Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 19:23
Verwijderd
Ik heb een keer een ban gehad voor piemels
Advertentie
Verwijderd
Ik zie je helemaal niet!

Citaat:
In het hoitopic hadden ze een antinaamzoek van mijn naam gemaakt als ze het over me hadden (s@nn), maar dat is mara een paar x geweest, en niks waar ik aanstoot aan nam

Bovendien werd de antinaamzoek al binnen no time door Absinthe ontdekt, dus toen konden ze er niet zoveel meer mee
Okee, hier heb ik dus echt NIKS van meegekregen.
Verwijderd
Citaat:
Even totaal wat anders . Sann, kun je niet dezelfde avatar gebruiken? Ik moet er telkens over nadenken nu .
Geen avatar =sann
Verwijderd
Citaat:
Wie is Queasy?

Onze ex forumbaas!
Citaat:
Even totaal wat anders . Sann, kun je niet dezelfde avatar gebruiken? Ik moet er telkens over nadenken nu .
Nee, ik zit op m'n werk en als ik ook nog opzoek ga naar avatars ben ik echt te veel aan het woggen. Sorry.
Verwijderd
Citaat:
Wel jammer dat ik net m'n eerste ban heb gehad though, treden ze af, kan ik ze niet vervangen

Wie weet kan je solliciteren
Oud 02-07-2011, 19:24
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik zie je helemaal niet!

Oranje muts op, rechts in beeld. Sneeuw. Achter-de-schermen.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik zie je helemaal niet!

Hij staat in een sneeuwachtige landschap achteraan een groepje mensen. Met een oranje/bruine muts!

Zoals DaT hierboven dus al zegt
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In jouw sector is dat lang hoor, als ik me niet vergis.
8,5 uur? Nee hoor, dat is best normaal in de zorg. Van 8 tot 17, drie kwartier middagpauze, en een kwartiertje overwerk.
Verwijderd
Citaat:
Ik zie je helemaal niet!

Het was ook niet boeiend. Die jeanne dárc ofzo zei iets over me en dat was het wel.
Verwijderd
Citaat:
Wie is Queasy?
hoi!
Oud 02-07-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:

Queasy goed dat je er bent. Er wordt hier over je gegald, maar ik vroeg me af wat jouw kant van het verhaal is alvorens ik mijn oordeel vel.
Verwijderd
Citaat:

Nee, daar voel ik me te goed voor, ik vind dat ze me moeten vragen
Verwijderd
Citaat:
Lees dan eve nterug
Jaja, al gedaan.

Er mag zeker geen link naar het gebeuren worden gegeven?
Oud 02-07-2011, 19:26
Verwijderd
Misschien ga ik maar solliciteren, supergoede fb zou ik zijn mang.
Verwijderd
Citaat:
Jaja, al gedaan.

Vast wel. Even zoeken op Quasimodo, dan vind je het wel.
Verwijderd
Citaat:
Jaja, al gedaan.

Waarom niet, het staat toch op het forum?
Oud 02-07-2011, 19:28
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post31737490

en verder.
Verwijderd
Citaat:
Queasy goed dat je er bent. Er wordt hier over je gegald, maar ik vroeg me af wat jouw kant van het verhaal is alvorens ik mijn oordeel vel.
Ja ik krijg alles mee hoor wat er hier wordt gezegd
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen zin heb om er verder op in te gaan
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb ook een ban gehad omdat ik op BZ tegen een fb had gezegd dat hij incapabel was nadat hij met een onzinnige offtopicreactie kwam en ik had twee weken daarvoor ergens offtopic gepost en daarvoor een waarschuwing gehad. Mijn reactie was dus en flamen en offtopic en daarom was een ban terecht
Ik heb eens een afkoelban gehad omdat ik een oude waarschuwing had op T&C (een forumbaas aldaar dacht dat een serieuze topicpoging een flauw grapje was), en ik een paar maanden laten een keer offtopic was gegaan in een DK-topic nadat de dienstdoend fb een "ontopic!1!!"-post had geplaatst.
Oud 02-07-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet, het staat toch op het forum?
ja god, ze zijn altijd zo moeilijk met dat soort dingen, voor je het weet heb je zelf een ban omdat je vraagt naar het hoe en waarom enzo.
Oud 02-07-2011, 19:30
Verwijderd
Jullie moeten niet zo klagen waar fb's bij zijn
Verwijderd
Ik heb alleen maar bannen gehad om schelden/beledigen
Verwijderd
Citaat:
Ja ik krijg alles mee hoor wat er hier wordt gezegd
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen zin heb om er verder op in te gaan
Je bent het er dus mee eens?
Oud 02-07-2011, 19:31
Verwijderd
Ik heb een keer een ip-ban gehad omdat ze per ongeluk een uc een ip-ban hadden gegeven. Ik schrok wel even toen ik zag dat het forum geblokkeerd was hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een ban gehad omdat ik op BZ tegen een fb had gezegd dat hij incapabel was nadat hij met een onzinnige offtopicreactie kwam en ik had twee weken daarvoor ergens offtopic gepost en daarvoor een waarschuwing gehad. Mijn reactie was dus en flamen en offtopic en daarom was een ban terecht
Ja dat verhaal kennen we. Je koestert nog steeds wrok hè.

Citaat:
Mwa, vanuit Queasy's perspectief snap ik best dat het echt niet grappig is als er maar dingen over gezegd blijven worden. Vanuit jouw perspectief is het natuurlijk een ander verhaal. Anyhow, dat hebben de fb's dus kennelijk ook gezien

Lees dan eve nterug
Nou, maar dat is wat ik bedoel. Dat ik me voor kan stellen dat het vervelend is als de hele tijd dingen als ''hahaha ja want studenten aan de uni bla bla bla HE QUEASY, VIND JE OOK NIET QUESY!\\ worden gezegd. Maar ik kan me niet voorstellen dat je niet naar aanleiding van gesprekken en anekdotes geen grappen mag maken over al dan niet domme mensen, mensen al dan niet zonder mensenkennis e.d., want dan blijft er m.i. weinig over. Dan zou ''Euroshopper!!!'' en '' @ zoveelste d-tfout'' en ''Fizzle-modus/aandachtshoer'' dus ook niet meer mogen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat we op onze toon/taal kunnen letten, overigens, maar ik kan niet beloven dat ik nooit meer een grap over gebrek aan mensenkennis mijnerzijds kan maken.
Citaat:
Vind ik ook!
Verwijderd
Maar nu heb ik mezelf gebeterd, en kan ik fb worden
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huh, want?
Oud 02-07-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, klagen waar geen fb's bij zijn is niet zo zinvol hè.
Oud 02-07-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eens een afkoelban gehad omdat ik een oude waarschuwing had op T&C (een forumbaas aldaar dacht dat een serieuze topicpoging een flauw grapje was), en ik een paar maanden laten een keer offtopic was gegaan in een DK-topic nadat de dienstdoend fb een "ontopic!1!!"-post had geplaatst.
Oja dat zijn de fijnste. Net als dat ik op N&A een waarschuwing had gekregen omdat een niet op N&Akomende fb onbekend was met bepaalde retoriek en het dus aanzag als offtopic.
Verwijderd
Ik had een jaar geleden al fb moeten zijn, MAAR JA
Verwijderd
Nu ben je uiteraard niet volledig, want jullie gepest in een saaitopic een paar weken geleden lag eraan ten grondslag, en dat was veel lulliger nog.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen maar bannen gehad om schelden/beledigen
Gedraag je dan ook eens!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nou, maar dat is wat ik bedoel. Dat ik me voor kan stellen dat het vervelend is als de hele tijd dingen als ''hahaha ja want studenten aan de uni bla bla bla HE QUEASY, VIND JE OOK NIET QUESY!\\ worden gezegd. Maar ik kan me niet voorstellen dat je niet naar aanleiding van gesprekken en anekdotes geen grappen mag maken over al dan niet domme mensen, mensen al dan niet zonder mensenkennis e.d., want dan blijft er m.i. weinig over. Dan zou ''Euroshopper!!!'' en '' @ zoveelste d-tfout'' en ''Fizzle-modus/aandachtshoer'' dus ook niet meer mogen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat we op onze toon/taal kunnen letten, overigens, maar ik kan niet beloven dat ik nooit meer een grap over gebrek aan mensenkennis mijnerzijds kan maken.
Mee eens. Maar niemand zegt dat dat niet mag. Er wordt ook niet geband om die redenen.
Oud 02-07-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
8,5 uur? Nee hoor, dat is best normaal in de zorg. Van 8 tot 17, drie kwartier middagpauze, en een kwartiertje overwerk.
Oh!

Citaat:
Ik gal niet over Queasy en de rest ook niet. Ik gal over het ondoorzichtige en bij wijlen idiote beleid, dat is iets anders.
Verwijderd
Citaat:

Vind ik ook!
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je doel is met het maken van een grap.
Als het puur is om iemand te bashen en persoonlijk is.

En op Fizzle-modus/aandachtshoer ná ben ik het met je eens, dat de rest wel mag ja.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oja dat zijn de fijnste. Net als dat ik op N&A een waarschuwing had gekregen omdat een niet op N&Akomende fb onbekend was met bepaalde retoriek en het dus aanzag als offtopic.
Ja, en toen ik in een mailtje om opheldering vroeg kreeg ik een nog vager mailtje terug. Het was ook nog eens midden in een ww-spel waar ik spelleider van was dus dat kwam allemaal erg handig uit.
Oud 02-07-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Mee eens. Maar niemand zegt dat dat niet mag. Er wordt ook niet geband om die redenen.
Nou dat is dus wat ik me heel de tijd afvroeg. Vandaar dat ik zo ging doorvragen. En dan klopt het dus wel dat ik geen waarschuwing heb want als het goed is heb ik het nooit (behalve die avond) op de persoon gespeeld.
Verwijderd
Citaat:
Oh!

Ik gal niet over Queasy en de rest ook niet. Ik gal over het ondoorzichtige en bij wijlen idiote beleid, dat is iets anders.
Maar als ik dat zeg krijg ik minder goede reacties
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ''Euroshopper!!!'' en '' @ zoveelste d-tfout'' en ''Fizzle-modus/aandachtshoer'' dus ook niet meer mogen.
En terecht, dat Fizzle/Stefenootje-modus/aandachtshoer, is ook helemaal niet leuk.

Ik snap niet wat Euroshopper ermee te maken heeft?
Verwijderd
Citaat:
Huh, want?
Citaat:
Ja eh, klagen waar geen fb's bij zijn is niet zo zinvol hè.
Het was niet zo serieus bedoelt

En azeche als jullie echt klachten hebben dan is het zinvoller om een topic op beleidszaken te posten dan om hier er over te klagen
(Al denk ik niet dat jullie het met mij eens zijn hierover)
Oud 02-07-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Nou dat is dus wat ik me heel de tijd afvroeg. Vandaar dat ik zo ging doorvragen. En dan klopt het dus wel dat ik geen waarschuwing heb want als het goed is heb ik het nooit (behalve die avond) op de persoon gespeeld.
Klopt.
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben er trouwens achtergekomen dat ze accounts niet echt verwijderen, maar alleen het profiel verbergen. Ik overweeg nog om een klacht in te dienen bij het cbp
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik dat zeg krijg ik minder goede reacties
<3
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je doel is met het maken van een grap.
Als het puur is om iemand te bashen en persoonlijk is.
Ja, ok, dat is wat ik probeerde duidelijk te krijgen. En dat is nu gelukt.

Citaat:
En op Fizzle-modus/aandachtshoer ná ben ik het met je eens, dat de rest wel mag ja.
Toen ik het poste bedacht ik dat die juist op het randje ligt. Maar daar zouden jullie dan ook consequenter achteraan mogen, dat wordt hier best vaak gebruikt.
Oud 02-07-2011, 19:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh!
Tenminste voor mij wel. Hoewel mijn werkdag officieel begint om 8.15, maar dan heb ik niet genoeg tijd om de scanner op te starten en klaar te zijn voor mijn patiënt om 8.30, dus ik moet wel om 8.00 starten. En ik heb ook nog twee keer een kwartier koffiepauze, maar die is "optioneel" wat in de praktijk vaak wil zeggen dat ik een minuut wegloop tijdens een scan om een kop koffie te halen die ik vervolgens op de werkplek opdrink zonder dat de patiënten het zien.
Oud 02-07-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Nu ben je uiteraard niet volledig, want jullie gepest in een saaitopic een paar weken geleden lag eraan ten grondslag, en dat was veel lulliger nog.
Ja eh, dit is de post waarvoor ze de ban kreeg, die wilde je toch?

Als ik volledig wil zijn moet ik zeker 10 topics aanhalen, ik heb wel wat beters te doen
Oud 02-07-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, ok, dat is wat ik probeerde duidelijk te krijgen. En dat is nu gelukt.

Toen ik het poste bedacht ik dat die juist op het randje ligt. Maar daar zouden jullie dan ook consequenter achteraan mogen, dat wordt hier best vaak gebruikt.
Klopt. Alleen is consequent zijn soms lastiger dan je denkt
Oud 02-07-2011, 19:38
Martiño
Martiño is offline
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Het is lastig om alles mee te krijgen, maar dat is het probleem van de leden, die moeten dan maar het naziknopje gebruiken ofzo. Maar het is totaal niet lastig om consequent te zijn.
Oud 02-07-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Het was niet zo serieus bedoelt

En azeche als jullie echt klachten hebben dan is het zinvoller om een topic op beleidszaken te posten dan om hier er over te klagen
(Al denk ik niet dat jullie het met mij eens zijn hierover)
Ik wou net zeggen
Oud 02-07-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
En terecht, dat Fizzle/Stefenootje-modus/aandachtshoer, is ook helemaal niet leuk.

Ik snap niet wat Euroshopper ermee te maken heeft?
OH nouja ik zocht naar voorbeelden voor grappen die ook aan een persoon gelinkt kunnen worden. Euroshoper als in goedkoop doen. En over Fizzle zie:
Citaat:
Ik schreef die voorbeelden niet op omdat ik per se vind dat het ''kan'' maar omdat ik graag helderheid wil. En ik vind het ook niet altijd leuk om op spelfouten gewezen te worden, omdat ik aan de meeste niks kan doen. Dat weten de vaste saaier ook, maar ja, het blijft grappig.

Citaat:
Ja ik ben er trouwens achtergekomen dat ze accounts niet echt verwijderen, maar alleen het profiel verbergen. Ik overweeg nog om een klacht in te dienen bij het cbp
WAT??! Zullen we samen? En hoe ben je daar achter gekomen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten