Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*zwart/rode vans
*flesje cola *zak spekkies *36 oogschaduw-op-doe-dingen *pincet *gele nagellak *zwart hemdje *beige jurkje met bloemetjes *gele beanie *batterijen *fotorolletje *wax *Sportsokken ![]() *nieuwe baggy *nieuwe donkerblauwe eastpack... want mn oude viel van ellende uit elkaar ![]() *caviavoer [k had vanmorgen met een vriend gewinkeld, en ik had net mn salaris gekregen ![]() |
![]() |
|
donkeroranje/oker kleurige doek voor m'n haar
zwart hotpants idee onderbroek (juah dus je halve kont steek er uit...charming ![]() sigaretten zwart fluwelen soort corsetje waar geen touwtjes aanzaten ( uitverkoop ![]() ![]() en een ontzettende kater ![]() |
![]() |
|
3 pakken zwart vlechthaar
1 pak zwart -> blauw vlechthaar 1 pak zwart --> paars vlechthaar (mijn vriend vind me nu gothic ![]() 4 pakjes elastiekjes; zwart, paars, blauw en groen..
|
Verwijderd
|
*Paars topje, ja heel raar, met dunne bandjes met daaraan van die flapjes ofzo en de stof is dun uhh en elastisch in de taille. Nou ja, heel lief dus, en voor maar 4,90 bj H&M
*2 witte strings met blauwe sterrtjes v.d. Zeeman muesli repen, veet wasstrips, kruitvat nep febreze, sportlife 10 pack, coolbest orangejuice, appelflap. |
![]() |
|
*lime-groene zigeuner-rok, met geborduurde bloemetjes voor 7,50
![]() *wimperlijm (die dit keer NIET is uitgedroogd) *10 honingrietjes van De Tuinen (*addict*) *brede, opgerolde ( ![]() *flesje Fanta
|
|