Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vrij veel mensen in deze topic denken geloof ik dat ze heel wat beter zijn dan de rest, waarom zou je in godsnaam iemand helemaal de grond instampen?? En als je dat doet met alcohol, DRINK DAN NIET!! Maarja, jullie moeten maar eens de verkeerde dissen "voor de grap".
||
Citaat:
![]() Maar sowieso; ik vind niet dat je iemand helemaal de grond in stampt wanneer je iemand aan t 'dissen' bent, als je iemand na doet zonder dat hij/zij het ziet (ik zou dit niet eens dissen noemen) is er sowieso vrij weinig aan de hand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tsasil, ga niet zo huilen, doe iets nuttigs, ga lekker in je polsen snijden voor de verandering.
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Elvira schreef op 13-09-2003 @ 03:39: Jaaaaa hoor, dit is serieus al helemaal triest. Dus omdat jij vind dat een meisje niet ken dansen, ga je der gelijk de grond in stampen? Iedereen danst toch lekker op zijn eigen manier, de een nou eenmaal beter dan de rest. Ik wil jou wel eens zien dansen dan, met je arrogante praat. Mensen als jou, die denken dat ze beter zijn....Nah.... *schop*... Vrij veel mensen in deze topic denken geloof ik dat ze heel wat beter zijn dan de rest, waarom zou je in godsnaam iemand helemaal de grond instampen?? En als je dat doet met alcohol, DRINK DAN NIET!! Maarja, jullie moeten maar eens de verkeerde dissen "voor de grap". -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
of haar avatar of sig....
||
Citaat:
ik denk dat je intelligenter overkomt als je gewoon niets zegt
||
Citaat:
Sommige mensen zijn gewoon beter dan anderen. 'Dissen' is gewoon evolutie. Leg je er maar bij neer, dan hoef je er ook niet over te zaniken en is het weer een klein beetje beter in deze wereld.
||
Citaat:
Mensen zoals ik? Jammer voor jou dat ik nog nooit ruzie heb gehad met uitgaan, volgens mij neem jij het allemaal iets te serieus .. je moet het niet op gaan blazen, jij zit je hier een beetje op te winden over 'mensen zoals ik' alleen is de grap van dit verhaal: JIJ HEBT GEEN FLAUW IDEE WIE IK BEN dus hou alsjeblieft die trieste bek van je |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() komt misschien een beetje bot over maar bedoel t eigenlijk heeeel erg lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en wat was dan precies het lieve gedeelte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat fijn dat er toch altijd mensen zijn die mij kunnen beoordelen aan de hand van een aantal ontzettend loze reply's! en wat ontzettend goed van je dat jij wél slim overkomt d.m.v. je posts, ik weet niet hoe je het doet maar je presteert het om slim over te komen ![]() *applaus*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ghehe, mijn 'ziel' bestaat niet alleen maar uit het bokken en irriteren van andere mensen hoor
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Connie Palmen - essay de uitvreter | 5 | 06-04-2008 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
De Kantine |
Waar denk je aan bij de naam van een forummer? Anne | 348 | 01-08-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |