Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
au au au au ik heb per ongeluk blistex op mijn schrale neus gesmeerd in plaats van vaseline
Ice Cube heeft er zelfs een nummer over geschreven.

Advertentie
Oud 07-10-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ai, dat klinkt niet al te best Maar er hoeft er in theorie maar één leuke bij te zitten als dat dé leuke is he
Nou, die kans is ook wel verwaarloosbaar, gok ik zo.

Citaat:
Euh ja, ik heb wel eens de neiging dat te doen ja Ook omdat ik vaak geen zin/energie heb om alles te passen, dus dan pas ik het pas thuis.
Mmh. Vooruit dan maar
Oud 07-10-2012, 15:44
Verwijderd
wat een raar liedje
Oud 07-10-2012, 15:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, die kans is ook wel verwaarloosbaar, gok ik zo.
Ik geloof daar ook nooit zo in nee
Oud 07-10-2012, 15:50
Verwijderd
ik denk dat je de woorden met meer dan drie lettergrepen maar gewoon niet moet vermijden. Dan kom je er tenminste snel achter of het wat wordt.
Oud 07-10-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof daar ook nooit zo in nee
Lekker cynisch speeddates in gaan

Citaat:
ik denk dat je de woorden met meer dan drie lettergrepen maar gewoon niet moet vermijden. Dan kom je er tenminste snel achter of het wat wordt.
Mwah, meestal is dat na een paar zinnen van de andere partij mij al wel duidelijk. Maar for the sake of amusement blijf ik dan toch maar proberen of er meer in zit

// Pff, ik ben mijn komputahs aan het opkuisen. Wat een grafwerk.
Oud 07-10-2012, 16:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zojuist lekker lang met mijn friendjuh in het park gewandeld En dat was heel fijn, want herfst en lekker weer.
Oud 07-10-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het koooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud
Oud 07-10-2012, 17:00
Verwijderd
Bierdrinken met Duitsers is zeer aan te bevelen.
Oud 07-10-2012, 17:06
Verwijderd
Volgens mij zitten Dobbie en CR alleen op Paiq omdat ze hopen dat ze dan elkaar tegenkomen.
Oud 07-10-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zitten Dobbie en CR alleen op Paiq omdat ze hopen dat ze dan elkaar tegenkomen. [afbeelding]
Dobbie

Maar je hebt niet opgelet. Wij kúnnen elkaar niet tegenkomen, CR doet alleen Groningers.
Oud 07-10-2012, 17:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik DOE helemaal niemand Maar wij kunnen elkaar op één manier wel tegenkomen, via de foto-beoordelaar.
Oud 07-10-2012, 17:13
Verwijderd
Ik heb deze reeks..

FFFF15E8A823ECF8C634E032019740476BDF6645A32AB35430B23A2262CF059B

..opgeslagen in een kladblokbestandje dat ik gebruik als 'kladblokje' voor dingen die ik tijdelijk moet onthouden/doen/wil bekijken/luisteren/whatever. Dus blijkbaar heeft het ooit relevantie gehad en ik kan het niet uitstaan dat ik geen idee heb waarom ik dit heb opgeslagen.
Oud 07-10-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik DOE helemaal niemand Maar wij kunnen elkaar op één manier wel tegenkomen, via de foto-beoordelaar.
Oh ja! Dat is waar ook. Hoewel ik me afvraag of ik je zou herkennen. Jij mij wel, in theorie dan, ik heb 'n foto gebruikt die ik hier gepost heb ook.
Oud 07-10-2012, 17:19
Verwijderd
Wat is paiq nu dan jeetje, ik had er nog nooit van gehoord tot twee dagen geleden ofzo en nu is het opeens overal.
Oud 07-10-2012, 17:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik geloof er niks van dat ik jou zou herkennen
Oud 07-10-2012, 17:22
Verwijderd
Ik wou dat er veel meer uren in een dag zaten zodat ik veel meer films kon kijken.
Oud 07-10-2012, 17:23
Qimm
Qimm is offline
Ik wil ook meer uren in een dag, vooral als ik een belangrijk deel van daglichturen in bed heb gelegen
Oud 07-10-2012, 17:24
Verwijderd
Oh ja! Ik weet het alweer! Het is een hash voor de release van een snapshot van de resultaten van een hack die gezet is op Apple-accountjes of zo, vrijgegeven op Pastebin
Oud 07-10-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er niks van dat ik jou zou herkennen
Nee? Ik denk dat ik forumsters er makkelijk uit haal wanneer ze foto's gebruiken die in het fototopique gestaan hebben.
Citaat:
Ik wou dat er veel meer uren in een dag zaten zodat ik veel meer films kon kijken.
Wil je dat nu niet meer, dan? ;d;d;;d;d;D:;D:;D:;
Oud 07-10-2012, 17:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat voor leuke films ben je allemaal aan het kijken dan? Nog tips?

Citaat:
Nee? Ik denk dat ik forumsters er makkelijk uit haal wanneer ze foto's gebruiken die in het fototopique gestaan hebben.
Ik heb soms een beetje een slecht geheugen

Ik denk wel dat de foto's die ik heb gebruikt in het fototopic hebben gestaan.
Oud 07-10-2012, 17:28
Verwijderd
Zeg dobbie en chickie, samenvatting van Paiq? Waarom duikt het plots overal op?
Oud 07-10-2012, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar duikt het allemaal op dan?

Paiq is gewoon een datingsite waar je door een computer wordt gematcht en dan chat met mensen.
Oud 07-10-2012, 17:29
Verwijderd
Waarom dan niet pepper of lexa ofzo? Dat zijn toch de bekendere
Oud 07-10-2012, 17:30
Verwijderd
Waar word je precies op gematcht? Interesses? Leeftijd? Of kan je dat zelf allemaal aangeven?
Oud 07-10-2012, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb pepper ook geprobeerd en dat vond ik helemaal niks. Lexa geloof ik ook bekeken, weet niet meer waarom ik die niet heb gedaan.

Citaat:
Waar word je precies op gematcht? Interesses? Leeftijd? Of kan je dat zelf allemaal aangeven?
Ik weet het niet eens meer Vraag maar Q wat hij allemaal heeft ingevuld. Je kan niet alles zelf aangeven geloof ik. Hoewel misschien wel als je daadwerkelijk een betalende klant bent
Oud 07-10-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Zeg dobbie en chickie, samenvatting van Paiq? Waarom duikt het plots overal op?
Geen idee. Probably omdat ik verslag doe van mijn faalcontacten en mensen daar op inhaken?

Citaat:
Ik denk wel dat de foto's die ik heb gebruikt in het fototopic hebben gestaan.
Heb je die in dat mantelpakjesthingie gebruikt?

Citaat:
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk Ik ben dan ook niet echt serieus met dat Paiq. Het is allemaal toch een beetje meh qua aanbod so far.

Citaat:
Als man moet je al vrij snel overal voor betalen. En nou, zo hoopvol ben ik niet over heel dat datingssites-gebeuren
Oud 07-10-2012, 17:36
Verwijderd
Hm, nu wil ik het ook doen, want ik ben benieuwd met wat voor mafkezen ik gematcht word.

Is het gratish?
Oud 07-10-2012, 17:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet het niet eens meer Vraag maar Q wat hij allemaal heeft ingevuld. Je kan niet alles zelf aangeven geloof ik. Hoewel misschien wel als je daadwerkelijk een betalende klant bent
Oh, dus als je je best doet, en je vult je profiel in als "nette jongeman, tegen de 30, goed uiterlijk en spontaan karakter", dan vult paiq nog even aan met "...en is een dikke shag-rokende Pool met een uitkering!", tenzij je betaalt?
Verwijderd
Is het voor vrouwen gratis? Omg handig.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je die in dat mantelpakjesthingie gebruikt?
Bedoel je die van die tentoonstellingsopening? Nope, die niet. Allemaal oudere foto's, ik zit al een jaar op die site
Oud 07-10-2012, 17:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, dus als je je best doet, en je vult je profiel in als "nette jongeman, tegen de 30, goed uiterlijk en spontaan karakter", dan vult paiq nog even aan met "...en is een dikke shag-rokende Pool met een uitkering!", tenzij je betaalt?
Zo gaat het precies ja
Oud 07-10-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:

Nou ach, je krijgt een paar pagina's waarin je karaktereigenschappen moet aanduiden. En zelfs wat toekomstplannen. Maar echt meer is het niet, dus daar zal wel op gematcht worden. Wellicht dat foto-beoordelingen er ook een rol in spelen.
Oud 07-10-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je die van die tentoonstellingsopening? Nope, die niet. Allemaal oudere foto's, ik zit al een jaar op die site
Oh, als ik jou was had ik die foto's gebruikt.
Oud 07-10-2012, 17:40
Verwijderd
Ik vind Faith van George Michael zo'n lekker nummertje hè
Oud 07-10-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Hm, nu wil ik het ook doen, want ik ben benieuwd met wat voor mafkezen ik gematcht word.

Is het gratish?
... en, kom je er makkelijk weer vanaf als je het zat bent?
Oud 07-10-2012, 17:42
Carn
Carn is offline
Oud 07-10-2012, 17:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh, na een jaar heb je nog steeds geen goede match?
Oud 07-10-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Dude, je hebt geen idee wat voor Poel van Droevenis die 'scene' is.

Citaat:
... en, kom je er makkelijk weer vanaf als je het zat bent?
Nou, over het algemeen is het niet meer bezoeken van een site niet heel erg moeilijk.
Oud 07-10-2012, 17:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dude, je hebt geen idee wat voor Poel van Droevenis het is in die 'scene'..
Jamaar Paiq matcht je, ipv zelf profieltjes zoeken, dus daarin verschilt het dan toch?

Citaat:
Over het algemeen is het niet meer bezoeken van een site niet heel erg moeilijk.
Zeg dat maar tegen al die ex-forummers die toch weer terug zijn gekomen!
Oud 07-10-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Dude, je hebt geen idee wat voor Poel van Droevenis die 'scene' is.
Oud 07-10-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Jamaar Paiq matcht je, ipv zelf profieltjes zoeken, dus daarin verschilt het dan toch?
Ja, dat is zo. Maar dan nog.

Citaat:
Zeg dat maar tegen al die ex-forummers die toch weer terug zijn gekomen!
*gniffel* Touché.
Oud 07-10-2012, 17:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Limp Bizkit is nog gayer dan George Michael.
Oud 07-10-2012, 17:48
Verwijderd
Ja, maar ik bedoel, je hebt daar toch een account of een profiel of wat dan ook. Ik wil niet tot in de lengte van dagen dingen in m'n mailbox krijgen, dus je kan je toch wel uitschrijven ofzo? /is altijd achterdochtig met dat soort dingen
Oud 07-10-2012, 17:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Limp Bizkit is nog gayer dan George Michael.
Dat deert me niet.
Oud 07-10-2012, 17:51
Verwijderd
BEST YOGHURT EVER:

<3
Oud 07-10-2012, 17:52
Verwijderd
Behalve dat het bijzonder weinig met yoghurt te maken heeft, maar ach
Oud 07-10-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik bedoel, je hebt daar toch een account of een profiel of wat dan ook. Ik wil niet tot in de lengte van dagen dingen in m'n mailbox krijgen, dus je kan je toch wel uitschrijven ofzo? /is altijd achterdochtig met dat soort dingen
Nee, je account blijft voor eeuwig bestaan.
Citaat:
BEST YOGHURT EVER:

[afbeelding]

<3
Ah, ik waardeer dat soort meuk ook enorm de laatste tijd
Oud 07-10-2012, 17:54
Verwijderd
Hoeveel weeg je?
(Je antwoord wordt niet aan anderen getoond, maar is wel van belang voor het match-systeem.)

Wat?

Alsof gewicht iets te maken heeft met match of wat dan ook. Dat zou alleen gelden als je moet invullen hoe zwaar je love-interest moet zijn, maar dan weet de ander toch alsnog hoeveel je ongeveer weegt? :')
Oud 07-10-2012, 17:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Maar dat ligt deels aan mijzelf en hoeveel ik a. überhaupt online ben geweest, b. tijd in die gesprekken heb gestoken en c. daadwerkelijk met jongens heb afgesproken (nooit dus).

Citaat:
Ik heb er speciaal een mailadres voor aangemaakt.

Regels voor berichten