Citaat:
Oh meh dat is naar. Ik ben (normaal) lichtblond in de zomer, maar ik word poepbruin en verbrand gemiddeld 1x per jaar  Maar m'n ouders hebben beide zonneallergie, wel op latere leeftijd gekregen en 2 jaar terug ontdekte ik ook wat witte blaasjes op m'n borst, dus ik heb zo'n vermoeden dat dat bij mij ook nog gaat komen  Wat een hel wordt dat, want ik hou zo ontzettend van de zomer.
|
Ik heb dus ook niet zozeer iets tegen de zomer omdát het zomer is, maar gewoon omdat ik er amper in kan functioneren zonder me gigantisch naar te voelen in m'n eigen lichaam. Mijn stofwisseling bijvoorbeeld gaat opeens veel sneller werken, zodat ik twee uur nadat ik gegeten heb al bijna flauw val van een suikertekort. Echt fucking irritant.
Misschien moet je je vooral goed blijven insmeren, en veel bodylotion gebruiken, zorgen dat je huid niet uitdroogt. Want zo te horen heb jij er zelf niet zoveel last van, maar is het vooral jouw huid. Teveel zon is nu eenmaal niet echt gezond, hè.
Mjah, ik vind het wel heel jammer, hoor. Ik kan ook niet echt genieten van een terras als het boven de 30 graden is, bijvoorbeeld.

Dus ik ben stiekem erg jaloers.