| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik kom er net achter dat ik vanochtend met mijn slaperige hoofd de post in de streekbus heb gedaan, in plaats van bij overige postcodes . Ja want Rusland en Wit-Rusland is natuurlijk echt streekpost. Nu duurt het nog langer voordat de post op de goede plek komt.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet iemand daar iets mee??? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik heb vannacht tot 2 uur nog lopen opruimen he plus dat mijn hele bureau verdwenen was onder het puin, dus daar ben ik ook een uurtje mee zoet geweest.Ik moet zo ook nog even stofzuigen en de keuken doen voor mijn ouders thuis komen, maar die zijn nu nog in Nijmegen aan het shoppen
|
|
||
|
Citaat:
En sorry als ik een beetje venijnig uit de hoek kom, maar het gaat even NIET ZO GOED. Zo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Suggesties: Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. Probeer andere zoektermen. Maak de zoektermen algemener.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik iets niet kan verwoorden gebruik ik trouwens best wel vaak gewoon het Russische woord in een Nederlandse vorm, ook op het forum. Dat merken mensen maar zelden op.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie bij mezelf trouwens precies hetzelfde hoor, dus voel je niet aangevallen, ik begrijp je heel goed. Sowieso ben ik de laatste tijd echt KUT - waarschijnlijk haal ik je zelfs in qua gmoereligheid. Apate is dan weer niet zo gmoerelig, lijkt me. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik in jouw ogen neerbuigend doe, dan is het vrijwel altijd het geval dat ik iemand plaag die ik best goed ken en mag. Dit weten deze personen ook wel grotendeels. Mensen die ik niet ken, kan ik soms wat kort door de bocht wijzen op hun eigen aandeel. Dat aandeel houd ik tegenwoordig steeds meer tegen omdat het niet goed opgepikt wordt of geaccepteerd wordt. Maar het overgrote deel is echt juist uit band met iemand.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja. Maar ik me niet herinneren dat ik m ooit gebruikt heb. De uitspraak, niet de kont van Sinterklaas.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, oh. Dan waardeer ik je nu ineens een stuk minder, Elisabeth.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|