Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2013, 10:41
Verwijderd
Aboo, mijn boor is niet lang genoeg om door de vloer heen te komen, for fuck's sake. Nou moet ik een boor scoren die ik niet eens op mijn eigen boormachien kan monteren (want: SDS)
Advertentie
Oud 04-05-2013, 10:45
Verwijderd
Jongens, kun je rabarbertaart invriezen?
Oud 04-05-2013, 10:48
Verwijderd
Ik heb het nooit geprobeerd met rabarber maar meestal kun je taart prima invriezen als je het na het ontdooien nog weer even tien minuutjes in de oven zet om weer knapperig te worden!
Oud 04-05-2013, 10:48
Verwijderd
Ik kan nog steeds als ik wil de meeste vreselijke kleurencombinaties bij elkaar verzinnen met mijn kleding. Dat keurt mijn moeder zo af.
Oud 04-05-2013, 10:50
Verwijderd
Ja, ik ben geneigd kledingstukken uit te kiezen per kledingstuk, en dan wil ik dat elk kledingstuk leuk en origineel en mooi gekleurd is, en dan zit je dus met allemaal oncombineerbare dingen. Dus tegenwoordig moet ik kleren altijd per outfit kopen van mezelf. Meestal begin ik met de broek want dat is het lastigst.

Ik wil wel een keer rabarber maken maar Theodoor lust het niet. Is het veel werk?
Oud 04-05-2013, 10:53
Verwijderd
Dat doe ik ook, als gevolg het past niet op mijn andere kleren qua kleur. E dan doe ik het toch aan, maar het staat voor geen meter. Het laatste jaar heb ik wel geen kledingmissers aangehad. Ik word er steeds beter in.
Oud 04-05-2013, 10:58
Verwijderd
Mja, ik heb sowieso een paar wansmaken in mijn systeem zitten. Gothic shit, neon, altodingen, regenboogaltodingen, glittertjes, dus daar loop ik altijd tegenaan. Die neontrend nu is echt niet goed voor me, ik krijg de neiging dingen te kopen terwijl ik ze helemaal niet nodig heb gewoon omdat ze fluo kleurtjes hebben (sokken, wat moet ik met sokken!).
Oud 04-05-2013, 10:58
Verwijderd
Ja, sinds ik gewoon steeds eerst een broek of rok kies, en dan daarmee op zoek ga naar bijpassende shirts en een trui/vest/jasje, gaat het wel goed geloof ik
Ik ben geneigd allemaal dingen te kopen met felle of diepe kleuren, en allemaal dingen met kant/borduursels/kraaltjes. En etnische dingen die ik dan toch nooit zou dragen.
Oud 04-05-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nooit geprobeerd met rabarber maar meestal kun je taart prima invriezen als je het na het ontdooien nog weer even tien minuutjes in de oven zet om weer knapperig te worden!
Ok! Ik had mijn peettante al gebeld, die jarenlang rabarber heeft verbouwd. Ze zei ongeveer hetzelfde
Citaat:
Ik wil wel een keer rabarber maken maar Theodoor lust het niet. Is het veel werk?
Geen idee, maar ik vind het superlekker dus maak maar gewoon wat. Vriendje vindt het ook niet lekker.
Oud 04-05-2013, 11:32
Verwijderd
Na veel prutsen en kliederen en vloeken over dat ik geen stripers heb, toch even stoefen (Vlaams voor opscheppen) omdat het gelukt is:

Watermeloennagels!

Oud 04-05-2013, 11:33
Verwijderd
Oke, ik heb een enorme to do lijst gemaakt omdat mijn kamer een soort game-hol is geworden . Die moet ik per se afwerken vandaag heb ik besloten, dus heb ik er ook maar gamen tussen gezet
Oud 04-05-2013, 11:41
pixie
pixie is offline
Citaat:
Ik zag zo'n lekkere vent laatst. Hij was dik, lang en had een gingerbaard hij zag me niet anders had ik hem m'n flirtblik gegeven.
In S'dam? Want dan was ie vast van mij!
Oud 04-05-2013, 11:42
Verwijderd
Het is weer gezellig thuis en nu heeft mijn moeder de pik op mijn tante en mijn vader.
Oud 04-05-2013, 11:49
Verwijderd
Is er dit weekend iets spannends te doen in Den Haag ofzo? Ik zie heel veel mensen op FB zetten dat ze in Den Haag zijn.
Oud 04-05-2013, 12:10
Verwijderd
Godnakende zeg, €21,49 voor maar liefst anderhalve centimeter. Voor de duidelijkheid; ik heb 't over de boor die ik moest kopen.
Oud 04-05-2013, 12:11
Verwijderd
Kon je er geen huren?
Oud 04-05-2013, 12:16
Verwijderd
Huren schmuren. Als 't goed is koop je zo'n ding ééns in je leven
Oud 04-05-2013, 12:19
Verwijderd
Wel relaxt trouwens dat de kruipruimte ook echt een kruipruimte is. De laatste waar ik onderdoor moest was een tijgerruimte, hoogte van ongeveer 50cm, zo niet minder. Dat was niet plezant. Gelukkig plenty witte spinnen die me gezelschap hielden
Oud 04-05-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Huren schmuren. Als 't goed is koop je zo'n ding ééns in je leven
Je gebruikt het meestal ook maar één keer in je leven
Oud 04-05-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Je gebruikt het meestal ook maar één keer in je leven
Mwah stel dat ik ga verhuizen of iemand anders om zo'n ding verlegen zit. Of dat gaten door 't plafond of vloer boren ineens een hobby wordt waar ik me fanatiek op stort.
Oud 04-05-2013, 12:39
Verwijderd
Ik denk dat huren dan alsnog echt relatief heeel duur is .
Oud 04-05-2013, 12:50
Verwijderd
ja, je kunt niet zomaar een boor-opzetstukje huren, dan moet je meteen de hele boor huren, daar ben je ook zo 15 euro aan kwijt.
Oud 04-05-2013, 12:57
Verwijderd
In het kader van less is more; zit iemand te wachten op een CRT breedbeeld-TV? En/of een HDD-recordert? Ik ben eventueel bereid de TV in je waggi te zetten
Oud 04-05-2013, 13:11
Verwijderd
Wat is dat Catfish toch een raar programma.
Oud 04-05-2013, 13:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Na veel prutsen en kliederen en vloeken over dat ik geen stripers heb, toch even stoefen (Vlaams voor opscheppen) omdat het gelukt is:

Watermeloennagels!

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 04-05-2013, 13:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben binnenkort jarig en mijn moeder vroeg of een e-reader niet iets voor me was. Nou is mijn eerste reactie 'nee meh, ik wil boeken gewoon hebben en in mijn kast hebben staan', maar misschien is het wel handig. Heeft iemand zo'n ding en kan diegene er wat meer over vertellen/ zijn/haar mening erover geven?
Oud 04-05-2013, 13:21
Verwijderd
ik denk dat juist gezien je spierkracht een e-reader extra handig kan zijn! Mijn nicht heeft ook een ereader gekocht toen haar me/cvs nog erg was, simpelweg omdat ze spierpijn kreeg van boeken tillen en een e-reader is veel lichter. Je kunt alsnog boeken in je kast hebben staan om te lezen terwijl je aan een tafel zit. Ik weet niet welke ze heeft.

Andijvie heeft ook een e-reader dacht ik, naamzoek.
Oud 04-05-2013, 13:24
Qimm
Qimm is offline
ik heb er 1, gekocht toen ik mijn pols had gebroken en gewoon boeken lezen bijna onmogelijk was.
Opzich wel fijn, maar ik mis het 'even snel terug bladeren' of even kijken waar het hoofdstuk ophoudt zoals dat in een boek fijn kan. Verder was het ideaal dat de helderheid regelbaar was. Ik kon 's nachts toch niet slapen, maar ik kon wel relaxed in bed lezen zonder dat mijn man last had van een leeslampje.
Denk dat het vooral ideaal is voor (langere) reizen. Hoef je niet 10kg aan boeken mee te nemen!
ten slotte lust die van mij ook videobestanden en kun jer dus ook prima een film op kijken.

Onder de streep.... heb ik hem niet meer gebruikt nadat ik de boeken uit had gelezen die ik erop had gezet toen mijn pols gebroken was.
Oud 04-05-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:

Watermeloennagels!

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes
Citaat:
Ik ben binnenkort jarig en mijn moeder vroeg of een e-reader niet iets voor me was. Nou is mijn eerste reactie 'nee meh, ik wil boeken gewoon hebben en in mijn kast hebben staan', maar misschien is het wel handig. Heeft iemand zo'n ding en kan diegene er wat meer over vertellen/ zijn/haar mening erover geven?
Ja, en ik ben er blij mee. Lees ik liever een papieren boek, ja. Maar het is inderdaad wel handig, vooral als je ergens heen gaat. Lekker 1000 boeken in je handtas meenemen. En het leest gewoon fijn, je hebt niet het gevoel alsof je van een scherm aan het lezen bent. En het mag natuurlijk niet maar IN THEORIE kun je oneindig veel boeken gratis downloaden.
Oud 04-05-2013, 13:31
Verwijderd
een vriendin van me is zo slecht in op-dieet-zijn en ik weet nooit wat ik er van kan zeggen
dan zijn we bijvoorbeeld in de stad, en moet ze nog lunchen, en dan zegt ze 'ik moet wel iets gezonds eten, dus ik haal iets bij subway' en dan dan koopt ze een broodje meatball. En dan opper ik voorzichtig 'eigenlijk is een broodje gehakt met saus natuurlijk een hamburger' en dan kijkt ze een beetje boos naar me maar zegt ze nonchalant 'och ja, moet ook kunnen'. En ze moet het natuurlijk ook zelf weten, maar ik heb zo vaak het idee dat ze dat soort dingen gewoon niet weet, terwijl ze verder toch heel slim is

dus mijn vraag is denk ik, stel dat je wil afvallen maar dat je geen verstand hebt van hoe dat moet, en je hebt een vriendin die een betweter is maar die geen persoonlijke ervaring met afvallen heeft, wat voor dingen zou die vriendin dan tegen je mogen zeggen?
Oud 04-05-2013, 13:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ik denk dat juist gezien je spierkracht een e-reader extra handig kan zijn! Mijn nicht heeft ook een ereader gekocht toen haar me/cvs nog erg was, simpelweg omdat ze spierpijn kreeg van boeken tillen en een e-reader is veel lichter. Je kunt alsnog boeken in je kast hebben staan om te lezen terwijl je aan een tafel zit. Ik weet niet welke ze heeft.

Andijvie heeft ook een e-reader dacht ik, naamzoek.
Ja dat was ook een beetje de gedachte, dat een e-reader makkelijker te hanteren is
Zou je tegenwoordig ook alle boeken al in e-reader-vorm hebben? En is het ook liggend op je zij makkelijker te hanteren?
Oud 04-05-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
In S'dam? Want dan was ie vast van mij!
nee den haag. waar haal jij zulke lekkertjes vandaan?
Oud 04-05-2013, 13:42
Verwijderd
Mijn broertje gaat nu even 1,2,3 een I-pod kopen voor 300 euro, zo uit het niets.
Oud 04-05-2013, 13:42
Verwijderd
Citaat:
dus mijn vraag is denk ik, stel dat je wil afvallen maar dat je geen verstand hebt van hoe dat moet, en je hebt een vriendin die een betweter is maar die geen persoonlijke ervaring met afvallen heeft, wat voor dingen zou die vriendin dan tegen je mogen zeggen?
Mja, ik wist zelf altijd wel wat wel en niet kon/mocht/goed of slecht was. Subway zou bij mij al niet onder dieetvoer vallen. Sowieso zou iets met brood niet onder dieetvoer vallen. Wel kreeg ik het op mijn zenuwen als iedereen commentaar had/heeft op wat ik eet. Nu ook nog, als ik chocolade weiger: waarom niet, dat mag je nu toch? Als ik chocolade eet: mag je dat wel hebben

Maar als je denkt dat ze het echt niet weet, kun je er dan niet eens met haar over praten?

Chocolate chip koekjesdeeg ligt af te koelen in de ijskast Vanavond verjaardag van een Amerikaanse vriendin in Tilburg.
Oud 04-05-2013, 13:44
Verwijderd
Ja misschien moet ik eens iets tegen haar zeggen van "als je echt op dieet wil dan kan ik je wel helpen een plan te maken" ofzo. Ik wil inderdaad vermijden een "zou je dat nou wel doen"-persoon te worden, als iemand iets ongezonds wil eten moet-ie dat doen, het is alleen zo zonde als je denkt dat het wel gezond was.
Oud 04-05-2013, 13:48
Verwijderd
Ik word altijd zo blij van to-do-lijsten waarvan je alles kan afstrepen ik ben echt supergoed op weg
Oud 04-05-2013, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ja misschien moet ik eens iets tegen haar zeggen van "als je echt op dieet wil dan kan ik je wel helpen een plan te maken" ofzo. Ik wil inderdaad vermijden een "zou je dat nou wel doen"-persoon te worden, als iemand iets ongezonds wil eten moet-ie dat doen, het is alleen zo zonde als je denkt dat het wel gezond was.
Lijkt me inderdaad beter. Sowieso kun je het ook aankaarten met je artsenbackground, dat je er wat over weet en wil helpen. Als ik terugdenk aan mezelf, zou ik dat iig meer gewaardeerd hebben dan het constante 'mag je dat wel hebben'?
Oud 04-05-2013, 14:13
Verwijderd
Zo slim als ik ben, kan ik niet bedenken dat koekjes bakken met dit weer geen pretje is voor mij

Fuck, ik drijf naar buiten!
Oud 04-05-2013, 14:16
Verwijderd
wel lekker koekjes.

Omdat ik mijn verjaardag niet heb kunnen houden door de verhuizing houd ik hem over 2 weken. en als het mooi weer is met een barbecue.
Oud 04-05-2013, 14:26
Verwijderd
Shiiiiit! Die krengen groeien niet een beetje maar gewoon echt fucking veel! Nu heb ik precies celdelingen in mijn oven liggen
Oud 04-05-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Shiiiiit! Die krengen groeien niet een beetje maar gewoon echt fucking veel! Nu heb ik precies celdelingen in mijn oven liggen
haha

breek-koekjes!
Oud 04-05-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
haha

breek-koekjes!
Gaaf concept, maar onmogelijk te verpakken en vervoeren, dadelijk maar even kijken wat dat gaat worden
Oud 04-05-2013, 14:39
Verwijderd
Ander probleem, mijn oven is onbetrouwbaar en ik moet altijd een stukje proeven/testen om te weten hoe ver ze zijn (bij cake niet, dat is makkelijker). Hmmm...
Oud 04-05-2013, 14:41
Verwijderd
maar dat is sowieso niet handig met koekjes toch, want zo lang ze in de oven zijn, is de boter gesmolten en zijn ze zacht. Ze worden pas knapperig bij het afkoelen.
Ik zou meer op de kleur afgaan.
Oud 04-05-2013, 14:48
Verwijderd
Heb ik nu ook maar gedaan ^^
Oud 04-05-2013, 14:57
Verwijderd
enorme foto, dus spoiler voor wie nu mobiel forumt!
Spoiler
Oud 04-05-2013, 15:02
Verwijderd
<3

En er waren chocolatechipbreekkoekjes die in ieder geval wel goed smaken.
Spoiler
Oud 04-05-2013, 15:06
Verwijderd
zien er goed uit!
Is dat een wit aanrecht?
Oud 04-05-2013, 15:08
Verwijderd
Dat is een wit houten aanrecht ja. Met nog wat bloem erop want ik had eerst geprobeerd hartjes uit te snijden, rechtsboven zie je nog een stukje van het figuurtje, maar het deeg plakte daar te veel voor. En nu blijkt het maar goed dat ik daar niet verder mee ben gegaan.
Oud 04-05-2013, 15:14
Verwijderd
Mooi
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten