Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 16:01
-Flip-
-Flip- is offline
wat vreselijk van theo!

fijn dagje vandaag.. lekker gelachen... en toen moest ik weer naar huis...........................
Oud 02-11-2004, 16:06
Verwijderd
ik weer eens verliefd
Oud 02-11-2004, 16:43
Briseïs
Briseïs is offline
Mn stomme eikelige werkgroepbegeleider heeft godverdomme mn hele presentatie opzet af zitten kraken, hij zegt gewoon keihard dat het onzin is wat ik zeg, terwijl het ook nog maar de eerste keer is dat ik zoiets moet doen en ik dus totaal niet weet hoe of wat. En dan heeft ie ook nog commentaar op iets wat ik helemaal niet gezegd heb

En nu moet ik dus mn hele presentatie opnieuw doen, terwijl ik er helemaal geen zin meer in heb en ik sowieso al een hekel had aan die stomme werkgroep.

En ik durf niks te zeggen want dan ga ik weer janken
Oud 02-11-2004, 16:43
Sterretje*
Sterretje* is offline
Yes, voor mijn examen Engels heb ik een 6!!!
Erg dat Theo van Gogh is vermoord...
Shit, teveel gegeten, heb nu spijt, voel me dik...correctie: ik BEN dik.
Mijn lerares Nederlands heeft allemaal coplimentjes op mijn ingeleverde werk geschreven zoals 'Heel erg goed', 'Fantastisch!'...
Maandag 8 november krijg ik een intakegesprek om te kijken of ik in aanmerking kom voor een faalangsttraining. Enne... 5 november ben ik JARIG! (niet dat ik echt zin heb in die drukte, maar toch... misschien wel ff leuk)

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 16:46.
Oud 02-11-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 02-11-2004 @ 17:43 :
En ik durf niks te zeggen want dan ga ik weer janken
Stuur hem anders een mailtje als dat kan?

Heeft ie je btw wel verteld hoe je het wel moet doen ed?

(})
Oud 02-11-2004, 16:50
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 17:45 :
Stuur hem anders een mailtje als dat kan?

Heeft ie je btw wel verteld hoe je het wel moet doen ed?

(})
Hij heeft wel verteld hoe ik het dan moet doen, maar dat is heel anders dan ik het had en dus moet ik het helemaal overnieuw doen, en sommige dingen die hij zegt kán ik helemaal niet doen, omdat ik voor ik mijn presentatie heb niet meer naar de bibliotheek kan en ik thuis veel te weinig literatuur heb. Dat heb ik heb ook uitgelegd maar daar maakt hij uit op dat ik helemaal niks meer kan doen.

Oud 02-11-2004, 16:52
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-11-2004 @ 14:37 :
Omdat het me niet lukt. Ik kan zelf geen leuke dingen bedenken die wel moeten. Ik ben niet geschikt omdat ik niet creatief/muzikaal genoeg ben.
Dan hadden ze je toch niet aangenomen? Tenminste uit je andere post maak ik op dat je een soort selectie moet doen.

Dus je bent vast muzikaal genoeg. De rest (geen idee wat jouw studie inhoudt, maar toch) zul je moeten leren, maar daarom zit je daar ook. Dus wat Leonoor zei, niet bang zijn om fouten te maken, en je droom niet laen varen. Niet zo snel en vanwege een docent tenminste. succes

Ontopic:

Ik ben nerveus omdat er vanavond een goede vriend bij ons komt die ernstig ziek is. Hij komt hier al zo lang als ik leef toch zeker eens in de 2 weken. En nu weet ik niet precies hoe ik er mee om moet gaan, nu die ziek is.
Oud 02-11-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 02-11-2004 @ 17:50 :
Dat heb ik heb ook uitgelegd maar daar maakt hij uit op dat ik helemaal niks meer kan doen.
Gewoon doen wat je kunt doen en eventueel via inet/forum misschien nog achter dingen proberen te komen? Meer dan je best kun je niet doen, toch?
Oud 02-11-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 16:46 :
Misschien kan je hem eens vragen waarom ie zo doet? En fouten maken kan en mag, dat doet iedereen, je kunt niet alles in één keer goed doen en van fouten maken leer je ook alleen maar.

En wat vinden de andere docenten?

Ik denk dat het oa ook te maken heeft met te weinig zelfvertrouwen en met dat je zelf ook met bepaalde dingen zit.
Mja ik schijn de nige te zijn die vind dat hij raar doet... Fouten maken..ja ik weet het, maar vind het (nog) niet.

Wat andere docenten vinden weet ik eigenlijk niet, daar hebben ze zich (nog) niet over uitgesproken.

Ik zit nou de hele tijd al met die opdracht. En opzich heb ik het allemaal wel bedacht enzo, maar ik blijf doodsbang dat er iets niet goed is en dat het niet gaat lukken. En dus voor de reactie van de klas/mijn docent. Dus ja dat te weinig zelfvertrouwe nkan wel kloppen.

Citaat:
Pinksterhaas schreef:
Dan hadden ze je toch niet aangenomen? Tenminste uit je andere post maak ik op dat je een soort selectie moet doen.

Dus je bent vast muzikaal genoeg. De rest (geen idee wat jouw studie inhoudt, maar toch) zul je moeten leren, maar daarom zit je daar ook. Dus wat Leonoor zei, niet bang zijn om fouten te maken, en je droom niet laen varen. Niet zo snel en vanwege een docent tenminste. succes
Nee dat is waar, maar die docent deed ook al raar bij de selectie. Dat ik miss beter een jaar kon wachten ed.
Mja dankje iig. Leonoor ook.
Oud 02-11-2004, 17:27
marrel
marrel is offline
waarom had ik een onvoldoende voor scheikunde, als er 1 vak was waarvoor het niet mocht was dat het. Ik heb er zo veel aan gedaan, bovendien nog een taak gehad in de zomervakantie over deze stof (overigens niet omdat ik dingen niet af had maar omdat ik het gewoon moeilijk vond, als extra oefening).
Ouders beginnen weer gelijk te zeiken, en maar niks doen in de herfstvakantie, ja hallow?!?!?! Punt 1 dat pw is van lang voor de herfstvakantie, verder heb ik zeker WEL wat gedaan (hoewel ik van mezelf weet dat het te weinig was) en tot slot, mag ik ook 5 dagen van mijn leven niet aan school denken. Ik kijk al weer uit naar het avond eten dadelijk NOT

en gvd ik mag niet forummen, de hele dag nog niet gedaan (gelukkig) en nu ben ik er weer. Waarom kan ik niet sterk zijn voor mezelf, zeggen dat ik niet mag internetten.
Waarom kan ik niet tegen mezelf zeggen dat ik van mijn gezicht af moet blijven, van al die stomme korstjes die overal zitten GVD waarom pakte ik net toch een chocolaatje, als je je zelf niet aan kan, hoe dan wel de rest van de wereld...
Oud 02-11-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-11-2004 @ 18:22 :
Nee dat is waar, maar die docent deed ook al raar bij de selectie. Dat ik miss beter een jaar kon wachten ed.
Maar ondanks dat hij dat vond heeft hij je toegelaten, moet ie toch ook wel (erg) overtuigd zijn dat je het wel zou kunnen, denk je niet.

Niet alles is alleen maar negatief, probeer dingen ook eens positief te bekijken, al is het maar een klein beetje.

Kun je die opdracht niet bespreken met een klasgenoot of gewoon met iemand in je omgeving (of desnoods met iemand van het forum ofzo, kan natuurlijk ook, voordeel van een klasgenoot is alleen dat hij/zij waarschijnlijk beter weet waar het over gaat, wat de eisen zijn, enz.) om te vragen wat hij/zij er van vindt?
Oud 02-11-2004, 17:54
Gothic
Gothic is offline
Bah ik kan me niet concentreren, ik heb ook gewoon geen zin dat is het...
Vanmiddag waren er 2 klasgenootjes taart komen eten, was wel gezellig . Straks komt m'n vriendje nog. En morgen Leo en CJ...

ik ben alleen zo moe, moet denk ik maar weer veel slapen ofzo...
Oud 02-11-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 18:43 :
Maar ondanks dat hij dat vond heeft hij je toegelaten, moet ie toch ook wel (erg) overtuigd zijn dat je het wel zou kunnen, denk je niet.

Niet alles is alleen maar negatief, probeer dingen ook eens positief te bekijken, al is het maar een klein beetje.

Kun je die opdracht niet bespreken met een klasgenoot of gewoon met iemand in je omgeving (of desnoods met iemand van het forum ofzo, kan natuurlijk ook, voordeel van een klasgenoot is alleen dat hij/zij waarschijnlijk beter weet waar het over gaat, wat de eisen zijn, enz.) om te vragen wat hij/zij er van vindt?
Ja hij heeft me ook aangneomen daarom vind ik het raar.

Ik probeer positief te kijken, maar tis zo moeilijk.

Die opdracht kan ik niet bespreken met een klasgenoot want dat mag niet. 'De aanbieding blijft geheim tot de dag van het tentamen'. Nou heb ik het wel met mn moeder gedaan, maar het probleem is dat ik met (bijna) alle opdrachten hulp nodig heb en dus niks alleen kan/doe. Daarom heb ik het idee dat ik neit geschikt ben. Misschien wel rare gedachten maja...
Oud 02-11-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-11-2004 @ 19:06 :
Die opdracht kan ik niet bespreken met een klasgenoot want dat mag niet. 'De aanbieding blijft geheim tot de dag van het tentamen'. Nou heb ik het wel met mn moeder gedaan, maar het probleem is dat ik met (bijna) alle opdrachten hulp nodig heb en dus niks alleen kan/doe. Daarom heb ik het idee dat ik neit geschikt ben. Misschien wel rare gedachten maja...
Elk begin is moeilijk, zeker als je weinig zelfvertrouwen hebt. Misschien kan je proberen de ondersteuning van bv. je moeder steeds wat af te bouwen? Dat ze je eerst heel veel helpt en dan steeds minder, dat je bv. alleen nog het eindresultaat aan haar laat zien en op een gegeven moment helemaal niks meer? Wanneer je een paar keer opdrachten met een voldoende hebt afgesloten, scheelt dat waarschijnlijk ook al veel. Je merkt dan dat je best wat kunt en je weet ook beter wat er van je verwacht wordt ed.

Ik denk niet dat je nu al kunt zeggen dat je niet geschikt bent. (Misschien juist wel niet, jij weet ook van de andere kant hoe het is en dat werkt later als creatief therapeut alleen maar in je voordeel, denk ik.)
Oud 02-11-2004, 18:40
Verwijderd
woei! heb er goed gevoel over!
Oud 02-11-2004, 18:40
Verwijderd
en door die moord heb ik ook nog minder kunnen leren dan ik wou..
Oud 02-11-2004, 18:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-11-2004 @ 19:40 :
en door die moord heb ik ook nog minder kunnen leren dan ik wou..
Je had met Theo afgesproken dat hij je zou helpen met leren?
Oud 02-11-2004, 18:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-11-2004 @ 19:44 :
doe niet zo ontzettend dom.
Oud 02-11-2004, 19:15
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
De hele wereld gaat kapot .
Was ik maar terug 10 jaar dan was ik nog naief genoeg om te geloven dat het allemaal wel goed kwam.
Oud 02-11-2004, 19:26
Nijn*
Nijn* is offline
Wel eens gehad..

dat alles misging, dat je echt driedubbel over je toppunt heen ging, dat je nergens meer heen kon, behalve naar een bepaalde persoon, een hele goede steun voor je, en dan kom je daar, niet wetend wat te doen, en dan laat ook die persoon je stikken.. en vanaf dat moment leef je in een roes, niets kan je meer schelen, je bent al over je toppunt heen, en moet door..maar t lukt niet meer..

Ze zag me huilend staan in de gang, glimlachte naar me, en ging verder waar ze mee bezig was..

D'r heeft nog nooit iemand zo hard op m'n hart gestaan..
Oud 02-11-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 02-11-2004 @ 20:26 :
Wel eens gehad..

dat alles misging, dat je echt driedubbel over je toppunt heen ging, dat je nergens meer heen kon, behalve naar een bepaalde persoon, een hele goede steun voor je, en dan kom je daar, niet wetend wat te doen, en dan laat ook die persoon je stikken.. en vanaf dat moment leef je in een roes, niets kan je meer schelen, je bent al over je toppunt heen, en moet door..maar t lukt niet meer..

Ze zag me huilend staan in de gang, glimlachte naar me, en ging verder waar ze mee bezig was..

D'r heeft nog nooit iemand zo hard op m'n hart gestaan..
*knuffelt* heel herkenbaar
Oud 02-11-2004, 19:50
Verwijderd
damn.
echt alles, maar dan ook álles is kut.
t gaat kut met zowa al me vrienden, t gaat kut met mij, school is kut, alleen werken gaat opzich nog wel.
ik heb dr geen zin in.
ik zie t nut er gewoon nie meer van in.
ik zit n kwart van me leven op school, dan werk ik n half leven en dan ga ik n kwart leven weg zitten kwijnen en dan dood.
nou jeej

wa voor leven is da ?
Oud 02-11-2004, 19:54
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-11-2004 @ 19:46 :
doe niet zo ontzettend dom.
Waarom niet?
Oud 02-11-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 02-11-2004 @ 19:44 :
Oud 02-11-2004, 19:57
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 02-11-2004 @ 20:50 :
damn.
echt alles, maar dan ook álles is kut.
t gaat kut met zowa al me vrienden, t gaat kut met mij, school is kut, alleen werken gaat opzich nog wel.
ik heb dr geen zin in.
ik zie t nut er gewoon nie meer van in.
ik zit n kwart van me leven op school, dan werk ik n half leven en dan ga ik n kwart leven weg zitten kwijnen en dan dood.
nou jeej

wa voor leven is da ?
laat me raden.. een kutleven?
Oud 02-11-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 02-11-2004 @ 20:57 :
laat me raden.. een kutleven?
Joh
Oud 02-11-2004, 20:01
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 02-11-2004 @ 20:58 :
Joh
waarom ga je het dan zo aanpakken?
Oud 02-11-2004, 20:03
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-11-2004 @ 09:54 :
@Quiana: Geef aan dat het niet goed gaat en dat je niet weer terug wilt naar een oudere situatie. Het zal je helpen... Take care. (f)
Ergens voelt dat ook wel weer zwak.. Eerst maar eens kijken
hoe het de rest van de week/vrijdag (= gesprek) gaat, ws zal
ik het dan ook wel aankaarten...

Tnx.
Oud 02-11-2004, 20:13
Dolores
Dolores is offline
Vandaag met school naar Scheveningen geweest (excursie) en t was saaaai. En nu ga ik weer eens aan mn pws werken.. school.
Oud 02-11-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 02-11-2004 @ 21:01 :
waarom ga je het dan zo aanpakken?
omda ik t onderhand nie meer weet.
ik heb vanalles geprobeerd en alles is kut, t werkt gewoon nie, ik heb er simpelweg nix aan.
als jij iets beters weet hoor ik t graag
Oud 02-11-2004, 20:56
Verwijderd
Whoeg (#*$&*(#&$ Boosheid. Waarom weten sommige mensen een kutopmerking naar mijn hoofd te slingeren, terwijl die waarschijnlijk helemaal niet zo lullig bedoel is. Maar ik ze wel zo op vat, grmbl
en ik ben dan ook weer zo stom er niets van te zeggen, mja beetje laat om daar nu nog mee aan te komen
Oud 02-11-2004, 21:36
Ruudje
Ruudje is offline
Het was gewoon de hele dag stil. Er werd geen woord naar elkaar uitgesproken. Hij heeft me nog steeds geblocked op msn.
Ik weet het niet meer... was het dit dan?
Zo hou ik niet bepaald veel vrienden over
Oud 02-11-2004, 22:24
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 02-11-2004 @ 21:34 :
omda ik t onderhand nie meer weet.
ik heb vanalles geprobeerd en alles is kut, t werkt gewoon nie, ik heb er simpelweg nix aan.
als jij iets beters weet hoor ik t graag
Jouw toekomstvisie is gewoon onzin. School is veel minder dan een kwart van je leven want je wordt heel oud, daarna ga je dingen doen die je leuk vindt waar je toevallig ook geld mee verdient en in de laatste fase van je leven ga je genieten van alles wat je in de fase daarvoor hebt opgebouwd.

Maar op dit moment ga je eerst je eigen interpretatie veranderen waardoor je overal de lol van inziet en de mogelijkheden om mindere dingen beter te maken. Je gaat deze week in ieder geval een ding doen om een of meerdere van je vrienden op te vrolijken. Over school ga je je niet druk maken want je slaagt toch wel en als dit niet je eindexamenjaar is heb je al helemaal geen reden om je hier druk over te maken. Op je werk gaat het al goed dus dit is alles.

Maar het allerbelangrijkste is dat je nodig eens een banaan moet eten.

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 22:26.
Oud 03-11-2004, 01:25
Sterretje*
Sterretje* is offline
Hoi,...
Ik zie het allemaal niet meer zitten. Het is nu 2.17 uur midden in de nacht en ik zit achter de computer. Ik kon niet slapen, ik was zo bezig met 'Ik ben dik' dat ik uit bed stapte om mezelf te gaan wegen! Iets aangekomen, dus toch... Nu durf ik niet meer naar buiten hoor! Maar ik wil wél naar school, alleen... al dat VET... ik durf me niet meer te vertonen. Tegenstrijdige gedachten malen door mijn hoofd. Mijn psych heb ik gisteren een e-mail teruggestuurd waarin ik de situatie uitleg, want zelfs de afspraken die ik met hem heb staan zeg ik af omdat ik me gewoon zo schaam... Ik kan me nergens meer op concentreren, tenminste als ik thuis ben niet. Op school gaat alles goed en heeft niemand iets in de gaten, denk ik, ... heb wel de school ingelicht, maar ik zit nog steeds met mezelf in de knoop.
Nu moet ik straffen van mezelf omdat ik ben aangekomen en daarom kom ik niet meer op de site. Ik verdien geen aandacht en moet niet meer om aandacht vragen!!!

Vaarwel forummers,
Magic_STAR*
Oud 03-11-2004, 07:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 03-11-2004 @ 02:25 :
Vaarwel forummers,
dit hebben we nu al zo vaak gezien
Oud 03-11-2004, 08:05
Miracle
Miracle is offline
AHHHH. Ik heb zometeen wiskunde toets en ik kan het echt niet. Gister tot elf uur geleerd, maar tis gewoon niet genoeg. Tis ook m'n eigen schuld.
Oud 03-11-2004, 08:17
$un$hine
$un$hine is offline
Citaat:
dreen schreef op 03-11-2004 @ 09:05 :
AHHHH. Ik heb zometeen wiskunde toets en ik kan het echt niet. Gister tot elf uur geleerd, maar tis gewoon niet genoeg. Tis ook m'n eigen schuld.
suc6 ermee! en maak er het beste van, je kunt nu niet meer doen dan je best..

ontopic: k heb geen zin.. straks weer voor school wat doen met een groepje maar dat zal wel weer op niks uitlopen.. dan maar hopen dat t morgen op school meevalt en niet zo stom wordt als dat ik denk dat t wordt.
Oud 03-11-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 02-11-2004 @ 23:24 :
Jouw toekomstvisie is gewoon onzin. School is veel minder dan een kwart van je leven want je wordt heel oud, daarna ga je dingen doen die je leuk vindt waar je toevallig ook geld mee verdient en in de laatste fase van je leven ga je genieten van alles wat je in de fase daarvoor hebt opgebouwd.

Maar op dit moment ga je eerst je eigen interpretatie veranderen waardoor je overal de lol van inziet en de mogelijkheden om mindere dingen beter te maken. Je gaat deze week in ieder geval een ding doen om een of meerdere van je vrienden op te vrolijken. Over school ga je je niet druk maken want je slaagt toch wel en als dit niet je eindexamenjaar is heb je al helemaal geen reden om je hier druk over te maken. Op je werk gaat het al goed dus dit is alles.

Maar het allerbelangrijkste is dat je nodig eens een banaan moet eten.
nou jou visie zie ik net zo goed nie gebeuren, maar ok.

ik probeer t ook te veranderen, ik probeer positief te blijven, dingen positief in te zien, maar da werkt gewoon niet in deze wereld.
en of ik over ga weet ik zo net nog nie, want ik ben t afgelopen jaar nog maar net over gegaan.
en ik maak me wel druk, want die 3 jaar staan allemaal met elkaar in verband. nou moet ik bijv. proefwerken van vorig jaar herkansen. nou als ik die slecht herkans, slaag ik net zo goed nie.

ken ik jou ?
Oud 03-11-2004, 10:19
Verwijderd
Grr..heb ik zijn email adres, klopt het niet!! Dat is echt zooo frustrerend! Gelukkig kan smsen en bellen nog wel.. Alleen wel duur naar Griekenland...

En ik moet eigenlijk voor school aan de gang, maar het lukt me niet. Waarom voor school werken als het niets opschiet?! Al 2x gezakt, achter elkaar, nu stapje lager en tandje minder. Maar niemand kan me een stageplaats aan bieden..

Vanavond werken, morgen werken, vrijdag werken, zaterdag werken... Help! Ik heb net vakantie gehad, dat wil niet zeggen dat alles weer in orde is, en ze me 100% in kunnen zetten.. Maar als ik het zeg, dan gooi ik volgens hun mijn kont weer tegen de krib, en is het nog niet goed.. AAARGH!

Edit: besef me trouwens ineens dat ik morgen theorieles heb, dus kan niet werken..hihi
Oud 03-11-2004, 12:13
Verwijderd
Bio tentamen ging slecht. Heel slecht, en tis mn eigen schuld. Voel me n beetje kut nu dus en had behoefte aan gewoon een gezellig gesprek, gaat ie direct weer off omdat ie zegt dat ie aan de tel is. Waarom kom je dan überhaupt online?
Ik voel me een beetje leeg, niet gelukkig niet ongelukkig. Gewoon hol van binnen en ik moet zeggen dat dat meer in de buurt komt van ongelukkig. En waarom? Ik kan het niet echt zeggen, geen aanwijsbare reden. Hoe moet ik dan aan mensen vertellen dat ik me niet goed voel? Waaromz ou ik het eigenlijk zeggen, als ik het al niet begrijp hoe kunnen zij dat dan? T schiet ook echt niet op zo he..

En hij hoeft nu niet meer bij mij aan te komen met ald ie zielige verhalen, ik heb t helemaal gehad. Wat verwacht ie nou dat ik zeg? Kom op zeg, zij heeft al een vriend en flirt ondertussen met hem. Hij is helemaal gek op haar, maar heeft inmiddels al zo vaak geroepen datie over dr heen is. Je zoekt t maar lekker uit hoor, je mocht alles bij me kwijt en ik vind t heel lullig voor je dat ze niets mt je neemt, maar wil je nu ajb even uit je doppen kijken en niet zo naïef als de pest zijn? En indien je dat niet kan flikker dan op.
En hou ook maar op over dat 'we zijn zulke goede vrienden' tegen mij. Want zodra zij in beeld is, is er niets anders. Hoe kan ik dan ooit mn verhaal bij jou kwijt? Fuck off zeg. Zo doe je me alleen maar meer pijn.

Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 12:20.
Oud 03-11-2004, 13:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
$un$hine schreef op 03-11-2004 @ 09:17 :
suc6 ermee! en maak er het beste van, je kunt nu niet meer doen dan je best..
Bedankt.
Het proefwerk ging nog redelijk goed.
Oud 03-11-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 03-11-2004 @ 14:16 :
Bedankt.
Het proefwerk ging nog redelijk goed.
Goedzo! *nou die van mij ook nog *
Oud 03-11-2004, 14:18
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 03-11-2004 @ 11:05 :
nou jou visie zie ik net zo goed nie gebeuren, maar ok.
dat komt nog wel

Citaat:
ik probeer t ook te veranderen, ik probeer positief te blijven, dingen positief in te zien, maar da werkt gewoon niet in deze wereld.
en of ik over ga weet ik zo net nog nie, want ik ben t afgelopen jaar nog maar net over gegaan.
en ik maak me wel druk, want die 3 jaar staan allemaal met elkaar in verband. nou moet ik bijv. proefwerken van vorig jaar herkansen. nou als ik die slecht herkans, slaag ik net zo goed nie.
Dat je vorig jaar over bent gegaan betekent dat je genoeg vaardigheden hebt om dit jaar ook te kunnen doen. Met dezelfde inzet als vorig jaar moet het dit jaar ook lukken, misschien iets meer inzet als je dat nodig vindt, dan ga je zeker over.

Citaat:
ken ik jou ?
lijkt me sterk
Oud 03-11-2004, 14:27
cyntha
cyntha is offline
Ik ben net terug gebeld door het ziekenhuis. Hij heeft me officieel gezond verklaard.. Maar ik ben helemaal niet gezond. Anders had ik toch geen pijn en voelde ik me toch wel een stuk beter. Mijn bloed klopte niet helemaal. Maar het was al beter dan de vorige keer en dat lag dus waarschijnlijk aan de pijnstillers. Hij kon er in ieder geval niets van maken. Wat moet ik nou. Ik weet het allemaal niet meer. Heb zin om heel hard te gaan schreeuwen en te gaan janken. Maar wat heb ik daar aan.. help
Oud 03-11-2004, 14:49
Verwijderd
don't give up on me yet
don't forget who I am
I know I'm not there yet
but don't let me stay here alone
Oud 03-11-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 03-11-2004 @ 15:18 :
dat komt nog wel

Dat je vorig jaar over bent gegaan betekent dat je genoeg vaardigheden hebt om dit jaar ook te kunnen doen. Met dezelfde inzet als vorig jaar moet het dit jaar ook lukken, misschien iets meer inzet als je dat nodig vindt, dan ga je zeker over.

lijkt me sterk
mja vast.

hmhm

wa lul je dan over bananen
Oud 03-11-2004, 15:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
fiepje schreef op 03-11-2004 @ 16:15 :
wa lul je dan over bananen
Van bananen wordt gezegd dat het een kalmerende werking heeft, ik denk dat hij daar op doelt.
Oud 03-11-2004, 15:41
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-11-2004 @ 16:23 :
Van bananen wordt gezegd dat het een kalmerende werking heeft, ik denk dat hij daar op doelt.
oh, lache

ik lulde maar wat eigenlijk
Oud 03-11-2004, 16:44
Sinqi
Sinqi is offline
M'n oudste broer weigert z'n zooi op te ruimen nu ma op vakantie is, hij laat z'n wekker om 6:15 af gaan terwijl hij om 10 uur de deur uit hoeft en slaapt er zelf helemaal doorheen, vraag ik of hij aardappels wil koken zet hij het in een pan met een beetje olie op hard vuur waardoor het zwart wordt, hij doet drie grote lappen vlees in een klein pannetje en haalt ze er te vroeg uit, hij begrijpt niet dat de deur dicht moet als de kachel aan staat, hij weet volgens mij niet waar een vaatwasser voor is, laat staan dat hij de vuile afwas erin doet. Ik heb honger en moet om 19:15 werken. *grom* Gelukkig probeert m'n andere broer het eten te redden, het gaat niet zo heel erg goed, maar hij doet z'n best. *zucht*
Oud 03-11-2004, 16:55
Verwijderd
Waarom snapt ie me nou niet? Ik snap niet dat hij ons als vrienden ziet als hij zo doet. Dit noem ik geen vriendschap, zo zijn we kennissen. Als hij zegt dat ik bij m terecht kan, maak dat dan ook waar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten