Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik moet er wel in kruipen om die hoekjes goed te krijgen want zelfs met gestrekte armen red ik dat niet goed. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Het formaat van mijn bed weet ik ook niet. 160 bij 200 of 140 bij 200. Niet mega, maar ik vind het goed te doen, ook met 2. Tenzij je 2 breedslapers hebt. |
![]() |
|
Zo, net thuis. Koffie gedronken met een vriendin, lekker in 't zonnetje en daarna nog wat geshopt voor handige huishoudelijke dingen.
En het ziet er naar uit dat ik toch mee ga met de dudes naar dat festival, want de kaartjes zijn al voor me besteld. Maar het wordt leuk, want ineens gaan er allemaal mensen mee die ik in tijden niet heb gezien. En zij hebben al chickies (die gaan ook mee), dus ik heb aanspraak zat. Ah, wat een opluchting. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar moet 'ie fijn zelf weten hoor, het is alleen kutwerk om het af te halen en op te maken. ![]() |
![]() |
|
God, ik probeerde dat aan iemand anders te vertellen, maar ik wist niet meer dat ze Anita en ed heetten!
![]() Dudebro vindt jou en Pip trouwens awesome, omdat ik vertelde dat ik jullie al dansend op tafel aantrof terwijl jullie meezongen met Manita. Hij reageerde echt zo van " ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Om nog even terug te komen op die plantenzaadjes van vanochtend: http://sz.de/1.1658001
Een wat uitgebreider artikel waar ik net tegenaan liep.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Overigens was het een prima combinatie hoor. Heb ze gebakken, dat leek me lekkerder dan frituren. En gezonder natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Allemaal de schuld van het middelmatige middelbaar onderwijs!
en dat we natuurlijk niet 24/7 met Duits om de oren worden geslagen zoals met engels 't geval is. En dat iig ik geen care heb. Jij bent echt wel een freakie met je kennis van Duits en Frans, hoor. School, HUH! WHAT IS IT GOOD FOR?! ABSOLUTELY NOTHIN'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest voor mijn eindexamen Duits wel gewoon krantenartikeltjes begrijpend lezen, maar inmiddels heb ik daar wat meer moeite mee, want ja al tien jaar niet gedaan enzo. Daarentegen kan ik tegenwoordig beter IRL communiceren met Duitsers! Wat vooral komt doordat ik tegenwoordig niet meer zo bang ben om voor schut te staan.
|
![]() |
|
Ik zit een enorm slechte film te kijken, maar ik herkende de actrice die Moaning Myrtle speelde wel gelijk! Meer aan haar stem dan haar hoofd, maar toch. En er zit nog een man in die ik ken van ik gok Harry Potter, maar die moet ik even opzoeken
![]()
|
![]() |
|
|