![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, whatever ![]() Festival Mundial is heeeeeeel erg cool! En ik ga je dan, als je dat niet erg vindt ( ![]() ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1167997 |
![]() |
||
Citaat:
(net op 3fm) ze gaan zelfs het festival dit jaar halveren, tot 30.000 bezoekers hoorde ik ![]() omdat er zo weinig kaartjes waren verkocht.
||
Citaat:
![]() ofzo Het lijkt me gaaf als die kaartjes opeens voor de helft van de prijs......... jaja
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof er mensen voor Kane en GE naar een duur festival als Pinkpop gaan. ![]() Die line up is sowieso vrij beroerd. En het festival zelf ook. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het blijft voor mij een pain dat mijn OV niet geldig is, wnat sick of it all had ik echt wel willen zien ![]() En pinkpop hoort er idd gewoon bij, En daarvoor moeten ze A) goedkoper worden OF B) een betere line up krijgen PS, 2003 vond ik zelf ook erg hip, gewoon achter elkaar op 1 podium placebo, deftones en moby ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch dank ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap ook niet hoe ze het ieder jaar weer weten te verneuken. Zelfs de kleine festivals draaien veel beter |
![]() |
||
Citaat:
![]() venetian snares/alec empire/fantomas; toekomstmuziek, was het maar zo ![]()
||
Godsamme, Jan Smeets moet gewoon eens met pensioen. Die man is een wandelende PR-ramp en hij lijkt totaal het contact met de doelgroep te zijn verloren. Pinkpop 2005 heeft gewoon geen grote publiekstrekkers. Er zijn leukere en betere festivals dan Pinkpop, maar het zou toch erg zonde zijn mocht men ermee kappen. Het is toch een begrip in de muziekwereld. Ik heb me er verder altijd goed kunnen vermaken.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() net mijn kaartje gehaald, vanmiddag nog whisky en dan gaan met de banaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Anyway, ik had eigelijk op Njoy-achtige taferelen gehoopt(gratis kaartjes bij tijdschriften etc.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga trouwens wel, collega van d'r kan niet. Ach ja, IK GA GEEN ROZE HOEDJE DRAGEN GODVERDOMME!!!!!11 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 08:38 | |
Muziek |
Rock Am Ring & Park 2005 Carn | 242 | 08-06-2005 11:38 | |
Muziek |
Lowlands 2005 antigone | 500 | 16-05-2005 17:04 | |