Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2011, 17:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sanne, help me ik wil muziek op mijn iphone hebben, maar ik wil niet synchroniseren, want dan verwijdert die hoer allemaal apps
En vorige keer lukte het zomaar ineens, en nu niet

En jij houdt van Apple en ik bijna niet meer
Oud 09-07-2011, 17:05
Verwijderd
Ik heb geen iPhone en iTunes gebruik ik ook nog maar zelden sinds Spotify. Sorry!
Oud 09-07-2011, 17:05
Verwijderd
Mensen in Metropolis die denken dat je van het drinken van je eigen urine jonger blijft en kunt genezen van AIDS, en dat je van het drinken van koeienurine meer energie krijgt en seksueel actiever. <3
Oud 09-07-2011, 17:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb geen iPhone en iTunes gebruik ik ook nog maar zelden sinds Spotify. Sorry!
Wat ben je nou voor Apple groupie
Oud 09-07-2011, 17:08
Verwijderd
*knip*

*knip*

Foto's van fotomuur op verzoek!
-
Hoppaaaa. Ja ze moeten nog even waterpas

Laatst gewijzigd op 09-07-2011 om 17:16.
Oud 09-07-2011, 17:13
Verwijderd
Nice. Maar inderdaad, re-de-lijk scheef.

Ik ga pas foto's ophangen als ik ben verhuisd.
Oud 09-07-2011, 17:14
Verwijderd
Ik ben uitzonderlijk goed in dingen scheef ophangen
Oud 09-07-2011, 17:18
Verwijderd
Wat leuk, sann
Die foto rechtsboven, daar heb ik ook nog heel lang over getwijfeld, want die vind ik ook heel leuk, maar hij zit voorlopig nog gewoon in m'n fotoboek.
Oud 09-07-2011, 17:19
Verwijderd
En ik zie het niet zo goed, maar is dat nu mijn verbrande rug daar bovenaan in het midden? Nee toch?
Oud 09-07-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
En ik zie het niet zo goed, maar is dat nu mijn verbrande rug daar bovenaan in het midden? Nee toch?
Nee joh Dat ben ik bovenop E.
Oud 09-07-2011, 17:23
Verwijderd
Oh nou ja, ik meende er een kruis op een rug in te herkennen, maar het is zo net niet te zien En ik vond het ook al heeeeel raar dat je die foto zou hebben uitvergroot en zou hebben opgehangen
Oud 09-07-2011, 17:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sanne, help me ik wil muziek op mijn iphone hebben, maar ik wil niet synchroniseren, want dan verwijdert die hoer allemaal apps
En vorige keer lukte het zomaar ineens, en nu niet

En jij houdt van Apple en ik bijna niet meer
kan ook met Winamp .
Oud 09-07-2011, 18:18
Verwijderd
Quis naamzoek: metropolis is inderdaad behoorlijk hilarisch maar ik vind de stem van de voice-over wel een beetje vervelend, de stem that is, het commentaar is wel mooi.
Oud 09-07-2011, 18:51
Verwijderd
Quis naamzoek 2. Het is echt FANTASTISCH
Oud 09-07-2011, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hola!

Mensen ik wil even advies.
Ik vond op marktplaats dus een chick die 2 kaartjes voor Lowlands verkoopt, voor 'maar' 170,- per stuk. Ze woont dus in Enschede en dat is voor mij teringver, dus ik vroeg of ze het kon opsturen.
Nou, dat kan, maar dan wil ze wel eerst geld zien.
Opzich snap ik dat ook wel, maar:
1) Ze heeft volgens mij niet haar hele naam in haar mail adres staan
2) Ze was pas 1 dag actief op marktplaats
3) Ik was heel vriendelijk en dacht met een lowlander te maken te hebben, maar toch krijg ik steeds hele formele berichtjes terug met 'u' erin enzo. De berichtjes worden ook steeds korter.
4) Ze heeft nog nooit van grammatica gehoord.

Ik vind het dus allemaal een beetje vaag, maar heb nu al gebraagd of ik dan toch kan langskomen.
Dan moet ik wel 5 uur reizen en daarna meteen werken, maar toch...
Oud 09-07-2011, 19:06
Carn
Carn is offline
die kaartjes zijn toch allemaal 'digitaal' ?
Oud 09-07-2011, 19:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Mensen in Metropolis die denken dat je van het drinken van je eigen urine jonger blijft en kunt genezen van AIDS, en dat je van het drinken van koeienurine meer energie krijgt en seksueel actiever. <3
Metropolis. <3
Oud 09-07-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Hola!

Mensen ik wil even advies.
Ik vond op marktplaats dus een chick die 2 kaartjes voor Lowlands verkoopt, voor 'maar' 170,- per stuk. Ze woont dus in Enschede en dat is voor mij teringver, dus ik vroeg of ze het kon opsturen.
Nou, dat kan, maar dan wil ze wel eerst geld zien.
Opzich snap ik dat ook wel, maar:
1) Ze heeft volgens mij niet haar hele naam in haar mail adres staan
2) Ze was pas 1 dag actief op marktplaats
3) Ik was heel vriendelijk en dacht met een lowlander te maken te hebben, maar toch krijg ik steeds hele formele berichtjes terug met 'u' erin enzo. De berichtjes worden ook steeds korter.
4) Ze heeft nog nooit van grammatica gehoord.

Ik vind het dus allemaal een beetje vaag, maar heb nu al gebraagd of ik dan toch kan langskomen.
Dan moet ik wel 5 uur reizen en daarna meteen werken, maar toch...
Als je het niet vertrouwd klopt dat gevoel meestal wel. Aan de andere kant: als ze akkoord gaat met afhalen geeft dat wel een heleboel +'jes achter betrouwbaar.
Oud 09-07-2011, 19:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hm, ik eet geen krab vanwege mijn Geloof . Maar we maken allemaal heel lekker gekruide groenten en Indiase kaas met currysaus en mjam
een krab is toch geen varken?
Maar ik eet ook geen krab meer hoor
Smakelijk eten!
Oud 09-07-2011, 19:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is metropolis? Op google zeggen ze dat het een film is maar dat lijkt me niet.
Oud 09-07-2011, 19:24
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
een krab is toch geen varken?
Maar ik eet ook geen krab meer hoor
Smakelijk eten!
Ik mag ook geen schelp- of schaaldieren eten. Of paling of aal. Alleen ultrabasic vis zoals tonijn of zalm.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
die kaartjes zijn toch allemaal 'digitaal' ?
I dunno, ik zie op marktplaats heel veel berichtjes van 'dit zijn echte kaartjes' ook met foto erbij enzo.
Volgens mij kan je via ticketservice er altijd voor kiezen om je tickets te laten bezorgen.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat is metropolis? Op google zeggen ze dat het een film is maar dat lijkt me niet.
Het is ook een heel oude stomme film maar nu is het een reportageserie.
Oud 09-07-2011, 19:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik mag ook geen schelp- of schaaldieren eten. Of paling of aal. Alleen ultrabasic vis zoals tonijn of zalm.
Maar tonijn is ook heel erg niet ethisch verantwoord!
Want daar gaan dolfijntjes voor dood. En die hebben meer gevoel dan mosselen, denk ik. Ik ben de laatste om je geloof te bekritiseren hoor! Alleen diëten bekritiseer ik graag. Anders keek ik ook geen SS vs SS
Oud 09-07-2011, 19:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, fucking vaag.
Ik had gezegd: 'Nou, ik wil de kaartjes dan wel ophalen. Ik kan dinsdag en woensdag, maar alleen voor 3 uur 's middags (vanwege die 5 uur reistijd). Kan dat en zo ja, waar?

Bericht terug:

"u bent dan welkom in dortmund op mijn werk om de kaartjes optehalen."

Echt alleen dat. Wtf moet ik daar nou weer meer. 1) Hoe de fuck kom ik in Dortmund, 2) Hoe moet ik weten waar d'r werk is?
Jezus, ik wil die kaartjes graag hebben, maar laat maar zo. Wat een domme doos.
Oud 09-07-2011, 19:29
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Maar tonijn is ook heel erg niet ethisch verantwoord!
Want daar gaan dolfijntjes voor dood. En die hebben meer gevoel dan mosselen, denk ik. Ik ben de laatste om je geloof te bekritiseren hoor! Alleen diëten bekritiseer ik graag. Anders keek ik ook geen SS vs SS
Het gaat niet om ethische verantwoordig maar om koosjerheid . En wat is SS vs SS? Ken ik helemaal niet.
Oud 09-07-2011, 19:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is ook een heel oude stomme film maar nu is het een reportageserie.
Oh. Is dat leuk?
Oud 09-07-2011, 19:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ok, fucking vaag.
Ik had gezegd: 'Nou, ik wil de kaartjes dan wel ophalen. Ik kan dinsdag en woensdag, maar alleen voor 3 uur 's middags (vanwege die 5 uur reistijd). Kan dat en zo ja, waar?

Bericht terug:

"u bent dan welkom in dortmund op mijn werk om de kaartjes optehalen."

Echt alleen dat. Wtf moet ik daar nou weer meer. 1) Hoe de fuck kom ik in Dortmund, 2) Hoe moet ik weten waar d'r werk is?
Jezus, ik wil die kaartjes graag hebben, maar laat maar zo. Wat een domme doos.
haha wtf

Citaat:
Het gaat niet om ethische verantwoordig maar om koosjerheid . En wat is SS vs SS? Ken ik helemaal niet.
supersize versus superskinny!
Oud 09-07-2011, 19:33
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oh. Is dat leuk?
Ja hoor . Ze nemen een algemeen onderwerp zoals 'ongesteldheid' of 'overgewicht' of whatever en ze kijken hoe daar over de hele wereld mee om wordt gegaan.
Oud 09-07-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Oh. Is dat leuk?
Het is fantastisch Je kunt het via uitzendinggemist terugkijken.
Oud 09-07-2011, 19:34
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
supersize versus superskinny!
Ooh ik kende de afkorting niet . Maar daar hou ik ook zeker van!
Oud 09-07-2011, 19:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh dat klinkt best leuk! Ga ik kijken zodra Supersize vs superskinny op is
Oud 09-07-2011, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Oh dat klinkt best leuk! Ga ik kijken zodra Supersize vs superskinny op is
Het is een soort vergelijking tussen allerlei culturen. Bijv. hoe ze met liefdesverdriet omgaan, of met vrije tijd of met zonnen of met verleiden. En dan voorzien van tof commentaar en gewoon gave beelden en veel rariteiten. (Bijv. een kliniek in Mexico voor liefdesverdriet, of een zelfmoordpil als je het echt niet meer ziet zitten ergens in Zuid-Amerika die je op elke straathoek kunt kopen en een pretpark in China genaamd 'rijk van de kleinen' oid, waar 100 lilliputters zitten en zij zijn de attractie En een Casanova uit ik weet niet meer die vrouwen verleid door ze een geweldige bafbeurt te beloven. En nog veul meer )
Oud 09-07-2011, 19:42
Verwijderd
Door dat gepraat over Metropolis moest ik aan Persepolis denken, en nu heb ik een nieuwe avatar.
Oud 09-07-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Door dat gepraat over Metropolis moest ik aan Persepolis denken, en nu heb ik een nieuwe avatar.
Die film is goed.

Maar je kunt beter van de Nederlandse dvd-uitgave wegblijven, daar ontbreekt namelijk het oorspronkelijke Franse audiospoor en is alleen Engels beschikbaar. Gelukkig heb ik de Franse dvd-uitgave.
Oud 09-07-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Die film is goed.

Maar je kunt beter van de Nederlandse dvd-uitgave wegblijven, daar ontbreekt namelijk het oorspronkelijke Franse audiospoor en is alleen Engels beschikbaar. Gelukkig heb ik de Franse dvd-uitgave.
Ja, hij is geweldig. <3 Ik heb hem in het buurthuis gezien, in het Frans! En bij familie hebben ze de Franse ook.

Maar wel goed dat je het zegt! Want ik zat laatst nog te denken dat ik hem eigenlijk moest kopen om hem hier ook te kunnen kijken.
Oud 09-07-2011, 19:50
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik heb het boek gelezen! Erg goede roman, had nog nooit eerder een graphic novel gelezen en dat viel me erg mee. Eigenlijk heel bijzonder, een roman als strip weergegeven.
Oud 09-07-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het boek gelezen! Erg goede roman, had nog nooit eerder een graphic novel gelezen en dat viel me erg mee. Eigenlijk heel bijzonder, een roman als strip weergegeven.
Oja, het boek wil ik heel graag ook nog lezen! Ik heb alleen de film gezien en die vond ik héél mooi. <3 Ik moest zo kapot hard huilen een paar keer.
Oud 09-07-2011, 19:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is een soort vergelijking tussen allerlei culturen. Bijv. hoe ze met liefdesverdriet omgaan, of met vrije tijd of met zonnen of met verleiden. En dan voorzien van tof commentaar en gewoon gave beelden en veel rariteiten. (Bijv. een kliniek in Mexico voor liefdesverdriet, of een zelfmoordpil als je het echt niet meer ziet zitten ergens in Zuid-Amerika die je op elke straathoek kunt kopen en een pretpark in China genaamd 'rijk van de kleinen' oid, waar 100 lilliputters zitten en zij zijn de attractie En een Casanova uit ik weet niet meer die vrouwen verleid door ze een geweldige bafbeurt te beloven. En nog veul meer )
ha
rariteiten <3
Oud 09-07-2011, 19:55
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oja, het boek wil ik heel graag ook nog lezen! Ik heb alleen de film gezien en die vond ik héél mooi. <3 Ik moest zo kapot hard huilen een paar keer.
Mijn Franse vriendin moest het boek lezen voor school en omdat iedereen Engels een fail vindt in Frankrijk probeerde de school het in stripvorm . Ik heb het boek twee keer gelezen toen ik bij haar was en het is echt mooi idd <3.
Oud 09-07-2011, 19:57
Verwijderd
Engels is ook een fail!

En ik kom er net heel toevallig achter de naam van de man die de illustraties in mijn sprookjesboeken vroeger gemaakt heeft. En hij heeft ZO veel plaatjes en ik voel me net zeven en bijzonder enthousiast om dat ineens te zien. <3
Oud 09-07-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn Franse vriendin moest het boek lezen voor school en omdat iedereen Engels een fail vindt in Frankrijk probeerde de school het in stripvorm . Ik heb het boek twee keer gelezen toen ik bij haar was en het is echt mooi idd <3.
Die strips zijn oorspronkelijk toch ook in het Frans?
Verwijderd
Persepolis
Metropolis (de film)
Metropolis (de serie)
Verwijderd
Tot zo ver mijn beknopte meningen over de onderwerpen van deze pagina.

Nu ga ik ijs eten.
Oud 09-07-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Persepolis
Metropolis (de film)
Metropolis (de serie)
De film Metropolis is inderdaad ook erg gaaf. (Ervanuitgaande dat je die uit 1927 bedoelt.)
Oud 09-07-2011, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vergeet Metropolis het festival niet! Maar dat was vorige week.

btw, Shallow Hal is nu op TV. Wat een walgelijke en denigrerende kkfilm is dat zeg.
Oud 09-07-2011, 20:09
Verwijderd
Oja, Metropolis het festival is ook wel .

En ja, de film van 1927, uiteraard.
Oud 09-07-2011, 20:14
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Persepolis
Metropolis (de film)
Metropolis (de serie)
Oud 09-07-2011, 20:17
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Vergeet Metropolis het festival niet! Maar dat was vorige week.

btw, Shallow Hal is nu op TV. Wat een walgelijke en denigrerende kkfilm is dat zeg.
Hoezo?
Oud 09-07-2011, 20:19
Verwijderd
Ik denk dat hij gaat over een oppervlakkige man genaamd Hal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten