Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 17:08
vixen
vixen is offline
Gisteren toch weer tot 3 uur wijn zitten drinken en films zitten kijken met n vriend. Toen dus de volgende dag niet naar school gegaan, want k had best keelpijn. Toen ging ik tot half 3 slapen en toen douchen en toen naar de stad met de hond en iedereen vond dat heel zielig want dat stomme beest trilde heel erg omdat ze 't koud had, dus toen ging k snel weer naar huis en boodschappen doen. En straks komt dr een vriendin eten en dan gaan we met nog wat mensen films kijken en dan ga k met mensen uit.
Oud 18-11-2004, 17:12
Verwijderd
gisteravond zou ik naar the skatalites en rude rich in den haag gaan. helaas reden er alleen geen treinen dus moesten we over utreg dus wqaren we veel te laat en hebben we rude rich gemist. KANKER NS dus toen alleen skatalites gezien maar die waren wel weer geweldig. heel grappig om te zien hoe de trombone speler die ik een hijs avn mn joint gaf dat liep te verbergen voor de zangeres, t zal zn chick wel geweest zijn ofzo terug reden er gelukkig wel treinen dus konden we nog naar haarlem. anders hadden we in utreg gelukkig bij geertje kunnen maffen maar dat hoefde gelukkig niet. alsnog krijgt ze een pakje peuken van me omdat het wel mogelijk geweest was vandaag heel brak gewerkt. bierrr godverdomme gehaald. nu mn kam weer omhoog zetten en straks naar the toy dolls
Oud 18-11-2004, 17:19
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-11-2004 @ 18:12 :
. alsnog krijgt ze een pakje peuken van me omdat het wel mogelijk geweest was
damn right
Oud 18-11-2004, 17:23
Verwijderd
ik vond het wel heel lief van je dat t sowieso zou kunnen dus je krijgt wel een pakkie peuken tenzij ik nog iets vetters weet te vinden voor je
Oud 18-11-2004, 17:34
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-11-2004 @ 18:23 :
ik vond het wel heel lief van je dat t sowieso zou kunnen dus je krijgt wel een pakkie peuken tenzij ik nog iets vetters weet te vinden voor je
hee je had ook bij mij kunnen slapen, krijg ik nu ook een pakje? ik denk dat ik maar ga roken want ik word te dik
Oud 18-11-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-11-2004 @ 18:34 :
hee je had ook bij mij kunnen slapen, krijg ik nu ook een pakje? ik denk dat ik maar ga roken want ik word te dik
zo makkelijk gaat dat niet jongedame een beetje achteraf praten tssk tssk tssk
Oud 18-11-2004, 17:48
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ziek, brief geschreven aan de overheid, in hun eigen juridische kuttaaltje, smerige bureaucratische zwijnen!
Oud 18-11-2004, 17:51
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-11-2004 @ 18:44 :
zo makkelijk gaat dat niet jongedame een beetje achteraf praten tssk tssk tssk
ja maar hee, had het dan ook gevraagd he
Oud 18-11-2004, 17:52
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 18-11-2004 @ 18:48 :
Ziek, brief geschreven aan de overheid, in hun eigen juridische kuttaaltje, smerige bureaucratische zwijnen!
wat was er gebeurd dan?
Oud 18-11-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-11-2004 @ 18:51 :
ja maar hee, had het dan ook gevraagd he
volgens mij woon jij uberhaubt niet op de route dus dat zou tijdsverspilling geweest zijn
Oud 18-11-2004, 18:05
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-11-2004 @ 19:02 :
volgens mij woon jij uberhaubt niet op de route dus dat zou tijdsverspilling geweest zijn

ohja dat is waar ja nouja ach ja, ik geloof dat mijn vader gaat stoppen met roken dus dan neem ik zijn zooi wel over
Oud 18-11-2004, 18:15
boerenlullo
boerenlullo is offline
nat van al dat buiten lopen ey
Oud 18-11-2004, 20:02
Quantes
Quantes is offline
vier keer nat geregend
kt gymles
vriendin ziek
irritante mensen in mijn klas
'moeder in de overgang
vader boos omdat ik gisteren te laat thuis was

dus het was erg gezellig.
Oud 18-11-2004, 20:18
Verwijderd
Anderhalf uur geslapen vannacht, dus met koppijn naar school. Een of andere uberpijnstiller met coffeine en paracetamol afgetroggelt van m'n docente Duits. <3 Verveling. Maar vijf uur les, dus daarna sm0ken en creatief doen met de decorbouw voor de kerstviering.

En nu ben ik lam en wil ik koffie maar zijn m'n armen niet lang genoeg om naar de keuken te reiken. Zonde, want opstaan is weer zo veel moeite.
Oud 18-11-2004, 20:25
Susanne
Susanne is offline

gangs of new york gezien op school rrrr

en het plaatje waar ik een half uur naar gezocht heb, en dat er telkens gewoon tussen stond maar dat ik niet zag wil ik jullie niet onthouden:

who stole the people's money?

- tot zover dit educatieve stukje -
Oud 18-11-2004, 21:02
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik was de hele dag moe en had helemaaaal geen zin in sgol, heb weinig gedaan vandaag.
Oud 18-11-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 18-11-2004 @ 22:02 :
Ik was de hele dag moe en had helemaaaal geen zin in sgol, heb weinig gedaan vandaag.
sgol
Oud 19-11-2004, 05:06
Verwijderd
ik ben wakker
en ga zo naar school
bah
maar straks ga ik met konstantine treinuuuh
Oud 19-11-2004, 07:43
infamous
infamous is offline
fucked up
Oud 19-11-2004, 09:59
Verwijderd
Gisteren lekker gedanst op een SWAK feestje in cityhall, was wel te doen, maar ik lag nog stijf van de ephedra in mijn bed, en mijn hoofd tolde een beetje. En nu ga ik vet veel werken, want ik ben echt blut
Oud 19-11-2004, 10:08
Verwijderd
Citaat:
infamous schreef op 19-11-2004 @ 08:43 :
fucked up
wizo?

ik was gister naar een van de beste concerten ooit, the toy dolls. zwaar briljant. laatste trein gemist omdat er nog een gfratis ska band speelde. bij mijn broer blijven slapen in amsterdam samen met wat dames uit heemstede. nu net thuis en brak dus slapen
Oud 19-11-2004, 10:25
Konstantine
Konstantine is offline
Gister de hele dag ziek in bed gelegen, 's avonds heb ik mijn voedselvergiftiging meegesleurd naar de nacht van de film waar we fahrenheit 9/11 hebben gekeken. Daarna weer even in bed gelegen en toen nog eventjes bij een onderbuurjoch gehangen. Vandaag hoop ik wat te studeren, vanmiddag met thefragile treinen en backdoorman weer eens zien ennn daarna een feestje bij mijn neef en uit.
Oud 19-11-2004, 10:42
Verwijderd
gisteren uitweest met excrush,har vrined in de stad gezien en die was heeel jaloers toen nog bij haar wat gegeten en gedronken en om 6 uur lag ik in bed.
net wakker met een brakke kop,gedoucht en verder zie ik nog wel
Oud 19-11-2004, 15:38
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
saai kheb de hele dag vrijwel niets op school gedaan, heb net werk gezocht in Nijmegen en moet straks nog eten en trainen en veel te veel doen voor mijn komende proefwerkweek
Oud 19-11-2004, 15:56
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb de hele dag luiig gedaan, bed verschoond, kamer beetje opgeruimd en mn portfolio op diskette gezet.
Oud 19-11-2004, 16:03
vixen
vixen is offline
Uitgeslapen nadat ik gisteren uit was geweest, wat op zich wel heel leuk was maar niet echt bijzonder. Toen eigenlijk helemaal niks gedaan, behalve mn kamer opgeruimd en gegeten. Straks naar huis met Sijtje want mn huisgenoten gaan naar Parijs.
Oud 19-11-2004, 16:05
Verwijderd
Gisteren eerst naar colour of fire en daarna naar tivoli geweest met fran en fab. Daar hebben we gedanst en roxi's gedronken van ons laatste centen. Vandaag heb ik eindelijk de playboy gezien en GEOGINA'S TIETEN ZIJN LELIJK
Oud 19-11-2004, 16:14
vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 19-11-2004 @ 17:05 :
Gisteren eerst naar colour of fire en daarna naar tivoli geweest met fran en fab. Daar hebben we gedanst en roxi's gedronken van ons laatste centen. Vandaag heb ik eindelijk de playboy gezien en GEOGINA'S TIETEN ZIJN LELIJK
ik had hm...ikweetniethoezeheet, maar tis zo'n meisje met een pony, die had k gezien in de ekko na dat concert. Dus jij was er ook. Wat enig
Oud 19-11-2004, 16:17
Fog
Fog is offline
idd die tieten

vanacht was ik bij sole & grazhoppa's bigband in arnhem en dat was grappig want er waren heel veel rare spastische mensen en ik was stoned toen ik thuis kwam was ik bevroren van de sneeuw. vandaag zou ik naar de aki open dag gaan maar degene met wie ik zou gaan belde af, toen ben ik maar een moodboard voor school gaan maken.
Oud 19-11-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 19-11-2004 @ 17:14 :
ik had hm...ikweetniethoezeheet, maar tis zo'n meisje met een pony, die had k gezien in de ekko na dat concert. Dus jij was er ook. Wat enig

haha ja dat zei ze.. fabbien, muziekvlinder. Monolo en ik waren er ooook ja.
Oud 19-11-2004, 16:38
Tom Violence
Tom Violence is offline
yoooo ik ging gisteravond naar school en vandaag weer en we moesten een naakt zelfportret inleveren
mijne was één van de slechtste

anyway.
toen moest ik een 4x5 inch negatief inscannen om vervolgens thuis te printen maar er moest persé een zwart randje om de foto heen en die mag je niet via PS maken maar dat moet persé in het scanproces gebeuren en dat ging niet want dat negatief was bol en toen werd alles onscherp. bah

en toen heb ik voor 10 euro boodschappen gedaan bij de dirk voor het hele weekend omdat ik heel hitsig kan bezuinigen. en toen ging ik mijn fiets maken met een huisgenoot en nu is ie gemaakt en ik ben zo blij dat ik weer kan fietsen want ik zat 2 weken zonder en dat is een fucking drama in amsterdam als je ook nog eens geen fiets van je moeke kunt lenen omdat die 30 km verderop woont. </3
Oud 19-11-2004, 16:52
Avelon
Avelon is offline
nou gister naar persil, want daar speelt een vriend in mee, en dat was dus een beetje band supporten en vandaag spyro op playstation, bij mensen waar ik sliepp en dalijk naar zwolle. vet gaaf
Oud 19-11-2004, 16:52
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 19-11-2004 @ 17:38 :
yoooo ik ging gisteravond naar school en vandaag weer en we moesten een naakt zelfportret inleveren
mijne was één van de slechtste

heb je die op artistiek gepost? dan ga ik daar even heen.
rrrrrrr
Oud 19-11-2004, 17:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
nee ik hou mijn b00bs in besloten kringen
Oud 19-11-2004, 17:20
Verwijderd
vandaag een mannenmiddagje gehouden met wat maten,dat wil zeggen een beetje rondrijden in de auto van een en toeteren en stom zwaaien en darna op een spelcomputer loos doen.
vanavond uit en datwassetwelweer
Oud 19-11-2004, 17:23
Glory
Glory is offline
ikbenbooskutschool.
Oud 19-11-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 19-11-2004 @ 18:23 :
ikbenbooskutschool.
?

ik kom morgen naar de open dag
Oud 19-11-2004, 19:37
Mindfields
Mindfields is offline
ja leuk nieuwe vriendje had gekookt
Oud 19-11-2004, 19:48
Susanne
Susanne is offline
Vandaag was ik het eerste op school tot het negende (van 8:00 uur tot 16:30 uur les) Beetje kut want ik kan dan ook niet meer naar het huiswerkinstituut na schooltijd en dat had ik wel graag gewild want maandag heb ik weer toetsweek... nouja

Verder blijf ik vnvnd lekker zu hause want ik voel me niet zo lekker
Oud 19-11-2004, 20:27
Glory
Glory is offline
Citaat:
Roxane schreef op 19-11-2004 @ 20:09 :
?

ik kom morgen naar de open dag
Ik ben er niet. Ik had er geen zin in.
maar veel plezier hoor . Waar ga je naar kijken?

Ik ging net naar de supermarkt om een wijntje te halen en toen ging ik eens een ander merk proberen en nu zit ik met een walgelijke vieze fles zoete chemische kutwijn
Oud 19-11-2004, 21:48
Deux
Deux is offline
Bijna heel de dag geleerd
Oud 20-11-2004, 13:06
Verwijderd
Zometeen sm0ken und tripwatchen.
Oud 20-11-2004, 13:17
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben brak. ik was gster naar de verjaardag van mn beste vriendje, waar alleen maar hockeyjongens waren dus het niveau was opperbest. op elke zin die ik zei, hoorde ik een kwartier lang 'ja, maar jij hebt cup c'. ha-ha. daarna gingen we naar de kroeg waar het echt heel gezellig was. toen ik heel erg dronken was, ging ik naar huis, groentesoep eten. en vanmorgen werd ik wakker en had ik erge erge erge hoofdpijn, ontbijten en bed weer in. vanavond werken&daarna naar utrecht met exvriendje&zn vriendjes. waarschijnlijk komen al mijn vriendjes& vriendinnetjes ook dus wordt het vast een dolle boel.
Oud 20-11-2004, 13:50
Verwijderd
nou
ik heb geslapen
en toen hoorde ik dat ik een nieuw neefje heb
en ik ga nu maar even foto opdrachten maken
Oud 20-11-2004, 14:22
Verwijderd
ik heb gisteren de hele middag liggen slapen. toen met wat maten door de regen en de kou naar hoofddorp gereden omdat ask for bob daar op zou treden. toen wwe aankwamen hadden ze alleen aal gespeeld uiteindelijk hebben ze alsnog 2 nummers gespeeld voor de mensen die te laat waren, dat was wel weer ok toen weer naar haarlem gefietst. bij de papoea gaan zitten en dave chapelle kijken en ondertussen dineren met hamkas om 12 uur snachts en bier en joints wegwerken. nog naar t woud gegaan en daar veel bier gedronken. nu net wakker en strax gaan chillen bij een maat van me wiens ouders er niet zijn
Oud 20-11-2004, 14:24
Konstantine
Konstantine is offline
Nou, gister heb ik met thefragile (& backdoorman) geroddeld want dat is leuk en daarna ben ik naar een feessie geweest en ook nog uit en het was gaaf en ik was lekker weer eens gebleven tot de lampen aan gingen.
Vandaag was er drama want 1) de pc deed het niet (waar ik de schuld van kreeg terwijl ik 3 weken niet thuis was geweest ) en 2) de stroom was uitgevallen (waar ik de schuld van kreeg terwijl ik wederom niet thuis was). Toen kwamen er allemaal meneertjes die die stroom gingen fixen voor mij terwijl ik een middeleeuws seksboek las. Nu ga ik een horloge en een tassie maken want ik ben in een knutselenfrutselbui en vanavond ga ik met Lin/Rrr. naar colour of fire want ze heeft me overgehaald. Jaaa doei!
Oud 20-11-2004, 14:53
Verwijderd
Nou gister heb ik dus met Konstantine geroddeld
en ook wel een beetje met back door man.
Dus
Oud 20-11-2004, 14:58
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 20-11-2004 @ 15:53 :
Nou gister heb ik dus met Konstantine geroddeld
en ook wel een beetje met back door man.
Dus
Ja en je had het koud zenne!
Oud 20-11-2004, 15:05
Verwijderd
ja zenne
dat was niet gek he
en nu gaik lekkah webcammen met je
Oud 20-11-2004, 15:07
Verwijderd
zenne?
Advertentie
Topic gesloten