Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2012, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Welke mensen?
Whatever it is, you're feeding it.
Advertentie
Oud 25-06-2012, 14:04
Verwijderd
Hup fiebie hup fiebie

phoebe bephoe bifi hihi /ontdekking.
Oud 25-06-2012, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Prima toch .

Waar ben je over aan het schrijven? Of is dat heel ingewikkeld en langdradig om uit te leggen?
Ik schrijf een werkstuk over overheidssubsidiering van kunst. Economische achtergrond (waarom subsidieren?) en vergelijking systeem Nederland vs Engeland.

Citaat:
Ik heb je nog weer even lastiggevallen met vragen CR .
Zag het!
Oud 25-06-2012, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik schrijf een werkstuk over overheidssubsidiering van kunst. Economische achtergrond (waarom subsidieren?) en vergelijking systeem Nederland vs Engeland.
Oh, ik las het al ergens ja, nu je het zegt. Lijkt me pittige kost, succes nog!

Ik kom er net achter dat ik vanochtend met mijn slaperige hoofd de post in de streekbus heb gedaan, in plaats van bij overige postcodes . Ja want Rusland en Wit-Rusland is natuurlijk echt streekpost. Nu duurt het nog langer voordat de post op de goede plek komt.
Oud 25-06-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Welke mensen?
die naar ons kwamen kijken om het te kopen.

zou het schadelijk zijn als je emt je oog in die afstandsmeter hebt gekeken dat gebuurde bij mij. weet iemand dat?
Oud 25-06-2012, 15:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, was gedaan, bureau geruimd en nu alleen nog een beetje zoeken waar ik het moet laten.

Maar eerst roken en mijn pillen halen
Oud 25-06-2012, 15:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bedoel je dat het gek is geformuleerd of is het een serieuze vraag?
nou ja, het is toch niet dat je nog maar een week te leven hebt oid. Dus hup, gaan met die banaan!
Oud 25-06-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Oke, was gedaan, bureau geruimd en nu alleen nog een beetje zoeken waar ik het moet laten.

Maar eerst roken en mijn pillen halen
zo weinig. ik heb de hele boven en benedenverdieping moeten stoffen, stofzuigen en dwijlen, afwassen en ik moet zo koken iets met aardappel, braadworst en komkommer?

weet iemand daar iets mee???
Oud 25-06-2012, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nou ja, het is toch niet dat je nog maar een week te leven hebt oid. Dus hup, gaan met die banaan!
Nou nee, gelukkig niet. Maar ik ben nou ook niet wat je noemt gezond zoals je misschien weet. Het is voor mij niet hel gek om met enige regelmaat in te storten. Bovendien zou ik eigenlijk binnen mijn grenzen moeten blijven en dat doe ik dus nu echt niet.
Oud 25-06-2012, 15:34
Carn
Carn is offline
Oh, dat geloof ik heus, maar constant posten/afvragen of je de dag wel door komt lijkt me ook niet echt goed voor je gesteldheid.
Oud 25-06-2012, 15:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zo weinig. ik heb de hele boven en benedenverdieping moeten stoffen, stofzuigen en dwijlen, afwassen en ik moet zo koken iets met aardappel, braadworst en komkommer?

weet iemand daar iets mee???
Nou poe poe, doe je ook eens wat ik heb vannacht tot 2 uur nog lopen opruimen he plus dat mijn hele bureau verdwenen was onder het puin, dus daar ben ik ook een uurtje mee zoet geweest.
Ik moet zo ook nog even stofzuigen en de keuken doen voor mijn ouders thuis komen, maar die zijn nu nog in Nijmegen aan het shoppen
Oud 25-06-2012, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, dat geloof ik heus, maar constant posten/afvragen of je de dag wel door komt lijkt me ook niet echt goed voor je gesteldheid.
Au. En ja ik post wel eens iets over hoe ik mij voel en misschien doe ik dat ook wel (te) vaak. Tegelijkertijd hou ik mij ook vaak in en doe ik of alles prima gaat. Dat is juist één van de problemen die spelen. Vervelend als je me vindt zeuren (geloof me, ik vind mezelf nog veel vaker zeuren), maar dan lees je mijn posts maar niet.

