Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft ie je btw wel verteld hoe je het wel moet doen ed? (}) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus je bent vast muzikaal genoeg. De rest (geen idee wat jouw studie inhoudt, maar toch) zul je moeten leren, maar daarom zit je daar ook. Dus wat Leonoor zei, niet bang zijn om fouten te maken, en je droom niet laen varen. Niet zo snel en vanwege een docent tenminste. succes Ontopic: Ik ben nerveus omdat er vanavond een goede vriend bij ons komt die ernstig ziek is. Hij komt hier al zo lang als ik leef toch zeker eens in de 2 weken. En nu weet ik niet precies hoe ik er mee om moet gaan, nu die ziek is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat andere docenten vinden weet ik eigenlijk niet, daar hebben ze zich (nog) niet over uitgesproken. Ik zit nou de hele tijd al met die opdracht. En opzich heb ik het allemaal wel bedacht enzo, maar ik blijf doodsbang dat er iets niet goed is en dat het niet gaat lukken. En dus voor de reactie van de klas/mijn docent. Dus ja dat te weinig zelfvertrouwe nkan wel kloppen. Citaat:
Mja dankje iig. Leonoor ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet alles is alleen maar negatief, probeer dingen ook eens positief te bekijken, al is het maar een klein beetje. Kun je die opdracht niet bespreken met een klasgenoot of gewoon met iemand in je omgeving (of desnoods met iemand van het forum ofzo, kan natuurlijk ook, voordeel van een klasgenoot is alleen dat hij/zij waarschijnlijk beter weet waar het over gaat, wat de eisen zijn, enz.) om te vragen wat hij/zij er van vindt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer positief te kijken, maar tis zo moeilijk. Die opdracht kan ik niet bespreken met een klasgenoot want dat mag niet. 'De aanbieding blijft geheim tot de dag van het tentamen'. Nou heb ik het wel met mn moeder gedaan, maar het probleem is dat ik met (bijna) alle opdrachten hulp nodig heb en dus niks alleen kan/doe. Daarom heb ik het idee dat ik neit geschikt ben. Misschien wel rare gedachten maja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat je nu al kunt zeggen dat je niet geschikt bent. (Misschien juist wel niet, jij weet ook van de andere kant hoe het is en dat werkt later als creatief therapeut alleen maar in je voordeel, denk ik.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe het de rest van de week/vrijdag (= gesprek) gaat, ws zal ik het dan ook wel aankaarten... Tnx. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb vanalles geprobeerd en alles is kut, t werkt gewoon nie, ik heb er simpelweg nix aan. als jij iets beters weet hoor ik t graag |
![]() |
||
Citaat:
Maar op dit moment ga je eerst je eigen interpretatie veranderen waardoor je overal de lol van inziet en de mogelijkheden om mindere dingen beter te maken. Je gaat deze week in ieder geval een ding doen om een of meerdere van je vrienden op te vrolijken. Over school ga je je niet druk maken want je slaagt toch wel en als dit niet je eindexamenjaar is heb je al helemaal geen reden om je hier druk over te maken. Op je werk gaat het al goed dus dit is alles. ![]() Maar het allerbelangrijkste is dat je nodig eens een banaan moet eten. Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic: k heb geen zin.. straks weer voor school wat doen met een groepje maar dat zal wel weer op niks uitlopen.. dan maar hopen dat t morgen op school meevalt en niet zo stom wordt als dat ik denk dat t wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik probeer t ook te veranderen, ik probeer positief te blijven, dingen positief in te zien, maar da werkt gewoon niet in deze wereld. en of ik over ga weet ik zo net nog nie, want ik ben t afgelopen jaar nog maar net over gegaan. en ik maak me wel druk, want die 3 jaar staan allemaal met elkaar in verband. nou moet ik bijv. proefwerken van vorig jaar herkansen. nou als ik die slecht herkans, slaag ik net zo goed nie. ken ik jou ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het proefwerk ging nog redelijk goed. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |