Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ik geloof dat ik niemand ken van de mensen die zich hebben aangemeld. En ik kom toch!
Is klootzak2001 dezelfde als klootzak? Ja, toch? Dan ken je die.
Advertentie
Oud 03-01-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ik geloof dat ik niemand ken van de mensen die zich hebben aangemeld. En ik kom toch!
Als je het niet vergeet
Oud 03-01-2003, 19:43
Anne
Anne is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Als je het niet vergeet

19 januari toch? Ik zet het wel in mijn agenda.'

@Leonoor: o, komt hij ook? Nou, dan ken ik die.
Oud 03-01-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Volgens de meetingmanager en de reacties in deze topic wel.
Oud 03-01-2003, 20:38
Anne
Anne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Volgens de meetingmanager en de reacties in deze topic wel.
O

*moe*
Oud 03-01-2003, 21:13
Eend
Eend is offline
Citaat:
Aktai schreef:
ik zal een kijken dan of mijn drukke schema het toe laat te komen
jah jah, drukke schema
volges mij is er een andere reden ^_^
Je bent bang voor de bosjes die we gaan zien
Oud 03-01-2003, 21:13
Eend
Eend is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
ow oeps.... *stelt meteen een trainingsschema op en begint* blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablabla
shit...*gaat harder trainen*
Oud 03-01-2003, 21:18
Eend
Eend is offline
voor het feit, dat mensen zich af laten schrikken voor de mensen die elkaar al kennen:

Als dat nu de reden is dat je niet komt, zal die stap om wel te komen steeds groter worden en kan je je misschien af gaan zien van die groep, omdat ze elkaar allemaal kennen en je niet meer veilig voelen. En 'kennen' is trouwens een groot woord, het ligt er aan hoe je dat opvat De mensen die elkaar nu kennen hebben elkaar ook ooit voor de eerste keer gezien en zaten toen ook in spanning. Maar ik denk nooit dat mensen je daarvoor en naast gaan laten hangen Ik heb mezelf voorgenomen om juist meer met anderen ook contact te zoeken, omdat ik zelf op zoek ben naar nieuwe mensen erbij. Een vernieuwing voor mijn leven.
Bij deze wil ik dus ook ff melden: Of je nou komt of niet, voor mij hoor je erbij

liefs Eendje
Oud 04-01-2003, 12:49
gothicje
gothicje is offline
hum ik zal er toch nog eens over nadenken
maar dat liegen vindt ik echt moeilijk en dan zal ik ook een hele goede smoes nodig hebben, hint, hihi...
maar ik zit nu best wel in een moeilijke periode ik heb eindelijk de stap genomen om toe te geven dat ik hulp nodig heb, ik ga na dit weekend een afspraak met mijn huisarts maken om het er met haar over te hebben, en dan kijken wat er verder gebeurd...
ik moet ook 10 januari voor het eerst naar de neuroloog en dan krijg ik een hersen scan ofzo, dan moet ik in zo'n buis en het idee alleen al , vindt het allemaal doodeng...
maar aan de andere kant als ik dat allemaal durf moet ik me ook over de angst voor zo'n meeting hun kunnen zetten...
ik denk erover
Oud 04-01-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef:
hum ik zal er toch nog eens over nadenken
maar dat liegen vindt ik echt moeilijk en dan zal ik ook een hele goede smoes nodig hebben, hint, hihi...
maar ik zit nu best wel in een moeilijke periode ik heb eindelijk de stap genomen om toe te geven dat ik hulp nodig heb, ik ga na dit weekend een afspraak met mijn huisarts maken om het er met haar over te hebben, en dan kijken wat er verder gebeurd...
ik moet ook 10 januari voor het eerst naar de neuroloog en dan krijg ik een hersen scan ofzo, dan moet ik in zo'n buis en het idee alleen al , vindt het allemaal doodeng...
maar aan de andere kant als ik dat allemaal durf moet ik me ook over de angst voor zo'n meeting hun kunnen zetten...
ik denk erover
Joh, in vergelijking met dat alles is een meeting een eitje Wij kunnen je van te voren verzekeren dat je niks hoeft wat je niet wil en we beloven je voor deze ene keer niet in een buis te stoppen

Maar dat liegen begrijp ik, weet je zeker dat je het je ouders niet eerlijk kunt vertellen?
Oud 04-01-2003, 14:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Joh, in vergelijking met dat alles is een meeting een eitje Wij kunnen je van te voren verzekeren dat je niks hoeft wat je niet wil en we beloven je voor deze ene keer niet in een buis te stoppen

Maar dat liegen begrijp ik, weet je zeker dat je het je ouders niet eerlijk kunt vertellen?
He shit. *stopt buis weer weg*
Oud 04-01-2003, 16:31
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Eend schreef:
Of je nou komt of niet, voor mij hoor je erbij
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Oud 04-01-2003, 16:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
I second that
Oud 04-01-2003, 17:53
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
ik kom ook niet.. ja heel misschien toch wel t hangt dr een beetje vanaf of ik nieuwe medicijnen krijg en of die gaan werken.. t word gewoon allemaal beetje teveel, heb vandaag gehoord dat ik msschien moet stoppen met school en dat mn migraine toch bes wel erg is.. k laat t nog ffe afhangen van wat psygoloog en neuroloog zeggen maar zoals t dr nu voor staat kom ik dus nie
Oud 04-01-2003, 18:07
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ik kom ook niet.. ja heel misschien toch wel t hangt dr een beetje vanaf of ik nieuwe medicijnen krijg en of die gaan werken.. t word gewoon allemaal beetje teveel, heb vandaag gehoord dat ik msschien moet stoppen met school en dat mn migraine toch bes wel erg is.. k laat t nog ffe afhangen van wat psygoloog en neuroloog zeggen maar zoals t dr nu voor staat kom ik dus nie
Aaaw. EN juist jou wil ik het liefste zien.....
Oud 04-01-2003, 18:28
Andora
Andora is offline
Citaat:
Eend schreef:

De mensen die elkaar nu kennen hebben elkaar ook ooit voor de eerste keer gezien en zaten toen ook in spanning.
hehe, ik zit nog iedere keer in spanning als ik jouw ga zien
Oud 04-01-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:

nooooooouuuuu wat jammer!!! Laat ons nou pls niet een factor zijn die ook moeilijk is en alles meer maakt, maar juist een lichtpuntje dat je ff afleid van al het moeilijke enzow!
Oud 04-01-2003, 18:52
Eend
Eend is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
hehe, ik zit nog iedere keer in spanning als ik jouw ga zien
mjah, je weet maar nooit hoe eng ik elke keer maar weer ben he
Oud 04-01-2003, 20:14
Andora
Andora is offline
Citaat:
Eend schreef:
mjah, je weet maar nooit hoe eng ik elke keer maar weer ben he
eerste meeting
weet juh hoe bang ik was dat ik jullie niej zou zien bij die cd winkel? *toen in gouda*
*goeje oude tijd *
Oud 04-01-2003, 21:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Anneee schreef:

19 januari toch? Ik zet het wel in mijn agenda.'

Is vriend van Jessiej
Oud 05-01-2003, 11:11
Eend
Eend is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
eerste meeting
weet juh hoe bang ik was dat ik jullie niej zou zien bij die cd winkel? *toen in gouda*
*goeje oude tijd *
hehe
je zag ons ook niet, want we zaten in dat cafe
Oud 05-01-2003, 12:54
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

thx dat je me niet in een buis ga stoppen dan
maarre wat betreft dat liegen, nee ik kan het echt niet eerlijk vertellen omdat mijn moeder niet weet dat ik op deze site kom en dan moet ik gaan uitleggen waarom...
en dan gaat ze natuurlijk ook nog zeggen dat het allemaal aan dit forum ligt dat ik me zo klote voel en dan mag ik hier niet meer komen....
Oud 05-01-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef:
maarre wat betreft dat liegen, nee ik kan het echt niet eerlijk vertellen omdat mijn moeder niet weet dat ik op deze site kom en dan moet ik gaan uitleggen waarom...
en dan gaat ze natuurlijk ook nog zeggen dat het allemaal aan dit forum ligt dat ik me zo klote voel en dan mag ik hier niet meer komen....
Is het dan ook niet mogelijk om te vertellen dat het gewoon een meeting is van forum.scholieren.com Er zijn hier zoveel verschillende subfora, ze hoeft toch niet te weten dat het om psychologie gaat?

Of denk je dat ze zal gaan kijken hier waar jij dan hebt gepost en dergelijke?

Nou ja, als je erdoor in de problemen komt is dat een goede reden, maar wel erg jammer
Oud 05-01-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef:
goh, waar ken ik dat toch van . mijn vader vind dit forum gedoe ook allemaal maar niks enzo, denkt dat ik hier op ideeen kom. mja, na heeeeel lang discussieren en alles issie het nog steeds niet met me eens maar mag ik wel mee .
Oud 05-01-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef:
goh, waar ken ik dat toch van . mijn vader vind dit forum gedoe ook allemaal maar niks enzo, denkt dat ik hier op ideeen kom. mja, na heeeeel lang discussieren en alles issie het nog steeds niet met me eens maar mag ik wel mee .
het zijn die verdomde vaders gewoon!

Mijn vader maakte zich ook altijd zorgen over zwaarweer, en toen ik vertelde dak hier fb was geworden ging ie zich ook weer zorgen maken enzo. Mn moeder snapt het tenminste.. Maar ja, hij zeurt maar lekker.. Het gaat nu goed met me en dat ziet hij ook, en das dan toch mooi allemaal ondaks die fora's! puh!
Oud 05-01-2003, 17:20
Eend
Eend is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
het zijn die verdomde vaders gewoon!

Mijn vader maakte zich ook altijd zorgen over zwaarweer, en toen ik vertelde dak hier fb was geworden ging ie zich ook weer zorgen maken enzo. Mn moeder snapt het tenminste.. Maar ja, hij zeurt maar lekker.. Het gaat nu goed met me en dat ziet hij ook, en das dan toch mooi allemaal ondaks die fora's! puh!
bij mijn twee eerste meetings waren mijn ouders toch weg Kad er geen problemen mee. En de meeting daarna moest ik een mobieltje meenemen en daarna kregen ze geloof ik wel een aantal te zien van zwaarweer en vertrouwden ze het
Nu vragen ze telkens: Wanneer spreek je weere s met ze af?
Oud 05-01-2003, 17:39
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Is het dan ook niet mogelijk om te vertellen dat het gewoon een meeting is van forum.scholieren.com Er zijn hier zoveel verschillende subfora, ze hoeft toch niet te weten dat het om psychologie gaat?

Of denk je dat ze zal gaan kijken hier waar jij dan hebt gepost en dergelijke?

Nou ja, als je erdoor in de problemen komt is dat een goede reden, maar wel erg jammer
heej ze zal zeker gaan kijken waar en wat ik gepost heb, dus...
ik denk er nog over na want ik hoor wel positieve verhalen van iedereen en dan wordt ik wel nieuwsierig, maar ik blijf het doodeng vinden...
jullie horen nog van me....
maarre als ik besluit dat ik toch kom heb ik een goede smoes nodig, weet iemand er soms al 1......
Oud 05-01-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef:
heej ze zal zeker gaan kijken waar en wat ik gepost heb, dus...
maarre als ik besluit dat ik toch kom heb ik een goede smoes nodig, weet iemand er soms al 1......
Maak een nieuwe nick aan, post een leuk verhaaltje, 'mam, ik ben Katrien op het forum', probleem opgelost. Kan ze wel met inet omgaan? Mijn ouders vonden het in het begin ook niks, afspreken met mensen van inet. De eerste keer vonden ze het echt heel eng ed...maar ze hebben liever dat ze weten waar ik zit, dan dat ik ze voorlieg. Nu zijn ze wel wat positiever, 'k kwam vaak thuis met leuke verhalen ed. En ik heb m'n vriend via het forum ontmoet en die mogen ze wel, dus ja.
Oud 05-01-2003, 18:47
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

nooooooouuuuu wat jammer!!! Laat ons nou pls niet een factor zijn die ook moeilijk is en alles meer maakt, maar juist een lichtpuntje dat je ff afleid van al het moeilijke enzow!
ik kom MISSCHIEN.. t hangt beetje van morgen af (ffe spoedbezoekje aan ziekernhuis).. alles hangt opeens van morgen af.. maar morgen avond post ik wel weer wat hier. denk dat ik t dan wel weet..

jullie maken t nie moeilijker. t heeft juist veel geholpen
Oud 05-01-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ik kom MISSCHIEN.. t hangt beetje van morgen af (ffe spoedbezoekje aan ziekernhuis).. alles hangt opeens van morgen af.. maar morgen avond post ik wel weer wat hier. denk dat ik t dan wel weet..

daar ben ik blij om

Nou, veel sterkte morgen, en dan horen we het wel
Oud 05-01-2003, 21:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:

*duimt*
*hoopt*

Kom alsjeblieft.....
Oud 05-01-2003, 23:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Het gaat nu goed met me en dat ziet hij ook, en das dan toch mooi allemaal ondaks die fora's! puh!
Heel goed m'n kind
Fijn om te horen dat het weer goed gaat met je.
Oud 06-01-2003, 17:45
Andora
Andora is offline
Citaat:
Eend schreef:
bij mijn twee eerste meetings waren mijn ouders toch weg Kad er geen problemen mee. En de meeting daarna moest ik een mobieltje meenemen en daarna kregen ze geloof ik wel een aantal te zien van zwaarweer en vertrouwden ze het
Nu vragen ze telkens: Wanneer spreek je weere s met ze af?
hehe, mijn ma de eerste keer op een meeting helemaal naar Gouda rijden was wel lief hoor
en ook daarna al naar Zwolle, zodat ik tenminste met iemand mee kon treinen.
In een cafe???? Dus ik heb jou nognooit gemeet eigenlijk? Wheeeeeeeeeh
Oud 06-01-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Heel goed m'n kind
Fijn om te horen dat het weer goed gaat met je.
kind?

WOW!

Wat weet jij dat ik niet weet
Oud 06-01-2003, 20:56
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
*duimt*
*hoopt*

Kom alsjeblieft.....
IK KOM!!
ben je nu minder pissig?? mag ik je weer voeren??
Oud 06-01-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
IK KOM!!
*juicht*

okee dan!!
Oud 06-01-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
IK KOM!!
leuk leuk leuk leuk leuk
Oud 06-01-2003, 21:18
Belle
Belle is offline
ik heb dr zin in!!!
Oud 06-01-2003, 21:34
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
IK KOM!!
WOEI WOEI WOEI
(ik lag even op bed om af te koelen dus mijn nick op MSN is nu weer anders)

Zelfs al moet ik kruipen IK KOM!
Oud 07-01-2003, 12:18
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
kind?

WOW!

Wat weet jij dat ik niet weet
Niets niets, 't is alleen fijn te horen dat het weer goed met je gaat.

Regels voor berichten