En sorry als ik een beetje venijnig uit de hoek kom, maar het gaat even NIET ZO GOED.

Zo.
Verwijderd
Citaat:
Nou poe poe, doe je ook eens wat ik heb vannacht tot 2 uur nog lopen opruimen he plus dat mijn hele bureau verdwenen was onder het puin, dus daar ben ik ook een uurtje mee zoet geweest.
Ik moet zo ook nog even stofzuigen en de keuken doen voor mijn ouders thuis komen, maar die zijn nu nog in Nijmegen aan het shoppen
ja ik doe ook eens wat. en dat voelt niet echt goed.
Verwijderd
Wat is iedereen gmoerelig vandaag.
Oud 25-06-2012, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is gmoerelig?
Oud 25-06-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Dit wel een klein beetje ja!
Oud 25-06-2012, 15:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Uw zoekbewerking - gmoerelig - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.

Suggesties:

Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Oud 25-06-2012, 16:02
Verwijderd
Het is maandag.
Oud 25-06-2012, 16:05
Verwijderd
Ik heb het woord 'gmoerelig' net zelf verzonnen, hoor. Het betekent gewoon een beetje bewolkt en kriegelig en aangebrand en zeurderig en met een grote hang naar het verbeteren van anderen. Het gaat vooral over forumers.
Oud 25-06-2012, 16:06
Verwijderd
een beetje mijn schuld, denk ik.
Oud 25-06-2012, 16:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb het woord 'gmoerelig' net zelf verzonnen, hoor. Het betekent gewoon een beetje bewolkt en kriegelig en aangebrand en zeurderig en met een grote hang naar het verbeteren van anderen. Het gaat vooral over forumers.
Je kan niet zomaar een woord verzinnen en dan verwachten dat iedereen weet wat 't betekent. GEKKIE!
Oud 25-06-2012, 16:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het woord 'gmoerelig' net zelf verzonnen, hoor.
Oud 25-06-2012, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Niet alleen bij forummers, hier thuis gaat het vandaag ook aardig zo. Het voordeel van tegelijk ongesteld zijn enzo
Oud 25-06-2012, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Je kan niet zomaar een woord verzinnen en dan verwachten dat iedereen weet wat 't betekent. GEKKIE!
Maar zou ze dat verwachten dan?
Oud 25-06-2012, 16:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik herken mij wel in het eerste deel van de door Etmakas gegeven beschrijving van gmoerelig, maar minder in het tweede. Dan valt het nog mee dus
Oud 25-06-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de klank heel erg overeen komen met de betekenis.

Als ik iets niet kan verwoorden gebruik ik trouwens best wel vaak gewoon het Russische woord in een Nederlandse vorm, ook op het forum. Dat merken mensen maar zelden op.
Oud 25-06-2012, 16:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou poe poe, doe je ook eens wat
Haha, over potten en ketels gesproken
Oud 25-06-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik herken mij wel in het eerste deel van de door Etmakas gegeven beschrijving van gmoerelig, maar minder in het tweede. Dan valt het nog mee dus
Ja, het is een ketting. De meeste mensen zijn of het eerste, of het tweede, en dan reageren ze op elkaar. Jij hoort inderdaad bij het eerste deel. Carn en Lusi duidelijk bij het tweede.
Oud 25-06-2012, 16:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
HUH, hoezo is het ineens kwart over 4 Zonet was het nog 3 uur!
Oud 25-06-2012, 16:17
Verwijderd
Ik ben vandaag een beetje in een dansjestrouwstemming, dus ik ben absoluut niet gmoerelig vandaag.
Oud 25-06-2012, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij bedoelt Etmakas LP.
Oud 25-06-2012, 16:18
Verwijderd
Little Problem?
Oud 25-06-2012, 16:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 25-06-2012, 16:22
Verwijderd
Als ik niet-gmoerelig vind ik mezelf overigens wel vaak een suffe hippie
Oud 25-06-2012, 16:22
Verwijderd
Lusi
Oud 25-06-2012, 16:24
Verwijderd
Ingrid :lonk:
Oud 25-06-2012, 16:25
Verwijderd
*verlegen giechel*
Oud 25-06-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vandaag een beetje in een dansjestrouwstemming, dus ik ben absoluut niet gmoerelig vandaag.
Hm ik bedoelde toch echt jou!

Citaat:
Volgens mij bedoelt Etmakas LP.
Neeneenee.
Oud 25-06-2012, 16:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zo deed Shakespeare het ook!
Oud 25-06-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Hm ik bedoelde toch echt jou!

Neeneenee.
En wat schrijf je precies toe aan mij? Zeurderig met hang om anderen te verbeteren? Algehele gmoereliteit?
Oud 25-06-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Zo deed Shakespeare het ook!
Oud 25-06-2012, 16:29
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd wat je mij dan toeschrijft
Oud 25-06-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
En wat schrijf je precies toe aan mij? Zeurderig met hang om anderen te verbeteren? Algehele gmoereliteit?
Gmoereligheid en de drang om neerbuigend over andere mensen te doen.

Ik zie bij mezelf trouwens precies hetzelfde hoor, dus voel je niet aangevallen, ik begrijp je heel goed. Sowieso ben ik de laatste tijd echt KUT - waarschijnlijk haal ik je zelfs in qua gmoereligheid.

Apate is dan weer niet zo gmoerelig, lijkt me.
Oud 25-06-2012, 16:33
Verwijderd
Omg *blijheid verspreid in topic*

Ik heb een hoofdvraag en zelfs al mijn deelvragen en nu kan ik weer echt beginnen.
Oud 25-06-2012, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed bezig

Ik heb al een hoofdstuk geschreven en ben begonnen aan hoofdstuk 2
Oud 25-06-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Gmoereligheid en de drang om neerbuigend over andere mensen te doen.

Ik zie bij mezelf trouwens precies hetzelfde hoor, dus voel je niet aangevallen, ik begrijp je heel goed. Sowieso ben ik de laatste tijd echt KUT - waarschijnlijk haal ik je zelfs in qua gmoereligheid.

Apate is dan weer niet zo gmoerelig, lijkt me.
Mja, ik denk dan dat het voor heel deel misperceptie is Als ik in jouw ogen neerbuigend doe, dan is het vrijwel altijd het geval dat ik iemand plaag die ik best goed ken en mag. Dit weten deze personen ook wel grotendeels. Mensen die ik niet ken, kan ik soms wat kort door de bocht wijzen op hun eigen aandeel. Dat aandeel houd ik tegenwoordig steeds meer tegen omdat het niet goed opgepikt wordt of geaccepteerd wordt. Maar het overgrote deel is echt juist uit band met iemand.
Oud 25-06-2012, 16:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hebben jullie de uitspraak "zo oud als Sinterklaas z'n achterwerk" weleens gehoord?
Oud 25-06-2012, 16:37
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mja, ik denk dan dat het voor heel deel misperceptie is Als ik in jouw ogen neerbuigend doe, dan is het vrijwel altijd het geval dat ik iemand plaag die ik best goed ken en mag. Dit weten deze personen ook wel grotendeels. Mensen die ik niet ken, kan ik soms wat kort door de bocht wijzen op hun eigen aandeel. Dat aandeel houd ik tegenwoordig steeds meer tegen omdat het niet goed opgepikt wordt of geaccepteerd wordt. Maar het overgrote deel is echt juist uit band met iemand.
Zolang je het maar niet in topictitels doet!
Oud 25-06-2012, 16:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hebben jullie de uitspraak "zo oud als Sinterklaas z'n achterwerk" weleens gehoord?
Nu ik er over nadenk:

Ja. Maar ik me niet herinneren dat ik m ooit gebruikt heb. De uitspraak, niet de kont van Sinterklaas.
Oud 25-06-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Uit band met 'ineens ''''''grappige''''''' viva-lezeressen'?

En, oh. Dan waardeer ik je nu ineens een stuk minder, Elisabeth.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten