Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2003, 11:28
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
mauritsius schreef op 23-05-2003 @ 17:30:
Jullie zijn allemaal lelijk en rijden langzaam!
stelletje kneuzen!
mijn nrg .. trekt jullie allem stront

je scooter wordt zelden of nooit in beslag genomen..

alleen bij extreem hoge snelheden.. soms !
extreem is vanaf 115 kmh

en ik rij 135 naar beneden afgerond

en nee ik wil niet op een paal knallen.. en ik vind het niet aardig dat sommige mensen mij dood wensen ! :@!

ps jullie zijn lelijk
Jah zelden je mama. Niks zelden dat ding kan zelfs in beslag genomen worden als die teveel geluid maakt. En ow jah dat jij zo stoer doet met je nrg kom maar naar Groningen wil wel tegen jou racen hoerekop kan ik je laten wat rijden is. Je rijdt 135 van een heuveltje ja. Ik rij op een recht stuk 125/130. En als je goede begrenzer op je scooter/brommer hebt kunnen ze je niks maken tenzij je een kneus bent en die begrenzer niet goed verstopt. (daar zie ik jou wel voor aan maritus ofzo hoe je naam ook schrijft.) En dat jij lelijk bent hoef nie te betekenen dat de hele wereld lelijke hoerekop!
Oud 24-05-2003, 11:30
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
mR schreef op 23-05-2003 @ 17:35:
Ik mag jou ook niet, wens ik jou nou de dood toe ?

Nee.

Grow up, peuter.

Totaal mee eens ik wens niemand de dood toe. Die eikel denkt dat ie alles in.
Dat hij moeite heeft met fietsen en daarom geen brommer/scooter mag rijden van zijn mama, is geen reden om mensen die brommers/scooters rijden de dood toe te wensen.
Oud 24-05-2003, 11:33
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
I'm LIzARd schreef op 23-05-2003 @ 18:21:
Hmmm weet niet maar als brommer/scooter freaks hebben jullie vast van kreidler gehoord

ik heb:

Kreidler florett grand prix 4 (4 versnelling bak)
49CC (bing blok eronder)
10 millimeter carbarateur
Deze komt uit duitsland en is origineel en rijdt net over de 100, ik heb de duitse invoerpapieren en ze kunnen me dus niks maken hahahahaha, en met al die landweggetjes hier rijd ik vaak 90 ofo, is niks alleen weilanden.. dus iets wat de weg opkomt zie je..
Ohw ja mijn brommer is dus van staal en weegt 250 Kilo (dit red je bij lange na niet met zo'n plastic scooter) dit is dus zwaarder dan sommige motoren, deze heeft ook een veel betere wegligging dan de meeste (bijna alle) scooters... er is ook mee geracet (professioneel) em je kan er dus veilig hard mee rijden.. maar normaal rijd ik 80 ofzo en met iemand achterop ga ik niet harder dan 50 want ik ben wel verantwoordelijk voor diegene (ohw ja ook voor andere in het verkeer maar als ik fiets wordt ik vaak bijna overhoop gereden door auto's dus als ik kan meerijden in het verkeer doe ik dat)

ik heb ook nog een ouwe kreidler waar ik een 125CC blok onder heb zitten die is dus niet origineel meer en hier kunnen ze me wel mee naaien, deze heb ik nooit top bereikt en harder dan 110 ben ik er niet meegegaan... misschien is en keer bij een handelaar op rollerbank zetten en dan kijken.... maar deze gebruik ik om op afgelegen terreinen het te winnen (en ook wel verliezen) van honda dt's die veel vrienden van mij hebben.

Ohw ja ff zeggen dat ik van politiebronnen weet dat het uit onderzoek is gebleken dat het veel gevaarlijker is geworden met de brommers/scooters op de weg die langzamer rijden, veel automobilisten ergeren zich eraan en gaan snijden of inhalen als dat dus eigenlijk net wel/of niet mogelijk is, dus mijn advies ga snorren op het fietspad met 30km/h of ga lekker met 50 in de bebouwde kom en daarbuiten harder...

Kreidlers zijn echt strak. Die dingen zijn standaard al bloedsnel.
Reageren

Regels voor berichten