Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 09:25
Greed
Avatar van Greed
Greed is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 03-11-2004 @ 10:24 :
beetje lompe opmerking maar het is wel de ''beste'' dood voor v gogh. iedereen heeft t erover en t veroorzaakt veel opschudding.

Wat een belachelijke opmerking, natuurlijk zou het beter geweest zijn als deze man gewoon door longkanker gestorven zou zijn. Nu zijn de moslims weer het haasje.
Advertentie
Oud 03-11-2004, 09:26
rokje_vs_hokje
rokje_vs_hokje is offline
Topic vier... Heb het meeste doorgelezen, maar lees alleen maar hetzelfde... Niet echt interessant.
__________________
kurt did it hurt
Oud 03-11-2004, 09:29
Floris82
Floris82 is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 10:25 :
Wie beweerd er dat dan?!!!!!

En generaliseer niet zo niet alle moslims leggen mensen met een meningsverschil om
Dat heeft hier ook niemand gezegd. Alleen procentueel zijn het er meer, en hun geloof/gebruiken kloppen van geen kanten. Maar dat wil niet zeggen dat elke moslim slecht is.
Waarom denken sommigen toch direct dat iemand alle moslims bedoeld?
__________________
Much Too Serious, Lighten Up!
Oud 03-11-2004, 09:34
Greed
Avatar van Greed
Greed is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 10:25 :
Wie beweerd er dat dan?!!!!!

En generaliseer niet zo niet alle moslims leggen mensen met een meningsverschil om
Nee, ik weet het. Doorgaans zijn het alleen de moslims die op tv komen. Waar zie je mij zeggen dat alle moslims mensen schieten?



En wie zegt wat?
Oud 03-11-2004, 09:45
meisje
meisje is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 03-11-2004 @ 09:10 :
Het is niet discriminerend... waar basseer je dit op? Hij geeft zijn MENING... weet jij het verschil wel tussen een mening hebben en iemand discrimineren?
Eh ja, in geval van Theo van Gogh is heel vaak bekeken of ze hem konden vervolgen en dat kon niet. In geval van Imam El Moumni konden ze hem wel vervolgen.
Oud 03-11-2004, 09:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 10:25 :
En generaliseer niet zo niet alle moslims leggen mensen met een meningsverschil om
Typisch. Dat zegt 'ie ook helemaal niet.

Ik heb genoeg columns van Theo gelezen, en hij discrimineerde niet. Ja, hij beledigde mensen, maar dat is toch echt legaal hier in nederland.
Oud 03-11-2004, 09:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
meisje schreef op 03-11-2004 @ 10:45 :
Eh ja, in geval van Theo van Gogh is heel vaak bekeken of ze hem konden vervolgen en dat kon niet. In geval van Imam El Moumni konden ze hem wel vervolgen.
Dat ze hem niet konden vervolgen betekent dus dat hij niet discrimineerde.
Oud 03-11-2004, 09:49
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 10:20 :
Hij beledigde anders wel een hele bevolkingsgroep en vernederde ze keer op keer. Vernederen is een heel verschil dan je mening geven die berust zijn op de waarheid

Waarom denk je dat hij steeds werd ontslagen bij bepaalde bladen. Dat was geheel om een andere reden omdat hij de redacteuren graag een handje handen om zijn columns te 'verbeteren'. Net als met een kunstenaar.. geef de man de vrijheid anders ligt niet zijn ziel en zaligheid in zijn werk.

Het was slechts een kwetsie van tijd voordat hij strafrechtelijk werd vervolgd. Op grond van wat? En al wat er een gegronde reden dan zou hij nooit veroordeeld kunnen worden.

Ik vind het echt belachelijk dat iedereen nu opeens zo vol van hem is en maar vergeten hij discriminerend hij uit de hoek kon komen niet alleen moslims maar ook joden moesten het ontgelden maar die laatste groep is beter georganiseerd dus zocht hij een makkelijker slachtoffer die minder goed in de markt lag bij autochtonen. Sorry hoor maar hij was echt wel discriminerend bezig.
Wat betreft over Moslims geef ik je gelijk maar over Moslims niet.. het is en blijft een raar geloof wat zwaar verourderd is en achterlijk is. Dat vind ik van het gereformeerde ook... ook debiel en achterlijk c.q. achterbaks

__________________
Hetzij zo...
Oud 03-11-2004, 09:51
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Xia schreef op 03-11-2004 @ 09:07 :
Je vergeet deel twee. MITS HET NIET DISCRIMINEREND IS
Expressie kan per definitie niet discriminerend zijn.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 03-11-2004, 09:52
meisje
meisje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2004 @ 10:46 :
Dat ze hem niet konden vervolgen betekent dus dat hij niet discrimineerde.
Nee je kunt geen strafbaar feit plegen en dan er niet voor vervolgd worden.
Oud 03-11-2004, 09:53
Verwijderd
Zijn jullie nog steeds bezich
Oud 03-11-2004, 09:54
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
meisje schreef op 03-11-2004 @ 10:52 :
Nee je kunt geen strafbaar feit plegen en dan er niet voor vervolgd worden.
Nee?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 03-11-2004, 09:55
meisje
meisje is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 03-11-2004 @ 10:54 :
Nee?
Nouja niet en publique dan.
Oud 03-11-2004, 09:57
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Iemand gisteren Netwerk gezien?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 03-11-2004, 09:58
meisje
meisje is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 03-11-2004 @ 10:57 :
Iemand gisteren Netwerk gezien?
Ikke!
Oud 03-11-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 03-11-2004 @ 10:53 :
Zijn jullie nog steeds bezich

Heh had verwacht dat dit al lang gesloten was

maar blijkbaar snappen de eggys het nog steeds niet
Oud 03-11-2004, 10:00
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
meisje schreef op 03-11-2004 @ 10:58 :
Ikke!
Ellian is gaaf.

Heb vanmiddag weer een college van hem.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 03-11-2004, 10:08
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
boeien dat ie vermoord is... meer rijk dan kwijt....
__________________
maybe we are LOST HEROES
Oud 03-11-2004, 10:24
Greed
Avatar van Greed
Greed is offline
Citaat:
N4Poleon schreef op 03-11-2004 @ 11:08 :
meer rijk dan kwijt....
ik kon het niet beter verwoorden.
Oud 03-11-2004, 10:48
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Greed schreef op 03-11-2004 @ 11:24 :
ik kon het niet beter verwoorden.
Sommige mensen doorzien gewoon niet de briljante geest die achter zijn vervelende karakter verborgen zat.
Oud 03-11-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 03-11-2004 @ 11:48 :
Sommige mensen doorzien gewoon niet de briljante geest die achter zijn vervelende karakter verborgen zat.
Als hij zo briljant was had hij zich gewoon bij het medium film moeten houden en niet moeten proberen om middels teksten en columns mensen ook nog eens tegen de schenen te schoppen.

Wat mij zo irriteert is dat na zijn dood ineens gedaan wordt alsof hij allerlei indrukwekkende sociaalwetenschappelijke publicaties deed. De vent kon alleen schelden, for fucks sake. Dat dat toevallig overeenkomt met het onderbuikgevoel van veel paupers maakt het nog niet goed.
Oud 03-11-2004, 10:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 11:50 :
Als hij zo briljant was had hij zich gewoon bij het medium film moeten houden en niet moeten proberen om middels teksten en columns mensen ook nog eens tegen de schenen te schoppen.

Wat mij zo irriteert is dat na zijn dood ineens gedaan wordt alsof hij allerlei indrukwekkende sociaalwetenschappelijke publicaties deed. De vent kon alleen schelden, for fucks sake. Dat dat toevallig overeenkomt met het onderbuikgevoel van veel paupers maakt het nog niet goed.
Dat is toch altijd nadat iemand dood is/vermoord, eerst kennen ze hem niet eens en daarna is hij de ster van de hemel, denk aan Herman Brood, Pim Fortyn, Andre Hazes, en nu Theo van Gogh, oke het is heel erg dat ie vermoord is, maar waarom meteen zo een hype erom maken?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 03-11-2004, 10:58
Verwijderd
Hee, André Hazes was briljant, die man heeft meer voor de Nederlandse samenleving betekend dan Pim Fortuin en Theo van Gogh bij elkaar. Denk maar eens aan sociale cohesie en cultureel erfgoed.

Het gezegde 'over de doden niets dan goed' betekent ook niet dat je geenkwaad woord over de doden zou mogen spreken, maar betekent dat zodra iemand dood is, hij ineens onaantastbaar, onfeilbaar en heilig wordt. Kansloos is dat.
Oud 03-11-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 03-11-2004 @ 09:05 :
gister bewijst het maar weer eens... vooral maar door die roze bril blijven kijken makeville zoals de rest hier.
Als je dat bewijs noemt dat miljoenen mensen nederlanders dood willen
Oud 03-11-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 03-11-2004 @ 11:00 :
Ellian is gaaf.

Heb vanmiddag weer een college van hem.
Afshin Ellian is een goed rechtsfilosoof maar ook een ongelooflijke populist. Net zoals Paul Cliteur overigens.
Oud 03-11-2004, 11:22
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 12:09 :
Afshin Ellian is een goed rechtsfilosoof maar ook een ongelooflijke populist. Net zoals Paul Cliteur overigens.
Gisteren in netwerk vond ik hem echt tegenvallen.
Oud 03-11-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 03-11-2004 @ 12:22 :
Gisteren in netwerk vond ik hem echt tegenvallen.
ai heb ik gemist
Oud 03-11-2004, 11:23
Quincy
Quincy is offline
Ik heb eigenlijk genoeg van al die mensen hier die beweren dat zijn dood gerechtvaardigd is omdat hij zo'n beledigende lul was. Stelletje nazi's, niets rechtvaardigd iemand te vermoorden. Knoop dat nou eens goed in jullie oren!
Oud 03-11-2004, 11:23
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 11:58 :
Hee, André Hazes was briljant, die man heeft meer voor de Nederlandse samenleving betekend dan Pim Fortuin en Theo van Gogh bij elkaar. Denk maar eens aan sociale cohesie en cultureel erfgoed.
dat zijn jouw woorden.. toevallig misschien omdat jij een 'fan' van meneer Hazes bent?
__________________
Hetzij zo...
Oud 03-11-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 03-11-2004 @ 12:23 :
Ik heb eigenlijk genoeg van al die mensen hier die beweren dat zijn dood gerechtvaardigd is omdat hij zo'n beledigende lul was. Stelletje nazi's, niets rechtvaardigd iemand te vermoorden. Knoop dat nou eens goed in jullie oren!
Jij doet me echt denken aan Skyrise
Oud 03-11-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 03-11-2004 @ 12:23 :
Ik heb eigenlijk genoeg van al die mensen hier die beweren dat zijn dood gerechtvaardigd is omdat hij zo'n beledigende lul was. Stelletje nazi's, niets rechtvaardigd iemand te vermoorden. Knoop dat nou eens goed in jullie oren!

Ik heb hier niemand gezien die zijn dood gerechtvaardigd vindt hoor, hoogstens mensen die er een wat genuanceerdere mening op na houden.


Oh ik erger me dood aan die VVD-politici op tv die nu weer beweren dat de AIVD een fout heeft gemaakt omdat de verdachte contacten had met een extremistische moslimorganisatie en hij niet in de gaten is gehouden. Blijkbaar was daar ook geen reden voor, anders was hij wel bij dat groepje van 150 extr. moslims gevoegd.
Oud 03-11-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 03-11-2004 @ 12:23 :
dat zijn jouw woorden.. toevallig misschien omdat jij een 'fan' van meneer Hazes bent?
Ga de hoofdzaken van de bijzaken scheiden

Ik ben geen fan van Hazes maar durf niet te ontkennen dat hij wel heel wat meer heeft betekend
Oud 03-11-2004, 11:34
Verwijderd
Heeft iemand trouwens de behoefte om de discussie (?) tot nu toe even samen te vatten want ik heb geen zin /tijd om bijna 2000 reacties door te lezen waarvan de helft onzinnig is
Oud 03-11-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 03-11-2004 @ 12:23 :
Ik heb eigenlijk genoeg van al die mensen hier die beweren dat zijn dood gerechtvaardigd is omdat hij zo'n beledigende lul was. Stelletje nazi's, niets rechtvaardigd iemand te vermoorden. Knoop dat nou eens goed in jullie oren!



whahahahahahahahahahah

arg ga spelen

wat heeft die fucking theo nou werkelijk gedaan , oke ik vond die hype rond hazes ook iets te groot maar hij heeft idd meer gedaan dan theo
Oud 03-11-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 03-11-2004 @ 12:34 :
Heeft iemand trouwens de behoefte om de discussie (?) tot nu toe even samen te vatten want ik heb geen zin /tijd om bijna 2000 reacties door te lezen waarvan de helft onzinnig is
1Theo is vermoord door een moslim dood aan alle moslims

2nee dat is generalisitie

3Eigen schuld dikke bult

Tussen die 3 partijen gaat het
Oud 03-11-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 03-11-2004 @ 12:23 :
dat zijn jouw woorden.. toevallig misschien omdat jij een 'fan' van meneer Hazes bent?
Wauw, het kan sarcasme herkennen!
Oud 03-11-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 12:40 :
Wauw, het kan sarcasme herkennen!
hoe kun je fan van hazes zijn
Oud 03-11-2004, 11:44
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 03-11-2004 @ 12:35 :
whahahahahahahahahahah

arg ga spelen

wat heeft die fucking theo nou werkelijk gedaan , oke ik vond die hype rond hazes ook iets te groot maar hij heeft idd meer gedaan dan theo
ach joh flikker toch op!
Oud 03-11-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 03-11-2004 @ 12:44 :
ach joh flikker toch op!


*proest*
Oud 03-11-2004, 11:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 03-11-2004 @ 12:35 :
wat heeft die fucking theo nou werkelijk gedaan , oke ik vond die hype rond hazes ook iets te groot maar hij heeft idd meer gedaan dan theo
Misschien had je deze serie eens moeten kijken voordat je gaat lopen blaten.
Oud 03-11-2004, 11:49
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 10:20 :
Hij beledigde anders wel een hele bevolkingsgroep en vernederde ze keer op keer. Dat hij niet is teruggefloten is dat geen enkele organisatie stappen heeft ondernomen. Waarom denk je dat hij steeds werd ontslagen bij bepaalde bladen. Het was slechts een kwetsie van tijd voordat hij strafrechtelijk werd vervolgd. Ik vind het echt belachelijk dat iedereen nu opeens zo vol van hem is en maar vergeten hij discriminerend hij uit de hoek kon komen niet alleen moslims maar ook joden moesten het ontgelden maar die laatste groep is beter georganiseerd dus zocht hij een makkelijker slachtoffer die minder goed in de markt lag bij autochtonen. Sorry hoor maar hij was echt wel discriminerend bezig.

Dat laatste ben ik het trouwens met je eens. Het is beter om in dabet te gaan met zo'n iemand.
Wat is dat nou voor een gejank, Chinezen worden over heel de wereld vernederd beledigd gediscrimeneerd. Hoeveel heb ik moet horen Tjing Tjang Tjong, of spleetoog. Zelfs op me werk maken mensen grapjes met sambalbij?!?. En op de kleuterschool hadden ze zelfs liedjes waarmee ze chinezen spotten, bijv he kleine chineesje tjing tjang tjong, ik moest daar als vierjarige leuk aan meedoen. En hadden ze ook nog verjaardag versies van, en als ik jarig was gingen ze dat voor me zingen. En dat doen ze nu nog steeds, me zus is lerares pabo op stage en krijgt ze die liedjes voorgekauwd. veel respect krijgt ik als chinees van nl niet. maar dan ik ga ze niet haten of, slaan. nee want dat heeft geen zin, me ouders zeiden altijd dat je daardoor niet moet laten afleiden. Studeren moet je jongen en hard werken!
Oud 03-11-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 03-11-2004 @ 12:29 :
Ik heb hier niemand gezien die zijn dood gerechtvaardigd vindt hoor, hoogstens mensen die er een wat genuanceerdere mening op na houden.


Inderdaad is er tot nu toe niemand geweest die heeft gezegd dat Theo het verdiende om doodgeschoten te worden, of dat zijn dood gerechtvaardigd was. Dat vindt niemand. Wel is het zo dat er mensen zijn (waaronder ondergetekende) die stellen dat Theo met zijn gedrag en publicaties wel sterk heeft bijgedragen aan de haat jegens hem. Anders gezegd, hij trapte mensen opzettelijk keihard tegen het zere been.

Het heeft dus niks met rechtvaardiging te maken, wel met verklaring. Als Theo van Gogh nooit over de Islam schreef was dit niet gebeurd. Er zijn ook genoeg mensen die kritisch over de Islam schrijven en die beleefd blijven (Cliteur, Ellian, Scheffer, Schnabel, et cetera). Bij Theo ging het puur en alleen om zijn ongelooflijk kwetsende, groffe taalgebruik.
Oud 03-11-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2004 @ 12:49 :
Misschien had je deze serie eens moeten kijken voordat je gaat lopen blaten.

oke dat wist ik niet maar dat betekent nog niet dat we theo opeens moeten gaan vereren ofzo nu die dood is
Oud 03-11-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2004 @ 12:49 :
Misschien had je deze serie eens moeten kijken voordat je gaat lopen blaten.
Niemand ontkent dat Theo van Gogh een goede regisseur was, maar dat kun je moeilijk een verdienste voor het land noemen.
Oud 03-11-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 12:51 :


Inderdaad is er tot nu toe niemand geweest die heeft gezegd dat Theo het verdiende om doodgeschoten te worden, of dat zijn dood gerechtvaardigd was. Dat vindt niemand. Wel is het zo dat er mensen zijn (waaronder ondergetekende) die stellen dat Theo met zijn gedrag en publicaties wel sterk heeft bijgedragen aan de haat jegens hem. Anders gezegd, hij trapte mensen opzettelijk keihard tegen het zere been.

Het heeft dus niks met rechtvaardiging te maken, wel met verklaring. Als Theo van Gogh nooit over de Islam schreef was dit niet gebeurd. Er zijn ook genoeg mensen die kritisch over de Islam schrijven en die beleefd blijven (Cliteur, Ellian, Scheffer, Schnabel, et cetera). Bij Theo ging het puur en alleen om zijn ongelooflijk kwetsende, groffe taalgebruik.

idd ja , ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Oud 03-11-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 03-11-2004 @ 12:49 :
Wat is dat nou voor een gejank, Chinezen worden over heel de wereld vernederd beledigd gediscrimeneerd. Hoeveel heb ik moet horen Tjing Tjang Tjong, of spleetoog. Zelfs op me werk maken mensen grapjes met sambalbij?!?. En op de kleuterschool hadden ze zelfs liedjes waarmee ze chinezen spotten, bijv he kleine chineesje tjing tjang tjong, ik moest daar als vierjarige leuk aan meedoen. En hadden ze ook nog verjaardag versies van, en als ik jarig was gingen ze dat voor me zingen. En dat doen ze nu nog steeds, me zus is lerares pabo op stage en krijgt ze die liedjes voorgekauwd. veel respect krijgt ik als chinees van nl niet. maar dan ik ga ze niet haten of, slaan. nee want dat heeft geen zin, me ouders zeiden altijd dat je daardoor niet moet laten afleiden. Studeren moet je jongen en hard werken!
en de relevantie is???!!Goh het is niet erg dus laten we fijn met zijn alle lekker moslim/joden gaan uitschelden
Oud 03-11-2004, 11:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 03-11-2004 @ 12:51 :
oke dat wist ik niet maar dat betekent nog niet dat we theo opeens moeten gaan vereren ofzo nu die dood is
Wie vereert Theo? Ik vond 'em zowel z'n goeie als z'n slechte kanten hebben, hij kon ook gewoon een irritante kwal zijn. Maar de reden waarom hij vermoord is, is sowieso erg, en je kunt niet zeggen dat 'ie niks gedaan heeft.
Oud 03-11-2004, 12:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 12:52 :
Niemand ontkent dat Theo van Gogh een goede regisseur was, maar dat kun je moeilijk een verdienste voor het land noemen.
Film is ook cultuur. Je kunt hiet niet interessant vinden, ik vind dat wel belangrijk.
Oud 03-11-2004, 12:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 12:56 :
en de relevantie is???!!Goh het is niet erg dus laten we fijn met zijn alle lekker moslim/joden gaan uitschelden
Jezus. Sorry hoor, maar je bent compleet aan het doordraven. We zitten niet 'met z'n allen' op moslims te schelden. dat is echt complete kul.
Oud 03-11-2004, 12:02
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Wat me inderdaad opvalt is dat Theo kwetsende dingen zei over alle geloven, maar nou moet juist weer iemand van de islam hem vermoorden.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.