Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sporten ging vanavond niet zo lekker. Hoge hartslag en trillen. Ben ook niet echt fit en een beetje benauwd dus op zich wel te verklaren en mooi meegenomen wat ik nog gedaan heb.
Daarna weer gemarteld door de fysio. Bindweefselmassage was nu al wel minder pijnlijk. Mag nu 48 uur niet sporten en dat terwijl ik zaterdag wilde roeien ![]() Weet iemand waarom dat niet mag dan eigenlijk? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-03-2016 om 18:39. Reden: Spelfout |
![]() |
|
Als je me vier jaar geleden gezegd had dat ik twee dagen niet mocht sporten, had ik er niet mee gezeten en was ik misschien wel blij geweest. Nu kan ik me dat bijna niet meer voorstellen. Twee revalidaties hebben me wakker geschud.
Als je wil sporten, gewoon doen! Daar heb je geen overgewicht of slechte conditie voor nodig. Het is (uitzonderingen daar gelaten) voor iedereen goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt het over oefeningen, dus je wilt zelf thuis oefeningen gaan doen of naar een sportschool? Je kunt ook een sport uitzoeken die je gaat doen omdat het leuk is die te beoefenen, zoals een teamsport of atletiek of schaatsen of dansen, weet ik veel wat. Daar zul je ook spieren mee opbouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij moet je in de meeste sportscholen wel 16 zijn om lid te mogen worden? Maar als je een sportschool vind waar je lid kunt worden, krijg je meestal wel een intakegesprek met een trainer die je een beginnersschema meegeeft. Dat is nog niet heel specifiek voor jouw doelen, maar het zal je in het begin zeker op weg helpen. Wat je ook kunt doen is thuis alvast beginnen met workouts die je op youtube kunt vinden, zoals de volgende dingen (wel allemaal in het engels): https://www.youtube.com/watch?v=VJR8bGBiP-o Kayla Itsines, vooral populair onder jonge meisjes ![]() https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8 30 day shred, dat hebben ook een aantal poststers van dit forum zelf gedaan https://www.youtube.com/watch?v=28XN7gdeNyI Of poweryoga, voelt wat minder intensief maar dat is ook heel goed voor spieropbouw! Maar alsnog blijf ik erbij dat het best moeilijk is om de motivatie vast te houden als je in je eentje met oefeningen of workouts aan de slag gaat zonder concreet doel. Een sport(vereniging) kan je zelfvertrouwen juist laten toenemen, dus ik zou toch eens rond gaan kijken of er niet een club in de buurt is waar je je prettig voelt! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zat fout. Het was sneeuw
![]() ![]() |
![]() |
|
Straks weer hardlopen maar mijn benen voelen echt enorm zwaar. Kan dat er mee te maken hebben dat ik gisteren een dagdeel hakken gedragen heb? (Ik draag niet zo vaak hakken)
||
Citaat:
![]()
|
Gisteren is de fysio een kwartier bezig geweest om een knoop uit mijn rug te krijgen en voegde daar nog een portie bindweefselmassage aan toe. Het is maar goed dat ik een hoge pijngrens heb! DAMN! Daarna wel heel soepel gesport, was echt lekker!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|