Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik snap niet wat jullie zo geweldig aan hedwig vonden als ik eerlijk ben...tsja de hele show van gister was gewoon sneu. laten we t daar maar op houden
||
Citaat:
vooral in het theater, toen ie dat liedje van robbie williams zong. het was dan niet helemaal de juiste tekst ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk ook dat het wel weer es een jongen zou kunnen worden, als het lot in de handen van alle 14-jarige meisjes ligt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
dat bellen maakt niet uit.. ze kunnen prima zien zonder dat er gebeld wordt wie het populairst is.. Jim en Hind doen het bijvoorbeeld imo veel beter dan Jamai. en hind is ook de enige met talent, en mensen vinden haar over het algemeen ook het best. Dus de winnaar maakt niet echt uit..
beetje onduidelijk geformuleerd, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval maakte hij het zichzelf niet gemakkelijk, maar vermeed hij wel de stukjes waar veel anderen fout gingen zingen. En dus zonder het liedje te verknallen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat de mensen van Idols 2 sowieso minder populair worden.. het is natuurlijk een slap aftreksel. de echte talenten hebben vorig jaar al meegdeaan. ik vind het dit jaar echt niks... ik ben dan wel voor robin, maar hij is natuurlijk ook niet echt bijzonder... goed hij is niet lelijk en kan redelijk zingen. Maar al komt hij nog zo ver, hij zal nooit de populariteit van Jim halen (neit dat ik jim zo geweldig vind, maar het gaat maar weer is om het idee)
we zullen zien
|
Had al niet veel verwacht van deze tweede rond idols. Maar na afgelopen zaterdag stelt vooral het stemniveau van de nederlandse bevolking me toch wel teleur. Hoe oppervlakkig. Maarja, die robin is ook zo'n lekker ding.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je kunt niet zingen maar je ziet er leuk uit dus je bent door. Net zoals Frank. En om het een beetje professioneel over te laten komen zeggen ze dat ze wel goed zingen. |
![]() |
|
misschien zijn ze kwalitatief beter(al vraga ik me dat ergens af) maar de ppulariteit van de idols 1 mensen zulen ze al niet meer halen
wat een luxe probleem. we hebben te veel popsterren in ons kleine landje
||
![]() |
Citaat:
Er wordt in deze afleveringen van Idols zoveel gepromoot. Mensen kunnen niet meer om de kandidaten heen. Ik denk dat deze 'idols' populairder zullen worden. |
![]() |
||
Citaat:
maar hoeveel kost zo'n kaartje eigenlijk?
||
![]() |
Citaat:
want geld, daar zijn ze dit jaar nog veel meer mee bezig dan vorig jaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() BORIS IS ECHT ![]() Meike moet echt wegggg ![]() |
![]() |
|
Net vertelde men bij RTL Boulevard dat Meike de dochter is van de bas-gitarist van Earth and Fire. Dat is dus de band waar Jerney Kaagman bij zat! Ze hadden het er over dat het wel eens vriendjespolitiek kon zijn. Jerney zei echter dat Meike heel goed zong en dat ze niet eens wist dat Meike 'Hurts' van d'r achternaam heet. Jaja....
En Meike zou 4e zijn geweest bij de stemmen van het publiek.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
JK 17% Nick 15% Merel 10% Dan zou ze dus tussen de 15 en de 10 gehad moeten hebben ![]()
|
ff voor de duidelijkheid ongeveer 90% zingt niet goed en gaat aleen door omdat hij/zij er goed uitziet en daardoor veel geld kan binnen halen
![]() een goed voorbeeld is jim hij kan niet zingen (je kan wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet zo) en is toch 2e geworden... een ander voorbeeld is bijvoorbeeld july die was niet kanp maar kon wel zingen en heeft niet gewonnen ![]() kortom het is doorgestoken kaart ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ten tweede zei men aan het begin van Idols 1 (de finale dan) ook niet dat Jamai de winnaar zou worden. Anderen waren veel populairder. Sowieso zijn de 10 finalisten erg populair als ze de workshoprondes hebben gewonnen.
|
Ik had Marlies in de voorronden gemist, maar was wel heel nieuwgierig naar haar. Jeetje wat een spontaan kind en wat gevoellig gezongen! Op naar de finale, Marlies!
|
Ik wil graag nog even reageren op vorige week (
![]() Ten tweede was ik erg verbaasd dat de jury haar had gekozen boven Nick. Ik vond dat Nick het liedje niet goed of mooi zong, maar hij liet duidelijk merken dat hij een topstem heeft. Eigenlijk vond ik zijn stem te goed voor het liedje dat hij zong. Hij kon zichzelf er nauwelijks in kwijt. Overigens, Robin, ik vind niet dat hij goed zingt. En JK, ik vind hem wel oprecht, lief. Gaat niet al te ver komen, maar toch. Vanavond een spannende avond. Ik hoop dat Boris en Irma iedereen wegblazen. Elisaar erbij en klaar. Kan Nick nog met de wildcard door (en derde worden in de live-shows). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 |