Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kusz!! wen - eindexamenstunt --> leuk!! - sliel, kleren - jeroen - hmm, waarom kom je niet - duitsland - suus, mail ff - ijs! *lekkah*
|
Verwijderd
|
Bezorgd
Whats the point Toekomst Helpen Toch niet Niet als mijn ouders Kut familie Toch houden van Weer gesneden Vertrouwen God gelooft ook En ik dan Steekwoorden? What the hell Check t uit Is dit niet te veel Who cares Evrybody dies in their own shit so why care Happy shit 4 evrybody In iedergeval veel engels! Ik doe dit ook pas voor t eerst |
![]() |
||
Citaat:
![]() weuh en je doet het wel pcies zoals het hoort ![]() ![]() chocola 3 spammen moe eng bang roze dop leuk alleen opdragen aan mij
|
![]() |
werken
werkstuk vrienden vriend slapen collega mobiel gelukkig gewicht sporten eten foto's gezicht studie studiepunten uitgaan live-muziek dansen daten verlegenheid vragen spotaniteit piekeren Laura Pausini zonnen fietsen veiligheid gevoelens verstand reeel gespreksstof leugens programmeren vakantie regelen koppig discipline lief leeftijd dronken alcohol roken zoenen egoisme schamen bom jeugd broer kamer geld muziek geloven zes veertien lachen aankijken |
![]() |
|
Verwijderd
|
vrij verveeld
moe hoofdpijn haat liefde btje depri 8ig boos stom zusje stomme wereld stomme ouders radeloos honger alleen leeg verlaten angstig vaag zin in woensdag *zucht* sommige mensen bezorgd slapeloos grmbl gek snapt zichzelf niet snapt zin van sommige dingen niet snapt dood niet waarom huil vakantie mist mensen |
![]() |
|
|