse blower. voor iemand die 1 keer blowt was het 2 dagen ofzo. maar als je niks meeneemt is jou interne thc gehalte geen probleem.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 22-12-2011, 07:22
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Drugshonden ruiken niet wat in je bloed zit. En in je bloed hebben is niet strafbaar. Bij hebben wel
Oud 22-12-2011, 14:11
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
Citaat:
Mensen, ik zit met een klein issue en hoop dat jullie iets voor mij kunnen ophelderen.
Ik ben een regelmatige blower (dagelijks). 13 Januari vertrek ik naar Australië en hoe achterlijk het ook mag zijn, wiet is daar een big
Nou vraag ik mij af hoelang mijn opgebouwde THC gehalte detecteerbaar blijft voor drugshonden? Ik wil uiteraard geen gezeur bij de douane. Ik heb het hele internet afgezocht naar een antwoord, maar ik word maar niet wijzer. Volgens de ene website is het 2 tot 3 maanden, een andere zegt weer 2 tot 3 dagen. Weer een ander zegt zo'n 2 weken
Weten jullie nou hoe dit zit?
Ik ben nu voor de zekerheid maar alvast gestopt, maar als het even kan zou ik graag met oud&nieuw nog een dikke baap opsteken. To do or not to do?
je bent nu sowieso al veel te laat om nog op tijd te stoppen opdat je geen thc meer in je bloed hebt op het moment dat je naar australie gaat het blijft zich opstapelen en opstapelen en hoe langer je blowt, hoe langer het duurt voor het er weer uit is. Ik denk dat voor jou 3 maanden wel de ondergrens is.
ten tweede is thc in je bloed geen issue voor drugshonden, omdat ze dat niet kunnen ruiken en omdat alleen bezit strafbaar is en geblowd hebben/gebruik niet.

en hoezo wiet in australie een grote nee? ik dacht dat ze daar down under juist veel blowen?

dus ja... als je ervoor zorgt dat er zeker te weten geen restje wiet meer in je portemonnee of broekzak zit als je de 13e vliegt... kun je straks met NYE zeker nog wel een lekkere baap opsteken.

maar ik geef natuurlijk geen garanties
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 22-12-2011, 17:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Bedankt voor de reacties mensen.
Ruiken die honden het ook niet aan je zweet? Ik ruik soms zelf de wietdampen nog onder m'n oksels vandaan komen (rekening houdend met het feit dat het daar op dat moment hartje zomer is).

En er wordt inderdaad vrij veel geblowd, maar bij de douane stellen ze het zeker niet op prijs

Meenemen was ik sowieso niet van plan, ik zie alleen nog al op tegen een eventueel rectaal onderzoek (als de honden je er uit pikken)

Alles van te voren goed wassen was ik sowieso al van plan. Maar als ik dus een paar dagen van te voren zou stoppen zou het al genoeg moeten zijn om er niet uitgepikt te worden door de hondenbrigade?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-12-2011, 22:29
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
nooit geweten dat je het in je zweet nog kon ruiken .
en ik denk dat zelfs als je nu stopt het dan toch aanwezig is. maar volgens mij als ze alles door zoeken en niks kunnen vinden is het verder geen probleem toch.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 23-12-2011, 00:43
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
nooit geweten dat je het in je zweet nog kon ruiken .
Kunt het bij sommige mensen echt duidelijk ruiken inderdaad, vriend van me heeft daar ook erg last van.
Oud 23-12-2011, 06:48
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik had dat ook altijd. Toen ik stopte met blowen, rook mijn zweet ook niet meer naar wiet.

Anders koop een flesje odorex, die zijn klein en kunnen mee het vliegtuig in. Werkt enorm goed tegen zweet!
Oud 23-12-2011, 13:28
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
nog nooit last van gehad of heb het nog nooit geroken XD

oeh begin nu eigenlijk stiekem wel nerveus te worden
vanavond truffeltijd
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 24-12-2011, 13:00
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
nog nooit last van gehad of heb het nog nooit geroken XD

oeh begin nu eigenlijk stiekem wel nerveus te worden
vanavond truffeltijd
Die gratis dingen? Wij gaan ze dinsdag doen

Laat me weten hoe je ze ervaart vanavond
Oud 24-12-2011, 15:12
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
okej dus ik heb ze gisteravond geprobeerd. we waren met 3 man + 1 tripsitter. gezellig bij iemand op zijn kamer.
we hebben ieder een halve portie genomen. en we waren ongelovelijk veel aan het lachen na een half uur/drie kwatier.
en toen begonnen we ons eigenlijk behoorlijk stond te voelen. echt zo'n lichamelijke stonedheid. en ik begon daardoor een beetje misselijk te worden dus heb even bij het raam gehangen en ben daarna gaan liggen want ik was heel erg aan het trillen. ik heb eigenlijk helemaal niets gezien. het enige was toen ik na 2 uur naar de wc ging het leek alsof ik door zo'n fisheye lens keek. en op de wc leken de kleuren heel erg zwak bijna zwart/wit. een van mijn vrienden had na 1 uur bijna de andere halve portie genomen. maar heeft ook niet echt iets gezien.

dus ergens ben ik wel een beetje teleurgesteld want ik denk als ik meer had genomen het er echt uit was gekomen. en vond de stonedheid die ik ervan kreeg niet bepaald speciaal. vind het met wiet fijner en heb ik een levendigere fantasie om het zo maar even te vergelijken.

aan de setting heeft het niet gelegen want ik was compleet ontspannen en het was heel gezellig en chill. mischien dat het gewoon niet weggelegd is voor ons
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 24-12-2011, 20:32
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik vind visueel trippen vaak niet zo. Mindfucks zijn het leukste
Oud 24-12-2011, 21:16
Type
Avatar van Type
Type is offline
sjeesh deel 91 pas? Meer blowen jullie!
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 24-12-2011, 22:45
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Ik vind visueel trippen vaak niet zo. Mindfucks zijn het leukste
daar ben ik het opzich wel mee eens maar ook qua mindfuck vond ik het zwaar tegenvallen.
het was eigenlijk echt alleen een zware lichamelijke stonedheid.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 24-12-2011, 23:28
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Drugshonden ruiken niet wat in je bloed zit. En in je bloed hebben is niet strafbaar.
en een nieuwe smokkelmethode is geboren...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 25-12-2011, 10:52
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Haha inderdaad!

Type! Dat is lang geleden
Oud 25-12-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
en een nieuwe smokkelmethode is geboren...
Alles slikken voor je op het feestje bent is toch niet zo nieuw
Oud 25-12-2011, 16:56
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
Citaat:
Die gratis dingen? Wij gaan ze dinsdag doen

Laat me weten hoe je ze ervaart vanavond
Citaat:
okej dus ik heb ze gisteravond geprobeerd. we waren met 3 man + 1 tripsitter. gezellig bij iemand op zijn kamer.
we hebben ieder een halve portie genomen. en we waren ongelovelijk veel aan het lachen na een half uur/drie kwatier.
en toen begonnen we ons eigenlijk behoorlijk stond te voelen. echt zo'n lichamelijke stonedheid. en ik begon daardoor een beetje misselijk te worden dus heb even bij het raam gehangen en ben daarna gaan liggen want ik was heel erg aan het trillen. ik heb eigenlijk helemaal niets gezien. het enige was toen ik na 2 uur naar de wc ging het leek alsof ik door zo'n fisheye lens keek. en op de wc leken de kleuren heel erg zwak bijna zwart/wit. een van mijn vrienden had na 1 uur bijna de andere halve portie genomen. maar heeft ook niet echt iets gezien.

dus ergens ben ik wel een beetje teleurgesteld want ik denk als ik meer had genomen het er echt uit was gekomen. en vond de stonedheid die ik ervan kreeg niet bepaald speciaal. vind het met wiet fijner en heb ik een levendigere fantasie om het zo maar even te vergelijken.

aan de setting heeft het niet gelegen want ik was compleet ontspannen en het was heel gezellig en chill. mischien dat het gewoon niet weggelegd is voor ons
Hmm... Vreemd effect. Van anderen hoorde ik wel goede berichten, paar mensen hadden 5 porties met zijn 3en genomen en die reportte over dmt-like visuals.

Maar ik ben ook benieuwd, als het goed is morgen jullie horen ervan
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 26-12-2011, 11:26
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ik ook morgen, 3/4 portie per persoon wel omdat het onze eerste keer is.
Oud 01-01-2012, 13:17
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ok, zodra ik de puf krijg een tripreport te schrijven over mijn eerste keer truffels post ik dat ook wel. Kort verhaal: het was geweldig, ga het zeker nog eens doen in de toekomst.

Verder: Gelukkig nieuwjaar iedereen! Vanavond maar eens het eerste puurpijpje van het jaar roken
Oud 02-01-2012, 01:11
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar liefkes <3
Oud 02-01-2012, 01:11
Verwijderd
Citaat:
en een nieuwe smokkelmethode is geboren...
wth leef jij nog Wij zouden nog een keer bier gaan drinken
Oud 02-01-2012, 12:39
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
Citaat:
Gelukkig nieuwjaar liefkes <3
jij en de rest hier ook de beste wensen

hoop dat iedereen een vette jaarwisseling heeft gehad... bij mij meer dan awesome iig tot gisteravond 19u op een eindeloze goa rave gehangen en vooral veel gespaced en mijn kaken voelen weer ouderwets verrot aan
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 13-01-2012, 15:15
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
DMT gescoord iemand enig idee over of ervaring met bewaartijd? pure kristallen in een sealtje in een luchtdicht gripzakje... zelfde als mdma dus jarenlang ofzo? of beter in de vriezer? iemand?
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.