Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2013, 12:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
nee die heeft me gedumpt omdat ie me na 10000 foto's en 1454589485 mailtjes en maanden INEENS niet zijn type vond :')

ik pm je wel even
Pfff
Advertentie
Oud 20-06-2013, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Die ene van
Spoiler
?
Oee.
Oud 20-06-2013, 12:35
Verwijderd
ja hij zat nog diep in de fetisjkast en dat over die hond had hij nog nooit aan iemand verteld. En zijn exen wisten ook niet dat hij zich als ie alleen was graag insmeerde met zijn eigen kak. Eigenlijk wist ook niemand dat.
Waarschijnlijk was het allemaal te confronterend ofzoiets. Geen idee. Dan is afhaken met zo'n reden (want iemands type niet zijn daar doe je niks aan) wel heel erg doorzichtig. Vooral dus nadat hij dus al miljoenmiljard foto's van me had en daar zo complimenteus over was
Oud 20-06-2013, 12:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pip, mss moet je je lichaamshaar laten groeien en meer 'woef' zeggen.
Oud 20-06-2013, 12:37
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ja hij zat nog diep in de fetisjkast en dat over die hond had hij nog nooit aan iemand verteld. En zijn exen wisten ook niet dat hij zich als ie alleen was graag insmeerde met zijn eigen kak. Eigenlijk wist ook niemand dat.
Waarschijnlijk was het allemaal te confronterend ofzoiets. Geen idee. Dan is afhaken met zo'n reden (want iemands type niet zijn daar doe je niks aan) wel heel erg doorzichtig. Vooral dus nadat hij dus al miljoenmiljard foto's van me had en daar zo complimenteus over was
Al die sites zitten vol met afhakers en fakers, vrienden van me klagen er regelmatig over. Zolang het op internet blijft is het allemaal spannend, maar in het echt is 't veel te eng.
Oud 20-06-2013, 12:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Al die sites zitten vol met afhakers en fakers, vrienden van me klagen er regelmatig over. Zolang het op internet blijft is het allemaal spannend, maar in het echt is 't veel te eng.
Maar dat is toch niet zo raar?
Oud 20-06-2013, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Pip, mss moet je je lichaamshaar laten groeien en meer 'woef' zeggen.

ik heb wel een hondenriem
Citaat:
ja, dat was het waarschijnlijk, te eng. Hij had jaren terug al eens met een mede-fetisjiste afgesproken maar toen haakte hij ook af.
Ik vind het wel zielig, want ik weet ook wel hoe verrekte kut het is om shit te verbergen. Maar aan de andere kant, hij is volwassen en dan moet je wel in staat zijn tot enige zelfreflectie ipv steeds te zeggen 'ik weet het ook niet allemaal'.
Oud 20-06-2013, 12:47
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Maar dat is toch niet zo raar?
Nee, wel begrijpelijk, maar ook vervelend voor mensen die wel graag echt willen afspreken.
Oud 20-06-2013, 12:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, wel begrijpelijk, maar ook vervelend voor mensen die wel graag echt willen afspreken.
Zeker en ik vind het in het geval van Pips viezerd ook een beetje loos. Maar ik ben denk ik zelf een beetje een afhaker (of eigenlijk meer een afhouder) als het gaat om internetcontacten. Ik zit al heel lang op een datingsite, maar vind het duisenteng om met iemand af te spreken.
Oud 20-06-2013, 12:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zeker en ik vind het in het geval van Pips viezerd ook een beetje loos. Maar ik ben denk ik zelf een beetje een afhaker (of eigenlijk meer een afhouder) als het gaat om internetcontacten. Ik zit al heel lang op een datingsite, maar vind het duisenteng om met iemand af te spreken.
Ik ook hoor, de eerste keer afspreken is vreselijk!
Oud 20-06-2013, 12:56
Verwijderd
@Pip Yeah, vijf is mijn langste reeks.
Oud 20-06-2013, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook hoor, de eerste keer afspreken is vreselijk!
De tweede keer ook nog hoor
Oud 20-06-2013, 13:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De tweede keer ook nog hoor
Haha, aww.
Oud 20-06-2013, 13:04
Verwijderd
hmm de eerste keer afspreken zie ik best als iets zakelijks eigenlijk. Je weet al METEEN of iemand aantrekkelijk is. Ook als je foto's hebt gezien kan dat tegenvallen of juist meevallen. Het is een manier van bewegen, oogopslag en het cliché 'de klik' en de chemie. Dat bepaal je gewoon in een heel korte tijd.
Ik heb er ook geen moeite mee eerlijk te vertellen dat ik iemand niet seksueel aantrekkelijk vind, het is niet dat ik daar iets aan kan doen ofzo. Ik ga er vanuit dat iemand ook tegen mij zo eerlijk is.
Oud 20-06-2013, 13:06
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
hmm de eerste keer afspreken zie ik best als iets zakelijks eigenlijk. Je weet al METEEN of iemand aantrekkelijk is. Ook als je foto's hebt gezien kan dat tegenvallen of juist meevallen. Het is een manier van bewegen, oogopslag en het cliché 'de klik' en de chemie. Dat bepaal je gewoon in een heel korte tijd.
Ik heb er ook geen moeite mee eerlijk te vertellen dat ik iemand niet seksueel aantrekkelijk vind, het is niet dat ik daar iets aan kan doen ofzo. Ik ga er vanuit dat iemand ook tegen mij zo eerlijk is.
Ja, same here, maar ik kan nog steeds echt VRESELIJK zenuwachtig worden van de eerste keer iemand ontmoeten, zeker als het wel potentie heeft.
Oud 20-06-2013, 13:09
Verwijderd
Ik stel m'n sportschoolbezoek uit omdat het regent
Oud 20-06-2013, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb dus wél moeite om zoiets tegen iemand te moeten zeggen. En ook als het juist leuk is, maakt dat het natuurlijk des te enger.
Oud 20-06-2013, 13:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb dus wél moeite om zoiets tegen iemand te moeten zeggen. En ook als het juist leuk is, maakt dat het natuurlijk des te enger.
Ik zeg ook nooit dat ik iemand niet seksueel aantrekkelijk vind, liever dat het "niet klikt" ofzo.
Oud 20-06-2013, 13:25
Verwijderd
Ik ben begonnen aan Games of Thrones.
Oud 20-06-2013, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Boek of serie?
Oud 20-06-2013, 13:26
Qimm
Qimm is offline
jezus het lijkt hier wel nacht!
Oud 20-06-2013, 13:29
Verwijderd
Ja, het is hier echt zo donker, niet normaal
Oud 20-06-2013, 13:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
De kerkklokken speelden Hallelujah
Oud 20-06-2013, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is hier echt zo donker, niet normaal
Storm
Oud 20-06-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Storm
Verwijderd
Ik vind dit wel lekker weer, koel en dreigend. Straks maar 'ns een eindje gaan fietsen.
Verwijderd

Zo, het oosten boft maar
Oud 20-06-2013, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoop maar dat het pas laat gaat regenen hier, want ik sta vanmiddag een paar uur te flyeren.
Oud 20-06-2013, 13:39
Verwijderd
Zondvloed hier!
Oud 20-06-2013, 13:40
Verwijderd
Het gaat hier ook nog wel regenen, maar niet echt hard.
Verwijderd
Citaat:
Ja, same here, maar ik kan nog steeds echt VRESELIJK zenuwachtig worden van de eerste keer iemand ontmoeten, zeker als het wel potentie heeft.

misschien scheelt het dat ik me de eerste keer instel op louter kletsen en koffie drinken en dan de 2e date spelen. Tenzij iemand echt heel leuk is natuurlijk, maar dat is pas later te bepalen.
Citaat:
Ik zeg ook nooit dat ik iemand niet seksueel aantrekkelijk vind, liever dat het "niet klikt" ofzo.
maar soms klikt het wel maar is iemand niet seksueel aantrekkelijk. Dat had ik laatst! Echt een leuke aardige, interessante vent maar gewoon totaal niet aantrekkelijk. Of nou ja, alleen vriendschappelijk dus.
Verwijderd
Citaat:
Boek of serie?
Serie. Ik heb nu één aflevering gezien en ik vind het wel tof, geloof ik.
Oud 20-06-2013, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik stel m'n sportschoolbezoek uit omdat het regent
...en het gaat alleen maar harder regenen
Oud 20-06-2013, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het studentencursuscentrum hier biedt komend studiejaar ook muzieklessen in instrumenten aan, en de dwarsfluit staat erbij. Hm. Ik heb al járen niet meer gespeeld, maar misschien is het wel leuk om dat weer eens op te pakken
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Serie. Ik heb nu één aflevering gezien en ik vind het wel tof, geloof ik.
En het wordt alleen maar toffer natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
...en het gaat alleen maar harder regenen
Stuur maar hierheen!
Oud 20-06-2013, 13:43
Verwijderd
Dikke storm hier! Het komt echt met bakken uit de lucht en t onweert flink enzo. Superdichtbij! Als t bij mijn ouders zo regende, begon de wc te borrelen.

En ik ben helemaal niet schijterig voor onweer, maar dit zit wel erg dichtbij
Oud 20-06-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Stuur maar hierheen!
Met alle plezier!
Oud 20-06-2013, 13:59
Verwijderd
Aaargh, als ik nog wil sporten, moet ik eigenlijk nu gaan. Zit al een uur met m'n sportkleren aan maar het regent dus echt dat het giet.

Make up your miiiiind.
Oud 20-06-2013, 14:00
Verwijderd
Was het forum bij jullie ook KAPOT?
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ja.
Verwijderd
En zal ik m'n oude ava weer nemen, ik kan niet wennen aan deze.
Oud 20-06-2013, 14:03
Verwijderd
Ja. Ik vind deze wel leuk, maar niet stevig.
Oud 20-06-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Was het forum bij jullie ook KAPOT?
Oh, was dat het?

En blugh, het wordt hem gewoon niet. Zette één voet buiten en nee, daar ga ik gewoon echt niet doorheen
Heeeeel misschien heb ik morgen nog een gaatje.
Oud 20-06-2013, 14:05
Verwijderd
Doe dan een nieuwe nieuwe. En dan wel lekker vaak de Ienie M-hoe schrijf je dat in vredesnaam? blijven p0osten, ik moet er steeds om lachen
Verwijderd
Citaat:
stevig.
Alsin 'ste-achtig', trouwens.

En ik heb vanavond judo-examen en volgens mij ga ik echt hard falen.
Verwijderd
Ik ook! (dat was @Klaverhap)

Hoewel ik sowieso ook faal momenteel natuurlijk.
Oud 20-06-2013, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Doe dan een nieuwe nieuwe. En dan wel lekker vaak de Ienie M-hoe schrijf je dat in vredesnaam? blijven p0osten, ik moet er steeds om lachen
Oud 20-06-2013, 14:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik hoor wel wat flauw gerommel, maar ik wil keiharde bliksemschichten, die de vogels op mijn dak in vlammen doen opgaan!!11
Oud 20-06-2013, 14:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Arme vogels!

Regels voor berichten