Advertentie | |
|
![]() |
||
yeah
![]() ![]() naja krijgt mrboot toch nog deels zijn zin hij wou de vorige openen ![]() Citaat:
||
^^ JUP NOG STEEDS DC++
![]() ![]() ja geloof ik best ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil een keer met de hele wereld drugsen. Echt dat iedereen en alles wat slikt en snuift en weet ik het wat. Geen oorlog maar allééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé éééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé éééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééén maar liefde snap je?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een drukke week achter de rug. M'n schoonouders waren op vakantie dus M'n vriendin en dochter zijn de hele week thuis geweest. Ik heb veel gewerkt deze week en omdat ik ook nog wat tijd voor mezelf wil is er van achter de computer zitten weinig terecht gekomen. Vanavond ben ik alleen thuis en ik ga zo na het eten de 2e joint maar oproken en dan komt het vanavond wel goed. ![]()
||
Citaat:
![]() Vrijdag 15 euro verloren met poker, was toch goedkoper geweest om naar de DK meet te gaan ![]() Verder chill dat de oogst binnen is van een vriend van me en mijn pa, lekker gratis goeie wiet roken^^ Zondag gewerkt vanaf 07.00, wel lachen fris om door een stad vol vago's (ADE ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja was gewoon wel cool daar...niet echt heel bijzonder, meer van hetzelfde, typisch goa zoals altijd daar je kent het wel
![]() ![]() ![]() vrijdag 12 november: http://partyflock.nl/party/188900:Langweiligkeit.html. tekno area van TBS...verder van dubstep tot breakcore. ik ga er waarschijnlijk sowieso heen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/...SD-rsquo.dhtml
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nice one, thanks, zie je daar dan denk ik wel. En als het goed is spreken ik en Jasper zaterdag rond een uurtje of 18.00 af in AMsterdam voor een jointje, dus mocht u zin hebben? ![]() Edit: Moet werken tot uurtje of 23.00, 23.30 ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had vandaag pappa dag en dat ging heel prima. Maud is intussen zover dat ze zichzelf aan alles waar ze bij kan op probeert te trekken om te gaan staan. Dat is inclusief de dingen waarbij dat eigenlijk niet nodig is.
![]() ![]() Donderdagavond heb ik met een goede vriend afgesproken dus dat zal wel de hele nacht spelletjes spelen en joints roken worden. ![]()
|
Verwijderd
|
oeh, spannend, de eerste stapjes gaan misschien binnenkort komen?
![]() zwaar ontopic...vandaag gewerkt van 7-14u, daarna gelijk op terras met vriendin allebei pure wietjoint gerookt die ze gevonden had...tot nu helemaal naar de klote geweest ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat dat nog ongeveer een maand gaat duren. Ik bedoelde trouwens de dingen waar ze zich niet aan vast kan houden (zoals de wasmand) en ze dan dus omvalt. Ze is er in ieder geval heel snel mee want de meeste kinderen lopen pas na 14 maanden en zij waarschijnlijk al binnen een jaar.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |