![]() |
Het Grote IZSADC-Topc #91 - just passin' by with some good ol' clowncore
i don't have a job you know... well.. this is my job... just makin' sum clowncore with my akordeon on filthy squat parties(Y)
|
Citaat:
|
Zowie beter post je dan ook even een foto met jurk!:d Pics or it didnt happen jwz
|
Zaterdag http://www.kaspervanhoek.net/# in de kelderbar van de Vera, dat wordt bier en wiet en keihard spacen. Nu al syked
|
lucy in the sky with diamonds!
|
Citaat:
Ik ga ook maar eens een bestelling plaatsen bij Azarius, lekker natuurlijk trippen. :o |
Citaat:
|
Ik wacht in spanning af!
|
:cool:
|
nice
|
http://img6.imageshack.us/i/jurk1d.jpg/
http://img43.imageshack.us/i/jurk2z.jpg/ Helaas waren dit de duidelijkste fotos |
ah spijtig :D
|
Jointjestijd!
|
Bedankt voor dat clowcore album.
Nog niet de mogelijkheid dat stoned te kunnen luisteren, maar nu klinkt het ook goed :). Zo maar is jointjes roken in de zon want het is lekker weer! *O* En over 2 weken 18 woohoo. |
Jezus.
Op volgorde :Veel alcohol, ghb, keta, pep en blowen En nu ed cox:p |
Jezus Zowie :D Kom je nog een keertje hierheen voor je wereldreis? :bloos:
|
:D gaat lekker Zowie
|
O kut, ik wilde er nog een :facepalm: achter zetten:p
Maja, grote kans dat ik je zie de ochtenden voor roadburn:) Anders sowieso nog wel een keer voor mijn OV afloopt:) brakheid, adflkgna'dfn |
Citaat:
|
gister een jointje gedraaid met een vanillesigaret. Was best lekker, ondanks dat ik joints met sigaret niet zo lekker vind.
|
:D:D
|
Citaat:
|
http://www.megaupload.com/?d=ODGS3DH0
life4land megamix (label ed cox) ben nu bij de 10e minuut en damn HEERLIJK |
gisteren helemaal naar fucking verder dan diemen gefietst voor een outdoor goa feestje... toen we aan kwamen fietsen zagen we de politieauto net wegrijden en was de muziek gestopt :D:facepalm: fietsen bij iemand in een busje en naar volgende plaats gereden; verdergaan op een veldje in amsterdam west :p
daarna naar een ander feestje gegaan op het ADM terrein (ben jij daar wel eens geweest metroid? zo nee, moeten we er eens heen), supervet daar.. grote culturele vrijhaven in de havens van amsterdam. hele terrein stond vol met allemaal lijpe kunstwerken en voorwerpen, en een enorme fabriekshal vol met nog meer afgedankte busjes, auto's en nog ziek veel meer troep :D themepark "freakshow".. wel vette tekno in de basement en rare rockabilly boven (Y) mn huisgenoot had (waarschijnlijk) coke gevonden.. genomen maar niets van gemerkt. toen ging ik tequila drinken, viel ik in slaap op een bank ergens daar en om een uur of 9 zijn we maar naar huis gegaan. leuke middag/avond/nacht/ochtend:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whoeii wat een mooi weertje vandaag... lekker vroeg opgestaan, straks tentamen. daarna lekker buiten zitten en:
<3 komt goed vandaag! |
Haha, idd, tekno en rock&roll. Ik ging er voor het gemak maar vanuit dat de combi een te grote faal voor woorden zou worden, maar viel dus allemaal wel mee uiteindelijk?:p
Maar nee, nooit op ADM geweest. Wie weet beland ik er deze zomer nog wel:p Pffffff, nog steeds gaar van het weekend, maar weer op school, laatste loodjes enzo:) En misschien had ik mrboot zijn voorbeeld moeten volgen, ik zit hier nog wel tot 21.00:facepalm: :) |
2 uur later, nog steeds niets gedaan:'(
|
huilie huilie :'( pannekoek:D
nee een grote faal was het zeker niet(Y) weer eens een keertje wat anders en op mijn 15e stond ik op de kermis met mijn pa en vriendinnen daarvan te swingen op zulke muziek dus ach :o echt een vet feestje, die locatie moeten we zeker een keer checken. in de zomer is er een festival, check hun site.. |
Plan for next week is, paddo's, moest er maar eens van komen!
|
Citaat:
Maja, weet niet. ADM is vaak duur en spreekt me zelden aan. Maja, ik heb een zwak voor groepsdruk, dus komt er vast wel eens van deze zomer:p |
Ik ga binnenkort (als het een beetje warmer is buiten) ook weer paddo's nemen. Ik heb al een clubje enthousiastelingen verzameld.
|
http://stuartaustin.com/blog/wp-cont...-cookbook.jpegAfgelopen weekend dit boek gekocht, en er staan echt massive lekkere dingen in:cool: Niet alleen zoete troep maar ook avondmaaltijden en shizzle, en zelfs wietkoffie:cool:
Als het goed is ga ik dit weekend het chocolademelkrecept proberen. Lijkt me wel het beste, omdat relatief makkelijk, lekker, en handig omdat ik 0 ervaring heb met spacecake en aanverwanten whatsoever:p |
En ik ben niet ot trouwens. Nu mijn stoner-huisgenoot weg is ga ik denk ik vanzelf niet meer doordeweeks blowen:d
|
Ik heb gewoon ook nog nooit wiet gegeten!! Nu even ontopic gaan, eerst nog even draaien / lui
|
Al dat gepraat over paddo's, krijg er zowaar weer zin in:bloos:
En wiet eten is mij echt te hardcore:bloos: |
Ik heb ooit hasj-chocomel gemaakt, maaikepunt, en dat vergeet ik nooit meer :D Ben nog nooit zo stoned geweest, holy shit.
|
aangenomen als vrijwilliger bij Unity:cool:
|
Citaat:
|
jaaaa :cool:*O* cya @ langweiligkeit en prspct :o ik krijg een cursus dus veel goede informatie over drugs enzo (Y) ik moet minimaal 6 feestjes per jaar staan dus betekent dat ik vast ook wel eens naar een gayfeest voor motorrijders in latex moet ofzo maar fackit :D 2 uurtjes bij dat kraampje staan, daarna gratis feesten:)
|
Nice:cool:
Lekker verkenkert met je komen chillen op langweiligkeit:cool: Citaat:
|
Wij hebben 1 keer spacecake gemaakt waarvan ik 3 dagen later nog verneem had. Ik ben ook grotendeels kwijt wat we die 3 dagen gedaan hebben. Ik weet nog dat we naar de film zijn geweest maar welke film zou ik echt niet meer weten.
Verder weinig ontopic taferelen alhier. Waarschijnlijk aanstaande donderdag weer en dan ga ik het maar weer eens goed aanpakken. (Y) |
Wij hebben 1 keer spacecake gemaakt waarvan ik 3 dagen later nog verneem had. Ik ben ook grotendeels kwijt wat we die 3 dagen gedaan hebben. Ik weet nog dat we naar de film zijn geweest maar welke film zou ik echt niet meer weten.
Verder weinig ontopic taferelen alhier. Waarschijnlijk aanstaande donderdag weer en dan ga ik het maar weer eens goed aanpakken. (Y) |
Een klasgenoot van me werd 's ochtends na een feestje wakker en vrat een halve cake op, zonder te weten dat t spacecake was. Die had blijkbaar een hilarisch college - en z'n groepsgenoten ook :D
|
Citaat:
Citaat:
|
veel geld betalen voor een legendarische artiest en er dan helemaal niks meer van weten omdat je teveel spacecake op hebt. epic :D lijkt me iets voor HTID naamzoek;)
|
Ghehe inderdaad:cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |