Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 13:17
Verwijderd
eet smakelijk.
Advertentie
Oud 30-06-2011, 13:18
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Is dat een vrouw of man?
ik denk dat "het" eerst een man was, toen een vrouw

misschien een beetje hard om te zeggen: maar ze is niet echt moeders mooiste
Verwijderd
gjdjfjfffjjkkkkk waarom hebben die rapporten nooit een titel en wordt het nummer niet opgeslagen als je het downloadt. Nu moet ik overal handmatig het nummer bij zoeken, facking veel extra werk.

Laatst gewijzigd op 30-06-2011 om 13:38.
Carn
Carn is offline
Citaat:
luistert iemand nu 3fm? 1 minuutje geleden: WTF!
helaas wel, maar wat was er?
Verwijderd
Citaat:

misschien een beetje hard om te zeggen: maar ze is niet echt moeders mooiste
een manwijf dus.
Oud 30-06-2011, 13:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
waarom
slechte en/of antieke automatisering
Oud 30-06-2011, 13:19
Verwijderd
Godver, na 4 dagen is m'n brood al aan het schimmelen. Nou, even langs de Bakker Bart dan maar.
Oud 30-06-2011, 13:20
Uice
Uice is offline
Citaat:

Citaat:
een manwijf dus.

Hij is overigens een geboren man.
Oud 30-06-2011, 13:21
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Godver, na 4 dagen is m'n brood al aan het schimmelen.
Les 1: Vries in wat je niet op korte termijn nodig hebt. Mocht je het halsoverkop toch nodig hebben gooi je het even in de magnetron en is het zo ontdooid.

Oud 30-06-2011, 13:21
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
helaas wel, maar wat was er?
een .Sann onderwerp
Oud 30-06-2011, 13:22
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

Hij is overigens een geboren man.
Undead?

ZOMBIE FTW!

sorry
Oud 30-06-2011, 13:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
SGP wil begrip vrouw oprekken
"Het huidige onderscheid tussen man en vrouw leidt tot een scheef beeld van onze werkelijkheid"
Door Arno van Boven | 29 June 2011 | Binnenland

Het voorstel van de PVV om het begrip allochtoon op alle Nederlanders die niet van joods-christelijke afkomst zijn toe te passen, vindt brede weerklank. In navolging hiervan stelt de SGP voor ook het begrip ‘vrouw’ op te rekken.

Woordvoerder Jozef Timmermans licht toe: “Het huidige onderscheid tussen man en vrouw leidt tot een scheef beeld van onze werkelijkheid. Wij zijn een politieke partij, en zoals u weet is politiek een mannenkwestie. We zien met name bij partijen van linkse signatuur veel mensen die als man te boek staan, maar naar ons inzien als vrouw denken en handelen. Het lijkt ons goed hen als vrouw te registeren, zodat wij hen op basis van ons partijprogramma kunnen negeren. Het verwijt dat wij dat nu ook niet doen wordt daarmee ook meteen weggenomen.”

Als het voorstel wordt aangenomen kunnen volgens Timmermans ook homo’s, onderwijzers, verplegers en kunstenaars als vrouw te boek worden gesteld. “Deze mensen houden zich al dan niet beroepsmatig bezig met zaken die in de schrift zijn voorbehouden aan vrouwen, die zoals u weet per definitie sneller tot de zonde worden verleid. Hen te boek stellen als vrouw schept duidelijkheid, die het maatschappelijk debat ten goede komt.” Timmermans beraadt zich nog op de positie van vrijwilligers, chronisch zieken en 65-plussers. Aantijgingen dat de SGP hiermee zou discrimineren werpt hij verre van zich. “We moeten onder ogen zien dat anno 2011 het gelijkheidsbeginsel niet meer de vanzelfsprekendheid heeft van bijvoorbeeld het vrijheidsbeginsel.”
Oud 30-06-2011, 13:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nja, een oud-collega van me is nu diëtist en gaat me helpen met hoe ik het aan moet pakken, wat geschikte dingen/combinaties zijn en andere do's en don'ts. Want dat ''op gevoel'' werkt niet echt.
Ja maar ik snap die ''het is virtueeel''-crush van dr niet zo.
Je at eerst toch alleen hippievoer? Waarom wil je vis gaan eten?
Oud 30-06-2011, 13:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
x
Wát?!
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Je at eerst toch alleen hippievoer?

Ik ben het met deadlock eens, ik wil ook zo'n 'like' knopje
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wát?!
De Speld, neem ik aan.
Oud 30-06-2011, 13:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De Speld, neem ik aan.
Uiteraard, maar dan nog is het een wát?!-moment
Oud 30-06-2011, 13:27
Thomas.
Thomas. is offline
Weer zo'n idee van de PVV, als je niet geloofd lig je eruit
Oud 30-06-2011, 13:28
Verwijderd
Gadver daar zat wijn in.

gelukkig nheb ik er niet te veel van gehad.
Oud 30-06-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Les 1: Vries in wat je niet op korte termijn nodig hebt. Mocht je het halsoverkop toch nodig hebben gooi je het even in de magnetron en is het zo ontdooid.

Ja ::;D Ik heb geen fatsoenlijke vriezer. Bijdehantje.
Oud 30-06-2011, 13:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Weer zo'n idee van de PVV, als je niet geloofd lig je eruit
Citaat:
Gadver daar zat wijn in.
Jullie zijn onbegrijpelijk.
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg dame en heren, gaan we nog bbq'en vandaag?
Carn
Carn is offline
Citaat:
De Speld, neem ik aan.
Schrödinger
Schrödinger is offline
De Speld. Ik vond dat artikel na het incident in Alphen zo briljant, over de "gematigde blanke gemeenschap" die zich ging verontschuldigen, hahaha.
Oud 30-06-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
In een fles zat blijkbaar wijn.
Uice
Uice is offline
In mijn vriezer: drie rundervinken, twee ribkarbonades, twee tartaartjes, twee kipschnitzels, zes worsten en ijs. Vriezers.
Carn
Carn is offline
Citaat:
De Speld. Ik vond dat artikel na het incident in Alphen zo briljant, over de "gematigde blanke gemeenschap" die zich ging verontschuldigen, hahaha.
http://www.speld.nl/2011/06/30/toch-...-en-hezbollah/ ook een fraaie.
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
ik wil geen allochtoon genoemd woorden

berichtje, 1ste alinea
Uice
Uice is offline
Citaat:
In een fles zat blijkbaar wijn.
Wat voor fles?
Oud 30-06-2011, 13:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij
Alphen getroffen door autochtoon geweld

Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.
De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: “Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.”
Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. “Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met z’n allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.”
Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. “Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn.” aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. “We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling.” Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. “Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.”
Oud 30-06-2011, 13:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat voor fles?
Een wijnfles :;d;D;D:
Oud 30-06-2011, 13:32
Verwijderd
ben alochtoon

heb de fles al weg gedaan. geen idee
Oud 30-06-2011, 13:33
Uice
Uice is offline
“Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent."

Oud 30-06-2011, 13:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
ben alochtoon

heb de fles al weg gedaan. geen idee
Waarom dronk je uit de fles?

Jézus.
Oud 30-06-2011, 13:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
" Ik denk niet dat wij als Hezbollah onze strijd tegen de zionisten geloofwaardig hadden kunnen voortzetten via een verdiepende crossmediale inhoud vanuit een onbevangen nieuwsgierigheid naar mens en maatschappij. "
Oud 30-06-2011, 13:34
Rationeel
Rationeel is offline
fastfoodketen voor allochtonen:

Spoiler

:D
Oud 30-06-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Waarom dronk je uit de fles?

Jézus.
Had dorst.
Oud 30-06-2011, 13:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk trouwens dat ik ook wel artikelen zou kunnen schrijven voor de Speld. Het zijn wel Kazetgrapjes allemaal.
Oud 30-06-2011, 13:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
" Ik denk niet dat wij als Hezbollah onze strijd tegen de zionisten geloofwaardig hadden kunnen voortzetten via een verdiepende crossmediale inhoud vanuit een onbevangen nieuwsgierigheid naar mens en maatschappij. "
Oud 30-06-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Juist , ik gebruik hem in mijn lessen over beeldvorming.
Oud 30-06-2011, 13:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Had dorst.
Waarom was de fles in jouw bereik? Waarom zag je niet dat er wijn in zat? Geef eens wat informatie!
Verwijderd
Citaat:
fastfoodketen voor allochtonen:

Spoiler

:D
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind meestal stukjes uit de artikelen wel leuk, maar vaak is een heel artikel dan weer net een beetje over de top.

Zoals deze: http://www.speld.nl/2011/03/22/beric...de-blijkt-nep/

Echt een prima openingszin, maar daarna wordt het gewoon mweh.
Oud 30-06-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
slechte en/of antieke automatisering
Zeg dat wel ja.

Citaat:
Je at eerst toch alleen hippievoer? Waarom wil je vis gaan eten?
Juh, 23,5 jaar vegetariër. Lang verhaal, houd het maar op identiteits''crisis'', nieuwsgierigheid en eiwitcravings waar ik niet vanaf kom.
Edit: met hippievoedsel eten ben ik overigens niet gestopt hoor, en ook niet van plan dat te doen.
Oud 30-06-2011, 13:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind meestal stukjes uit de artikelen wel leuk, maar vaak is een heel artikel dan weer net een beetje over de top.

Zoals deze: http://www.speld.nl/2011/03/22/beric...de-blijkt-nep/

Echt een prima openingszin, maar daarna wordt het gewoon mweh.
Vind zelf het onderlinge verschil vaak al groot, sommigen zijn gewoon flauw en makkelijk.
Oud 30-06-2011, 13:41
Carn
Carn is offline
overigennnnnnnns vind ik BBQ best prima maar -eigenlijk- komt het niet zo heel goed uit ;o
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb nog wel wat lekkere shakes voor je
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vind zelf het onderlinge verschil vaak al groot, sommigen zijn gewoon flauw en makkelijk.
Dat is waar. Maar die van de sgp was wel echt leuk
Oud 30-06-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog wel wat lekkere shakes voor je
Ik mag niet afvallen hoor.
Oud 30-06-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom was de fles in jouw bereik? Waarom zag je niet dat er wijn in zat? Geef eens wat informatie!
niet interresant.

sow ik ga douchen en me klar maken voor te gaan straks.
alleen ben vergeten aardappels voor ma te schillen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten