Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben binnenkort jarig en mijn moeder vroeg of een e-reader niet iets voor me was. Nou is mijn eerste reactie 'nee meh, ik wil boeken gewoon hebben en in mijn kast hebben staan', maar misschien is het wel handig. Heeft iemand zo'n ding en kan diegene er wat meer over vertellen/ zijn/haar mening erover geven?
|
Verwijderd
|
ik denk dat juist gezien je spierkracht een e-reader extra handig kan zijn! Mijn nicht heeft ook een ereader gekocht toen haar me/cvs nog erg was, simpelweg omdat ze spierpijn kreeg van boeken tillen en een e-reader is veel lichter. Je kunt alsnog boeken in je kast hebben staan om te lezen terwijl je aan een tafel zit. Ik weet niet welke ze heeft.
Andijvie heeft ook een e-reader dacht ik, naamzoek. |
![]() |
|
ik heb er 1, gekocht toen ik mijn pols had gebroken en gewoon boeken lezen bijna onmogelijk was.
Opzich wel fijn, maar ik mis het 'even snel terug bladeren' of even kijken waar het hoofdstuk ophoudt zoals dat in een boek fijn kan. Verder was het ideaal dat de helderheid regelbaar was. Ik kon 's nachts toch niet slapen, maar ik kon wel relaxed in bed lezen zonder dat mijn man last had van een leeslampje. Denk dat het vooral ideaal is voor (langere) reizen. Hoef je niet 10kg aan boeken mee te nemen! ten slotte lust die van mij ook videobestanden en kun jer dus ook prima een film op kijken. Onder de streep.... heb ik hem niet meer gebruikt nadat ik de boeken uit had gelezen die ik erop had gezet toen mijn pols gebroken was.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een vriendin van me is zo slecht in op-dieet-zijn en ik weet nooit wat ik er van kan zeggen
![]() dan zijn we bijvoorbeeld in de stad, en moet ze nog lunchen, en dan zegt ze 'ik moet wel iets gezonds eten, dus ik haal iets bij subway' en dan dan koopt ze een broodje meatball. En dan opper ik voorzichtig 'eigenlijk is een broodje gehakt met saus natuurlijk een hamburger' en dan kijkt ze een beetje boos naar me maar zegt ze nonchalant 'och ja, moet ook kunnen'. En ze moet het natuurlijk ook zelf weten, maar ik heb zo vaak het idee dat ze dat soort dingen gewoon niet weet, terwijl ze verder toch heel slim is ![]() dus mijn vraag is denk ik, stel dat je wil afvallen maar dat je geen verstand hebt van hoe dat moet, en je hebt een vriendin die een betweter is maar die geen persoonlijke ervaring met afvallen heeft, wat voor dingen zou die vriendin dan tegen je mogen zeggen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou je tegenwoordig ook alle boeken al in e-reader-vorm hebben? En is het ook liggend op je zij makkelijker te hanteren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je denkt dat ze het echt niet weet, kun je er dan niet eens met haar over praten? Chocolate chip koekjesdeeg ligt af te koelen in de ijskast ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja misschien moet ik eens iets tegen haar zeggen van "als je echt op dieet wil dan kan ik je wel helpen een plan te maken" ofzo. Ik wil inderdaad vermijden een "zou je dat nou wel doen"-persoon te worden, als iemand iets ongezonds wil eten moet-ie dat doen, het is alleen zo zonde als je denkt dat het wel gezond was.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|