| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen zin heb om er verder op in te gaan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Je koestert nog steeds wrok hè. ![]() Citaat:
@ zoveelste d-tfout'' en ''Fizzle-modus/aandachtshoer'' dus ook niet meer mogen.Waarmee ik niet wil zeggen dat we op onze toon/taal kunnen letten, overigens, maar ik kan niet beloven dat ik nooit meer een grap over gebrek aan mensenkennis mijnerzijds kan maken. Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik gal over het ondoorzichtige en bij wijlen idiote beleid, dat is iets anders.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het puur is om iemand te bashen en persoonlijk is. En op Fizzle-modus/aandachtshoer ná ben ik het met je eens, dat de rest wel mag ja. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaar dat ik zo ging doorvragen. En dan klopt het dus wel dat ik geen waarschuwing heb want als het goed is heb ik het nooit (behalve die avond) op de persoon gespeeld.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En azeche als jullie echt klachten hebben dan is het zinvoller om een topic op beleidszaken te posten dan om hier er over te klagen ![]() (Al denk ik niet dat jullie het met mij eens zijn hierover )
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik volledig wil zijn moet ik zeker 10 topics aanhalen, ik heb wel wat beters te doen |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ik vind het ook niet altijd leuk om op spelfouten gewezen te worden, omdat ik aan de meeste niks kan doen. Dat weten de vaste saaier ook, maar ja, het blijft grappig. Citaat:
En hoe ben je daar achter gekomen?
|
|||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|