Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 22:50
Repsaj
Repsaj is offline
ik word gewoon gehaat door de forumbazen....

EN nu moeten ze gaan HAPPEN

Dissen = nie goe
Oud 12-09-2003, 12:43
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
birthmark schreef op 11-09-2003 @ 23:27:
Oud 12-09-2003, 14:11
Verwijderd
gehehe dissen is chill, zolang het maar niet te word en je moet na een tijdje wel ophouden er zijn ook van die mensen die maar blijven dissen....wha gaap denk je dan
Oud 12-09-2003, 17:06
AGH
AGH is offline
Citaat:
birthmark schreef op 11-08-2003 @ 00:59:
ik ga eigenlijk alleen maar uit op plaatsen waar nooit gevochten wordt. mensen met goude kettingen?... waar ik kom zijn ze niet.
het is natuurlijk ook wel zo dat in de discotheken/kroegen waar ik kom de mensen dat neit zo serieus nemen. er word een keer om gelachen, er wordt een opmerking teruggemaakt... iedereen lacht... klaar!
‘k Heb vaker geweld gezien in trendy discotheken dan kroegjes waar autohandelaren, kampers, alcoholisten, oude vrijgezellen of kroegtijgers rondlopen.
Daar zorgt Annie achter de bar er wel gewoon voor dat het glas wat zojuist kapot is gevallen weer door de dronkeman wordt opgeveegd.
Het volk is er dom, de muziek is er dom, het niveau is erg laag maar iedereen is er in ieder geval wel oprecht.
Oud 12-09-2003, 19:16
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
AGH schreef op 12-09-2003 @ 18:06:
‘k Heb vaker geweld gezien in trendy discotheken dan kroegjes waar autohandelaren, kampers, alcoholisten, oude vrijgezellen of kroegtijgers rondlopen.
Daar zorgt Annie achter de bar er wel gewoon voor dat het glas wat zojuist kapot is gevallen weer door de dronkeman wordt opgeveegd.
Het volk is er dom, de muziek is er dom, het niveau is erg laag maar iedereen is er in ieder geval wel oprecht.
Volgens mij bedoelt ie geen trendy discotheek, gezien daar het niveau nog onder dat van de campers ligt. De kroegen die jij bedoelt weet men ten minste nog men dom is.
Oud 13-09-2003, 02:39
Elvira
Elvira is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-07-2003 @ 13:43:
ik dis mensen niet...bewust...

laat ik het zo zeggen: als een meisje ' denkt' dat ze kan dansen, laat ik haar zien dat het niet zo is
Jaaaaa hoor, dit is serieus al helemaal triest. Dus omdat jij vind dat een meisje niet ken dansen, ga je der gelijk de grond in stampen? Iedereen danst toch lekker op zijn eigen manier, de een nou eenmaal beter dan de rest. Ik wil jou wel eens zien dansen dan, met je arrogante praat. Mensen als jou, die denken dat ze beter zijn....Nah.... *schop*...

Vrij veel mensen in deze topic denken geloof ik dat ze heel wat beter zijn dan de rest, waarom zou je in godsnaam iemand helemaal de grond instampen?? En als je dat doet met alcohol, DRINK DAN NIET!! Maarja, jullie moeten maar eens de verkeerde dissen "voor de grap".
Oud 13-09-2003, 12:43
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Elvira schreef op 13-09-2003 @ 03:39:
Jaaaaa hoor, dit is serieus al helemaal triest. Dus omdat jij vind dat een meisje niet ken dansen, ga je der gelijk de grond in stampen? Iedereen danst toch lekker op zijn eigen manier, de een nou eenmaal beter dan de rest. Ik wil jou wel eens zien dansen dan, met je arrogante praat. Mensen als jou, die denken dat ze beter zijn....Nah.... *schop*...

Vrij veel mensen in deze topic denken geloof ik dat ze heel wat beter zijn dan de rest, waarom zou je in godsnaam iemand helemaal de grond instampen?? En als je dat doet met alcohol, DRINK DAN NIET!! Maarja, jullie moeten maar eens de verkeerde dissen "voor de grap".
kennelijk zie jij dissen als 'helemaal de grond in stampen' maar dat slaat nergens op, je kan het op een hele subtiele manier doen .. het ligt dan aan diegene of hij/zij zich in-de-grond-gestampt-voelt en zoja, dan had die gene waarschijnlijk zelf al door dattie iets fout deed
Maar sowieso; ik vind niet dat je iemand helemaal de grond in stampt wanneer je iemand aan t 'dissen' bent, als je iemand na doet zonder dat hij/zij het ziet (ik zou dit niet eens dissen noemen) is er sowieso vrij weinig aan de hand
Oud 13-09-2003, 13:56
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:

Jou zou ik bijvoorbeeld dissen omdat je geen Nederlands ken typen.
Oud 13-09-2003, 14:29
Elvira
Elvira is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 13-09-2003 @ 13:43:
kennelijk zie jij dissen als 'helemaal de grond in stampen' maar dat slaat nergens op, je kan het op een hele subtiele manier doen .. het ligt dan aan diegene of hij/zij zich in-de-grond-gestampt-voelt en zoja, dan had die gene waarschijnlijk zelf al door dattie iets fout deed
Maar sowieso; ik vind niet dat je iemand helemaal de grond in stampt wanneer je iemand aan t 'dissen' bent, als je iemand na doet zonder dat hij/zij het ziet (ik zou dit niet eens dissen noemen) is er sowieso vrij weinig aan de hand
Noh iemand na doen is al helemaal te erg. Schijnbaar is zo iemand dan toch wel interessant genoeg om hem/haar nog na te gaan doen ook. Nee maar serieus, met uitgaan heb ik nooit ruzie, waarschijnlijk ook omdat ik naar tentjes ga waar mensen zoals jij en die andere sjakies niet komen. Maar hoezo zou je iemand gaan dissen, weet je. Ik bedoel, laat elkaar gewoon lekker met rust. Mensen zoals jullie veroorzaken altijd die ruzies, door andere mensen te gaan uitdagen en na gaan doen. Meisje, jou wil ik wel eens met uitgaan tegen komen, mag je mij even proberen te "dissen".
Tsasil, ga niet zo huilen, doe iets nuttigs, ga lekker in je polsen snijden voor de verandering.
Oud 13-09-2003, 15:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Tsasil schreef op 13-09-2003 @ 14:56:
Jou zou ik bijvoorbeeld dissen omdat je geen Nederlands ken typen.

of haar avatar of sig....
Oud 13-09-2003, 15:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Elvira schreef op 13-09-2003 @ 15:29:

Mensen zoals jullie veroorzaken altijd die ruzies, door andere mensen te gaan uitdagen en na gaan doen. Meisje, jou wil ik wel eens met uitgaan tegen komen, mag je mij even proberen te "dissen".
Tsasil, ga niet zo huilen, doe iets nuttigs, ga lekker in je polsen snijden voor de verandering.

ik denk dat je intelligenter overkomt als je gewoon niets zegt
Oud 13-09-2003, 16:40
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Meisje, jou wil ik wel eens met uitgaan tegen komen, mag je mij even proberen te "dissen".
Wie veroorzaakte nu ook al weer de ruzies?

Sommige mensen zijn gewoon beter dan anderen. 'Dissen' is gewoon evolutie. Leg je er maar bij neer, dan hoef je er ook niet over te zaniken en is het weer een klein beetje beter in deze wereld.
Oud 13-09-2003, 19:30
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Noh iemand na doen is al helemaal te erg. Schijnbaar is zo iemand dan toch wel interessant genoeg om hem/haar nog na te gaan doen ook. Nee maar serieus, met uitgaan heb ik nooit ruzie, waarschijnlijk ook omdat ik naar tentjes ga waar mensen zoals jij en die andere sjakies niet komen. Maar hoezo zou je iemand gaan dissen, weet je. Ik bedoel, laat elkaar gewoon lekker met rust. Mensen zoals jullie veroorzaken altijd die ruzies, door andere mensen te gaan uitdagen en na gaan doen. Meisje, jou wil ik wel eens met uitgaan tegen komen, mag je mij even proberen te "dissen".

Mensen zoals ik? Jammer voor jou dat ik nog nooit ruzie heb gehad met uitgaan, volgens mij neem jij het allemaal iets te serieus .. je moet het niet op gaan blazen, jij zit je hier een beetje op te winden over 'mensen zoals ik' alleen is de grap van dit verhaal: JIJ HEBT GEEN FLAUW IDEE WIE IK BEN
dus hou alsjeblieft die trieste bek van je
Oud 13-09-2003, 20:05
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 13-09-2003 @ 20:30:
Mensen zoals ik? Jammer voor jou dat ik nog nooit ruzie heb gehad met uitgaan, volgens mij neem jij het allemaal iets te serieus .. je moet het niet op gaan blazen, jij zit je hier een beetje op te winden over 'mensen zoals ik' alleen is de grap van dit verhaal: JIJ HEBT GEEN FLAUW IDEE WIE IK BEN
dus hou alsjeblieft die trieste bek van je
waar zijn je subtiele diss momenten???
Oud 14-09-2003, 14:57
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 13-09-2003 @ 21:05:
waar zijn je subtiele diss momenten???
af en toe moet je van het subtiele afwijken
Oud 15-09-2003, 08:54
Optima
Optima is offline
Citaat:
Ik wil jou wel eens zien dansen dan, met je arrogante praat.
oke

ga er maar van uit dat jij in het niet valt, zo is het, zo zal het zijn.
Oud 15-09-2003, 10:17
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 14-09-2003 @ 15:57:
af en toe moet je van het subtiele afwijken
iedereen is ineens van het subtiele aan t afwijken....
Oud 15-09-2003, 15:35
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 15-09-2003 @ 11:17:
iedereen is ineens van het subtiele aan t afwijken....
wat ben ik toch een trendsetter

Oud 15-09-2003, 20:01
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 15-09-2003 @ 16:35:
wat ben ik toch een trendsetter

sow veel respect voor jou ....
Oud 15-09-2003, 21:00
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 15-09-2003 @ 21:01:
sow veel respect voor jou ....
well dUh ................................ > al neem ik aan dat je dat al voor me had
Oud 16-09-2003, 08:36
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 15-09-2003 @ 22:00:
well dUh ................................ > al neem ik aan dat je dat al voor me had
vind t alleen een beetje egoistisch dat je alle topics verpest met dat gechat van je
Oud 16-09-2003, 14:16
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 16-09-2003 @ 09:36:
vind t alleen een beetje egoistisch dat je alle topics verpest met dat gechat van je
sorry meneer de serieuse topic reageerder
Oud 16-09-2003, 15:20
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 16-09-2003 @ 15:16:
sorry meneer de serieuse topic reageerder
ja hallo..denk je dat ik hier voor mn lol zit..wil graag nog wat leren hoor
Oud 16-09-2003, 20:32
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 16-09-2003 @ 16:20:
ja hallo..denk je dat ik hier voor mn lol zit..wil graag nog wat leren hoor
Ah kijk dat verklaart waarom wij zoveel chatten -wat een kansloos woord is dat trouwens- ... jij richt je gewoon op de meest leerzame persoon hier en ja dat ben ik dus natuurlijk
Oud 16-09-2003, 21:56
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-09-2003 @ 09:54:
oke

ga er maar van uit dat jij in het niet valt, zo is het, zo zal het zijn.
Durf jij überhaupt wel buiten je huis te komen, Optima? Tsssk, busted!
Oud 17-09-2003, 12:10
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 16-09-2003 @ 21:32:
Ah kijk dat verklaart waarom wij zoveel chatten -wat een kansloos woord is dat trouwens- ... jij richt je gewoon op de meest leerzame persoon hier en ja dat ben ik dus natuurlijk
beetje rare verhouding hebben wij dan... jij aanbidt gewoon je eigen leerling
Oud 17-09-2003, 15:46
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 17-09-2003 @ 13:10:
beetje rare verhouding hebben wij dan... jij aanbidt gewoon je eigen leerling
dat ik de meest leerzame persoon hier ben wil niet zeggen dat ik meteen je lerares ben .. kijk als jij dat graag zo wil zien

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 15:50.
Oud 17-09-2003, 16:49
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 17-09-2003 @ 16:46:
dat ik de meest leerzame persoon hier ben wil niet zeggen dat ik meteen je lerares ben .. kijk als jij dat graag zo wil zien
je dringt jezelf aan me op als zogenaamd leerzaam persoon, ik dacht dat meegaan in je waanzin de beste oplossing was maar nu moet ik je weer gaan blocken omdat je er niet mee om kan gaan

komt misschien een beetje bot over maar bedoel t eigenlijk heeeel erg lief
Oud 17-09-2003, 17:35
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 17-09-2003 @ 17:49:
je dringt jezelf aan me op als zogenaamd leerzaam persoon, ik dacht dat meegaan in je waanzin de beste oplossing was maar nu moet ik je weer gaan blocken omdat je er niet mee om kan gaan

komt misschien een beetje bot over maar bedoel t eigenlijk heeeel erg lief
waarom liet je me nou niet even in die waan?

en wat was dan precies het lieve gedeelte
Oud 17-09-2003, 18:41
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 17-09-2003 @ 18:35:

en wat was dan precies het lieve gedeelte
dat ik meeging in je waazin, hoe sociaal en medelevend kan een mens zijn

vind je me nu niet heeeeeeel lieeeehieeef?????
Oud 17-09-2003, 19:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 22:56:
Durf jij überhaupt wel buiten je huis te komen, Optima? Tsssk, busted!
Zo is het Ken! (En zo zal het zijn )
Oud 17-09-2003, 22:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 17-09-2003 @ 19:41:

of je kent haar, óf je bent wanhopig op zoek naar een vriendin
Oud 18-09-2003, 01:17
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
birthmark schreef op 17-09-2003 @ 23:21:
Hij is gewoon kansloos, of ie haar nou kent of niet.
Oud 18-09-2003, 08:27
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 18-09-2003 @ 02:17:
Hij is gewoon kansloos, of ie haar nou kent of niet.
van iedereen op t forum ben jij eigenlijk het minst in de positie bent om iemand anders kansloos te noemen

laat staan mij
Oud 18-09-2003, 08:28
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
...of niet...
Oud 18-09-2003, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Of hij heeft al de coolste vriendin allertijden, en moet jij even een ommetje gaan maken!
Oud 18-09-2003, 09:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-09-2003 @ 09:39:
Of hij heeft al de coolste vriendin allertijden:
ah.... je bent een jaloerse pot?

no offence, but I just don't like being rolleye'd
Oud 18-09-2003, 09:23
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 18-09-2003 @ 10:19:
ah.... je bent een jaloerse pot?

no offence, but I just don't like being rolleye'd

Jij snapt het niet helemaal he ventje?
Oud 18-09-2003, 10:02
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 18-09-2003 @ 09:27:
van iedereen op t forum ben jij eigenlijk het minst in de positie bent om iemand anders kansloos te noemen

laat staan mij

Waarom? Omdat jij kansloos bent?
Oud 18-09-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 18-09-2003 @ 11:02:
Waarom? Omdat jij kansloos bent?
Dit is het dis niveau van de kantine, waarom probeer je het daar niet een keer?
Oud 18-09-2003, 10:09
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-09-2003 @ 11:04:
Dit is het dis niveau van de kantine, waarom probeer je het daar niet een keer?
Ik dacht, ik probeer me eens te mengen met het nachtleven publiek, maar blijkbaar is dat nog te hoog gegrepen.
Oud 18-09-2003, 10:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-09-2003 @ 10:23:

Jij snapt het niet helemaal he ventje?
nee, ik ben dom. leg het eens uit x
Oud 18-09-2003, 11:55
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-09-2003 @ 11:12:
nee, ik ben dom.
ik zie een verband met je reply's
Oud 18-09-2003, 12:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 18-09-2003 @ 12:55:
ik zie een verband met je reply's

wat fijn dat er toch altijd mensen zijn die mij kunnen beoordelen aan de hand van een aantal ontzettend loze reply's!

en wat ontzettend goed van je dat jij wél slim overkomt d.m.v. je posts, ik weet niet hoe je het doet maar je presteert het om slim over te komen

*applaus*
Oud 18-09-2003, 13:57
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-09-2003 @ 13:03:
wat fijn dat er toch altijd mensen zijn die mij kunnen beoordelen aan de hand van een aantal ontzettend loze reply's!
Je legt zomaar je ziel bloot op een openbaar forum, en je verwacht dat mensen je niet kennen?
Oud 18-09-2003, 14:13
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 17-09-2003 @ 19:41:

O op die manier..nou dan geef ik toe: je bent heeeeel lief! Ik stel het zeer op prijs
Oud 18-09-2003, 14:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 18-09-2003 @ 14:57:
Je legt zomaar je ziel bloot op een openbaar forum, en je verwacht dat mensen je niet kennen?

ghehe, mijn 'ziel' bestaat niet alleen maar uit het bokken en irriteren van andere mensen hoor
Oud 18-09-2003, 14:48
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-09-2003 @ 15:17:
ghehe, mijn 'ziel' bestaat niet alleen maar uit het bokken en irriteren van andere mensen hoor
De tering... Niet?
Oud 18-09-2003, 16:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 18-09-2003 @ 15:48:
De tering... Niet?

voor een groot deel wel, maar ergens in mij schuilt een rustig type dat eigenlijk alleen maar wilt lamballen
Oud 19-09-2003, 08:20
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-09-2003 @ 17:31:
voor een groot deel wel, maar ergens in mij schuilt een rustig type dat eigenlijk alleen maar wilt lamballen
.....of je kent hem , óf je bent wanhopig op zoek naar een vriend
Advertentie

Regels voor berichten