Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het huis waar ik kwam kijken wonen nu 3 mensen Persoon A - de persoon die me vroeg of ik daar kwam wonen Persoon B - de persoon die gaat vertrekken Persoon C - de persoon die een beetje moeilijk erover deed Dus ik had mijn gesprek gehad met Persoon C en A voor die kamer, het ging helemaal prima maar Persoon C wou juist een vriend van hem daar hebben die Persoon A er absoluut niet wilde hebben. Dus puur om Persoon A haar zin niet te laten krijgen zei persoon B dat hij mij daar niet wilde hebben. Toen hadden ze nog 2 weken de tijd om iemand te vinden. Personen A en B zitten bij mij op school en kan het goed met ze vinden. Ging laatst schaken met Persoon B en die zei dat hij die avond ging gamen, een spel dat je met WC3 kon spelen, jawel.. Dota. Alleen deed hij het enkele dagen en hij vond het wel nice dat ik het dan al jaren deed. Dus ik mee met hem naar andere studenten van mijn school, gingen Dota doen, beetje tips hier en daar en goed gezellig. Mooie is dat de mensen waarmee ik dota speelde bevriend zijn met Persoon C en die kwam dus op die avond. Kan goed met zijn vrienden, hijzelf speelt ook dota en zei nog de dag ervoor "zou wel gaaf zijn als die Bas Dota zou spelen" ![]() ![]() ![]() Persoon A had alles eraan gedaan om persoon C over te halen maar dat lukte niet, zelfs tranen in de strijd gooien maarja, gamen maakt alles goed blijkbaar. Die jaren Dota waren niet voor niets. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.ibood.com/be/nl/product_s...igen_fantasie/
doen? Ik heb al een a4 wacom, maar die vind ik zo onhandig voor onderweg |
![]() |
||
Citaat:
On second thought, nee, neem deze maar, voldoet ws. prima voor schetsen, zeker voor die prijs ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van dokterdokter.nl (Ga jij later, als je groot bent, sarahsarah.nl maken, Sarah? Awesomeness would ensue!)
Tip 1: Snuit je neus goed Wat is beter? Je neus ophalen of snuiten? Je neus ophalen is volgens onderzoekers beter omdat je daarmee voorkomt dat je slijm in de bijholten perst, wat gebeurt als je hard snuit. Wil je toch liever snuiten, gebruik dan een papieren tissue, druk één neusgat dicht en snuit niet te hard door het andere neusgat. Snuit daarna het andere gat. Zoutwaterdruppels (verkrijgbaar bij drogist of apotheek) helpen bij een verstopte neus. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het een beetje snobistisch overkomen. U2 heeft heus wel goede nummers geschreven. |
![]() |
|
|