Advertentie | |
|
![]() |
|
voor het feit, dat mensen zich af laten schrikken voor de mensen die elkaar al kennen:
Als dat nu de reden is dat je niet komt, zal die stap om wel te komen steeds groter worden en kan je je misschien af gaan zien van die groep, omdat ze elkaar allemaal kennen en je niet meer veilig voelen. En 'kennen' is trouwens een groot woord, het ligt er aan hoe je dat opvat ![]() ![]() Bij deze wil ik dus ook ff melden: Of je nou komt of niet, voor mij hoor je erbij ![]() liefs Eendje
|
![]() |
hum ik zal er toch nog eens over nadenken
maar dat liegen vindt ik echt moeilijk en dan zal ik ook een hele goede smoes nodig hebben, hint, hihi... maar ik zit nu best wel in een moeilijke periode ![]() ![]() ik moet ook 10 januari voor het eerst naar de neuroloog en dan krijg ik een hersen scan ofzo, dan moet ik in zo'n buis en het idee alleen al ![]() maar aan de andere kant als ik dat allemaal durf moet ik me ook over de angst voor zo'n meeting hun kunnen zetten... ik denk erover ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dat liegen begrijp ik, weet je zeker dat je het je ouders niet eerlijk kunt vertellen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik kom ook niet.. ja heel misschien toch wel t hangt dr een beetje vanaf of ik nieuwe medicijnen krijg en of die gaan werken.. t word gewoon allemaal beetje teveel, heb vandaag gehoord dat ik msschien moet stoppen met school en dat mn migraine toch bes wel erg is.. k laat t nog ffe afhangen van wat psygoloog en neuroloog zeggen maar zoals t dr nu voor staat kom ik dus nie
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() nooooooouuuuu wat jammer!!! Laat ons nou pls niet een factor zijn die ook moeilijk is en alles meer maakt, maar juist een lichtpuntje dat je ff afleid van al het moeilijke enzow! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thx dat je me niet in een buis ga stoppen dan ![]() maarre wat betreft dat liegen, nee ik kan het echt niet eerlijk vertellen omdat mijn moeder niet weet dat ik op deze site kom en dan moet ik gaan uitleggen waarom... en dan gaat ze natuurlijk ook nog zeggen dat het allemaal aan dit forum ligt dat ik me zo klote voel en dan mag ik hier niet meer komen.... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of denk je dat ze zal gaan kijken hier waar jij dan hebt gepost en dergelijke? Nou ja, als je erdoor in de problemen komt is dat een goede reden, maar wel erg jammer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vader maakte zich ook altijd zorgen over zwaarweer, en toen ik vertelde dak hier fb was geworden ging ie zich ook weer zorgen maken enzo. Mn moeder snapt het tenminste.. Maar ja, hij zeurt maar lekker.. Het gaat nu goed met me en dat ziet hij ook, en das dan toch mooi allemaal ondaks die fora's! puh! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nu vragen ze telkens: Wanneer spreek je weere s met ze af? ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik denk er nog over na want ik hoor wel positieve verhalen van iedereen en dan wordt ik wel nieuwsierig, maar ik blijf het doodeng vinden... jullie horen nog van me.... maarre als ik besluit dat ik toch kom heb ik een goede smoes nodig, weet iemand er soms al 1......
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jullie maken t nie moeilijker. t heeft juist veel geholpen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, veel sterkte morgen, en dan horen we het wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*hoopt* Kom alsjeblieft.....
||
Citaat:
![]() Fijn om te horen dat het weer goed gaat met je. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en ook daarna al naar Zwolle, zodat ik tenminste met iemand mee kon treinen. In een cafe???? Dus ik heb jou nognooit gemeet eigenlijk? Wheeeeeeeeeh ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik lag even op bed om af te koelen dus mijn nick op MSN is nu weer anders) Zelfs al moet ik kruipen IK KOM!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[meeting] Ruudje | 55 | 24-05-2005 17:15 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting misspretty | 236 | 11-01-2002 21:30 | |
Psychologie |
Psychologie meeting Anne | 121 | 24-12-2001 20:37 |