![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() van Acts of Bill heb ik nog niet gehoord, en ken mn boekje toch wel goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Act = wet Bill = wetsvoorstel Je weet wel, Factory ACT, en Reform BILL. Iedereen in paniek! ![]() "Act of Bill" hehehehe, de "Wet van het Wetsvoorstel". Die houden we erin! Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 21:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes morgen iedereen!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maakt verder ook niet uit, zolang je maar weet welk wet/wetsvoorstel wat inhoudt, en wat de gevolgen waren voor de arbeiders+de werkgevers. Kun je superkort beschrijven: bijvoorbeeld: Corn Law: import goedkoop graan verboden (protectionisme). Nadeling gevolg arbeider: duur brood. Eist hoger brutoloon -> nadelig gevolg voor werkgever: hogere loonkosten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- emancipatie van de vrouw - de tijd na de nacht van Schmelzer (dus polarisatie+, nieuw links etc.) Voor het thema met de schrijfopdracht krijg je volgens mij wat meer punten, moet je even examens van 2003 checken hoe de verdeling daar is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() of een beetje nozems / provo's / paar feministen, altijd leuk ![]() betoog maak ik me zeker geen zorgen over, de opbouw ervan is toch al min of meer gegeven. |
![]() |
||
Citaat:
onwijs makkelijk ben ik het niet mee eens, maar dat twente gebeuren.. tsja, in je boek stond ook dat je dat moest kunnen. vond het jammer dat we het niet kregen, dat was een van de dingen die ik goed kon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |