Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha. Ja, jij met je whisk(e)yverzameling. Maar die gaan niet van ons huishoudgeld af
![]() ![]() Prosecco ligt inderdaad wel vaak koud, maar ook dat drinken we weinig.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh, maar ik heb ook altijd siroop in huis hoor. KC cassis ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Spoiler
Oh, en Fat Bastard heeft ook een leuke:
Spoiler
En natuurlijk Gato Negro, maar die vind ik niet zo lekker.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik weet niks van wijnen, maar heb die langue-dog wel eens gekocht vanwege het plaatje. Prima spul hoor.
![]() btw, m'n tentamen net was echt zo fucking nutteloos. 10 vraagjes met keuze a,b of c en dan van die lame-ass antwoorden, waardoor je al meteen weet welke 't iig NIET is. Pfff. Maar het was verder wel ok, want een toffe studiegenote blijkt het vak ook over te doen en het ging over Wordsworth, dus yay. Alleen moest ik wel oppassen niet in het echt te facepalmen, want er waren echt zoveel domme opmerkingen en de Nederlandse accenten waren echt te vreselijk voor woorden. Vooral die van de docente zelf. Ze is heel slim en weet veel van literatuur, maar soms vraag ik me echt af of ze wel eens iemand Engels heeft horen spreken. Oh my lordy. ![]() Anyway, om jullie ook maar even literair te laten meedoen, hier mijn favoriete nummer van The Divine Comedy, waarin 3 gedichten van Wordsworth worden gezongen. Het voelt zo Engels! <3
|
Verwijderd
|
Vrijdag ga ik bij een vriend van Theodoor gourmetten. Daarna gaan ze Dungeons&Dragons characters maken met het plan om dat zondag te gaan spelen, maar dat gaat dan natuurlijk een maand lang ofzo elke zondag gebeuren. Ik twijfel of ik daar ook mee aan ga doen
![]() |
![]() |
|
|