Advertentie | |
|
![]() |
|
Verhaal op zwangerschapsforum:
Maar wat ik zelf wel grappig vond toen Noor geboren was en ik gehecht werd. Toen kreeg ik praatjes, dus ik zeg tegen die arts assistent. 'Je wil niet weten hoe ik hier ben binnen gekomen, ik zag er niet uit' (volop in de persweeen, sportbroek, pyjama en een aftandse duster. Met zwangerschapskaart voor mijn hoofd. Schaamde me dood, er was geen kip. Het was zondagochtend hhaha) Zegt hij: Oh, dat weet ik wel hoor. De hele afdeling spreekt er schande van. Zelfs in de kantine ben je het gesprek van de dag Wat een held! ![]()
|
doet me denken aan toen ik bijkwam van mn niersteenoperatieshizzle jaren geleden. Toch behoorlijk pijnlijk wakker worden; kwam er een zuster aan met de vraag:
"Wil je een spuit?" "uh..nee?" "nee, eentje om mee naar huis te nemen!" "ooo". Beetje kleine kinderen bang maken..terreurvolk is het.
|
Verwijderd
|
http://frontpage.fok.nl/nieuws/44310...otti-film.html
En dan de reactie van DaysofWild (de first post) én de reacties daar weer op ![]() Succesfull troll is succesfull ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kannibaal wilde Zwitser opeten
Uitgegeven: 10 mei 2011 22:09 Laatst gewijzigd: 10 mei 2011 22:09 BRATISLAVA - De Slowaakse politie heeft dinsdag een vermoedelijke kannibaal (43) aangehouden die op internet met een Zwitser had afgesproken dat hij hem zou opeten. © ANPDit heeft minister van Binnenlandse Zaken Daniel Lipsic laten weten. Het 'feestmaal' was van tevoren tot in detail besproken: de Slowaak zou de Zwitser verdoven, doden, in stukken zagen en opeten. De Slowaak bracht dan ook een zaag en slaappillen naar het overeengekomen trefpunt. De Zwitser kreeg echter op de valreep zijn bedenkingen en lichtte de politie in. Bij het trefpunt stond dan ook in plaats van de Zwitser een agent op de kannibaal te wachten. Bij een poging hem te arresteren schoot de gewapende kannibaal, een getraind schutter, zonder waarschuwing vooraf op een agent en verwondde hem zwaar. Bij de daarop volgende schotenwisseling raakte ook de kannibaal gewond. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig kunnen ze wel leuke verpakkingen maken, dat scheelt. *kuch* |
![]() |
|
bij duits vandaag;
3 jongens een liedje zingen (dat moest omdat ze het door de les heen zongen) voor de klas, in het duits, over dat als het water op was dat ze dan alcohol gingen drinken ofzo XD, het was op zo'n leuke manier gezongen, en het klonk ook heeel logisch dat je dan alcohol moet drinken XD klinkt zó saai&stom als je het zo leest ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 15-05-2009 20:08 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |