Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 01:48
Harrie
Harrie is offline
hmm, ik op de avond dat prins clauss overleed. ik had eerst verjaardag en in een uur 8 flessen naar binnen gekletst.. toen door naar de discotheek en daar in de voorzaal pitchers bier drinken met flugel erdoor samen met iemand die dus nog niet gedronken had. Ik dacht op t laatst dat ik prins claus was omdat iemand me zei dat hij overleden was en ik kon alleen nog 3 woorden zeggen, bier, schoarma en chix.. lopen kon ik amper en werd wakker met schrammen en een enorme kater, wist mijn god niet hoe ik in huis was gekomen..
en die volgende dag op msn is zoooooo beschamend.. ik had op 3 plekken gelegen en wist helemaal nergens wat van..

Ik moet nooit kotsen van drank, dat is vaak een voordeel, maar de kater is er daardoor nooit minder door..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2004, 08:18
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ligt natuurlijk hoelang je erover hebt gedaan. Laatst had ik wel een redelijke in een tijd van half 4 smiddags tot half 4 savonds, 5 halve liters, fles rode vodka, halve fles feigling, halve fles vodka, en nog 15 bier
Oud 27-08-2004, 16:42
DvoorA
DvoorA is offline
1 fles wijn, 5 bier en 2 flugel binnen 3 uur en dan zit ik toch wel aardig aan de grond.
Oud 27-08-2004, 17:02
Redhair
Redhair is offline
niet erg veel maar tikte behoorlijk aan. Had die dag nog maar een boterham op, en in een uur 4 bier en 2 amaretto op.
Oud 27-08-2004, 18:02
Wintran
Wintran is offline
1 fles rode wijn.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 23:44
Hulk
Hulk is offline
15 ofzo

ik wil nog wel alles kunnen meemaken.
Oud 28-08-2004, 14:08
Caligula
Caligula is offline
wodka, whisky, bier en tequila combineren totdat je niet echt goed meer staande kan blijven en even alles netjes in een emmer smijt.

Maar voor de rest ken ik mijn grenzen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 05:04
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
sambuca met ze 3 en fles leegdrinken in een uur tijd. en had die dag niks gegeten
Oud 29-08-2004, 12:47
Methuus
Methuus is offline
Pint of 30.

Sterkere bieren: 9 Duvels op 'n nachtje.
Oud 29-08-2004, 17:55
aansteker
aansteker is offline
1 keer was ik echt erg dronken... ik drink trouwens vrijwel alleen maar bier..

We gingen met wat vrienden naar een discotheek bij ons in de buurt. Ik heb een zekere haat opgebouwd tegen deze tent maar besloot het toch maar weer een keer te proberen....mischien werd het toch nog gezellig...

Eerst ff bij een vriend voorgedronken thuis ( ouders waren toen op vakantie ) en we hadden 2 kratjes gekocht. Na een x aantal biertjes op de fiets naar de discotheek gegaan en ik ging bij 1 van mijn vrienden achterop omdat ik een lekke band had.

Daar aangekomen wist ik weer precies waarom ik het daar altijd zo kut vond, dus ik zette het maar op een drinken om het toch nog naar me zin te krijgen Naja ik weet nog zeer weinig van die avond in de discotheek, en ook niet meer hoeveel ik op had maar het was erg veel voor mijn doen, en ik ben toch wel een redelijke drinker.

Toen we rond half 3 maar weer is naar huis gingen kwam ik op het "goeie" idee om op de helft van de terug rit maar naar huis te gaan lopen en ik was zeker van me zaak. Nouja me vrienden geloofde het wel, was die avond door de alcohol ook beetje uitgevallen tegen een paar mensen , dus ze vonden het wel goed..

Ik ben blijkbaar die avond op een stoeprand gevallen en had een flinke wond vlak bij me oog ( Dit had ik pas de volgende ochtend in de spiegel gezien ) Ik ben vlak bij me huis in een tuin in slaap gevallen en de poltie heeft me die nacht nog thuisgebracht...

En dan word je de volgende ochtend wakker, zie je bloed op je kussen en als je in de spiegel kijkt een grote wond bij me linker oog..

Moest toen tot mijn grote schaamte nog is aan me vader vragen wat er precies die vorige nacht is gebeurd....

Weet nog maar momenten van de terugreis, maar toen heb ik maar besloten om in vervolg maar vaker te blowen en een stuk minder te drinken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:23
Caligula
Caligula is offline
Laat ik het zo zeggen: gisteravond kan wel in mijn top 10 van drankorgiën komen. 1 fles whisky, 1 fles wodka, 4 joints met 2 vrienden, waarvan er 1tje betrekkelijk weinig dronk en gewoon de godganse dag doorzuipen, om er vervolgens ook nog een biertje of 6 doorheen te spoelen. De weg naar huis bleek plotseling erg lang te zijn. Ik heb in tijden niet zo'n koppijn gehad.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ali C schreef op 05-09-2004 @ 21:51 :
1/2 biertje en een breezer.
Ik werd wakker in de sloot.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 21:54
Mir-idiotA
ik herrinner net me meeste bier geloof ik...
op me werk, me weekloon was opgegaan (kreeg leeg lonzakje eind vdan die week) en schold me bazin uit..
en weet er niets meer van (alleen klotegevoel van de schaamte achteraf)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:31
Footprint
Footprint is offline
congrats met je verjaardag
Oud 11-09-2004, 20:17
manGo0s
manGo0s is offline
eum..6 flessen witte wijn...een beetje rooie wodka red bull en een beetje passoa...dat was met me verjaardag dit jaar
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
manGo0s schreef op 11-09-2004 @ 21:17 :
eum..6 flessen witte wijn...een beetje rooie wodka red bull en een beetje passoa...dat was met me verjaardag dit jaar
gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:36
Wammus
Wammus is offline
Gisteravond voor het eerst sinds tijden weer eens veel gezopen. Iets van 10 a 12 bier. Recht lopen ging nog wel maar toen ik thuis kwam zat mn rechterhand onder het bloed . Ik zal wel tegen een auto ofzo zijn opgelopen. Ik weet meteen weer waarom ik niet meer zoveel drink .
Oud 12-09-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 12-09-2004 @ 14:36 :
Ik weet meteen weer waarom ik niet meer zoveel drink .
Haha, bij mij is het juist precies omgekeert. Ik had afgelopen maandjes wat rustiger aangedaan met zuipen. Gister was ik weer eindelijk eens goed lam en ik wist meteen waarom ik me altijd klem heb gezopen. Gister was veel leuker dan alle weekenden daarvoor. Alleen vandaag was ook meteen een stuk kutter, gal kotsen de gekste
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:09
MokuMarc
MokuMarc is offline
Drink alleen bier eigenlijk.
Op een goede avond met nacht gaat er wel een kratje p.p door.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:03
efixer
efixer is offline
Ach, wat een geblaat over stoerdoenerij; het is toch wel aardig om te kijken wat de mede-forummer nou drinkt

Mijn top was een dagje dat een vriend alleen thuis was en wij natuurlijk een hele kudde vrienden uitnodigden. Daar 15 pintjes genuttigd en daarna in de lokale discotheek nog 4 bier en 4 Malibu..

M'n buurjongen vond me ergens bij een kerk op zijn pad naar huis.. ik was in slaap gedonderd en de overige lui liepen met een ruime boog om me heen..

auwwww

/edit

Nee, mijn toppunt was bij een feest bij een maat thuis.. van 12 uur smiddags tot 10 uur 's avonds 36 bier.. het werd bijgehouden.. ben om 10 uur naar huis gestuurd omdat ik uit kapotte glazen dronk en bierdopjes tegen de stereo gooide..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 01:41
mind
mind is offline
Citaat:
efixer schreef op 10-10-2004 @ 19:03 :
.. ben om 10 uur naar huis gestuurd omdat ik uit kapotte glazen dronk en bierdopjes tegen de stereo gooide..
zo dat was wel een heftig feestje zo te horen..
Oud 20-10-2004, 02:29
Fu©k me þumþs
Fu©k me þumþs is offline
De allereerste keer dat ik helemaal wasted was, was ik 15 jaar en liep ik na het oppassen rond 3uur snachts naar me huis (zelfde straat), ik zag bij een vriend nog licht branden en ben daar heen gegaan, naja veel gedronken, doro elkaar (stom, stom, beginnersfout hihi). Zijn moeder heeft me thuis gebracht, ik ben in de woonkamer op de bank in slaapgevallen, alles lag onder de kots. Ben 3 dgn ziek geweest, daarna 1,5jaar geen alcohol meer aangeraakt hihi.

De 2e en ergste keer was afgelopen zomer, ergens juli/augustus. Ik moest verplicht vanwege problemen voor 1,5dag naar NL vliegen en had niet zoveel zin zeg maar. Wilde beetje relax worden door klein beetje alcohol. Ik werkte daarzo dus had vip kaart, 2lt mix voor prijs van 1, en vele gratis. Uiteindelijk zo dronken dat mensen me gedraagt hebben naar buiten, hoord ik de dag erna dan van die mensen. Ik herkende ze niet eens meer Anyway me telefoon en 300 contant cash was uit me tas gejat. Ik had me vliegtuig gemist. En ik ben die ochtend uit me hostal getrapt, omdat ik schijnbaar teveel herrie maakte. Pffff echt die dag was zo klote, maar achteraf kan ik er wel om lachen. Toen die ochtend wou ik doodgaan echt. Katerrr, geen geld, geen telefoon en geen woonruimte hhihi.

De laatste keer was een paar weken geleden in Eindhoven, ik had smiddags al wat wijn gedronken en dat is doorgegaan tot savonds. Naja ik was erheen gereden met 2 vrienden, maar terug ging dus totaal niet. Een vriend reed terug, en ik geloof dat ik met 5 sec op de achterbank al van de wereld was. Daarna hebben ze me naar boven gedragen in antikraakpand waar ze slapen. Me op een matras met deken enzo gelegt, en zijn de kamer ernaast nog verder gaan feesten. Uiteindelijk schoot ik na 2,5 uur wakker en ben om 9uur snel naar huis gereden.
Oud 20-10-2004, 17:36
MB
MB is offline
2 jaar geleden bij een schoolfeest, vantevoren wat gedronken

fles (0.75l) coebergh en 2 pilsjes vantevoren
En op het feest zelf nog ik denk 8/9 pilsjes en een wodka en toen ging het mis

Maarja, toen was ik 15 en dna ben je dom ofzo

teveel drinken zuigt, beetje aangeschoten zijn is het fijnste: - geen kater, en je wet achteraf ook nog dat het een leuke avond was
Oud 20-10-2004, 22:26
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
kratje champagne.
Oud 21-10-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ten_Ton_Hammer schreef op 20-10-2004 @ 23:26 :
kratje champagne.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:29
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
écht waar
Oud 22-10-2004, 15:08
Verwijderd
10 wijn
1 tequilla

En ik kon nog recht lopen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:24
Outlaw
Outlaw is offline
op een verjaardag 2 jaar geleden.

was de eerste keer dat ik écht veel heb gezopen.

ik ken me er totaal niets meer van herinneren, maar ik schijn bier, wijn, pasoa, blue curacoa en een soort van likeur op gehad te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:03
Viporizer
Viporizer is offline
Bij de doria in haarlem op het terras in het zonnetje om 13.00 uur,

stuk of 7L bier... Ik kon bijna niet meer fietsen naar huis. Toen ik thuis was ben ik nog naar boven gegaan en op de wc gaan zitten. Daar ben ik afgevallen en in slaap gevallen. Niets avondeten.
Mijn zus kwam eens kijken waar ik bleef en heeft me toen maar wakker gemaakt en een glas of 2 water naar binnen gegoten, me naar me bed gerold en hard naast me staan lachen. Net als mijn pa. Was niet grappig op het moment maar nu is het geweldig!

Daarna nog een keer in een discotheek,

iets van 20 bier, 7 flugel, 5 shotjes tequilla.
Had gelukkig goed gegeten vantevoren dus ik ben nog thuis gekomen.
Oud 27-10-2004, 23:17
JCG
JCG is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 22-10-2004 @ 21:03 :
Bij de doria in haarlem op het terras in het zonnetje om 13.00 uur,

stuk of 7L bier... Ik kon bijna niet meer fietsen naar huis. Toen ik thuis was ben ik nog naar boven gegaan en op de wc gaan zitten. Daar ben ik afgevallen en in slaap gevallen. Niets avondeten.
Mijn zus kwam eens kijken waar ik bleef en heeft me toen maar wakker gemaakt en een glas of 2 water naar binnen gegoten, me naar me bed gerold en hard naast me staan lachen. Net als mijn pa. Was niet grappig op het moment maar nu is het geweldig!

Daarna nog een keer in een discotheek,

iets van 20 bier, 7 flugel, 5 shotjes tequilla.
Had gelukkig goed gegeten vantevoren dus ik ben nog thuis gekomen.
netjes, een vriend van heeft dit weekend 25 biertjes op, en heeft in coma gelegen. Gelukkig maar voor een paar uur, ook zijn neus gebroken en pols gekneusd. Dat is geen leuk eindelijk van een avondje stappen

Hij maakte dus toch geen geintje dat hij zin had om zichzelf in coma te zuipen
Oud 04-11-2004, 20:54
thatssarah
thatssarah is offline
1 breezer, hahaha!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:39
Verwijderd
uhm genoeg bier om van mijn fiets af te vallen en een enorme bult op mijn kop te hebben, daar ook nog keihard om te lachen en vervolgens gewoon weer op de fiets te stappen en naar huis te fietsen.
volgens mij zijn er die avond veel auto's ondergezeken, maar dat kan ook een andere keer zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:40
Mir-idiotA
ookal zo'n autozijker.....
stront aan,.,..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:41
Verwijderd
ach, het waren multipla's en die verdienen het, die zijn gewoon strontlelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:42
Mir-idiotA
so what? alsof jou zijk niet onwijs STINKT nog meer an die auto's
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:43
Verwijderd
vast wel, dat is juist ook het hele idee erachter Mir.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:43
Mir-idiotA
dat heb je fout, denk nou nog eens na? waarom deed je het
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
vlep`un schreef op 04-11-2004 @ 23:41 :
ach, het waren multipla's en die verdienen het, die zijn gewoon strontlelijk.
en omdat er geen bosjes/bomen in de buurt waren natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:47
Mir-idiotA
sukkeltje
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:49
Verwijderd
heb jij dan nooit tgen een auto aangezeken? of op?
Met citaat reageren
Verwijderd
is er ooit over jouw/jullie auto heengezeken ofzo?
Met citaat reageren
Mir-idiotA
nee, ik heb geen auto en wij hadden vroeger geen auto
hoezo?
sugereer ik dat dan?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:50
Verwijderd
mwah je bent wel erg anti pissen tgen atuto's
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:51
Verwijderd
nee, maar dat je daar zo vijandig tegenover staat, zal vast wel iets achter zitten...
Met citaat reageren
Mir-idiotA
omdat het dom is? hoe doelloos
Met citaat reageren
Mir-idiotA
haha ik vind het gewoon dom en bij sukkeltjes heuren
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:53
Verwijderd
oja mag je dan ook neit over tenten heen kotsen? iemand vroeg mij laatst of ik op zijn auto wou pissen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:55
Mir-idiotA
en? toch nie gedaan anders behoor je tot de sukkeltjes...
nee, expres kosten wel, per ongleuk nie..maar per ongleuk zijn ook meestal sukkeltjes dus tja..maar dat zie ik nog door de wimpers zegmaar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:59
Verwijderd
hahja tis dat ik niet meost pissen

euh kotsen dat was op chaos zijn tent geloof ik..maar dat ging ook helaas niet door
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 23:01
Mir-idiotA
sukkeltjeeeeeee! OMG
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten