Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 04:32
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
wat is er met dit topic aan de hand.. ben ik de enige live ontopic? veel te rustig

anyway.. ik heb laatst die gratis truffels van trufflemagic geprobeerd. mijn huisgenoten waren eerder al begonnen en hadden in één keer het hele zakje leeggegeten. ik kwam er later bij, wilde erg voorzichtig doen ivm eerdere slechte ervaringen, ben begonnen met een kwart ongeveer, 1/1.5 uur later de andere kwart genomen en uiteindelijk verspreid over 3 uur de hele portie genomen. ik had wel met het avondeten enkele uren eerder gewoon goed gegeten, maar heb er vrijwel niets van gemerkt. mijn tripgenoten gingen wel facking hard tot het gevoel om dood te gaan aan toe.
maakt een lege maag echt zoveel uit? dat, met dat ik er zo lang over heb gedaan om alles te nemen... kan ervoor zorgen dat het zo langzaam opgenomen werd dat ik er niets van gemerkt heb? ofzo?
enlighten me
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Advertentie
Oud 14-01-2012, 08:29
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Volgens mij, correct me if I'm wrong, heeft na een bepaald moment (later in de trip) bijnemen ook vaak meer effect op de lengte van de trip en niet zozeer op de heftigheid. Dat zou het wel een beetje kunnen verklaren - en ja, een lege maag maakt inderdaad behoorlijk verschil, al zou enkele uren ertussen ook wel genoeg moeten zijn. Hadden je huisgenoten niet zoveel gegeten?
Ben je normaal wel gevoelig voor paddo's?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 14-01-2012, 13:58
Verwijderd
Dat klopt.
Oud 16-01-2012, 14:34
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
m'n tripgenoten hadden inderdaad alleen iets van ontbijt op ofzo terwijl we het pas in de avond namen. Alle vorige keren dat ik paddo's of truffels nam sloegen die zeker wel hard aan. maja.. oke.. dan zal dat het wel zijn volgende keer zorgen dat m'n maag goed leeg is, met paddo's of truffels in ieder geval..
ik heb nog zo'n gratis portie dus komt binnenkort wel goed
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 22-01-2012, 20:23
Verwijderd
zooo net terug van v_vv ferijenoort. lacheee nu weer in rdam eindelijk hahahaha> gevolgen van de alchol znij te mrkn !
Oud 22-01-2012, 20:23
Verwijderd
nr me nst korttm !!
Oud 22-01-2012, 20:48
Verwijderd
Ik ben net bijna betrapt. Ik zat met een paar vrienden te blowen op mijn zolder (een etage, dus mijn ouders kunnen er niet rechtstreeks heen), en mijn moeder kwam thuis. Ze belde me en zei dat ik naar huis moest komen. Iedereen is toen naar buiten geglipt, en ik heb een kwartiertje zitten wachten voor ik naar beneden ging, en gedaan alsof ik van buiten kwam.
Oud 10-02-2012, 09:51
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
voor het eerst sinds hmm... minimaal een jaar gisteren dagje niet geblowd.... wow wat merk je dat goed met opstaan in slaap vallen is een ware queeste, maar opstaan een eitje
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Oud 11-02-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
voor het eerst sinds hmm... minimaal een jaar gisteren dagje niet geblowd.... wow wat merk je dat goed met opstaan in slaap vallen is een ware queeste, maar opstaan een eitje
Je hebt een jaar lang iedere dag geblowd, en gisteren voor het eerst niet? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Oud 01-03-2012, 08:35
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
Vvd is weer leuk bezig....

http://www.nu.nl/politiek/2752974/vv...rbod-hasj.html
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Oud 01-03-2012, 10:55
Verwijderd
kaknerpolitiek
Oud 02-03-2012, 11:10
Verwijderd
ookal ben/was ik een stevige blower, ik vind er wel wat voor te zeggen eerlijk gezegd. Al die zooi komt uit Afghanistan, waar je er de Taliban mee financiert.

(wat niet wil zeggen dat ik blij zou zijn met een verbod though)
Oud 02-03-2012, 22:48
Sander =D
Sander =D is offline
Aaaaaaaah ^^ IZSADC
Oud 11-03-2012, 20:49
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Zo, het is alweer echt láng geleden, maar ik ga zo met een joint in bed/op m'n stoel liggen, poging tot series kijken doen en verder NIKS. TOPPIEeeeeeeeee
__________________
kak
Oud 14-03-2012, 01:19
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ik ben echt zelden zo verliefd geweest op een nummer...



Knijterstoned en na 10 keer luisteren en vooral ook kijken roept het geheel nog steeds elke keer andere emoties op.
Oud 17-03-2012, 06:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De wiet is ruk hier down under
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 09-04-2012, 17:37
Verwijderd
ontopic
Oud 10-04-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
ontopic
Oud 22-04-2012, 00:27
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ontopic

Net gvd een gat in het tafelkleed gebrand toen een kooltje uit elkaar klapte terwijl ik een waterpijpje aan het roken was, nu moet ik maandag een nieuwe gaan kopen
Oud 30-04-2012, 13:00
Verwijderd
Zaterdag de clowncore uit de tt gezien
Oud 05-05-2012, 17:37
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Die wietpas werkt me nu al op de zenuwen... ik wil 'm eigenlijk niet aanvragen maar ik heb zo'n zin om zoals vanouds gewoon weer eventjes naar de shop te lopen.
Oud 05-05-2012, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Die wietpas werkt me nu al op de zenuwen... ik wil 'm eigenlijk niet aanvragen maar ik heb zo'n zin om zoals vanouds gewoon weer eventjes naar de shop te lopen.
Zit ook nog te twijfelen, vraag me toch af of het bv. door kan werken bij een sollicitatie. Weet jij of het openbaar wordt ergens, als je die pas aan hebt gevraagd??
Oud 05-05-2012, 22:05
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Zit ook nog te twijfelen, vraag me toch af of het bv. door kan werken bij een sollicitatie. Weet jij of het openbaar wordt ergens, als je die pas aan hebt gevraagd??
Dat vraag ik me zelf ook nog af eigenlijk! Zodra ik daar zekerheid over heb kan ik alsnog overwegen de pas aan te vragen.

Overigens: On-topic

Uiteindelijk maar naar Nijmegen gereden, gelukkig maar 20 minuten rijden en dus een optie, en wat erg goeie Haze gekocht. Ik heb hem hard hangen
Oud 05-05-2012, 22:06
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Liefde <3
Oud 05-05-2012, 22:17
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
It's been a while! Ouderwets lekker rustig op de bank, helemaal zen met een jointje en...

__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 05-05-2012, 22:41
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
It's been a while! Ouderwets lekker rustig op de bank, helemaal zen met een jointje en...

[filmpje]
Op die bank zou ik ook wel willen zitten op dit moment. Hoewel het hier ook erg fijn vertoeven is op het ogenblik.
Oud 06-05-2012, 14:04
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Op die bank zou ik ook wel willen zitten op dit moment. Hoewel het hier ook erg fijn vertoeven is op het ogenblik.
Jup, ik was fucked up
Oud 06-05-2012, 14:14
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
In Breda zijn al gegevens van wietpas eigenaars doorgestuurd naar het politiebureau - ter controle op het aantal mensen met een strafblad. Yeah right. Ik begin er niet aan, achterlijke wetgeving!

ontopic;
Ik moet echt even opruimen; dat gaat nog problematisch worden gezien mijn volle vuilcontainer en vuilniszak...
Maar daarna trakteer ik mezelf gewoon op heerlijke maroc! Niet te vinden in de coffeeshop.
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 06-05-2012, 14:26
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Mmm weer eens x gedaan niet izs dus niet helemaal ontopic maar goed
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 06-05-2012, 14:43
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
In Breda zijn al gegevens van wietpas eigenaars doorgestuurd naar het politiebureau - ter controle op het aantal mensen met een strafblad. Yeah right. Ik begin er niet aan, achterlijke wetgeving!
Dit dus! Ik zie het echt wel gebeuren dat mijn baas of de opleiding waar ik in september aan begin in de toekomst op kunnen vragen of ik een wiet-pas heb en ik daardoor dus in de problemen kom.
Oud 06-05-2012, 22:24
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Zo, van uitstel komt uiteraard geen afstel. Eindelijk klaar met de grote schoonmaak en familieverplichtingen, tijd om mezelf te belonen met lekkere hasj. Eerst nog even draaien, though.
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 07-05-2012, 00:08
Neti-Zen
Avatar van Neti-Zen
Neti-Zen is offline
kuch
__________________
wat
Oud 07-05-2012, 01:15
Neti-Zen
Avatar van Neti-Zen
Neti-Zen is offline
__________________
wat
Oud 07-05-2012, 10:38
Verwijderd
Oud 07-05-2012, 11:16
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
het zonnetje scheen, even! Er is niets beter dan wakker worden, koffie drinken, douchen en nog net die paar minuten zon mee pakken. Voor de bewolking weer toeslaat. Maak aan die serotonine, stonede forumers!
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 07-05-2012, 17:42
Verwijderd
blowtje in de tuin. heerlijk.
Oud 08-05-2012, 16:33
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Zaterdag de clowncore uit de tt gezien
Oh ik dus ook, dat wilde ik nog even zeggen Ed Cox <3 Moesasji
__________________
kak
Oud 08-05-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Oh ik dus ook, dat wilde ik nog even zeggen Ed Cox <3 Moesasji
:boks:
Oud 08-05-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Dit dus! Ik zie het echt wel gebeuren dat mijn baas of de opleiding waar ik in september aan begin in de toekomst op kunnen vragen of ik een wiet-pas heb en ik daardoor dus in de problemen kom.
Inderdaad... ze sterven maar lekker met die wietpas, koop t wel op straat.
Oud 09-05-2012, 06:46
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Oud 09-05-2012, 11:41
Neti-Zen
Avatar van Neti-Zen
Neti-Zen is offline
__________________
wat
Oud 09-05-2012, 14:45
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Oud 10-05-2012, 16:29
Verwijderd
Vind ik leuk
Oud 10-05-2012, 16:44
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zaterdag de clowncore uit de tt gezien
Hij zou nog op het feestje waar ik die nacht was komen, maar ging niet door Was het nog wat soeps?

K.nacht trouwens nog DOI geprobeert, niet super duper boeiend verder, ik dacht, ik meld het effe

Bevrijdingsdag was vooral koud, nat en nuchter, maar wel hard
Oud 10-05-2012, 16:45
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
In Breda zijn al gegevens van wietpas eigenaars doorgestuurd naar het politiebureau - ter controle op het aantal mensen met een strafblad.



Citaat:
Maar daarna trakteer ik mezelf gewoon op heerlijke maroc! Niet te vinden in de coffeeshop.
: Nomnom:
Oud 10-05-2012, 19:01
Neti-Zen
Avatar van Neti-Zen
Neti-Zen is offline
Citaat:
Vind ik leuk
Hoi Bas, Bram, Joris, doei Nederland
__________________
wat
Oud 10-05-2012, 19:03
Neti-Zen
Avatar van Neti-Zen
Neti-Zen is offline
Ik twijfel nu of die namen wel kloppen, maar goed.
__________________
wat
Oud 10-05-2012, 19:55
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Je hebt ze allemaal goed
Oud 10-05-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Hij zou nog op het feestje waar ik die nacht was komen, maar ging niet door Was het nog wat soeps?

K.nacht trouwens nog DOI geprobeert, niet super duper boeiend verder, ik dacht, ik meld het effe

Bevrijdingsdag was vooral koud, nat en nuchter, maar wel hard
Het was supergaaf!
Oud 10-05-2012, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel nu of die namen wel kloppen, maar goed.
Citaat:
Je hebt ze allemaal goed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.