Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de hokjes zijn ook helemaal weg, het wordt dus maar weer knippen en trekken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() geen idee, want stiekem heb ik een hekel aan hippies *sssssst
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zet haar op je negeer lijst, maakt het forum ineens ee stuk leuker en gezelliger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *stopt maar weer met offtopic-gechat* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je wel supergoed uitspoelen want ik ben wel bang dat die sprietjes gaan schimmelen, maar het geeft een mooie kleur die heel lang blijft zitten (ik heb nu dus 5 cm uitgroei en de verfkleur is nog steeds mooi... toch weer eens tijd voor een verfbeurt...) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
sommige kunnen het al bij 10cm andere bij 50cm. Mijn werden gezet toen ze iets van 15cm waren... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die jeuk..ik had op et begin ook heel erge jeuk maar dat ging na ongeveer 2 maanden weg, nu heb ik heel soms een beetje jeuk maar echt niet erg. en over die friettent...je kunt ook een doek om je hoofd wikkelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ze zijn heel veel dikker geworden en ik vind dat ze aardig vervilt zijn, maar ze zijn gewoon niet hard (ik vind dat trouwens wel mooi) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het KAN dus wel , als je haar korter is, maar ze zien er dan wat minder mooi uit in het begin. Vooral omdat ze altijd wel iets krimpen. Zowieso heeft korter haar altijd wel meer kans om een beetje overeind te gaan staan, dan langer haar, maar het is niet zo dat dat dan standaard het geval is bij korte dreads. Jeuk verschilt per persoon, maar teatree shampoo oid. is een goede manier om het tegen te gaan. Zelf heb ik nooit last van jeuk gehad, maar anderen juist weer heel erg. Als je bij frituur staat , dan is het het slimst om iets van een petje of zoiets op te doen, maar wil je dat niet, dan moet je zorgen dat je haar daarna iig. veel in de buitenlucht is en desnoods wassen met 1 deel azijn op 10 delen water, dat haalt de geur en het vet eruit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Bij wijze van..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyways, ik maak dreads met een föhn. Ik heb een Babyliss Ionic 2000W. Je dread het nephaar, draait ze en je 'smelt' ze dicht met die föhn op de hoogste stand. De mijne is alleen volgens mij temperatuurgecontroleerd, dus echt heet wordttie niet. Het is een kwestie van oefenen. Aisa maakt ze met stoom geloof ik (toch?) beetje vaag getypt, heb geen zin om mijn best te doen ![]()
||
Citaat:
normale dikte is moeilijk te zeggen want het ligt aan je haar, of je veel en of dik hebt en van elastikejes krijg je geen deuk |
![]() |
||
Citaat:
volgensmij iets van 30 euro bij de kijkshop? ofzow??
||
Citaat:
Met een vlechtmachine kun je geen dreads maken, alleen van die gedraaide vlechtjes. Wat die föhn? Ja kan wel kloppen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() er hóeven geen nieuwe elastiekjes in, maar het is wel erg handig om nieuwe haartjes bij je dread in te krijgen enzo..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn dreads zijn iig gezet toen ze 10cm waren, maar volgens mij doet kinky ze pas vanaf 25cm oid dacht ik.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar knottyboy help er erg goed tegen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |