Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2005, 02:06
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-08-2005 @ 00:29 :
En toch, in één maand 3 vrienden verliezen met wie je 2 of 3 jaar lief en leed hebt gedeeld en van wie je hebt gehouden, is rot. Hartstikke ro,t en doet pijn. Heel, heel veel pijn.
Dat is dan.. kut voor je.

Nephtys & Nare Man.
Advertentie
Oud 07-08-2005, 02:09
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-08-2005 @ 22:14 :
Bah, ik voel me zo beroerd...

Heb me lange tijd niet meer zo gevoeld. Zo leeg, zo alleen-ig. Vanavond sloeg het ineens toe. Naar aanleiding van iets wat ik op tv zag, hoe stom is dat... Maar het zette me weer aan het denken. En denken blijkt vaak niet echt goed voor me. Van denken ga ik naar piekeren en van piekeren naar malen... en uiteindelijk zit ik dan met dat ongedefinieërde rotgevoel in m'n maag.
Ga naar de HE-R-E-N.

Nephtys & Nare Man.
Oud 07-08-2005, 05:03
moon
Avatar van moon
moon is offline
blegh #@%*^&$#! Ik ben wel zo misselijk nu. Ben alweer vanaf 4 uur wakker, 't is de derde nacht al dat ik weer zo slecht slaap. Maar ik ben vooral zo misselijk nu, gatver.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 07-08-2005, 05:46
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Vol, ik zit te vol met gedachtes en keuzes die ik moet maken, die ik eigenlijk niet wil maken, maar Moet maken. Het enige wat ik doe is vluchten, maar straks loop ik er tegenaan.
Ik heb het idee dat ik alles voor mezelf loop te verkloten en stuit op zoveel onbegrip...
Oud 07-08-2005, 08:13
Verwijderd
Misschien kan iedereen weer proberen ook eens wat positiefs te posten...? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die zich beter gaat voelen van steeds weer hetzelfde negatieve (in de zin van: geen positieve dingen) te posten, de mensen die het posten niet en de mensen die het lezen niet. Ik snap dat het negatieve gevoel ed niet iets is wat je kunt negeren en dat vraag ik ook niet, ik vraag wel om hier niet dertig keer hetzelfde te posten (sommige mensen doen dit) en ook eens aandacht te besteden aan de dingen die wat leuker zijn (en ik geloof dat iedereen die in zijn of haar leven heeft, alleen worden ze vaak ondergesneeuwd of afgedaan als 'dat is maar zo iets kleins, dat is niet belangrijk' oid).
Oud 07-08-2005, 08:38
Bruna
Avatar van Bruna
Bruna is offline
Alleen. Dat is het woord wat het beste omschrijft hoe ik me voel. En ook alleen gelaten.
Ik had gisteren een jongen van het werk gesmst of hij moest werken vandaag, want ik kon wel een knuffel gebruiken. Gelukkig moet hij werken en kan ik heel misschien even mijn hart luchten. Ik merk wel hoe ver ik kan gaan en in hoeverre hij het kan begrijpen.
Oud 07-08-2005, 08:40
Verwijderd
Ik heb nog niets van de HvA gehoord. Ik hoop dat ik snel wat hoor.
Oud 07-08-2005, 08:46
farai
Avatar van farai
farai is offline
positief nootje gevraagd? oke, ik ben op dit moment een cdtje aan het brouwen voor mijn nonkel. Dus als die klaar is heb ik mijn goede daad voor vandaag al gedaan. Flink van mij eh?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 07-08-2005, 09:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
t regent dat is positief toch
en we hebben al wat verzonnen voor t vakantiespel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 09:46
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 07-08-2005 @ 09:46 :
positief nootje gevraagd? oke, ik ben op dit moment een cdtje aan het brouwen voor mijn nonkel. Dus als die klaar is heb ik mijn goede daad voor vandaag al gedaan. Flink van mij eh?
Minder positief nootje: de cd doet vaag. Op mediaplayer staat:"plaats een schijf" en Nero zegt dak er nimeer op kan schrijven.

Naja dan zal meneer geduld moeten hebben tot ik weer cdtjes heb.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 07-08-2005, 09:55
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
*oeps*... het draadje achter mijn tanden (na het dragen van een vaste beugel) zit los ... had ik die wortel maar niet gegeten ... nu moet ik voor de 3e keer terug om het draadje vast te laten lijmen ... (voortaan toch iets beter opletten met wat ik eet )

Ik slik nu sinds 3 dagen anti-depressiva. Ik heb wel bijwerkingen, maar het is allemaal nog te doen. *Gaaaaaaap...*
Oud 07-08-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
CalvinKlein schreef op 07-08-2005 @ 10:55 :
*oeps*... het draadje achter mijn tanden (na het dragen van een vaste beugel) zit los ... had ik die wortel maar niet gegeten ... nu moet ik voor de 3e keer terug om het draadje vast te laten lijmen ... (voortaan toch iets beter opletten met wat ik eet )
Offtopic: Bij mij heeft ie nog nooit los gezeten (en hij zit er toch al best lang) en ik let eigenlijk nooit op met wat ik eet...
Oud 07-08-2005, 09:59
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Bah. Gisteravond stond het studentencomplex waar ik woon in de fik. Dat is schrikken
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 07-08-2005, 10:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik ga dadelijk een brunch verzorgen Afbakstokbrood met kruidenboter e.d. en zacht gekookte eitjes... Ja, daar vind ik het weer voor

Nu eerst een koffie-infuus
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 07-08-2005, 10:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sylph schreef op 06-08-2005 @ 22:38 :
Mag ik vragen welke studie je nu gaat doen?
Geneeskunde in R'dam. (Waar ik vorig jaar overgens ookal voor ingeloot was in exact dezelfde stad )
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-08-2005, 10:07
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-08-2005 @ 11:01 :
Geneeskunde in R'dam. (Waar ik vorig jaar overgens ookal voor ingeloot was in exact dezelfde stad )
Dat wordt verhuizen (je zit nu toch in Utrecht?)

Of blijf je wel in Utrecht wonen?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 07-08-2005, 10:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
CalvinKlein schreef op 07-08-2005 @ 10:55 :
*oeps*... het draadje achter mijn tanden (na het dragen van een vaste beugel) zit los ... had ik die wortel maar niet gegeten ... nu moet ik voor de 3e keer terug om het draadje vast te laten lijmen ... (voortaan toch iets beter opletten met wat ik eet )

Ik slik nu sinds 3 dagen anti-depressiva. Ik heb wel bijwerkingen, maar het is allemaal nog te doen. *Gaaaaaaap...*
dat draadje had ik ook...mijn ortho heeft hem alleen niet goed vastgezet waardoor mn tanden weer scheef zijn gan staan en ik nu al weer bijna een jaar slotjes heb...

*positief: het wordt nu wel weer mooi recht en het duurt wel ff maar als het goed is bijna klaar nu *
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 10:19
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-08-2005 @ 10:59 :
Offtopic: Bij mij heeft ie nog nooit los gezeten (en hij zit er toch al best lang) en ik let eigenlijk nooit op met wat ik eet...
Toch zou ik oppassen met het afhappen van harde dingen (zoals een grote wortel )
Oud 07-08-2005, 10:22
Verwijderd
Citaat:
CalvinKlein schreef op 07-08-2005 @ 11:19 :
Toch zou ik oppassen met het afhappen van harde dingen (zoals een grote wortel )
Als het al jaren goed blijft zitten terwijl ik dus nooit oplet met wat/hoe ik eet, dan vraag ik me af of dat bij mij echt nodig is...ik denk dat als ik geen stenen probeer te eten het wel gewoon zal blijven zitten.
Oud 07-08-2005, 10:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Positief: voel me al een stukje beter dan gisteren, al komt het alleen maar door de fijne muziek die ik nu draai.

Negatief: het lege gevoel is er nog steeds en ik twijfel nog steeds ontzettend of ik nou om meer therapie moet vragen omdat het weer zo ontzettend slecht gaat..Eigenlijk durf ik dus nog steeds niet..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-08-2005, 11:02
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik zou het nu aangeven en dr nu wat mee doen, anders loop je misschien over een paar jaar met dezelfde problemen rond en loop je vast. Dat zou zonde zijn!

Ik wil vanavond niet terug, ik wil in mijn eigen kamer blijven, in mijn eigen bed slapen. Ik voel me dom, misschien gaat dit allemaal niet helpen, is het allemaal voor niks. Misschien doe ik het wel niet goed, misschien ben ik gewoon kansloos..

Ookal wordt ik gek van een huisgenoot, dit is mijn thuis. Maar waarom probeert ze mij zwart te maken, waarom is alles wat ik doe verkeerd of slechter, waarom moet alles wat zij doet beter zijn? Ik probeer sterk tre zijn en niet terug te roddelen maar ik ik haat dat meisje!
Oud 07-08-2005, 11:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
net lekker onder een hete douche gestaan was me aant bedenken hoe de laatste 2 vakantiespellen waren...
vorig jaar rond deze tijd brak ik mn pols
2 jaar geleden had ik een zware longontsteking en 2 gekneusde ribben
nu zijn mijn voeten nog aant herstellen van de nijmeegse...
(iemand trouwens toevallig de binnenkomst gezien op tv gelderland of op eigen regionale tv met de beelden van tv gelderland?? weet dat tv west het ook uitzond)

wel grappig als je dat zo bekijkt...
mn ouders zijn gisteren ook thuis gekomen en die moesten vanochtend tijdens het ontbijt al weer lachen om mij...
ik deed weer gek leve het masker...hiep hiep

nu mag ik vanmezelf een pc spelletje spelen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 11:20
Morri
Morri is offline
Mama werd niet eens boos toen ik zei dat ik dacht dat ik een gaatje heb. Alleen jammer dat ik naast rugpijn nu ook kiespijn heb.
Oud 07-08-2005, 11:40
Mara
Mara is offline
69!
Oud 07-08-2005, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-08-2005 @ 11:01 :
Geneeskunde in R'dam. (Waar ik vorig jaar overgens ookal voor ingeloot was in exact dezelfde stad )
Veel succes.
Oud 07-08-2005, 12:04
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Yeahyeah, kaartjes gewonnen voor een Kampvuurconcert van SkyRadio. Ik was nét he-le-maal toe aan iets leuks!
Oud 07-08-2005, 12:24
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik post wel niet meer.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 07-08-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-08-2005 @ 12:06 :

nu mag ik vanmezelf een pc spelletje spelen

welk spel
Oud 07-08-2005, 13:56
pizza-amigo
Avatar van pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Als m'n hele leven zo succes blijft hoeft het van mij niet meer.
Oud 07-08-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-08-2005 @ 10:59 :
Offtopic: Bij mij heeft ie nog nooit los gezeten (en hij zit er toch al best lang) en ik let eigenlijk nooit op met wat ik eet...
Offtopic: Ik zou toch uitkijken, want toen ik een boterham met muisjes at, zat die van mij ook ineens los. Mijn vader heeft hem losgepeutert en de tandarts heeft lijm weggeslepen, want draadje kon wegblijven. Maargoed, ik zou dus toch maar uitkijken
Oud 07-08-2005, 14:05
pizza-amigo
Avatar van pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Ga geeneens meer proberen er wat van te maken.
The end.
Oud 07-08-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 07-08-2005 @ 15:03 :
Offtopic: Ik zou toch uitkijken, want toen ik een boterham met muisjes at, zat die van mij ook ineens los. Mijn vader heeft hem losgepeutert en de tandarts heeft lijm weggeslepen, want draadje kon wegblijven. Maargoed, ik zou dus toch maar uitkijken
Je kunt het eigenwijs vinden, maar dat ding zit er nu 6 of 7 jaar of zo iets in en er is nog nooit iets mis mee geweest...ik blijf er bij dat ik denk dat ie wel blijft zitten. En zoveel rare dingen eet ik niet, dus daarom helemaal.
Oud 07-08-2005, 14:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nephtys schreef op 07-08-2005 @ 03:06 :
Dat is dan.. kut voor je.

Nephtys & Nare Man.
Citaat:
Nephtys schreef op 07-08-2005 @ 03:09 :
Ga naar de HE-R-E-N.

Nephtys & Nare Man.
Geweldig, mensen. Is dit het niveau van E soms?
Oud 07-08-2005, 14:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-08-2005 @ 12:58 :
Veel succes.
tnx

Pff nog maar ff genieten deze week, want komende weken wordt het super druk, veel nieuwe indrukken, stress enzo, volgens mij ben ik al uitgeput voordat ik uberhaupt met studeren begin, maar hopelijk wordt het allemaal heel leuk .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-08-2005, 14:51
Verwijderd
Zo, productieve dag gisteren. Veel gedaan. Vandaag niet zoveel. Laat wakker na een beroerde nacht enzo. Hoewel het wel oke was. Hele dag alleen nog smaak smerige drank in mn mond. Gaat ook niet weg na 3 keer tandenpoetsen. Bah. Vanavond film kijken. Morgen komen de knuffels. Moet strax nog even speelgoed voor ze klaarzetten van mama. Wel oke. Knuffels.

I'm drunk but I'm sober.
I'm sad but I'm laughing.
I'm here but I'm really gone.
I'm wrong and I'm sorry, baby.
I care but I'm restless
Oud 07-08-2005, 16:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heerlijk weekend gehad

En nu moet ik nog even die stomme twijfels over mezelf uit mn hoofd schoppen, want ik weet dat zo totaan ongegrond zijn en ik ze mezelf aanpraat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-08-2005, 17:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-08-2005 @ 13:31 :

welk spel
the sims...mn poppetje heeft een tweeling gehad
*ik begon met "mezelf" ja je moet altijd een poppetje van jezelf maken
die kreeg een zoon, die zoon is getrouwd en zij hebben nu 3 kinderen
een meisje (scholiere) en 2 jongetjes die nu bijna peuter zijn
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 17:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
What's another year
for someone who's lost everything that he owns?
What's another year
for someone who's getting used to being alone?

I've been crying such a long time
With such a lot of pain in every tear
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 18:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik kijk steeds de verkeerde tv programma's volgens mij...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 19:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben lekker bij mijn vriendje voor een week, net ons eerste dagje achter de rug en het is zo gezellig. Een hele gave nacht gehad met lekker storm kijken en heel lang slapen. Vandaag wel saai geweest maar foto's gekeken van toen hij klein was en spelletjes gespeeld. Morgen naar het spoorwegmuseum. Ik ben zo verliefd en kan maar niet van hem afblijven

Ik ben gelukkig zo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-08-2005, 19:45
Redhair
Redhair is offline
Pfoe. Weer thuis. Van vrijdag tot vanmiddag bij mijn broer geweest. Het was...leuk. Opzich. Alleen jammer dat na mijn schoonzus mijn broer zich ook verlaagd heeft tot 'een pedagogische tik geven.' Qua opvoeding zijn mijn broer en zij echt blind. Ze letten teveel op het negatieve gedrag van mijn neefjes. En als mijn ene neefje mijn andere neefje slaat, krijg het ene neefje een tik, en word hem verteld dat in dit huis niet geslagen word. Halloooo? Wat doe je dan zelf? Als ik er ben komen die neefjes steeds naar mij toe, om bevestiging te zoeken. Ik geef ze aandacht bij positief gedrag, en ze weten het ook, als ze mijn aandacht willen, mogen ze niet slaan, want dan negeer ik degene die heeft geslagen en ga ik met de ander spelen en knuffelen. Dat helpt veel meer. Als ik met ze speel slaan ze elkaar niet, als ze met mijn broer spelen wel, omdat ze alleen zo aandacht krijgen. Ik ga er denk ik de volgende keer maar wat van zeggen. Het zijn mijn zaken misschien niet, maar de kinderen worden er niet beter op, en ik ben wel hun tante, en wil graag dat ze goed terecht komen.

Gisteravond was het wel heel fijn. Mijn schoonzus was boven, mijn broer en jongste neefje van 3 waren beneden aan het stofzuigen, en ik was met mijn neefje van 4 in de tuin. Plotseling zette mijn broer nirvana loeihard aan. Mijn neefje begon direct te dansen, ik ging hem nadoen. Hij schaterde, ik lachte oprecht. Toen belde mijn ex, en ik was weer even gelukkig. Mijn neefje schaterend en stralend voor me, nirvana loeihard, mijn ex' stem, die zei dat hij ervan genoot om mij te horen lachen. Hij hoorde gewoon dat het oprecht was. Ik ben zo blij dat het uit is tussen hem en mij. we ggaan nu veel beter met elkaar om. Alleen deze week is hij op vakantie, en ik ben nu al bang. Een week zonder hem. Die gozer steunt me zo ontzettend. Als ik bij hem ben ben ik puur mezelf, meestal depressief en in mezelf gekeerd. Als hij langs me loopt raakt hij me meestal aan, mijn wang, of mijn schouder of iets dergelijks, en in die aanraking zit dan zoveel tederheid, ik hou van hem. Ja, ik hou echt van hem. En nu is hij een week op vakantie. Dan komt hij een dag speciaal voor mij terug, om daarna weer een week weg te gaan. Ik kijk zo uit naar maandag. We hebben afgesproken om te gaan slapen. Eerst lekker wijn drinken en blowen, om dan tegen hem aan te kruipen. Toen we wat hadden had ik veel meer angsten. Ik haatte het als hij mij waar dan ook aanraakte, en nu verlang ik erna. Hij is de meest lieve jongen die ik ooit gekend heb, ookal heeft hij veel fouten gemaakt en me ook flink pijn gedaan, hij heeft er alles aan gedaan om het weer recht te zitten. En de wallen onder zijn ogen zijn weg, zijn ogen stralen soms weer, voor hem is het ook beter dat het uit is. Pfeh, best positief berichtje voor mijn doen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 07-08-2005, 20:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
damn... ik kijk echt de verkeerde programma's al mn ideeen zijn met twee tv programma's al weer aardig terug naar de waarheid
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 21:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ik op m'n kamer zit en ik kijk naar buiten, het donker in.. en ik hoor de regen en voel de kou.. dan voelt het alsof het al winter is. Dan denk ik terug aan vorige winter, niet echt m'n beste tijd. Alsof ik een stapje in het verleden zet.

Sowieso is vandaag de dag van de flashbacks, lijkt het. Ik zie steeds dingen voor me uit voorgaande jaren, vooral van de middelbare school. Leuke dingen, minder leuke dingen, maar vooral -en dat is het rare- *voel* ik de sfeer van toen. Of ik daar terug naartoe zou willen? You bet!

Nee, ik ben niet geforceerd positief geweest, maar heb wel m'n hart gelucht, waartoe dit topic dient.
Oud 07-08-2005, 21:26
Verwijderd
Pff. ik heb het leuk gehad. gewoon onbezorgd leuk. maar ik geloof dat het een hoop overhoop haalt.

net wilde ik mijn hart nog luchten, en nu weet ik opeens niet meer wat ik vertellen moet..damn it.
Oud 07-08-2005, 21:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yes een smsje van s&m...
hiep hoi...uhm..niou kan ik me kut voelen in mn bed..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-08-2005, 21:44
Careless
Avatar van Careless
Careless is offline
Jeuj, gave week. Doodop, nu nog steeds een beetje moe, maar t was t waard. Kom terug met een heleboel nieuwe herinneringen en foto's en uhm.... Wat uit te leggen.
__________________
I ♥ forumbazen
Oud 07-08-2005, 22:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Leeg en gevoelloos. Ik zou positief moeten zijn, maar ben alleen maar "leeg".. Ben bang om hulp te vragen, maar ik kan het niet alleen. Nog niet.

Op deze manier doorgaan, zo moet het lukken. Voorlopig dan..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-08-2005, 01:05
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ben je terug van vakantie... 5 kilo erbij
Oud 08-08-2005, 01:17
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Eenzaamheid..ik zal er nooit aan wennen (net zo min als het gevoel hier niet thuis te horen)

Laatst gewijzigd op 08-08-2005 om 01:22.
Oud 08-08-2005, 10:11
farai
Avatar van farai
farai is offline
Grmbl ben zo moe Ben van 6 uur wakker en aangezien mijn ma en haar vriend ook op zijn gestaan ben ik ook maar wakker gebleven....Maar nu ben ik dus moe en extreem prikkelbaar...

Waarom is het voor sommige mensen dan ook zo moeilijk om serieus te reageren op de gevoelens van een 19jarig meisje? Ik weet wel dat ik geacht word volwassen te kunnen reageren ma mag ik aub ook nog af en toe gewoon een verliefd pubermeisje zijn? Blijkbaar niet dus.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #36
rare kwast
492 27-08-2005 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.