Advertentie | |
|
![]() |
|
Ziezo, mijn scriptiebegeleider gaat het bulaanvraagformulier ondertekenen. Hij vroeg of ik al eerder over het onderwerp geschreven had. De Turk heeft het nog steeds.
![]() En het grote voordeel is, nu de eerste versie af is hoef ik een tijdje niet meer elke dag Cronenberg te kijken en ontpluizen, dus kan ik stoppen met dromen dat ik tumors met ogen heb.
|
Verwijderd
|
Ik heb het zo ook geleerd eigenlijk ;x Urnie.
ik moest vanmorgen dus een jonge vogel uit zijn lijden verlossen en ik ben er nog steeds kotsmisselijk van ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als je Urnie zegt, ben dan ook consequent en zeg ook Burt. In het Nederlands heet dat jochie Ernie, verdoeme! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zorg er voor dat je zeker weet dat hij je kan betalen voor je gemaakte uren voordat je ook nog maar één minuut arbeid levert, je zult niet de eerste werknemer zijn die uit semi-loyale overwegingen nog een klus afmaakt zonder dat je daar iets voor terug krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|