Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
:hap: in mijn geval combineert het prima. in theorie. dat ik nu al enkele decennia studeer komt gewoon omdat ik een mongool ben.
Oh huh, ik dacht dat jij al afgestudeerd was, of in ieder geval zo goed als...?
Advertentie
Oud 11-06-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
TopDrop was toch ook bij de meet bij jullie thuis, Schrö? Ik kan me niet herinneren dat ie ook maar één woord zei!
Hij is best stil ja.

Ging nog een tijdje best goed met hem om, pmen, msnen, smsen zelfs toen ik een keer op vakantie was.
Keer met hem afgesproken in Utrecht.

Alleen toen ging hij me ineens haten :')
Oud 11-06-2011, 00:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij is best stil ja.

Ging nog een tijdje best goed met hem om, pmen, msnen, smsen zelfs toen ik een keer op vakantie was.
Keer met hem afgesproken in Utrecht.

Alleen toen ging hij me ineens haten :')
Tijdens de date?
Schrödinger
Schrödinger is offline
haters gonna hate
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tijdens de date?
Verwijderd
Citaat:
Oh huh, ik dacht dat jij al afgestudeerd was, of in ieder geval zo goed als...?
ja al heel lang zo goed als ik hoef alleen nog maar een scriptie te schrijven. en nu durf ik geen contact op te nemen met mijn begeleider omdat ik al meer dan een jaar van de aardbodem verdwenen ben. en telkens als ik eraan denk krijg ik een halve paniekaanval dus probeer ik er maar niet aan te denken.
Oud 11-06-2011, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Tijdens de date?
nee

Weet echt niet meer wat er precies voorgevallen was, weet wel dat ik er heel verbaasd over was.
Was in die deslyxie-tijd, hij ging toen meehaten met Sterrenmeisje en Lisaaah enzo, om een of andere reden.
Oud 11-06-2011, 00:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ja al heel lang zo goed als ik hoef alleen nog maar een scriptie te schrijven. en nu durf ik geen contact op te nemen met mijn begeleider omdat ik al meer dan een jaar van de aardbodem verdwenen ben. en telkens als ik eraan denk krijg ik een halve paniekaanval dus probeer ik er maar niet aan te denken.
Mijn vader heeft ook rechten gestudeerd, en toen hij zijn scriptie moest maken is hij gestopt.

Ik hoop dat dit verhaal je kan motiveren!
Oud 11-06-2011, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Had je je beter uit kunnen schrijven voor een jaar toch?
Maar troost je, ik kreeg geen baby en ben ook nog niet klaar. :')
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zie nu voor me hoe TopDrop uit het niets tijdens een date met Stefenootje met stoelen gaan smijten.
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader heeft ook rechten gestudeerd, en toen hij zijn scriptie moest maken is hij gestopt.

Ik hoop dat dit verhaal je kan motiveren!
nou voel ik me iets minder een loser, want iig ben ik niet de enige! nee maar ooit ga ik wel afstuderen hoor. anders is het zonde van al die andere mastervakken. Maar als ik dit eerder had geweten was ik denk ik nooit aan de master begonnen en wellicht iets anders gaan doen.
Oud 11-06-2011, 00:42
Verwijderd
Ik heb een muggenbult onder mijn voet en ik word GEK VAN DE JEUK.
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nu voor me hoe TopDrop uit het niets tijdens een date met Stefenootje met stoelen gaan smijten.
Het was geen date-date hoor

En, zou nogal onterecht zijn, want ik heb het eten betaald toen!!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee

Weet echt niet meer wat er precies voorgevallen was, weet wel dat ik er heel verbaasd over was.
Was in die deslyxie-tijd, hij ging toen meehaten met Sterrenmeisje en Lisaaah enzo, om een of andere reden.
Oja, Deslyxie, echt zo'n forum waar ik geen flikker aanvond.

Citaat:
Ik ook
Oud 11-06-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Had je je beter uit kunnen schrijven voor een jaar toch?
Maar troost je, ik kreeg geen baby en ben ook nog niet klaar. :')
mja, hoewel ik dit jaar wel 1 vak heb gedaan! dus niet helemaal niks.
ja maar jij bent vet goed en gaat het helemaal maken en zo! en jij hebt goede redenen voor er wat langer over doen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Wat geëmancipeerd!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Want hij had geen geld bij zich, of had je iets goed te maken?
Verwijderd
Maar een tijdje was het hip om mij te haten.

nu nog steeds een beetje, maar ik hoop dat het een beetje 2008 is.
Oud 11-06-2011, 00:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Volgens mij heb je je dat vooral ingebeeld hoor, al waren die relletjes natuurlijk wel vermakelijk.
Verwijderd
en baby is toch gaver dan studeren. en nu gaan vast heel veel mensen me haten omdat ik mijn intellect verkwansel aan poepluiers en zelfgestampte fruithapjes maar puh
Verwijderd
Citaat:
Want hij had geen geld bij zich, of had je iets goed te maken?
Het was geloof ik omdat hij met me in de stad foto's ging maken voor een schoolopdracht die ik had.
Hij had een heel goed fototoestel. Dus als bedankje zeg maar.
Oud 11-06-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
mja, hoewel ik dit jaar wel 1 vak heb gedaan! dus niet helemaal niks.
ja maar jij bent vet goed en gaat het helemaal maken en zo! en jij hebt goede redenen voor er wat langer over doen.
Hu hu dankje. Ik hoop het! En, dat is maar deels waar. Ik had goede redenen om er een tijd niet mee bezig te zijn, maar inmiddels niet meer. Dat ik er nu alsnog maanden aan zit, is geheel te wijten aan verkeerde prioriteiten/faalangst/teveelopdetails/luiheid/blah.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb je je dat vooral ingebeeld hoor, al waren die relletjes natuurlijk wel vermakelijk.
Nahhh... er waren inderdaad wel een tijdje wat rellen rondom het hele Uice-debacle en dergelijke, maar Lisaaah en Sterrenmeisje en DP en dat kliekje, die schepten er wel genoegen in om op me te haten hoor.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en baby is toch gaver dan studeren. en nu gaan vast heel veel mensen me haten omdat ik mijn intellect verkwansel aan poepluiers en zelfgestampte fruithapjes maar puh
Ik voorspel dat de Gnorkbaby nog eerder klaar is met studeren dan jij!
Oud 11-06-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Hee Gnork! Jouw bebe ook feest aan t vieren?
Hij slaapt voor de verandering eens! Bij jou is het kermis dus?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nahhh... er waren inderdaad wel een tijdje wat rellen rondom het hele Uice-debacle en dergelijke, maar Lisaaah en Sterrenmeisje en DP en dat kliekje, die schepten er wel genoegen in om op me te haten hoor.
Maar daar noem je ook wat mensen...
Verwijderd
Citaat:
Joh.

misschien weet je het nog, was op die chocoladefondue-meet bij Absinthe, toen vroeg ik aan hem: hoe heette jij ook alweer?
En toen wilde hij per se geen antwoord geven en alles
nee dat weet ik niet meer. Ik weet wel dat er een keer een strandmeet was in scheveningen (met perenijsjes) en dat hij toen ineens kwam aanwaaien vanuit het niets.
Toen forumde hij ook nog amper, daarna weer een tijdje meer.
Citaat:
Oja, Dr. Korsakov, weten jullie nog!

Topdrop heeft haar nog een tijdje aan liggen douwen.
Verwijderd
Citaat:
Hu hu dankje. Ik hoop het! En, dat is maar deels waar. Ik had goede redenen om er een tijd niet mee bezig te zijn, maar inmiddels niet meer. Dat ik er nu alsnog maanden aan zit, is geheel te wijten aan verkeerde prioriteiten/faalangst/teveelopdetails/luiheid/blah.
Jij toch ook alleen nog je scriptie? Of moet je ook nog gewone vakjes?
Oud 11-06-2011, 00:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb mijn laatste vak iets van een maand voor mijn afstuderen afgerond.
Oud 11-06-2011, 00:48
Verwijderd
Ik ken jullie al zo lang!
*huilt*
Oud 11-06-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Jij toch ook alleen nog je scriptie? Of moet je ook nog gewone vakjes?
Nee vakken is al lang geleden. Ik had er nog extra kunnen doen maar ik vind het te weinig toevoegen. Scriptie is goed eind op weg, maar dat AFstuderen wil maar niet lukken.
Oud 11-06-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ken jullie al zo lang!
*huilt*
Waarom huil je? Wijntje? [/willemijn]
Citaat:
Nee vakken is al lang geleden. Ik had er nog extra kunnen doen maar ik vind het te weinig toevoegen. Scriptie is goed eind op weg, maar dat AFstuderen wil maar niet lukken.
Mja valt hard tegen he ;x
Oud 11-06-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
welnee, ik snap je helemaal girl!!!1 <33
Oud 11-06-2011, 00:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar is er geen deadline dan? Ik had gewoon een deadline.
Verwijderd
willemijn <33
Verwijderd
Citaat:
Van ontroering

Ik heb jou nog maar een keer gezien, op de mega-meet. Ik mocht toen een sigaret van je, superaardig <333
Wat gek, verder weet ik helemaal niet meer dat je erbij was Zat je telkens heel ergens anders ofzo?
Oud 11-06-2011, 00:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
En ook meerdere keren per week contact met mijn begeleiders, dat helpt ook wel.
Oud 11-06-2011, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Van ontroering

Ik heb jou nog maar een keer gezien, op de mega-meet. Ik mocht toen een sigaret van je, superaardig <333
Wat gek, verder weet ik helemaal niet meer dat je erbij was Zat je telkens heel ergens anders ofzo?
megameet : die ene waar moz niet goed werd? in utrecht.
Verwijderd
Ik meette Gnork toen ze zwanger was en toen wilde ik niet in haar buurt roken maar toen moedigde ze me aan want ze vond het zo ontzettend lekker ruiken
Verwijderd
Citaat:
Van ontroering

Ik heb stealth abilities.
Citaat:
Hier is het zo dat je gewoon zelf een schrijfplan incl deadlines maakt. En het hangt van je begeleider af of die daarom caret en je achter je kont aan zit of dat hij je het uit laat zoeken. Maar niks moet.
Verwijderd
Citaat:

Mja valt hard tegen he ;x
Ja. Ik ben dagen bezig met het herschrijven van H 2 ipv het schrijven van H 5. En iedere keer vind ik wat ik schreef alweer onzin. Ik zou er zo twee jaar over kunnen doen.

Citaat:
Half juli gaat mijn begeleider op vakantie dus dat is wel een soort van deadline, half september moet ik afstestudeerd zijn wil ik in Den Haag mogen werken. Verder boeit het ze geen ene flikker, 't mijn collegeld hè.
Oud 11-06-2011, 00:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hier is het zo dat je gewoon zelf een schrijfplan incl deadlines maakt. En het hangt van je begeleider af of die daarom caret en je achter je kont aan zit of dat hij je het uit laat zoeken. Maar niks moet.
Ja, die deadline heb ik ook zelf bepaald (je moet je inschrijven voor de examenzitting), maar daar zit je daarna wel aan vast natuurlijk.
Oud 11-06-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
megameet : die ene waar moz niet goed werd? in utrecht.
ja dat was toen
Citaat:
Ik meette Gnork toen ze zwanger was en toen wilde ik niet in haar buurt roken maar toen moedigde ze me aan want ze vond het zo ontzettend lekker ruiken
En nog steeds! Als de buren in hun tuin roken en ik zit (zoals nu, en vaak) op bed met het raam open dan ruik ik het en doe ik van
*snuiffff AAAAAAAHH*
Oud 11-06-2011, 00:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja. Ik ben dagen bezig met het herschrijven van H 2 ipv het schrijven van H 5. En iedere keer vind ik wat ik schreef alweer onzin. Ik zou er zo twee jaar over kunnen doen.
Kun je het dan niet overleggen met je begeleider?
Oud 11-06-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Kun je het dan niet overleggen met je begeleider?
Denk je nou echt dat ik dat niet doe?
Verwijderd
Citaat:
ja dat was toen
Wat, werd je niet goed? Wat was er dan?

Waarom weet ik daar niks van?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Denk je nou echt dat ik dat niet doe?
Maar dan is het toch vrij duidelijk wat de bedoeling is, lijkt me.
Oud 11-06-2011, 00:57
Verwijderd
Oke ik wilde 4 uur geleden al naar bed, dus nu ga ik echt! Trusten!
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hij slaapt voor de verandering eens! Bij jou is het kermis dus?
Jup... Hoewel t nu weer rustig is volgens mij. *sluipt weer naar bed*
/ophoopvanzege
Verwijderd
Citaat:
Maar dan is het toch vrij duidelijk wat de bedoeling is, lijkt me.
Ik zeg toch ook nergens dat het dat niet is? Ik zeg alleen dat ik al eerder afgestudeerd had kunnen zijn en dat ik er dus te lang over doe.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten