Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2011, 11:31
Verwijderd
Ok, dan verschillen we van mening over de inzet van zwakke en sterke middelen om de sfeer hier hoog te houden. Het heeft in zoverre met mij te maken dat ik geen zin heb om zonder opmerkingen en/of waarschuwen posts van mezelf te zien verdwijnen omdat ze wel eens ''niet zo aardig'' zouden kunnen zijn. Het gaat ook in zoverre over mij dat ik me al jaren verbaas over het incoherente forumbeleid en zo nu en dan op zoek ben naar duidelijkheid over wat kan en wat niet kan. Bovendien kunnen ook gewone leden elkaar prima wijzen op ''onvriendelijkheid'' en dingen die niet kunnen, maar dan is het wel zo prettig dat er niet steeds vage regels en gewoontes vanuit de forumbazen gehanteerd worden. Dat het niet mijn eigen post was geeft alleen maar aan dat ik opkom voor een fijn forum en niet enkel voor mijn eigen postjes.
Het beleid ''als je een probleem hebt PM je maar'' klinkt een beetje als ''Hoezo privacy, je hebt toch niks te verbergen?'' Je kunt ook naar minder zware middelen grijpen dan meteen een post verwijderen, dat was mijn punt. En zoals je zelf al zegt doe je dat ook, want in wsz vraag je wel gewoon eerst of het wat vriendelijker kan, zonder meteen naar de knopjes te grijpen. Het voorbeeld dat je dan wel half wsz kan gaan censureren was om aan te geven dat er in wsz wel meer posts onder de noemer ''niet zo vriendelijk'' vallen en dus volgens jou beleid zomaar verwijderend zouden mogen worden.
Maar goed, ik snap dat je hier weinig mee gaat doen en dat het geen discussie moet worden want dan hoort het weer op Beleid thuis, dus hier zal ik het dan maar weer braaf bij laten.

Laatst gewijzigd op 13-08-2011 om 11:37.
Advertentie
Oud 13-08-2011, 11:34
Verwijderd
Goeiemorgen! Ik ben verdorie nog steeds moe en aan het twijfelen of ik nog even terug in bed kruip.
Oud 13-08-2011, 11:35
Verwijderd
altijd als er een post verwijderd is word ik zo retenieuwsgierig naar die post :"(
Oud 13-08-2011, 11:35
Verwijderd
Huhuhuh . Dat heb ik nou ook . Maar ik kan het hier niet zien .
Oud 13-08-2011, 11:36
Verwijderd
Huh ik kan het hier wel zien
Oud 13-08-2011, 11:37
Thomas.
Thomas. is offline
Ik ga geen moeite doen om een klein postje dat weggehaald is, maar een verantwoording zou fijn zijn, want dan weet ik tenminste waarom en hoe het weg is gehaald
Oud 13-08-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Indrukwekkend.
Die in het blauwe overhemd is wel goed in het in stand houden van vooroordelen en stereotypen, beetje jammer.
in welk opzicht?
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
altijd als er een post verwijderd is word ik zo retenieuwsgierig naar die post :"(
Zo geweldig was ie niet hoor

Maar ik heb het ook altijd
Verwijderd
Uhm. Dat staat in het topic zelf?
Verwijderd
Ik ben wakker.
Verwijderd
Goeiemorgen dan .
Oud 13-08-2011, 11:39
Thomas.
Thomas. is offline
Omdat ik ernaar vroeg ja
Oud 13-08-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ok, dan verschillen we van mening over de inzet van zwakke en sterke middelen om de sfeer hier hoog te houden. Het heeft in zoverre met mij te maken dat ik geen zin heb om zonder opmerkingen en/of waarschuwen posts van mezelf te zien verdwijnen omdat ze wel eens ''niet zo aardig'' zouden kunnen zijn. Het gaat ook in zoverre over mij dat ik me al jaren verbaas over het incoherente forumbeleid en zo nu en dan op zoek ben naar duidelijkheid over wat kan en wat niet kan. Bovendien kunnen ook gewone leden elkaar prima wijzen op ''onvriendelijkheid'' en dingen die niet kunnen, maar dan is het wel zo prettig dat er niet steeds vage regels en gewoontes vanuit de forumbazen gehanteerd worden. Dat het niet mijn eigen post was geeft alleen maar aan dat ik opkom voor een fijn forum en niet enkel voor mijn eigen postjes.
Het beleid ''als je een probleem hebt PM je maar'' klinkt een beetje als ''Hoezo privacy, je hebt toch niks te verbergen?'' Je kunt ook naar minder zware middelen grijpen dan meteen een post verwijderen, dat was mijn punt. En zoals je zelf al zegt doe je dat ook, want in wsz vraag je wel gewoon eerst of het wat vriendelijker kan, zonder meteen naar de knopjes te grijpen. Het voorbeeld dat je dan wel half wsz kan gaan censureren was om aan te geven dat er in wsz wel meer posts onder de noemer ''niet zo vriendelijk'' vallen en dus volgens jou beleid zomaar verwijderend zouden mogen worden.
Maar goed, ik snap dat je hier weinig mee gaat doen en dat het geen discussie moet worden want dan hoort het weer op Beleid thuis, dus hier zal ik het dan maar weer braaf bij laten.
Ook op BZ vang je bot. Het enige beleid wat er is is dat er geen beleid is. Zo simpel is het gewoon.
Oud 13-08-2011, 11:41
Verwijderd
dan is het toch opgelost of ben ik nou achterlijk? Zo wordt dat altijd gedaan bij mijn weten, als je ergens vragen over hebt of wat dan ook, gewoon vragen en dan komt er antwoord.

En hoe het is weg gehaald lijkt me sowieso duidelijk :') Door een FB met knopjes waarop staat: Post verwijderen.

Maar goed, ik zal me er verder buiten houden , want ik weet eigenlijk niet eens meer echt wat die post was .
Oud 13-08-2011, 11:42
Verwijderd
ik denk het tweede! huhuhuh /stout
Oud 13-08-2011, 11:43
Thomas.
Thomas. is offline
Weet ik veel, op de iPhone versie staat alles omgedraaid
Verwijderd
Citaat:
dan is het toch opgelost
Het probleem met het complete FB-team in één zin samengevat
Verwijderd
Citaat:
Het probleem met het complete FB-team in één zin samengevat
Oud 13-08-2011, 11:44
Thomas.
Thomas. is offline
Sowieso was er niet eens een probleem
Oud 13-08-2011, 11:45
Verwijderd
Waarom praten we er dan over . Wat weer een nutteloos gedoe . Nu ga ik beslissen of ik vandaag naar de kapper ga, en zo ja, hoe ik mijn haar ga laten knippen. Dan ben ik erg nuttig bezig . Huhu .
Thomas.
Thomas. is offline
Kaal.
Verwijderd
Als je het maar niet heel kort knipt interglot
Verwijderd
Ik CTRL-X mijn haar gewoon altijd.
Oud 13-08-2011, 11:46
Thomas.
Thomas. is offline
Of knippen en plakken
Oud 13-08-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom praten we er dan over . Wat weer een nutteloos gedoe . Nu ga ik beslissen of ik vandaag naar de kapper ga, en zo ja, hoe ik mijn haar ga laten knippen. Dan ben ik erg nuttig bezig . Huhu .
ik zou het gewoon! Kaal doen!
Oud 13-08-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Als je het maar niet heel kort knipt interglot
Citaat:
Kaal.
Niet heel kort hoor. Gewoon kaal .

Citaat:
Ik CTRL-X mijn haar gewoon altijd.
Je doet wat ?
Oud 13-08-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
in welk opzicht?
Ehm, door uitspraken zoals: ''Vrouwen vallen niet op mannen die huishoudelijke klusjes doen, die willen mannen die auto's repareren en boren.'' ''Ik deed uitspraken die men beter bij een wijf vond passen dan bij een man, dus ik kon maar beter een vrouw worden." ''[alle] Vrouwen vonden mij niet aantrekkelijk". Het klonk bij elkaar allemaal een beetje alsof hij zelf net zo conservatief was als de maatschappij die hem in een bepaalde hoek drukt. Hetzelfde laken en pak als lesbiennes die het hebben over ''van die lompe potten met kort haar, daar vallen ik echt niet op hoor, ik wil een lief meisjemeisje.''
De echte revolutie zou zijn dat mensen mensen mogen (zijn zonder zich te moeten gedragen als OF een man OF een vrouw) al dan niet met operaties, make-up, kort of lang haar, bepaalde kleding, gedragingen en toestanden. Like, ik heb nu wel vaak genoeg gehoord dat ik ''een hoop mannelijke eigenschappen heb'' en van de discussie ''wat zijn dan mannelijke eigenschappen, zijn het niet gewoon eigenschappen?'' word ik ook moe.

Citaat:
Ook op BZ vang je bot. Het enige beleid wat er is is dat er geen beleid is. Zo simpel is het gewoon.
Ik hoor mezelf graag praten.
Oud 13-08-2011, 11:48
Verwijderd
Niet dat ik dit kapsel ga nemen, maar

ben ik de enige die dit een beetje een enge foto vind ? Haar gezicht lijkt helemaal niet te kloppen.
Verwijderd
Doe even een CTRL-F.
Thomas.
Thomas. is offline
Ctrl v is WRONG
Oud 13-08-2011, 11:49
Verwijderd
komt door de schaduw die aan de neuskant van het oog valt denk ik.
Oud 13-08-2011, 11:50
Thomas.
Thomas. is offline
Wat dacht je van de Gordon look:
Oud 13-08-2011, 11:51
Verwijderd
http://regulier.comxa.com/m00lan staat er onder mijn ctrl-v
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van de Gordon look:
[afbeelding]
Hallo Legolas.
Verwijderd
Nee ik vind het ook een beetje eeuh vreemd
Oud 13-08-2011, 11:52
Verwijderd
Ik ga mijn haar niet verven . Sowieso zou blond bij mij lelijk staan, én ik ben blond genoeg van binnen. Dat hoeft niet ook nog eens aan de buitenkant.
Oud 13-08-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ehm, door uitspraken zoals: ''Vrouwen vallen niet op mannen die huishoudelijke klusjes doen, die willen mannen die auto's repareren en boren.'' ''Ik deed uitspraken die men beter bij een wijf vond passen dan bij een man, dus ik kon maar beter een vrouw worden." ''[alle] Vrouwen vonden mij niet aantrekkelijk". Het klonk bij elkaar allemaal een beetje alsof hij zelf net zo conservatief was als de maatschappij die hem in een bepaalde hoek drukt. Een beetje hetzelfde laken en pak als lesbiennes die het hebben over ''van die lompe potten met kort haar, daar vallen ik echt niet op hoor, ik wil een lief meisjemeisje.''
De echte revolutie zou zijn dat mensen mensen mogen (zijn zonder zich te moeten gedragen als OF een man OF een vrouw) al dan niet met operaties, make-up, kort of lang haar, bepaalde kleding, gedragingen en toestanden. Like, ik heb nu wel vaak genoeg gehoord dat ik ''een hoop mannelijke eigenschappen heb'' en van de discussie ''wat zijn dan mannelijke eigenschappen, zijn het niet gewoon eigenschappen?'' word ik ook moe.

Ik hoor mezelf graag praten.

ah zo, ik keek hem rond 4, was een beetje uitgeput en dat ging allemaal langs me heen. Maar inderdaad, dit waren wel twee voorbeelden van mensen die een hoek gedrukt waren, vandaar dat het regretters waren.
Oud 13-08-2011, 11:53
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
http://regulier.comxa.com/m00lan staat er onder mijn ctrl-v
Wat de neuk is dat

Oud 13-08-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Wat de neuk is dat

Mijn oude vriendengroep (Masters of Orgasms) wil een LAN-party organiseren.
Oud 13-08-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Niet dat ik dit kapsel ga nemen, maar

[afbeelding]

ben ik de enige die dit een beetje een enge foto vind ? Haar gezicht lijkt helemaal niet te kloppen.
Haar ogen zijn gefotoshopt denk ik. Ze staan wat dicht bij elkaar en net iets schever dan realistisch is.
Oud 13-08-2011, 11:55
Verwijderd
Nee, vandaar. Ik zat er echt naar te staren en toen dacht ik: Nee, dit klopt niet.
Oud 13-08-2011, 11:55
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Haar ogen zijn gefotoshopt denk ik. Ze staan wat dicht bij elkaar en net iets schever dan realistisch is.
Of ze is gewoon Japans
Oud 13-08-2011, 11:56
Verwijderd
er bestaan ook mensen met gewoon een raar hoofd hoor
Oud 13-08-2011, 11:56
Verwijderd
Citaat:
ah zo, ik keek hem rond 4, was een beetje uitgeput en dat ging allemaal langs me heen. Maar inderdaad, dit waren wel twee voorbeelden van mensen die een hoek gedrukt waren, vandaar dat het regretters waren.
Er is blijkbaar ook een versie van een uur op de site van het programma, die ga ik ook nog eens kijken. En ja dat ze spijt hadden begreep ik en kon me ook wel inleven in dat gevoel dat het 'nooit goed is,' maar het is zo'n gemiste kans als ze dan niet eens zelf buiten die hoeken/hokjes denken, zowel over zichzelf als over andere mensen. Ik bedoel, die in het blauwe overhemd zegt nogal wat over vrouwen als hij serieus meent dat alle vrouwen vallen op mannen die stoer zijn en auto's repareren. Ik vind het bijna beledigend.
Oud 13-08-2011, 11:57
Verwijderd
ik vind haar hoofd niet raar? die donkergemake-upte vlek op haar neusbrug is een beetje aparrrt, maar met haar hoofd op zich lijkt me vrij weinig aan het handje
Oud 13-08-2011, 11:58
Thomas.
Thomas. is offline
Ik ga maar eens ontbijten/brunchen
Oud 13-08-2011, 11:58
Verwijderd
Eet smakelijk!
Oud 13-08-2011, 11:59
Verwijderd
ik vind dit grappig:

toevalligerwijs gaat het ook over een raar gezicht!
Oud 13-08-2011, 12:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik at net een nectarine en nu heb ik honger. Daarvoor niet. WTF.
Oud 13-08-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
ik vind dit grappig:

[filmpje]

toevalligerwijs gaat het ook over een raar gezicht!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten