Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Verkapte ik heb de hele nacht met m'n chick goede gesprekken op msn gevoerd post dan!
En over de telefoon ook nog :
Advertentie
Oud 13-07-2011, 17:18
Lorelei
Lorelei is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1838184 Waarom komt de kop van die man me zo griezelig bekend voor? (als je op de link klikt en dan naar medebewoners). Is dat niet Zweepje/Raven of zo? /para
Oud 13-07-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
yeah. Ik heb dat vaak bij mijn eigen topics

Citaat:
Die vond ik wat tegenvallen. Het vuur zag er altijd echt héél nep uit.
Oh dat viel me mee, maar het is magisch superboos vuur, dus dat had ik in mijn hoofd. Maar die draak was echt fantastisch <3 Ik heb alleen wel gemopperd over het bezemvliegen. In film 1 zag dat er al superkut uit en gisteren nog steeds.
Oud 13-07-2011, 17:19
Uice
Uice is offline
Wat ik wel echt waardeloos vond aan die film was trouwens
Spoiler
Oud 13-07-2011, 17:19
Verwijderd
Hmm, dilemma. Ik heb hele lekkere risotto over van gisteravond, maar ik had hem niet in de koelkast gezet. De keuken was vrij koel vandaag....
Oud 13-07-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Wat ik wel echt waardeloos vond aan die film was trouwens
Spoiler
Spoiler
Oud 13-07-2011, 17:20
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ja. Niet specifiek deze maar wel vergelijkbaar En dan buhuuuuu dit liedje gaat zo over MIJ buhuu Ik ben een held met liefdesverdriet
;;l;k

*op dreef* en deze is ook heel, heel erg.

Oud 13-07-2011, 17:21
Verwijderd
Goed liefjes, ik ga bier drinken. Fijne avond en als ik je niet meer spreek HEUL VEUL plezier op Melt Quis!
snoopy
snoopy is offline
Die zou ik gewoon opeten Quis. Vooral omdat er geen vlees in zit (neem ik aan ).
Verwijderd
Citaat:
Ik ook Maar ik ga in ieder geval m'n best voor je doen want als het gepubliceerd wordt, moet het natuurlijk wel superduperdupergaaf zijn
Nou nou dat moet nog maar blijken hoor. En dan daarvoor moet ik dus wel mijn verhaal, of een deel ervan, kunnen vatten in een paar kantjes. Dat gaat nog best lastig worden. En dan moeten de mensen die dat tijdschrift runnen het ook nog eens met mijn begeleider eens zijn!
Verwijderd
Citaat:
;;l;k

*op dreef* en deze is ook heel, heel erg.

[filmpje]
Help me even herinneren dat ik hier nog een x op terugkom, ik heb namelijk ook echt nog wat pareltjes
Verwijderd
Citaat:
Goed liefjes, ik ga bier drinken. Fijne avond en als ik je niet meer spreek HEUL VEUL plezier op Melt Quis!
oh ja ik kan Quis gaan spotten!
Oud 13-07-2011, 17:22
snoopy
snoopy is offline
*blért mee met Mariah Carey* I can't liiiiiiive, if living is without yooouhou...
Oud 13-07-2011, 17:22
Verwijderd
note to self campingazstelletje kopen en espressogevalletje + espresso meenemen
Oud 13-07-2011, 17:23
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Nais, will do! Ik ga ook bierdrinken nu, dus dan hebben we een soort van samen gebierdrinkt!
snoopy
snoopy is offline
Of deze:
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmm, dilemma. Ik heb hele lekkere risotto over van gisteravond, maar ik had hem niet in de koelkast gezet. De keuken was vrij koel vandaag....
goed verhitten
Oud 13-07-2011, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
@ sann: dit dus:

Ik heb trouwens niet gemaild dat zij mag zeggen hoeveel ze wil krijgen, maar gewoon om haar rekeningnummer gevraagd, dan betaal ik haar een mager uurtarief.
Nouja, heeft ze haar werk verder goed gedaan? Dan vind ik wel dat ze een marktconform uurtarief verdient voor de uren dat ze wel kwam opdagen.
Oud 13-07-2011, 17:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Of deze:
[filmpje]
Neh, ik was meer van de heldhaftige nummers:

Oud 13-07-2011, 17:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moest als kind altijd janken om dat morgen zal er vrede zijn-borsatoliedje
Oud 13-07-2011, 17:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nouja, heeft ze haar werk verder goed gedaan? Dan vind ik wel dat ze een marktconform uurtarief verdient voor de uren dat ze wel kwam opdagen.
Maar ze was nog in de inwerk-fase, dus ik ben er bijna altijd bij geweest. En in de oppas-branche krijg je meestal weinig betaald als de kinderen al op bed liggen (wat ze meestal heeft gedaan)
Maar ik ga haar heus wel fatsoenlijk betalen, maar geen cent teveel.
Oud 13-07-2011, 17:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik moest als kind altijdnog steeds vaak janken om dat morgen zal er vrede zijn-borsatoliedje
Oud 13-07-2011, 17:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar ze was nog in de inwerk-fase, dus ik ben er bijna altijd bij geweest. En in de oppas-branche krijg je meestal weinig betaald als de kinderen al op bed liggen (wat ze meestal heeft gedaan)
Maar ik ga haar heus wel fatsoenlijk betalen, maar geen cent teveel.
Ben jij er de eerste X aantal keer altijd bij als je een oppas inhuurt?
Oud 13-07-2011, 17:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Neh, ik was meer van de heldhaftige nummers:

[filmpje]

Die ook soms wel. Maar niet als je wilt huilen toch? Dan krijg je dit:

Oud 13-07-2011, 17:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw
maar dat mag omdat je zelf kindjes hebt
Oud 13-07-2011, 17:30
Lorelei
Lorelei is offline
Wow.. komkommertijd, anyone?

Citaat:
Vertrek Mario #Been 'wereldnieuws'

De originele #Been tweet http://twitter.com/#!/RTV_Rijnmond/s...54823822213120

Toegevoegd: woensdag 13 jul 2011, 16:55

Het plotselinge vertrek van Mario Been bij Feyenoord houdt ook online de gemoederen flink bezig. Het nieuws is zelfs per ongeluk wereldwijd 'trending topic' nummer één geworden op Twitter.

In Nederland werd na het ontslag van de oud-Feyenoordtrainer '#Been' al snel een veelbesproken onderwerp, wat zich versnelde toen de rest van de wereld zich ermee ging bemoeien.

Het gebeurt wel vaker dat een Nederlands onderwerp hoog in de lijst staat van de veelbesproken onderwerpen. Nederland is immers één van 's werelds meest twitterende landen. Maar aangezien 'Been' ook een Engels woord is, ging het in razend tempo over de grenzen.

Woordgrappen

Het begon vanochtend met een tweet van RTV Rijnmond: "Mario #Been vertrekt per direct bij #Feyenoord. 20 van de 23 spelers hebben het vertrouwen in hem opgezegd."

Het vertrek van Been was vanwege de achternaam van de oud-Feyenoordtrainer vooral voer voor woordgrappen. Zo twitterde Rob Scheepers bijvoorbeeld: "Feyenoord mank na verlies Been #been". En koendejager kwam met: "#Feijenoord invalide na amputatie #Been...".

Onbegrip

#Been steeg al snel in de lijst van trending topics wereldwijd, wat tot het nodige onbegrip leidde. YesungForELF twitterde: "Why the heck is #been trending? Who started this lame trend anyway?". En ndfn n?d?: "Who's Mario Been? #been ? What? I don't get it..-,-".

Wel of geen logica, het was reden genoeg voor twitteraars over de hele wereld om met de stroom mee te gaan. Zelfs al had men geen idee waar #Been voor stond. Het Engelse woord 'been' werd vervolgens veelvuldig gebruikt. lararahim twitterde: "#been busy lately. haha.". Of theemilycereola: "I've not #been sleeping well".

Enzovoort. Inmiddels ging het antwoord op de vraag waar het onderwerp #Been vandaan kwam ook de grenzen over, waardoor het vertrek van Mario Been bij Feyenoord spontaan wereldnieuws werd.
nos.nl

Wat een kuttig onbelangrijk artikel. En dat staat dan op nummer 3 in de lijst.
Oud 13-07-2011, 17:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ben jij er de eerste X aantal keer altijd bij als je een oppas inhuurt?
Ja, het is nogal wat om het avondritueel in je eentje te doen. En dat kun je ook gewoon niet opschrijven/uitleggen, dan is het handiger als ze het een keer gezien heeft.

En ik wilde dat de kinderen haar leerden kennen voordat ik zomaar wegging. Op zich is het vrij gebruikelijk om een wen(mid)dag te doen hoor, vooral omdat ze nog best klein zijn.

Oh ja, en ik wilde zien hoe zij met de kinderen omging.
Oud 13-07-2011, 17:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, het is nogal wat om het avondritueel in je eentje te doen. En dat kun je ook gewoon niet opschrijven/uitleggen, dan is het handiger als ze het een keer gezien heeft.

En ik wilde dat de kinderen haar leerden kennen voordat ik zomaar wegging. Op zich is het vrij gebruikelijk om een wen(mid)dag te doen hoor, vooral omdat ze nog best klein zijn.

Oh ja, en ik wilde zien hoe zij met de kinderen omgaat.
Nou ja, ik snap wel dat je er de eerste keer bij bent (vooral inderdaad om te zien hoe zij het doet, ik zou ook m'n kinderen niet zomaar bij een vreemde laten) maar het klinkt nu alsof je er de eerste 10 keer bijgeweest bent of zo
Oud 13-07-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
*blért mee met Mariah Carey* I can't liiiiiiive, if living is without yooouhou...
Wist je dat het origineel van Badfinger is en níet van Mariah Kerrie noch Harry Nilsson? </useless info>

Schrödinger naamzoek want Hurt was ook niet van Cash.
Oud 13-07-2011, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wow.. komkommertijd, anyone?

nos.nl

Wat een kuttig onbelangrijk artikel. En dat staat dan op nummer 3 in de lijst.
haha ik zat het net te lezen en ik dacht halverwege 'wtf dit interesseert me helemaal niet waarom moeten we dit lezen lorelei ' en toen zag ik dat je juist bedoelde dat het een kutartikel is
Oud 13-07-2011, 17:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zeg dobster, ben je niet op msn?

Of geef je me een silent treatment? ;D;D;
Oud 13-07-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Dankje!! Tot snel.

Citaat:
Die zou ik gewoon opeten Quis. Vooral omdat er geen vlees in zit (neem ik aan ).
Ik heb 'm net weggedaan. Ik gooi zelden eten weg, maar hij was tot een klomp geworden en bij het idee de geitenkaas die erin zat en die gisteren al teveel smolt nog eens
Citaat:
goed te verhitten
werd ik niet zo blij. En het rook vreemd.

Citaat:
oh ja ik kan Quis gaan spotten!
Oh, je gaat definitief?!
Oud 13-07-2011, 17:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ahw
maar dat mag omdat je zelf kindjes hebt
Ghehe... Ik ben ook gewoon gevoelig voor muziek.

Citaat:
Nou ja, ik snap wel dat je er de eerste keer bij bent (vooral inderdaad om te zien hoe zij het doet, ik zou ook m'n kinderen niet zomaar bij een vreemde laten) maar het klinkt nu alsof je er de eerste 10 keer bijgeweest bent of zo
Nee hoor, zeker niet zo vaak. Maar ik was juist ook op zoek naar iemand die kon helpen met het bedtijdritueel en op de dag dat ik alleen ben met de kinderen. Het is gewoon best zwaar om twee kinderen die nog erg jong zijn tegelijk te managen. En ik vind het voor Sarah bijvoorbeeld helemaal niet leuk. Als we dan naar de speeltuin gaan dan kan helemaal niet met haar spelen omdat ik bij Julia moet blijven. En andersom. Dus ik wilde graag af en toe iemand die kon bijspringen en dat vond zij prima. En als we dat een paar keer hadden gedaan dan wilde ik haar ook af en toe een dag alleen laten oppassen. Nu heeft ze ook wel een paar keer alleen opgepast, maar alleen 's avonds als ze al in bed lagen.

Citaat:
Wist je dat het origineel van Badfinger is en níet van Mariah Kerrie noch Harry Nilsson? </useless info>

.
Ja, dat weet ik. Maar die is lang zo geschikt niet om mee te huilen
Oud 13-07-2011, 17:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ghehe... Ik ben ook gewoon gevoelig voor muziek.

Nee hoor, zeker niet zo vaak. Maar ik was juist ook op zoek naar iemand die kon helpen met het bedtijdritueel en op de dag dat ik alleen ben met de kinderen. Het is gewoon best zwaar om twee kinderen die nog erg jong zijn tegelijk te managen. En ik vind het voor Sarah bijvoorbeeld helemaal niet leuk. Als we dan naar de speeltuin gaan dan kan helemaal niet met haar spelen omdat ik bij Julia moet blijven. En andersom. Dus ik wilde graag af en toe iemand die kon bijspringen en dat vond zij prima. En als we dat een paar keer hadden gedaan dan wilde ik haar ook af en toe een dag alleen laten oppassen. Nu heeft ze ook wel een paar keer alleen opgepast, maar alleen 's avonds als ze al in bed lagen.

Ja, dat weet ik. Maar die is lang zo geschikt niet om mee te huilen

Ah
Oud 13-07-2011, 17:36
Verwijderd
Ben op m'n werk. PM me even als je met pressing matters zit, anders wordt het vanavond laat.
Oud 13-07-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dankje!! Tot snel.

Ik heb 'm net weggedaan. Ik gooi zelden eten weg, maar hij was tot een klomp geworden en bij het idee de geitenkaas die erin zat en die gisteren al teveel smolt nog eenswerd ik niet zo blij. En het rook vreemd.

Oh, je gaat definitief?!
Ja zeker! om half 10 morgenavond vertrek ik met wat vrienden vanaf rotterdam met weiterexpress bus jopen dat er niet teveel doorgesnoven types bij zitten zodat ik nog enigszins in de bus kan slapen

Citaat:
- Alle sfeerverhogende spullen zijn welkom zolang deze de bus niet vervuilen of de chauffeur storen. Neem hierbij ons advies aan en ruim ook je eigen bende weer op.
Oud 13-07-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ja zeker! om half 10 morgenavond vertrek ik met wat vrienden vanaf rotterdam met weiterexpress bus jopen dat er niet teveel doorgesnoven types bij zitten zodat ik nog enigszins in de bus kan slapen

Ah, ok! Ik ga in twee etappes, morgen naar midden-Duitsland met de trein, overmorgen het laatste stukje met de auto.

Haha, sfeerverhogend, valt geestverruimend daar onder?
Oud 13-07-2011, 17:44
Uice
Uice is offline
[Paranoide]

Swingen

[/Paranoide]
Oud 13-07-2011, 17:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Quis, je mag mij ook wel een hoofdstuk sturen voor spelfoutencheck trouwens
Oud 13-07-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
mij ook, want ik ben de spellingsMASTER.
Oud 13-07-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
T.z.t.!
Oud 13-07-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom zeg ik dit, nu kan ik natuurlijk nooit meer ongestraft fouten maken zonder dat dit me nagedragen wordt :')
Oud 13-07-2011, 17:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh en sann, heb je serieus nog nooit met klappend publiek in de bios gezeten? Ik had dat bij HP7.1 ook, vooral toen Dobby kwam en Bellatrix afzeek <3
Bereid je maar voor zwagertje, ik ben namelijk ook zo iemand
Oud 13-07-2011, 17:57
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit applaudiserend publiek in de bioscoop gezien hoor, en ik ga toch best regelmatig naar de film.
Oud 13-07-2011, 17:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb ook nog nooit applaudiserend publiek in de bioscoop gezien hoor, en ik ga toch best regelmatig naar de film.
Dit ja. Ik vind het ook nogal stom. De mensen voor wie je wilt klappen horen je niet?

Maandag in het vliegtuig gingen mensen voor de piloot klappen, dat vond ik wel grappig
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
[Paranoide]

[filmpje]

Swingen [afbeelding]

[/Paranoide]
die is geweldig
Verwijderd
De klusjesman is al anderhalf uur bezig om een wasmachine aansluiting te maken.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb aanrijding in moskou liggen, Absinthe. Als je me helpt herinneren, neem ik m de volgende keer eens voor je mee

En adams apples is zo gaaf
Oeh, graag

En ja, dat heb ik ook zo van horen zeggen Heb hem thuis, dus binnenkort maar eens kijken
Verwijderd
Citaat:
Maandag in het vliegtuig gingen mensen voor de piloot klappen, dat vond ik wel grappig
Dit schijnt vaker voor te komen ja, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Niet dat ik zo vaak gevlogen heb.
Oud 13-07-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Oh en sann, heb je serieus nog nooit met klappend publiek in de bios gezeten? Ik had dat bij HP7.1 ook, vooral toen Dobby kwam en Bellatrix afzeek <3
Bereid je maar voor zwagertje, ik ben namelijk ook zo iemand
.......kak.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten