Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En daar stapt Ovide blij met z'n vrienden door 't zand O wat maken zij een pret, want plezier daar gaat 't om Ze lachen zich daar met z'n allen krom Kijk uit malloot Een kokosnoot Wie laat ons lachen, gieren Ovide en z'n vrienden Wat zij ook doen, we leven mee Ja, met Ovide's vrienden op TV (op TV) Het eiland is hun speelterrein Je kunt ze niets verbieden De vrienden van Ovide Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand Ovide's vrienden springen uit de band (uit de band) (Avonturenland) Als het regent en de wind schudt het eiland heen en weer Dan nog zijn ze daar niet bang; ze genieten des te meer Slaan hun bootjes bijna om en staan alle bomen krom Dan lachen zij daar met Ovide om Kijk uit malloot Een kokosnoot Wie laat ons lachen gieren Ovide en z'n vrienden Wat zij ook doen, we leven mee Ja, met Ovide's vrienden op TV (op TV) Het eiland is hun speelterrein Je kunt ze niets verbieden De vrienden van Ovide Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand Ovide's vrienden springen uit de band (uit de band) (Avonturenland) Ovide's vrienden springen uit de band
|
00:37:08 <+Pibbo> up dat topic voor me
![]() 00:38:39 <+hotworst> uppen? 00:39:13 <+Pibbo> jup 00:39:25 <+Pibbo> gewoon iets nuttigs zeggen 00:40:20 <+hotworst> ow 00:40:56 <+hotworst> bij deze ... (bron: #onzin)
|
Non-talkative bunny ofzo, zo'n filmpje van MTV Europe met een schattig konijntje dat niet praat in de telefoon.
King of the Hill, the tick, Pinky and the Brain en Daria vind ik ook vet. REIE
||
Citaat:
![]() En wat dachten jullie van: - Bucky 'o Hare - M.A.S.K. - Reboot - Thundercats - Samurai Pizza Cats (dat was een briljante Tekenfilm) - HE-MAN ![]() Maar Transformers steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit ![]()
|
Verwijderd
|
Dragonball Z blijft altijd een van mijn favorieten. Niet zozeer omdat 't goed is, maar het eigenlijk mijn eerste kennismaking met anime -- en de Saiyans blijven gewoon enorm cool.
Verder vind ik Kenshin: Samurai X erg gaaf en Battle Angel: Alita. Vroeger heb ik me ook bezeken om Fritz the Cat, nog niet genoemd hier volgens mij :> Krijg binnenkort Akira op DVD; dat gaat ook smullen worden. Neon Genesis Evangelion staat ook op m'n wishlist. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() starnogwat persoonlijk vind ik Gundam Wing erg goed ![]() En tekkaman Blade/Teknoman. en uit mijn kindertijd: T3h GI-JOE! T3h Transformers! en die starnogwat. He man ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 15:11. |
![]() |
|
Hee, dit is een wel erg oud en groot topic. Om de boel een beetje overzichtelijk te houden zal ik een nieuw topic openen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nostalgie! Refill-sensei | 17 | 25-06-2012 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
[nostalgie] Bobobobs Severus | 49 | 01-10-2004 17:13 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Je favoriete tekenfilmserie! Verwijderd | 116 | 03-06-2004 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Beste tekenfilmserie of animatiefilm OOIT Deel II? Rollo Tomasi | 41 | 04-05-2003 01:20 |