Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 20:02
Anne
Anne is offline
1. Robin
2. Marlies
3. Ron
4. Meike
5. Maud
6. JK

Wildcard:
1. Merel
2. Nick
3. Frank
4. Sharon
Oud 08-02-2004, 20:10
jet
jet is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 08-02-2004 @ 19:22:
contr c
nee met een control C kopieer je, en met een control X haal je iets weg om het met control V weer te voorschijn te toveren.. ga maar proberen!
Oud 08-02-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 08-02-2004 @ 19:22:
contr c
control x is knippen
Oud 08-02-2004, 21:18
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ik snap niet wat jullie zo geweldig aan hedwig vonden als ik eerlijk ben...tsja de hele show van gister was gewoon sneu. laten we t daar maar op houden
Oud 08-02-2004, 21:21
the tourist
the tourist is offline
JK!
Wat een vreselijk figuur.

Meike vond ik eigenlijk ook niet geweldig. De rest eigenlijk ook niet.
Oud 08-02-2004, 21:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 08-02-2004 @ 22:21:
JK!
ik vind hem erg goed zingen eigenlijk.
vooral in het theater, toen ie dat liedje van robbie williams zong.
het was dan niet helemaal de juiste tekst (), maar wel erg mooi imo.
Oud 08-02-2004, 21:56
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 08-02-2004 @ 22:21:
JK!
idd, de triestheid zelve
Oud 09-02-2004, 12:36
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
jet666 schreef op 08-02-2004 @ 21:10:
nee met een control C kopieer je, en met een control X haal je iets weg om het met control V weer te voorschijn te toveren.. ga maar proberen!
oh, pardon maar wel handig
Oud 09-02-2004, 12:37
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2004 @ 22:51:
Ja precies, dat vond ik ook wel. Maar zaterdag was ie iets minder. Maar k vind hem niet echt een idool.. (zal wel aan mij liggen)

Ik denk ook dat het wel weer es een jongen zou kunnen worden, als het lot in de handen van alle 14-jarige meisjes ligt..
Oud 09-02-2004, 13:06
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 09-02-2004 @ 13:37:
Ik denk ook dat het wel weer es een jongen zou kunnen worden, als het lot in de handen van alle 14-jarige meisjes ligt..
Idd Die bellen.... Mss dat we dan toch maar met ze allen voor Marliesje moeten stemmen hé...
Oud 09-02-2004, 13:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 09-02-2004 @ 14:06:
Idd Die bellen.... Mss dat we dan toch maar met ze allen voor Marliesje moeten stemmen hé...
Nou nee hoor. Zoveel waarde hecht ik niet aan wie Idols wint. In ieder geval niet voldoende om er geld aan te besteden.
Oud 09-02-2004, 13:53
jet
jet is offline
dat bellen maakt niet uit.. ze kunnen prima zien zonder dat er gebeld wordt wie het populairst is.. Jim en Hind doen het bijvoorbeeld imo veel beter dan Jamai. en hind is ook de enige met talent, en mensen vinden haar over het algemeen ook het best. Dus de winnaar maakt niet echt uit..

beetje onduidelijk geformuleerd, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
Oud 09-02-2004, 14:51
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2004 @ 22:51:
Ik vind hem niet echt geweldig zingen eigenlijk. Hoe hij in het theater zong, kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Oud 09-02-2004, 15:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 09-02-2004 @ 15:51:
Ik vind hem niet echt geweldig zingen eigenlijk. Hoe hij in het theater zong, kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Nou, hij ging af en toe omhoog, omlaag, sneller of langzamer, maar wel zó dat het erg mooi paste bij het liedje (vond ik).
In ieder geval maakte hij het zichzelf niet gemakkelijk, maar vermeed hij wel de stukjes waar veel anderen fout gingen zingen.
En dus zonder het liedje te verknallen.
Oud 09-02-2004, 17:10
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
jet666 schreef op 09-02-2004 @ 14:53:
dat bellen maakt niet uit.. ze kunnen prima zien zonder dat er gebeld wordt wie het populairst is.. Jim en Hind doen het bijvoorbeeld imo veel beter dan Jamai. en hind is ook de enige met talent, en mensen vinden haar over het algemeen ook het best. Dus de winnaar maakt niet echt uit..

beetje onduidelijk geformuleerd, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
ik begrijp het het zegt dus eigenlijk helemaal niets wie dr wint, misschien kan je beter niet winnen, zit je ook niet overal aanvast. En als je eenmaal bekend bent lukt het toch wel! Net als wat Jet zegt, zie Hind, Jim en Dewi..
Oud 09-02-2004, 17:13
Nuck
Nuck is offline
JK is werkelijk verschrikkelijk...wat een sneu figuur
Oud 09-02-2004, 17:14
jet
jet is offline
Ik denk dat de mensen van Idols 2 sowieso minder populair worden.. het is natuurlijk een slap aftreksel. de echte talenten hebben vorig jaar al meegdeaan. ik vind het dit jaar echt niks... ik ben dan wel voor robin, maar hij is natuurlijk ook niet echt bijzonder... goed hij is niet lelijk en kan redelijk zingen. Maar al komt hij nog zo ver, hij zal nooit de populariteit van Jim halen (neit dat ik jim zo geweldig vind, maar het gaat maar weer is om het idee)

we zullen zien
Oud 09-02-2004, 17:35
.krz
.krz is offline
Had al niet veel verwacht van deze tweede rond idols. Maar na afgelopen zaterdag stelt vooral het stemniveau van de nederlandse bevolking me toch wel teleur. Hoe oppervlakkig. Maarja, die robin is ook zo'n lekker ding.
Oud 09-02-2004, 19:54
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
jet666 schreef op 09-02-2004 @ 18:14:
Ik denk dat de mensen van Idols 2 sowieso minder populair worden.. het is natuurlijk een slap aftreksel. de echte talenten hebben vorig jaar al meegdeaan. ik vind het dit jaar echt niks... ik ben dan wel voor robin, maar hij is natuurlijk ook niet echt bijzonder... goed hij is niet lelijk en kan redelijk zingen. Maar al komt hij nog zo ver, hij zal nooit de populariteit van Jim halen (neit dat ik jim zo geweldig vind, maar het gaat maar weer is om het idee)

we zullen zien
Ik vind drie van de kandidaten die nú al door zijn al beter dan die van Idols 1 bij elkaar! Deze Idols zijn veel en veel beter! (Ik heb het over Marlies, Rob en Robin in dit geval)
Oud 10-02-2004, 13:36
Pandora
Pandora is offline
waren het niet zo'n 16000 aanmeldingen?
En DIT is wat overblijft?
En die Meike.....
Ernstig.
Oud 10-02-2004, 13:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
jet666 schreef op 09-02-2004 @ 18:14:

we zullen zien
ik vind 't helemaal geen slap aftreksel. Sterker nog, ik denk dat het na vorig jaar alleen maar beter wordt. Vorig jaar zijn er veel mensen die achteraf baalden dat Jim zo ver was gekomen, evenals Jamai. Dat Hind (de beste finalist) slechts 3e werd, vonden veel mensen achteraf erg fout. Ik denk dus dat men dit jaar eerder naar het talent kijkt met het stemmen, dan naar het uiterlijk. Bovendien doen we nou alsof het allemaal hele slechte kandidaten zijn, maar in workshop 1 en 3 zaten juist hele goede! Alleen workshop 2 viel erg tegen.
Oud 10-02-2004, 13:42
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Pandora-00 schreef op 10-02-2004 @ 14:36:
waren het niet zo'n 16000 aanmeldingen?
En DIT is wat overblijft?
En die Meike.....
Ernstig.
Meike is inderdaad verschrikkelijk. Een beetje zo'n Jim geval.
Je kunt niet zingen maar je ziet er leuk uit dus je bent door.
Net zoals Frank.
En om het een beetje professioneel over te laten komen zeggen ze dat ze wel goed zingen.
Oud 10-02-2004, 13:51
jet
jet is offline
misschien zijn ze kwalitatief beter(al vraga ik me dat ergens af) maar de ppulariteit van de idols 1 mensen zulen ze al niet meer halen
wat een luxe probleem. we hebben te veel popsterren in ons kleine landje
Oud 10-02-2004, 15:28
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
jet666 schreef op 10-02-2004 @ 14:51:
maar de ppulariteit van de idols 1 mensen zulen ze al niet meer halen
dat denk ik juist niet.
Er wordt in deze afleveringen van Idols zoveel gepromoot.
Mensen kunnen niet meer om de kandidaten heen.
Ik denk dat deze 'idols' populairder zullen worden.
Oud 10-02-2004, 15:59
Ellàn
Ellàn is offline
Gaat er nog iemand naar de liveshows?
Ik ga naar die van 3 april. Eigelijk is het helemaal niet dat ik zown ontzettende Idols fan ben maar het lijkt me leuk om het een keer mee te maken en ik we gaan gezellig met zn zessen
Oud 10-02-2004, 16:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ellàn schreef op 10-02-2004 @ 16:59:
Ik ga naar die van 3 april. Eigelijk is het helemaal niet dat ik zown ontzettende Idols fan ben maar het lijkt me leuk om het een keer mee te maken en ik we gaan gezellig met zn zessen
nee, ik ga niet. zie het wel op tv, want ik kijk de live-shows wel.
maar hoeveel kost zo'n kaartje eigenlijk?
Oud 10-02-2004, 16:04
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-02-2004 @ 17:00:
het zal me niets verbazen als ze daar behoorlijk veel geld voor vragen.
want geld, daar zijn ze dit jaar nog veel meer mee bezig dan vorig jaar.
Oud 10-02-2004, 16:20
morango
morango is offline
Citaat:
Ellàn schreef op 10-02-2004 @ 16:59:
ik ben vorrig jaar geweest! was echt wel gaaf! misschien dit jaar weer? maar wil er alleen heen als boris in de finale zit, anders hoef k niet... wel raar dat de verkoop al begint voordat je weet wie erin zit...

BORIS IS ECHT !!!!

Meike moet echt wegggg
Oud 10-02-2004, 16:20
morango
morango is offline
zijn die kaarten eigenlijk al uitverkocht? weet iemand dat?
Oud 10-02-2004, 17:08
Ellàn
Ellàn is offline
Citaat:
Apezzz schreef op 10-02-2004 @ 17:20:
zijn die kaarten eigenlijk al uitverkocht? weet iemand dat?
Volgens mij gaat dat niet zo hard. En als die berichten van de Idols site komen zou ik het al helemaal niet geloven. Maar het zou kunnen...
Oud 10-02-2004, 17:10
Ellàn
Ellàn is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-02-2004 @ 17:00:
16 euro. Niet bepaald goedkoop maar ook niet belachelijk duur
(en ik zag dit later pas vandaar dat ik twee keer post)
Oud 10-02-2004, 17:11
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Ellàn schreef op 10-02-2004 @ 18:10:
16 euro. Niet bepaald goedkoop maar ook niet belachelijk duur
(en ik zag dit later pas vandaar dat ik twee keer post)
valt me ook nog wel mee, ik had verwacht dat ze er zo een euro of 25 voor zouden vragen
Oud 10-02-2004, 19:01
.Pure
.Pure is offline
zijn die kaartjes nog te verkrijgen trouwens?
Oud 10-02-2004, 19:25
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
een paar mensen die ik ken hebben vandaag nog kaartjes kunnen krijgen, misschien als je het morgen probeert heb je nog kaartjes

ik ga 20 maart!!
Oud 11-02-2004, 09:32
Verwijderd
Ik kijk het ook wel op tv..
Oud 11-02-2004, 16:18
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 08-02-2004 @ 09:35:
idols
kom jij je er ook weer eens mee bemoeien
Oud 11-02-2004, 17:35
Balance
Balance is offline
Net vertelde men bij RTL Boulevard dat Meike de dochter is van de bas-gitarist van Earth and Fire. Dat is dus de band waar Jerney Kaagman bij zat! Ze hadden het er over dat het wel eens vriendjespolitiek kon zijn. Jerney zei echter dat Meike heel goed zong en dat ze niet eens wist dat Meike 'Hurts' van d'r achternaam heet. Jaja....
En Meike zou 4e zijn geweest bij de stemmen van het publiek.
Oud 11-02-2004, 18:29
Ellàn
Ellàn is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-02-2004 @ 18:35:
Net vertelde men bij RTL Boulevard dat Meike de dochter is van de bas-gitarist van Earth and Fire. Dat is dus de band waar Jerney Kaagman bij zat! Ze hadden het er over dat het wel eens vriendjespolitiek kon zijn. Jerney zei echter dat Meike heel goed zong en dat ze niet eens wist dat Meike 'Hurts' van d'r achternaam heet. Jaja....
En Meike zou 4e zijn geweest bij de stemmen van het publiek.
hmm, wel een beetje opvallend ja... Dat ze toch nog vierde was door de keuze van het publiek! Dan zat ze dus( even denken) tussen de 10 en 15 procent ofzo( ik weet niet meer hoeveel Nick had) Dat is eigelijk nog niet eens zo heel veel procent per persoon nu ik erover nadenk, Marlies had vorige week 32%...
Oud 11-02-2004, 18:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ellàn schreef op 11-02-2004 @ 19:29:
hmm, wel een beetje opvallend ja... Dat ze toch nog vierde was door de keuze van het publiek! Dan zat ze dus( even denken) tussen de 10 en 15 procent ofzo( ik weet niet meer hoeveel Nick had) Dat is eigelijk nog niet eens zo heel veel procent per persoon nu ik erover nadenk, Marlies had vorige week 32%...
Robin 19%
JK 17%
Nick 15%
Merel 10%

Dan zou ze dus tussen de 15 en de 10 gehad moeten hebben
Oud 11-02-2004, 19:01
puut
puut is offline
Meike is een doos!
Oud 11-02-2004, 20:24
Balance
Balance is offline
Bij nader inzien heb ik hééélemaal niks meer tegen Hedwig. Ze is tegen die afgrijselijke puntschoenen
Oud 12-02-2004, 20:13
Hyphen
Hyphen is offline
hm, ik zag net een reclame voor de kandidaten van zaterdag: oe!
daar zitten egt veel van mijn favorieten bij!!
Fardoe (erg schattig..)
Robin (erg goede zanger)
Eric (erg leuk.. )
Oud 12-02-2004, 21:22
--anarchy--
--anarchy-- is offline
ff voor de duidelijkheid ongeveer 90% zingt niet goed en gaat aleen door omdat hij/zij er goed uitziet en daardoor veel geld kan binnen halen
een goed voorbeeld is jim hij kan niet zingen (je kan wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet zo) en is toch 2e geworden...

een ander voorbeeld is bijvoorbeeld july die was niet kanp maar kon wel zingen en heeft niet gewonnen

kortom het is doorgestoken kaart
Oud 12-02-2004, 21:26
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
--anarchy-- schreef op 12-02-2004 @ 22:22:
ff voor de duidelijkheid ongeveer 90% zingt niet goed en gaat aleen door omdat hij/zij er goed uitziet en daardoor veel geld kan binnen halen
een goed voorbeeld is jim hij kan niet zingen (je kan wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet zo) en is toch 2e geworden...

een ander voorbeeld is bijvoorbeeld july die was niet kanp maar kon wel zingen en heeft niet gewonnen

kortom het is doorgestoken kaart
Daardoor hoeft het toch niet direct doorgestoken kaart te zijn? Dat de knappe mensen door zijn, lijkt me eerder een logisch gevolg van de 13-jarige huppelkutjes die stemmen omdat ze geil worden van die o zo knappe jongen.
Oud 12-02-2004, 21:31
Agnès
Agnès is offline
Spoiler
Oud 12-02-2004, 21:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
*Squarelty* schreef op 12-02-2004 @ 22:31:
Spoiler
ten eerste ben je gewoon aan het gokken, dus dat hoeft niet spoiler
ten tweede zei men aan het begin van Idols 1 (de finale dan) ook niet dat Jamai de winnaar zou worden. Anderen waren veel populairder. Sowieso zijn de 10 finalisten erg populair als ze de workshoprondes hebben gewonnen.
Oud 12-02-2004, 22:03
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
*Squarelty* schreef op 12-02-2004 @ 22:31:
Spoiler
AAAAARG waarom verraad je nu alles?

Oud 13-02-2004, 13:17
Mabo
Mabo is offline
Ik had Marlies in de voorronden gemist, maar was wel heel nieuwgierig naar haar. Jeetje wat een spontaan kind en wat gevoellig gezongen! Op naar de finale, Marlies!
Oud 14-02-2004, 13:51
Ovidius
Ovidius is offline
Ik wil graag nog even reageren op vorige week (). Eerstens, germanisme, was ik ernstig geschokt door het jury-commentaar voor Meike. Ik ergerde me ontzettend aan haar. Wat een trutje, waar woonde ze, Wassenaar he? Echt waar, een trutje, kan absoluut niet zingen (zoals ook in de Chorusline al bleek) en heeft dus de x-factor ook absoluut niet.

Ten tweede was ik erg verbaasd dat de jury haar had gekozen boven Nick. Ik vond dat Nick het liedje niet goed of mooi zong, maar hij liet duidelijk merken dat hij een topstem heeft. Eigenlijk vond ik zijn stem te goed voor het liedje dat hij zong. Hij kon zichzelf er nauwelijks in kwijt.

Overigens, Robin, ik vind niet dat hij goed zingt. En JK, ik vind hem wel oprecht, lief. Gaat niet al te ver komen, maar toch.

Vanavond een spannende avond. Ik hoop dat Boris en Irma iedereen wegblazen. Elisaar erbij en klaar. Kan Nick nog met de wildcard door (en derde worden in de live-shows).
Oud 14-02-2004, 13:55
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik hoop dat Boris en Fardoe iedereen gaan verslaan
Tialda erbij, en vooral Elisaar niet door naar de volgende ronde!!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten